SF Objavljeno November 11, 2016 Opozori Objavljeno November 11, 2016 Brezveze... Sam dražja plastika je gor za polomit... bosa 1
jskrablin Objavljeno November 12, 2016 Opozori Objavljeno November 12, 2016 pred 12 urami, transalpbled pravi: Baje dobrih 6.400,eur!? S tako ceno, jih ne bojo prodali veliko...
motolover Objavljeno November 12, 2016 Opozori Objavljeno November 12, 2016 Ali so kaj porihtali vzmetenje?
Kawl Objavljeno November 12, 2016 Opozori Objavljeno November 12, 2016 pred 2 urami, jskrablin pravi: S tako ceno, jih ne bojo prodali veliko... Zakaj pa ne ? Meni se zelo dopade. Tole je za raziskovat slovenijo idealka. Meni se zdi cena glede na ponujeno čist solidna - verjetno še en neuničljiv mlinček iz Honde... SLIKE
motolover Objavljeno November 12, 2016 Opozori Objavljeno November 12, 2016 9 minutes ago, Kawl said: Zakaj pa ne ? Meni se zelo dopade. Tole je za raziskovat slovenijo idealka. Meni se zdi cena glede na ponujeno čist solidna - verjetno še en neuničljiv mlinček iz Honde... SLIKE Ceno primerjamo glede na model, ki je že par let v prodaji za 2k manj. Samo malo spremenjena plastika ni vredna te razlike.
transalpbled Objavljeno November 12, 2016 Opozori Objavljeno November 12, 2016 Tudi model L ima novo ceno,5300, tako,da ni take razlike v ceni.
motolover Objavljeno November 12, 2016 Opozori Objavljeno November 12, 2016 6 minutes ago, transalpbled said: Tudi model L ima novo ceno,5300, tako,da ni take razlike v ceni. 4.790. Pa še to so v dveh letih napihnili s 3.900, zato, ker morajo vsakemu dati popust. Nove so predlani pozimi dajali po 3.600.
jskrablin Objavljeno November 13, 2016 Opozori Objavljeno November 13, 2016 pred 18 urami, Kawl pravi: Zakaj pa ne ? Meni se zelo dopade. Tole je za raziskovat slovenijo idealka. Meni se zdi cena glede na ponujeno čist solidna - verjetno še en neuničljiv mlinček iz Honde... SLIKE Švoh mašino ji komot odpustim, ker ima lih prav konjev za normalno dual sport rabo. Daleč od kake agresivnosti, drži pa tempo z normalnim prometom po standard cestah. Švoh vzmetenja pa ne, vsaj zame ni primerno. In tale na fotkah zgleda kot zgolj preoblečena standard 250L, z dodanim ABS. Če te zanima, mi pa ena (standard 250L) nabira prah v garaži. Za razliko v ceni pa prevoziš celo Slovenijo, Balkan, pa še kaj. igc1 in hajoktejn 2
SF Objavljeno November 13, 2016 Opozori Objavljeno November 13, 2016 Pravzaprav vzmetenje sploh ni tako slabo... Ima sicer malce kratke hode, ampak to je dual sport, ne pa hard enduro... Treba je upoštevat, da se zadeva mora brez čigumi efekta peljat tudi po asvaltu in požirat kamenje in luknje na makadamu. Sam sem zamenjal vzmeti, pa lahko rečem, da so za uporabnika z neko normalno težo do 80 kil pretrde. Sam imam več kot 100 kil, pa se mi zdi s Hyperpro vzmetmi včasih premalo udoben za dolge vožnje. Čisto spodobno in hitro se da peljat na standardnih, CRF250L pa že v osnovi ni narejen za kakšne dolge skoke na MX progi. Upoštevat je potrebno, da mora vzmetenje požirat tudi manjše neravnine. S trdimi vzmetmi pri lahkem človeku dobiš vsak udarec nazaj. Drugače bi bilo. če bi bili hodi 5 cm daljši... Moje mnenje je, da je originalno vzmetenje več kot dovolj dobro za kar je motor namenjen... In pelje se dobro. Je pa možno, da ste se tisti, ki z vzmetenjem niste bili zadovoljni, v resnici vozili prepočasi... igc1, bosa, menih in 1 other 4
motolover Objavljeno November 13, 2016 Opozori Objavljeno November 13, 2016 17 minutes ago, SF said: Je pa možno, da ste se tisti, ki z vzmetenjem niste bili zadovoljni, v resnici vozili prepočasi... Kja pa jaz vem. Triala sem vedno vozil počasi in je pobiral luknje, skale, hlode,.. Po moje ni stvar v hitrosti.
SF Objavljeno November 13, 2016 Opozori Objavljeno November 13, 2016 No trial pa res nima vzmetenja, ki bi delovalo med normalno vožnjo...
motolover Objavljeno November 13, 2016 Opozori Objavljeno November 13, 2016 3 hours ago, SF said: No trial pa res nima vzmetenja, ki bi delovalo med normalno vožnjo... Motiš se, bi bil presenečen kako gre pri hitrostih okoli 50km/h.
SF Objavljeno November 13, 2016 Opozori Objavljeno November 13, 2016 Sej ne rečem, da ne gre sam za take vratolomne hitrosti pri tistih sedemdesetih kilah res ni važno, kako deluje vzmetenje...
sebar Objavljeno November 14, 2016 Opozori Objavljeno November 14, 2016 6490€ http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11517281&display=Honda CRF250L RALLY ABS 2017
compaq Objavljeno November 14, 2016 Opozori Objavljeno November 14, 2016 6,5k€? Prevec se mi zdi. Enako, kot je 5300€ prevec za navadno Crf. Da ima Abs, je danes itak logicno in to ne upravici visje cene. Da ima Rally boljse vzmetenje od navadne Crf? Ok, mogoce, ma se vedno verjetno ni neka vesoljska tehnika. In tudi vzmetenje na navadni Crf je, motorju povsem primerno. Ko govorimo o ceni okoli 4k€, kolikor je kostala pred dvemi, morda sedaj ze tremi leti, ko sem jo kupil novo. Treba je vedet, da gre za nizkocenovni izdelek, ki pa se vedno nosi ime Honda in sicer ne bo kar razpadel. Mene je najbolj motil presibak agregat. Resnicno sem bil preprican, da ga bo kmalu nasledil kaksen 300cc z recimo 31km. To bi bilo ze spodobno. Pa zavore so tudi zelo low cost. To dvoje je najvecji problem tega motorje. Vzmetenje, ki ga nekateri omenjate je cisto kul. No, sedaj ima se tretji problem - ceno. Boste pa lastniki lahko rabljene navadne Crf prodali za ceno takrat nove. Kar za vas ne more bit slabo. hajoktejn, sebar in SF 3
sebar Objavljeno November 14, 2016 Opozori Objavljeno November 14, 2016 1 hour ago, compaq said: Da ima Abs, je danes itak logicno in to ne upravici visje cene. A ni ABS celo obvezen za leto 2017? thumper 1
jskrablin Objavljeno November 14, 2016 Opozori Objavljeno November 14, 2016 Jaz sem švoh agregat 'reševal' s spremembo končnega prenosa. Da od sebe malo več, ker je to v osnovi še vedno agregat od cestnega motorja, z nespremenjenimi prestavnimi razmerji. Po tem rata moped čisto spodobno vozen za nek ne preveč nor enduro teren. Pospeškov lih ne premore, to je res. Crkne (stalla) pa tudi nikakor ne. Meni osebno se lih nezahteven (za vozit in vzdrževat) agregat zdi konkreten plus pri tem motorju. Vse ostalo je (po mojem mnenju) bolj švoh. Vzmetenje me je (vsaj sprednje) spravilo na tla več kot enkrat. Preveč rado izgubi resen stik s podlago, če ni lih lep makedam. Al pa se nabije do konca, za posledico pa imaš rodeo. Moje pravilo za vožnjo 250L po terenu - vseskozi paziti na primerno obremenitev sprednjega konca. Pol je šlo. Je pa pri premehkem zadnjem vzmetenju motor rad širil linije skozi ovinke al pa pri pospeševanju (sploh v klanec) spredaj ratoval lahek. Je pa tudi res, da so to bili moji offroad začetki. Mogoče se pa enkrat (če se prej ne proda) spravim na kak znan teren, pa na novo ocenim vse skupaj.
motolover Objavljeno November 14, 2016 Opozori Objavljeno November 14, 2016 21 hours ago, SF said: Sej ne rečem, da ne gre sam za take vratolomne hitrosti pri tistih sedemdesetih kilah res ni važno, kako deluje vzmetenje... Potem bi mountain bikerji vozili kolesa brez vzmetenja, ker kolo tehta le 15kg.
Kawl Objavljeno November 14, 2016 Opozori Objavljeno November 14, 2016 No dejstvo je da je drag, ker je takorekoč replica dakar-a. Meni je sicer všeč,... ampak v tem primeru bi jaz raje kupil rabljeno crf450 pa plastike gor pa bi mel specialko...
franc Objavljeno November 14, 2016 Opozori Objavljeno November 14, 2016 pred 36 minutami, Kawl pravi: No dejstvo je da je drag, ker je takorekoč replica dakar-a. Meni je sicer všeč,... ampak v tem primeru bi jaz raje kupil rabljeno crf450 pa plastike gor pa bi mel specialko... Drži. Pa servis na 20 ur (jaz v 20 urah ne pridem prav daleč) . lp SF 1
sebar Objavljeno November 14, 2016 Opozori Objavljeno November 14, 2016 1 minute ago, franc said: Drži. Pa servis na 20 ur (jaz v 20 urah ne pridem prav daleč) . lp A to resno? A nima navadna servise na nekih 12.000km?
franc Objavljeno November 14, 2016 Opozori Objavljeno November 14, 2016 Kje pa dobiš "navadno" CRF 450?
SF Objavljeno November 14, 2016 Opozori Objavljeno November 14, 2016 pred eno uro, motolover pravi: pred 1 minuto, sebar pravi: A to resno? A nima navadna servise na nekih 12.000km? Ne. Na 6000 oziroma pri terenski uporabi pogosteje...
sebar Objavljeno November 14, 2016 Opozori Objavljeno November 14, 2016 1 minute ago, franc said: Kje pa dobiš "navadno" CRF 450? Govora je o 250
SF Objavljeno November 14, 2016 Opozori Objavljeno November 14, 2016 pred eno uro, motolover pravi: Potem bi mountain bikerji vozili kolesa brez vzmetenja, ker kolo tehta le 15kg. Glej vzmetenje na trialu je namenjeno drugacnem nacinu voznje zato to ni primerljivo, je pa zaradi manjših hitrosti in manjše teže to manj opazno... menih 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se