sebar Objavljeno November 14, 2016 Opozori Objavljeno November 14, 2016 9 minutes ago, franc said: Kawl je napisal 450. Res je, se pardoniram
SF Objavljeno November 14, 2016 Opozori Objavljeno November 14, 2016 pred 2 urami, jskrablin pravi: Jaz sem švoh agregat 'reševal' s spremembo končnega prenosa. Da od sebe malo več, ker je to v osnovi še vedno agregat od cestnega motorja, z nespremenjenimi prestavnimi razmerji. Po tem rata moped čisto spodobno vozen za nek ne preveč nor enduro teren. Pospeškov lih ne premore, to je res. Crkne (stalla) pa tudi nikakor ne. Meni osebno se lih nezahteven (za vozit in vzdrževat) agregat zdi konkreten plus pri tem motorju. Vse ostalo je (po mojem mnenju) bolj švoh. Vzmetenje me je (vsaj sprednje) spravilo na tla več kot enkrat. Preveč rado izgubi resen stik s podlago, če ni lih lep makedam. Al pa se nabije do konca, za posledico pa imaš rodeo. Moje pravilo za vožnjo 250L po terenu - vseskozi paziti na primerno obremenitev sprednjega konca. Pol je šlo. Je pa pri premehkem zadnjem vzmetenju motor rad širil linije skozi ovinke al pa pri pospeševanju (sploh v klanec) spredaj ratoval lahek. Je pa tudi res, da so to bili moji offroad začetki. Mogoče se pa enkrat (če se prej ne proda) spravim na kak znan teren, pa na novo ocenim vse skupaj. Mislim, da bi se ti danes s tem mopedom čisto drugače peljal, kot si se takrat... Nekaj mi povej... Ko si bil na tleh zaradi prvega konca, si na motorju sedel ali stal?
compaq Objavljeno November 14, 2016 Opozori Objavljeno November 14, 2016 Servis na Crf250L je na 12kkm. Btw.: se se komu luci na rally-ju zdijo, kot bi imel prevelika plavalna ocala. Od spredaj se nekak izgleda, od strani pa, kot da je za potapljat narejen
SF Objavljeno November 14, 2016 Opozori Objavljeno November 14, 2016 Ne bo šlo... Servis je na 6000. Stankaj si angleški user in service manual... Sicer pa ti že količina olja pove, da se to ne menja na 12000, ampak precej, precej prej...
jskrablin Objavljeno November 14, 2016 Opozori Objavljeno November 14, 2016 pred 42 minutami, SF pravi: Mislim, da bi se ti danes s tem mopedom čisto drugače peljal, kot si se takrat... Nekaj mi povej... Ko si bil na tleh zaradi prvega konca, si na motorju sedel ali stal? Stal, če se pravilno spomnim. Verjetno bi se pa zdaj res malo drugače peljal. Glede CRF 450 R... tisto je cross motor. Nekaj čisto drugega...
compaq Objavljeno November 14, 2016 Opozori Objavljeno November 14, 2016 (popravljeno) pred 1 uro, SF pravi: Ne bo šlo... Servis je na 6000. Stankaj si angleški user in service manual... Sicer pa ti že količina olja pove, da se to ne menja na 12000, ampak precej, precej prej... Jaz berem servis se vedno na 1kkm vsak naslednji pa na 12kkm. Verjetno si gledal milje. Ja, tam so cifre manjse. A ko jih pretvoris v kilometre, je zgodba ista Popravljeno November 14, 2016. Popravil compaq
SF Objavljeno November 14, 2016 Opozori Objavljeno November 14, 2016 (popravljeno) Evo vrečo peska sm si na glavo stresel namesto pepela... Imaš prav! Res se dela na 12000. verjetno sem pomešal s hornetom in CBF, ali pa sem res bral napačno kolono? Kdo bi vedel, človek na stara leta hitro kaj pomeša... hehehe Je pa tako. 12000 je mišljeno v primeru lepe, večinoma asvaltne vožnje. Spodaj imate opombe *2,*3 in *4, katere je potrebno obvezno upoštevati! Sam delam servis na od 2 do max 4000 km. Naprimer vilice so v dveh letih že dvakrat dobile novo olje ( od tega enkrat upravičeno) in vage svežo mast... Si pa ne predstavljam mazanja verige na 1000 km in vožnje po blatu, vodi in prahu... Popravljeno November 14, 2016. Popravil SF igc1 1
Kawl Objavljeno November 15, 2016 Opozori Objavljeno November 15, 2016 pred 23 urami, franc pravi: Kawl je napisal 450. Mislil sem kros motor 450 ne L izpeljanke...
SF Objavljeno Januar 9, 2017 Opozori Objavljeno Januar 9, 2017 (popravljeno) Danes je nosil božiček s kitajske... Pred časom sem naročil ročici sklopke in prednje zavore, me je pa po hajoktainovem padcu zaradi zlomljenih raiserjev skoraj minilo montirat kitajski aluminij. No zadeva zgleda solidno in bo šla vsaj v rezervo, če se slučajno kje na poti zgodi kaj nepredvidenega... cena: 22,60 USD Popravljeno Januar 9, 2017. Popravil SF Bmflar, miklavc, MiNa in 1 other 4
BIF Objavljeno Januar 9, 2017 Opozori Objavljeno Januar 9, 2017 Iz pravkar izvede menjave z identičnimi ročkami na enakem motorju (CRF250L), ti lahko povem, da je ročica za plin ok. Menjava v 1 minuti...štima v nulo. No z sklopko pa bo več težav. V sedišču je ročica predebela in jo je treba pobrusit...in ko boš to naredil boš ugotovil, da je v krivini prekratka in naseda na odebeljeni rob ročke krmila. Sem pa ročke krmila pravkar menjal za ogrevane in dopuščam možnost, da je pri teh ročkah notranji zaključni rob debelejši kot pri kakšnih drugih. No dopuščam možnost, da pri tebi ne bo tega "problema"...jaz sem zato pač pustil ročico sklopke original....sicer pa je bila nepoškodovana, medtem ko je bila ročica zavore "prikrajšana"...morda zaradi loma, morda namenoma...no vsekakor pa se splača menjati jo z temi kitajskimi, ki so presenetljivo dobre izdelave in finalizacije...pa tudi občutek pod prsti je glede ergonomije odličen. Malce kompleksnejše (foldable) ročke sem nabavil tudi za Tenerejko. Te pašejo v nulo...le sklopko je bilo treba malce nastavit (free-play). Drugače pa se ročice v primeru padca poklopijo...lahko se po želji raztegnejo (nekomu odgovarjajo kratke ročke nekomu daljše), odmik ročice od plina je nastavljiv enostavno....finalizacija in material delujeta odlično. Za ta denar vsekakor vredno nakupa. SF 1
DAMI34 Objavljeno Januar 9, 2017 Opozori Objavljeno Januar 9, 2017 Jaz sem montiral že 4 komplet kitajskih ročic za 30€. Do sedaj se še niso zlomile (tudi lani ob karambolu ne) Po mojem je bojazen za zlom odveč. SF, maxxa, Bmflar in 2 others 5
SF Objavljeno Januar 10, 2017 Opozori Objavljeno Januar 10, 2017 (popravljeno) Imam vprašanje za poznavalce... Pred časom sva z našim cenjenim forumskim kolegom Dr_Jakobom razmišljala, da bi na svoje motorje nataknila tačke z večjo površino. Jaz vozim CRF 250L, on Aprilio Pegaso 650. Pri tačkah na katerih se stoji, se res ne gre igrat s kakimi no name kitajskimi proizvajalci, ker zlom le teh lahko privede do težkega padca. Vse tačke na dual sport, enduro in kros motorjih so narejene tako, da se zapirajo navzgor in nazaj, kar pomeni, da je vpetje narejeno pod kotom. Vprašanje je sledeče: Ali proizvajalci motornih koles uporabljajo podobne kote in širine na vpetju tačk? Je kdo poizkusil menjat tačke med različnimi hondinimi kros in enduro modeli? Popravljeno Januar 10, 2017. Popravil SF
BIF Objavljeno Januar 10, 2017 Opozori Objavljeno Januar 10, 2017 (popravljeno) Predvidevam da iščeš nekaj takšnega? http://www.ebay.com/itm/DRC-Wide-Foot-Pegs-D48-02-532-/152336534531?fits=Model%3ACRF250L&hash=item2377f70c03:g:AfcAAOSwB09YPSLq&vxp=mtr Na moji CRF so že široki foot-peg-i...ali original ali aftermarket ne vem, ker sem kupil rabljenega. So pa po dimenzijah enaki (cca. 50mmx 80-90mm), kot sem jih kupil od SW-Motech-a za Yamaho. Kar pa lahko povem, da je enormna razlika med stock foot-peg-i in recimo enduro ali adventure (odvisno od proizvajalca kako jih imenuje). Na stock foot-peg-ih sem imel stalno občutek, da mi bo noga padla iz stopalke...preden vstaneš na motorju iščeš položaj....z razširjenemi foot-peg-i pa je to milina. Noga počiva in tudi občutek, da imaš motor bolj pod kontrolo (mogoče subjektivno) je veliko boljši. Kar pa se tiče vpetja in kotov...mislim, da različni proizvajalci uporabljajo svoje mere....je pa res, da velikokrat pašejo povprek. Edino ka je...nisem poznavalec...upam pa, da je odgovor vsaj približek temu kar te bi zanimalo...;) Popravljeno Januar 10, 2017. Popravil BIF Dr_Jakob, GoBobi in SF 3
menih Objavljeno Februar 19, 2017 Opozori Objavljeno Februar 19, 2017 Ob 25. 4. 2015 ob 22:08, SF pravi: Takole pa je videti danes dokončana zaščita motorja domače izdelave... živjo rabil bi to zascito ce mi še das nasvet kdo vari ali si to ti in seveda sablone da ne diplomiram po nepotrebnem pa za koliko me oberes in sva zmenjena pa se vprasanje pri padcu se poskodujejo plastike na tanku ali ne so potrebni Cresk bari. hvala za morebiten odgovor
SF Objavljeno Februar 19, 2017 Opozori Objavljeno Februar 19, 2017 Šablone niso problem, in jih lahko dobiš. Kupiš aluminij, daš nekomu zakrivit na željene kote in odneseš zavarit nekam, kjer varijo aliminij... Chrash bari so pomoje brezveze. Šus plata je itak narejena tako, da zaščiti vodno črpalko, za plastike pa se na takem motorju pričakuje, da imajo kak ris... Če hočeš, lahko narediš ali kupiš še aluminijasto zaščito hladilnika...
menih Objavljeno Februar 19, 2017 Opozori Objavljeno Februar 19, 2017 ok hvala sej se mi je zdelo da ne rabim barov praske niso problem edino ce počjo pa ocitno ze ves. ja hladilnik je nujen mogoce ves kje dobim zadnji prtljažnik tudi ob straneh za prtjago? pa v Ameriki je camel tank sranski na drugi strani kot avspuh 6 litrov apak v europi ne najdem imas ideje? za vse take stvari lp
SF Objavljeno Februar 19, 2017 Opozori Objavljeno Februar 19, 2017 Imam. Ravno se pripravljam, da si sam naredim nosilce stranskih torb po svojih potrebah.na levi notranji strani bom naredil prostor za pritrditev natanko takšne kantice za gorivo: https://www.louis.de/artikel/fuelfriend-big-kanister-max-2-0-liter/10002942?list=205579474&filter_article_number=10002942
SF Objavljeno April 18, 2017 Opozori Objavljeno April 18, 2017 Če kdo rabi idejo za nosilce stranskih torb... Dolgo sem razmišljal, kako jih pritrditi čim manj moteče, pa je nastal ta prototip. Torbe so snemljive le s pomočjo orodja, saj cev pride nataknjena skozi žep na hrbtni strani torbe... MiNa, jskrablin, BIF in 4 others 7
Kawl Objavljeno Maj 2, 2017 Opozori Objavljeno Maj 2, 2017 (popravljeno) Proda kdo ta motor ? Ali pa KLX250 Popravljeno Maj 2, 2017. Popravil Kawl SF 1
BIF Objavljeno September 3, 2017 Opozori Objavljeno September 3, 2017 Če koga zanima... https://www.avto.net/_2016mojavtonet/details.asp?id=12412183&rubrika=6&podrubrika=
jskrablin Objavljeno September 3, 2017 Opozori Objavljeno September 3, 2017 Tole bo pravilen link - http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12412183
BIF Objavljeno September 3, 2017 Opozori Objavljeno September 3, 2017 Hvala...prodano.......žal... Res dober motor, ampak sin nekako nima interesa. Jaz pa se z dvema ne morem vozit.
SF Objavljeno Oktober 26, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2017 Če ima kdo željo po "močnejšem zvoku" njegove CRF250L, prodam izpuh FMF Q4, kolektor Dominator in EJK Electronic Fuel Control Module. Posnetek je narejen s telefonom, DB killer je vstavljen... Več na ZS...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se