Skoči na vsebino

Honda CRF 250L


um2077

Priporočene objave

pred 10 urami, Mtl pravi:

Sam malo spremljam trg zadnje mesece in razen dveh nekaj mesecev nazaj, ni bilo nič.
V tujini je nekaj več izbire.

Jaa sej tudi jaz mal gledam avto.net in jih praktično ni razen novih.. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Honda CRF 250L je postala 300L. Povečali so moč na 20 kW (27 KM), zmanjšali težo za 4 kg in podaljšali hod vzmetenja. Rally izvedba je dobila tudi večji tank (12l namesto 10l in doseg preko 400 km).

Jaz zaenkrat ostajam na stari 250L Rally. Izboljšave so v redu, vendar me na stari nič od naštetega ni tako zelo motilo, da bi šel samo zato menjat.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, zanimivo dvigujejo ceno tem mopedom. Po mojem mnenju bodo morali kmalu ponuditi popuste, ker če imam na izbiro za 7k Hondo 300 Rally in za 10k Yamaho 700 Tenere, potem ni dileme.

  2013 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021
CRF 250L 4.390 4.690 4.790 5.290 5.290 5.390 5.390  
CRF 250L Rally       6.490 6.490 6.590 5.990  
CRF 300L               5.890
CRF 300L Rally               6.990
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam. Se pa zna zgoditi, da bo tudi Tenere šla gor in potem bo spet neka razlika :).
Je pa res, da je 250ka drugi rang. Igračka :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Na AS Domžale imajo testno CRF300L in sem jo šel probat. Definitivno je boljša od CRF250L, ali je vredna 500 ali 1.000 EUR več, bo povedal trg.

18% več navora v nižjih obratih se pozna na terenu. Motor lepše vleče v hrib in je manj dela s sklopko. Zvok motorja manj spominja na šivalni stroj. Zmanjšana teža je lepa novica za voznike, ki gredo radi raziskovat, kam (ne)pelje nek kolovoz.

Na asfaltu se razlika manj opazi, nad 80 km/h niti s staro niti z novo ne moreš suvereno prehitevat. Originalni sedež je še vedno gladek in neudoben. Ogledala bi morala biti na terenskem motorju preklopna. Ščitnki rok naj bi zaščitili tudi ročki sklopke in prednje zavore. Osnovna CRF300L nima ščitnikov, Rally pa neko mehko plastiko.

Kamniška.jpg

250vs300vsAfrica.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...
  • 5 tedne pozneje...
  • 5 mesecev pozneje...

Ima kdo kakšno priporočilo glede gum za 250L? Kolega bi menjal 6 let stare katere je dobil na motorju pa ni neke resne izbire. Najraje nekje 50-50 ali pa še kaj bolj primerne za asvalt.

 

Hvala

 

Lp, Samo 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tut e 07+

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

smiselno bi bilo podat dimenzije gum, namen, kaj bo počel in podobno, ker včasih na normalnem šodru se z 10:90 pnevmatiko močno profitira. Mal potrpiš na šodru, a se da vozit, na asfaltu je pa skoraj kot cestna. In takih gum je mnogo na trgu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja... Ubistvu še sam ne ve kaj točno bi rad. Kupljen je bil z namenom, ker bi rad vozu po makedamu sedaj mu pa že čedalje bol diši asvalt. 

Internet pravi, da je spredaj 3.00/21 in zadaj 120/80/18.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Nightmare pravi:

Se je odlocil za Heidenau k60. 

 

Lp, Samo

to je bolj terensko od zgoraj naštetega. Mnj za asfalt ,no pravzaprav, če prekuriš kvadre je problem, drgač pa mal pozornosti na mokrem in guma mora delat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če mu ne bi sam tezil bi se vozil na originalnih gumah iz 2016. Tako, da kar bo dal gor bo bosl. Pr Mitas ga mot ker spredaj/zadaj ne dobiš enakega profila. 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Ob 9. 5. 2022 ob 11:22, franc pravi:

Mitas E08

lp

Moja prva menjava je bila Mitas, res pa da E07, ker so jo na ameriških forumih zelo hvalili prav za CRF 250L. Žal je bila izkušnja slaba, ker je E07 zadnja guma absolutno prevelika (pretežka, predebela) za ta motor in sem moral odstraniti ščitnik za verigo, ker mi ga je sicer brusila. Še to, tudi pospeški so bili zaradi teže gume po občutku slabši, prav tako končna hitrost. Upam, da je z E08 boljše.

Naslednja menjava so bile Pirelli Rally Cross. Super zadeva za teren, tudi dovolj ozke in lahke, žal (pričakovano) za cesto ne preveč primerna. Takoj se je poznalo pri pospeških in hitrosti glede na Mitas E07.

Zdaj bom poizkusil nekaj bolj "cestnega". Opcije so Maxis C6006 (ta je 50% teren 50% cesta, podobna originalnim IRC gumam, ki niso bile slabe), Metzeler Tourance (80% cesta) ali pa celo kakšna napol supermoto fora z Bridgestone BT 45.

Da pa ne nakladam preveč z osebnimi izkušnjami, en praktičen nasvet. Izvorne dimenzije gum za ta motor so 3.00-21 (sprednja) in 120/80-18 (zadnja). Izbira za ta razpon (predvsem sprednja) je slaba. Je pa mogoče sprednjo brez težav prevesti v 90/90-21, kjer pa je izbira že kar dobra.

Tukaj je nekaj možnih dimenzij, ki gredo normalno na CRF 250L, spodaj pa še link na izvorni članek, če koga zanima več.

Sprednja guma:

2.75-21
3.00-21
80/90-21
80/100-21
90/90-21

Zadnja guma:

110/100-18
120/80-18
120/90-18
4.00-18

https://twotyres.co.uk/honda-crf250l-tyre-guide/

Popravljeno . Popravil Avatar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Jaz pa zadaj ponavadi montiram 100/100-18, ki je bolj podobna 120/80-18. V tej dimenziji se dobe bolj terenske pnevmatike. Trenutno vozim nekje stare Mitas MC23 v dimenzijah 80/90-21 in 110/80-18, ki so ležale na polici... Kako jih ocenit? Pnevmatike kot pnevmatike. Okrogle in črne s sledovi gume... :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 10 mesecev pozneje...

Da malo ukradem tole temo. Po precej casa voznje po asfaltu sem nameravam spraviti se v off-road in cakam na CRF 300L.  Me pa zanima kako je v praksi z uporabo nehomologiranih pnevmatik, ker vidim, da se to pocne. V dimenzije 80/100-21 je izbira bolj revna, kot v 90/90-21, razlike v premeru pa zamenarljivih 0.3% (90/90 je manjsa - bo brzinomer kazal vec). Ampak naceloma potem, ce ne das homologirane dimenzije gor zavarovanje ne velja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor je meni znano, se res lahko zaplete predvsem pri zavarovalnici v primeru nesreče, kjer bodo iskali vse možne vzroke, da jim le ne bi bilo treba plačati odškodnine. Čeprav bi se v tvojem primeru s kakšnim izvedenskim mnenjem najbrž dalo tudi to izpodbijati, ker gre za praktično enaki pnevmatiki.

Sicer pa na tehničnih tega ne preverjajo pa tudi modri se običajno poglobijo le v globino profila.

Skratka, jaz se na enim od motorjem vozim z 18 colskim zadnjim kolesom enostavno zato, ker je v homologirani 17 colski dimenziji izbor terenskih pnevmatik zelo skromen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 26. 4. 2021 ob 10:31, GregorM pravi:

Ja, zanimivo dvigujejo ceno tem mopedom. Po mojem mnenju bodo morali kmalu ponuditi popuste, ker če imam na izbiro za 7k Hondo 300 Rally in za 10k Yamaho 700 Tenere, potem ni dileme.

  2013 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021
CRF 250L 4.390 4.690 4.790 5.290 5.290 5.390 5.390  
CRF 250L Rally       6.490 6.490 6.590 5.990  
CRF 300L               5.890
CRF 300L Rally               6.990

tole treba updejtat. smo ze na 6150 za 300L se mi zdi :)

 

a se mogoce kaj ve ce bo low seat verzija za EU na voljo naslednje leto? in kako so dosegli nizji zic? znizali zic, skrajsali vzmetenje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 21. 5. 2023 ob 8:55, Joker pravi:

Kolikor je meni znano, se res lahko zaplete predvsem pri zavarovalnici v primeru nesreče, kjer bodo iskali vse možne vzroke, da jim le ne bi bilo treba plačati odškodnine. Čeprav bi se v tvojem primeru s kakšnim izvedenskim mnenjem najbrž dalo tudi to izpodbijati, ker gre za praktično enaki pnevmatiki.

Sicer pa na tehničnih tega ne preverjajo pa tudi modri se običajno poglobijo le v globino profila.

Skratka, jaz se na enim od motorjem vozim z 18 colskim zadnjim kolesom enostavno zato, ker je v homologirani 17 colski dimenziji izbor terenskih pnevmatik zelo skromen.

Preverjajo dimenzije gum na tehničnem! mene je na Srminu fukno, ko sem imel zadaj 110 namesto 120, pa cel roman spisal. kako ni to varno in blabla. motor: DRZ 400

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!