Skoči na vsebino

Yamaha MT 07


ELO

Priporočene objave

pred 3 urami, alenh55 pravi:

Zanima me če ima kdo na motorju ixil izpuh in kako je z homologacijo pri nas so kakšni problemi .

https://www.rdmoto.eu/en/product/16870/30598

Jst sm ga tudi tu naročil..čakal sem ga 3 tedne..uglaunem ... Homolagacija ni problema..zadevo montiraš , pelješ na avto krko in izpolniš obrazec o strokovni vgradnji ter daš možakarju 32€ .. Za takšne €€ odlično.. Imam pa 2 pripombi.. 1. Ob ekstremnih nagibih ti bo zadek drsal po tleh in ga boš  poškodoval.. 2. Meni se je začela luščit barva , tako da ga bom razmontiral in poizkušal uveljaviti garancijo ampak nevem koliko mi bodo ši na roko glede na to da je poškodovan zaradi "grsanja" skozi ovinke :)  drugače pa zvok in izgled sta top.. Sam premelji o nakupu ... Je pa res tudi da za 500€ celotnega sistema ne boš dobil tako zlahka .. Tisti +1kw je pa bonus :)

Popravljeno . Popravil TheTomo27
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 Tedne kr dolgo sem mislil,da pride v 3 dneh tko vsak pise na njihovi strani z dostavno službo tnt.Zaenkrat se še odločam al bi razkiral za akrapoviča al pa mivv speed edge ista cena kot ixil sam mi je ixil lepši izgled.

Dajte še drugi napisat kaj imate na svoji mt 07

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo isti nosilec za tablico kot tale v linku.Homologacije ni potrebno imeti ali pač?Znajo biti kakšni problemi z policaji ali je vse ok.Kr original je res grd

http://www.ebay.co.uk/itm/For-YAMAHA-MT-07-FZ-07-2014-16-Tail-Tidy-Fender-Eliminator-License-Plate-Holder-/232032210340?hash=item3606328da4:g:rKsAAOSw6DtYXOhv

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če hočeš, da je vse po reguli potem pač potrebuješ homologacijo za ta kos (ki jo nima - sem jih lani enkrat gledal, preden sem kupil moped, ki pa to že ima urejeno od prejšnjega lastnika) in posledično spremembe zadka motorja ne moreš vpisat pod predelave. Če se boš odločil, da vseeno zamenjaš in malo riskiraš, pa moraš k temu kompletu dodati še mačje oko, ki ga ta osnova nima. Mislim, da mora mačje oko imati okrog 6 kvadratnih cm površine, ampak nisem več ziher (iskat se mi pa ne da :)).

Ajd!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če kupi nosilec s tuv certifikatom ima tudi mačje oko. In le tega obvezno namesti nad ali pod tablico, poskrbi za pravi naklon in osvetlitev, pa se nihče ne bo obregnil ob nosilec. Jaz sem imel aftermarket na xj6 in je zgledal kot da je original.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 28. 4. 2017 at 11:41 AM, alenh55 said:

Ima kdo isti nosilec za tablico kot tale v linku.Homologacije ni potrebno imeti ali pač?Znajo biti kakšni problemi z policaji ali je vse ok.Kr original je res grd

http://www.ebay.co.uk/itm/For-YAMAHA-MT-07-FZ-07-2014-16-Tail-Tidy-Fender-Eliminator-License-Plate-Holder-/232032210340?hash=item3606328da4:g:rKsAAOSw6DtYXOhv

Tega sem kupil, pa sem ga na koncu prodal. Ni mi bilo všeč iz koliko vijakov je stvar sestavljena (milijon), pa tudi prostora za mačje oko nima. Povrhu vsega je pa še kot kar precejšen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Generalno pucanje. Predvsem verižnega prenosa, in težko dostopnih delov. Kolk enga pacanja je blo, ni čudno da to ne počnem pogosteje.

Porabil sem skoraj cel chain clean, dve roli papirnatih brisač, kar precej enega razmaščevalca, potem na koncu pa čisto malo chain luba, in to samo po notranji strani verige, kar je bilo preveč sem obrisal, da se ne bo (prosim) preveč nabirala umazanija.

Drsnik verige na zgornji strani nihajke je že spet za zamenjat. Že drugi v 50 000 km. Ali je to pri drugih motorjih tudi tako hitro fuč? K...c je, ker potem veriga brusi nihajko, tako da lastniki POZOR. Dajte večkrat preverjat drsnik.

20170504_190343.thumb.jpg.4c81a232effc9cd952e98ca774fb1b90.jpg

 

20170504_190352.thumb.jpg.37c1b15a58135226fc361793ac1548f8.jpg

20170504_190416.thumb.jpg.31119a02196f4344ae994eb0149a6c01.jpg

Moj naslednji motor bo kardanar al neki.. al pa un na jermen.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, TheTomo27 pravi:
 

Imam krtačko, samo potem jo je treba še zbrisat do čistega. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Janezs moj predlog je da si "umisliš" mazanje z oljem.

DIY varianta na MT-jki moje :inlove:.

IMG_20150821_142659.thumb.jpg.768ba7728b1d7dab678cec68aeeb4f35.jpg

Tole je sicer v preizkusni fazi. Vpetje injektorja sem kasneje malo vendar je v osnovi enako kot tule na sliki.

DSC08947.thumb.JPG.12859c7a327a53d3f1474c3b267eb281.JPG

Motor ima trenutno 36Kkm. Glede drsnika pa pogledam in sporočim.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@MiNa sicer vem, da si ze pisal d.i.y., ampak, na kratko:  

- imas pipico od mopeda 

- imas cevko za gorivo, spet od mopeda.

Kaj pa posodica za olje? Od cesa je to?

Na koncu si kot injektor dal slamico od wd-40. To je verjetno tisto rdece, na spodnji sliki? Zraven je pa drat v cevki, ki sluzi kot nosilec? Si prav predsavljam? Z vezoco si oboje stisnil, da dejansko olje tece le skozi slamico? 

Zdaj pa vprasanje: ali olje, ki je v cevki stece samo od sebe vem? Recimo na tla v garazi, ko je motor parkiran? Ker ko ti odpres ventil, se najprej cevka napolni z oljem, ki potem zacne mazat verigo. Med voznjo kul, ampak, kaj pa ko se ustavis? Ventil sicer zapres, a v cevi je se vedno olje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, MiNa pravi:

Glede drsnika pa pogledam in sporočim.

Pogledal. Drsnik glede na kilometražo, ki sem jo omenil zgoraj, je kot nov. Mogoče je razlog obrabe opletanje verige?

pred eno uro, compaq pravi:

Kaj pa posodica za olje? Od cesa je to?

Pipca je od mopeda, kupil sem jo v trgovini z rezervnimi deli (cena cca 5€). Olje je v debeli cevi dolžine približno 80cm in zadostuje za najmanj 5kkm.

pred eno uro, compaq pravi:

Z vezoco si oboje stisnil, da dejansko olje tece le skozi slamico? 

Tako je olje teče le skozi WD-40 "slamico".

pred eno uro, compaq pravi:

Zraven je pa drat v cevki, ki sluzi kot nosilec?

Varilna žica za avtogeno varjenje je tu kot nosilec injektorja (provizorij). Sem kasneje malo spremenil, da je zadeva bolj lična. Lahko uporabiš tudi injektor kakšnega renomiranega proizvajalca (Scottoiler) jih prodajajo kot nadomestni del. Mene 10 £ ni stala cela zadeva.

pred eno uro, compaq pravi:

Recimo na tla v garazi, ko je motor parkiran?

Ko pipco zaprem, olje ne teče več, ker cevka deluje kot kapilara. Do sedaj še ni bilo "luže", OK mogoče 2x, ko sem pozabil odprto  pri postanku :headbang: pa še to velikosti 1/4 dlani, v glavnem ni panike.

:hmm:bi tole bolj "pasalo" v tole temo v temo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, MiNa pravi:

Pogledal. Drsnik glede na kilometražo, ki sem jo omenil zgoraj, je kot nov. Mogoče je razlog obrabe opletanje verige?

Pipca je od mopeda, kupil sem jo v trgovini z rezervnimi deli (cena cca 5€). Olje je v debeli cevi dolžine približno 80cm in zadostuje za najmanj 5kkm.

Tako je olje teče le skozi WD-40 "slamico".

Varilna žica za avtogeno varjenje je tu kot nosilec injektorja (provizorij). Sem kasneje malo spremenil, da je zadeva bolj lična. Lahko uporabiš tudi injektor kakšnega renomiranega proizvajalca (Scottoiler) jih prodajajo kot nadomestni del. Mene 10 £ ni stala cela zadeva.

Ko pipco zaprem, olje ne teče več, ker cevka deluje kot kapilara. Do sedaj še ni bilo "luže", OK mogoče 2x, ko sem pozabil odprto  pri postanku :headbang: pa še to velikosti 1/4 dlani, v glavnem ni panike.

:hmm:bi tole bolj "pasalo" v tole temo v temo?

 

"Pogledal. Drsnik glede na kilometražo, ki sem jo omenil zgoraj, je kot nov. Mogoče je razlog obrabe opletanje verige?"

Nevem. Kaj pa kamenčki od makedama? Veriga je vedno pravilno napeta. Morda je način vožnje, ker veliko bremzam z motorjem. Pa a si drsnik prav dol snel? Obraba, je čisto na koncu, tam kjer je drsnik skrit za zadnjim blatnikom.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Janezs pravi:

"Pogledal. Drsnik glede na kilometražo, ki sem jo omenil zgoraj, je kot nov. Mogoče je razlog obrabe opletanje verige?"

Nevem. Kaj pa kamenčki od makedama? Veriga je vedno pravilno napeta. Morda je način vožnje, ker veliko bremzam z motorjem. Pa a si drsnik prav dol snel? Obraba, je čisto na koncu, tam kjer je drsnik skrit za zadnjim blatnikom.

lp

S čim pa mažeš verigo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Scarabeo 500 pravi:

S čim pa mažeš verigo?

Motul chain lube road.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Janezs pravi:

Motul chain lube road.

Samo na glas razmišljam.

Pred leti sem imel motul mazivo, je tako lepilo nase vse delce, da sem ga zamenjal. Morda preveč lepi in s tem poškoduje drsnik - poskusi zamenjati mazivo.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, Janezs pravi:

Generalno pucanje. Predvsem verižnega prenosa, in težko dostopnih delov. Kolk enga pacanja je blo, ni čudno da to ne počnem pogosteje.

Porabil sem skoraj cel chain clean, dve roli papirnatih brisač, kar precej enega razmaščevalca, potem na koncu pa čisto malo chain luba, in to samo po notranji strani verige, kar je bilo preveč sem obrisal, da se ne bo (prosim) preveč nabirala umazanija.

Drsnik verige na zgornji strani nihajke je že spet za zamenjat. Že drugi v 50 000 km. Ali je to pri drugih motorjih tudi tako hitro fuč? K...c je, ker potem veriga brusi nihajko, tako da lastniki POZOR. Dajte večkrat preverjat drsnik.

20170504_190343.thumb.jpg.4c81a232effc9cd952e98ca774fb1b90.jpg

 

20170504_190352.thumb.jpg.37c1b15a58135226fc361793ac1548f8.jpg

20170504_190416.thumb.jpg.31119a02196f4344ae994eb0149a6c01.jpg

Moj naslednji motor bo kardanar al neki.. al pa un na jermen.

lp

drsnik ti brusi tudi zaradi konstrukcije, ker vidim, da ketna kar v lepem delu "leži na nihajki

sicer pa premalo našpanana in mazalec si omisli

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 46 minutami, Janezs pravi:

Pa a si drsnik prav dol snel?

Ne, nisem ga snemal. Le preveril tudi za blatnikom in je OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, MiNa pravi:

Pipca je od mopeda, kupil sem jo v trgovini z rezervnimi deli (cena cca 5€). Olje je v debeli cevi dolžine približno 80cm in zadostuje za najmanj 5kkm.

 

Tole mi se ni povsem jasno. Kako si pritrdil cev na pipico. Oz. kako si resil, da olje ne uhaja mimo. Uporabil si ene vrste eprueto, vidim. 

V glavi si pripravljam material za home made oiler. Morda najbolje, da za rezervoarcek uporabik kar injekcijo. na spodnji strani ima tulec, kamor dal mahko cevko, zgoraj pa gumijast cep. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v pondelk bo 14dni odkar čakam na blokado pri naturmarju :dry::fyou: prokleti prazniki, upam da bo v pondelk! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!