Skoči na vsebino

Honda CRF 250L


Priporočene objave

Objavljeno
23 hours ago, jskrablin said:

Rabljene je pa treba z z lučjo podnevi iskat. Sem gledal, da bi si omislil nekaj na to temo, pa jih praktično ni pri nas.

Moj je tudi takoj šel, ampak so ga ukradli. Še vedno bom vesel kakršnekoli informacije. Če vidite kje kakjega brez registracije, me prosim obvestite!

Objavljeno

Jest poznam eno k je letos ene 10 kilometrov naredila...bi blo bols prodat

Objavljeno
pred 2 urami, biker77 pravi:

Jest poznam eno k je letos ene 10 kilometrov naredila...bi blo bols prodat

 

To ponujaš al samo ugotavljaš stanje?

Objavljeno

je bilo postavljeno vprašanje, če ponuja. Sem odgovorila, da ne bo zmede.

Objavljeno
pred eno uro, motolover pravi:

Vprašaj ga, koliko km bo naredil na RS250! :)

Nič ker mi jo je nekdo splel..sem se preveč obiral :D

Objavljeno

No..za uno crf..ma 4.000 kilometrov, drugo balanco, skrajsane rocke :D, scitnike rok, ta hude Mitas kramparce, pa ze ve kako je pocivat na tleh ;)

Ce bi kdo slucajno...

Aja..pa nov aku..ta star crknu k je nekdo motor v garazi pozabu predolg..

Pa to bi mogl it v male oglase..

Objavljeno
1 hour ago, biker77 said:

Nič ker mi jo je nekdo splel..sem se preveč obiral :D

Vse je za kaj dobro..

Objavljeno
pred 2 urami, jskrablin pravi:

Kdo se grebe?

Noben. Se ti ne. Pa tok jo isces...

Objavljeno
Ob 1. 11. 2015, hajoktejn pravi:

Če je zanimiv moped, poglej še za kwaki klx 250 S. 

  No Kawasaki KLX250S in Yamaha WR250R sta direktna konkurenta Honde CRF250L. Na aunekaj.net vidim, da ponujajo nove KLX250S letnika 2012 za 3800 eur, kar tudi ni slaba cena. Kawasaki naj bi bil malenkost bolj agresiven, so pa tisti letniki še varjanta z vplinjačem. Baje "naj bi" včasih vroči težje vžigali, drugega ne vem, ker me ni zanimalo, ampak za ta denar...

Kar sem do sedaj uspel zaslediti okrog CRF, so lastniki na ADV forumu uspeli uničit kako sklopko, veliko jih toži zaradi slabe kakovosti avtomatskega napenjalca krmilne verige, katerega kasneje zamenjajo za klasičnega "našraufonly", nekateri pa so uspeli zaradi preteranega obremenjevanja s težo (potovalni kovčki) zlomit okvir pod sedežem takoj za nosilcem izpuha, a se ga da dobro popravit in še dodatno ojačat, kar vsi tudi naredijo. Skratka nič groznega... Obstaja tudi 305 ccm kit, a moje skromno mnenje je, da nakup ni smiselen, čeprav zadeva vidno bolj vleče. Boljše kupit drug motor...

 

big bore kit 305 primerjava s skoraj standardnim motorjem

https://www.youtube.com/watch?v=LCka-JjVgM8

Objavljeno
pred eno uro, SF pravi:

  No Kawasaki KLX250S in Yamaha WR250R sta direktna konkurenta Honde CRF250L. Na aunekaj.net vidim, da ponujajo nove KLX250S letnika 2012 za 3800 eur, kar tudi ni slaba cena. Kawasaki naj bi bil malenkost bolj agresiven, so pa tisti letniki še varjanta z vplinjačem. Baje "naj bi" včasih vroči težje vžigali, drugega ne vem, ker me ni zanimalo, ampak za ta denar...

Kar sem do sedaj uspel zaslediti okrog CRF, so lastniki na ADV forumu uspeli uničit kako sklopko, veliko jih toži zaradi slabe kakovosti avtomatskega napenjalca krmilne verige, katerega kasneje zamenjajo za klasičnega "našraufonly", nekateri pa so uspeli zaradi preteranega obremenjevanja s težo (potovalni kovčki) zlomit okvir pod sedežem takoj za nosilcem izpuha, a se ga da dobro popravit in še dodatno ojačat, kar vsi tudi naredijo. Skratka nič groznega... Obstaja tudi 305 ccm kit, a moje skromno mnenje je, da nakup ni smiselen, čeprav zadeva vidno bolj vleče. Boljše kupit drug motor...

 

big bore kit 305 primerjava s skoraj standardnim motorjem

https://www.youtube.com/watch?v=LCka-JjVgM8

Yamaha ni konkurenca, ker je nad tistima igračkama. Kawasaki ima vbrizg goriva. In ima problem z vžiganjem. Samo moje, kot lastnika in uporabnika, mnenje. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

 

Borut imaš prav. Vplinjač so na klx montirali do 2010... Pa je to težko vžiganje tak problem da ne bi opravičilo cene 3800 eur? Si morda vozil poleg KLX tudi CRF? Je sploh kaka res opazna razlika?

Objavljeno
pred 15 minutami, SF pravi:

 

Borut imaš prav. Vplinjač so na klx montirali do 2010... Pa je to težko vžiganje tak problem da ne bi opravičilo cene 3800 eur? Si morda vozil poleg KLX tudi CRF? Je sploh kaka res opazna razlika?

Kawasaki je imel že leta 2009, ko sem kupil novega, vbrizg goriva. Tisto težko vžiganje je pa en škrat, kateri se je občasno pojavil. Včasih je motor vžigal brez problema, včasih je bilo potrebno večkrat pritisniti na gumb zaganjača. Lahko primerjam samo Yamaho in Kawasaki. Če pogledaš tehnične podatke, potem vidiš, da sta Kawasaki in Honda zelo podobna. Torej sta oba zelo nezahtevna, neutrujajoča, prijazna, ..., s premalo moči, s prenežnimi komponentami za kaj bolj resnega, ... Yamaha je pa takoj nekaj boljšega. Pa še tukaj ni neke moči, ker je prostornina vseeno samo 250 ccm. 

Predvsem se mora vsak zavedati, za kaj bo uporabil takšen motor, saj niso namenjeni ekstremom, ampak prevažanju tudi po nekoliko slabšem terenu. Jaz sem se včasih peljal tudi po bolj zahtevnem terenu in je šlo. Samo, kako je šlo. Tukaj pa se pojavi razlika med namenskim profesionalnim orodjem in med hobi programom, kar so ti motorčki. 

V kolikor je nekdo preizkusil nekaj bolj žlahtnega (KTM, Husqvarna ter ostalo), bo tukaj razočaran. Za neko prevažanje po gozdnih cestah bo to več, kot dovolj. Ker pa sem si lastil ali pa se samo prevažal tudi z močnejšimi različicami, potem lahko napišem, da jaz teh hobi motorčkov ne bi več pogledal (da ne bo zarečen kruh). Preprosto so moje zahteve nekoliko drugačne in se ne skladajo preveč s temi igračkami. Pa tukaj ne mislim, da sem neki ekspert, ampak je veliko večji užitek peljati namenski motor s kvalitetnimi komponentami. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Realno je pol leta stara in malo rabljena vredna 3k, za toliko sem jo jaz dobil, zraven rezervne gume in dodaten izpuh.

Objavljeno
pred 3 urami, motolover pravi:

Realno je pol leta stara in malo rabljena vredna 3k, za toliko sem jo jaz dobil, zraven rezervne gume in dodaten izpuh.

pol si mel srečo da si jo za tolk dobu..glede na ceno nove..

Objavljeno

Postavljena cena nove še ne pomeni, da jo za toliko lahko tudi prodajo. Prvi lastnik jo je kupil v ASu za 3.600, res da pozimi. 

Tako hitro se tudi ne prodajajo, ne nove ne stare. Jaz sem jo gledal v oglasu dva meseca preden sem se odločil pogledati.

Objavljeno

Pa je ropotulja doma. Zaenkrat ni kaj veliko za povedat, par kilometrov po asfaltu je šlo čisto ok, tempo se z običajnim prometom drži brez težav. Glede na to, da ima ene ~ 110kg manj mokre teže od CB-jke, mi deluje zeeeeelo lahko. V petek pa (če bo vsaj za silo vreme) v horjulske gmajne, pa da vidim kako kaj koplje po gozdnih cestah :whistle:

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, motolover pravi:

Čestitke!

Malo se pelji, da sprobaš, potem pa zamenjaj spredaj za -1 zob, bo čisto drug motor, ker ima res predolge prestave.

Tak izpuh imam za prodati, če koga zanima. DB killer se da vzeti ven.

http://www.crfsonly.com/catalog/product_info.php/cPath/290_306/products_id/4803

fmf-q4-hex-honda-crf.jpg

 

Hvala :) 

 

Sprednji zobnik bo definitivno za menjati, sem se celo pot spraševal, zakaj ima 6 prestav. Itak s terenskimi gumami kaj dosti prek 100 km/h ni za ganjat... offroad pa take hitrosti ne bo kmal vidal. Tale lonec pa verjetno ni lih legalen za na cesto?

Popravljeno . Popravil jskrablin
Objavljeno

Ni homologiran, prejšnji lastnik ga je imel gor, jaz sem ga dal dol, ker sem se vozil po gozdnih poteh in nisem hotel dražiti sovaščanov. Ima pa lep zvok, brez db killerja zame preglasen. Ampak, jaz še HP4 vozim s killerjem :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!