Mte :) Objavljeno Julij 14, 2004 Opozori Objavljeno Julij 14, 2004 no recimo da bi pol rableno kupu... a bi lohk sam na servis pelu pa bi jih uprasu u kasnem stanju je motor? a bi bli tok fer da bi povedal by truth??? kok bi pa bla rablena tm letnik 02-03 sam aprilia je pa najlepsi motor!!! :yea2:
Zok Objavljeno Julij 14, 2004 Opozori Objavljeno Julij 14, 2004 lahko, ampak verjetno ti lastnik neb dovolil - bi moral jo najprej kupit, pa sele pol pelat na servis, kar ti pa pol dost manj koristi.. :huh:
Mte :) Objavljeno Julij 14, 2004 Opozori Objavljeno Julij 14, 2004 mmm pol mam pa problem k ne poznam nobenga k bi mi povedu a je uredu al ne... no mogoce... a ksn k ma narjeno strojno solo pa se drgac velik fura z motorji je taprava oseba??? :? aja pa na kwa mors pazit k kupujes rablen motor??? be ql!!!
Zok Objavljeno Julij 14, 2004 Opozori Objavljeno Julij 14, 2004 edini ki ti lahko kaj res uporabnega (in natancnega) pove, je mehanik, ki je te zadeve ze dosti presraufal, in pa vecleten lastnik, ki zadevo sam sraufa, oz. se na te zadeve spozna (pa pustmo Vseved-style lastnike ob strani :P ). :)
Dolenc™ Objavljeno Julij 15, 2004 Opozori Objavljeno Julij 15, 2004 Jst mislem da se na motorju prc vid kaki je bil lasnik do njega, če bo vs zdrgnjen pa usran pa mu pol vijakov fali pol siguren ni nekam hud. Pa še če misleš že kupet mal popraši lastnika kako ole je tankov, kolk mu kej žre,gre... Sicer pa tud če sfukanga kupeš (pa zelo dvomem da boš takega najdu, še posebej men novejšimi modeli) daš še vedno lahko na njega cca 150k pa boš mel komplet use uštiman.
Mte :) Objavljeno Julij 16, 2004 Opozori Objavljeno Julij 16, 2004 kwa je pa bols da ma motor blokade se not al ne??? ker olje je dobr da ga zre? motul 600? kk je pa kej na RSki za sovoznika poskrblen? k sm neki slike gledu pa je bl cun sedez za sovoznika? kwa mislete?
RS50 Objavljeno Julij 16, 2004 Opozori Objavljeno Julij 16, 2004 Bolje ja da ma blokade notr. Samo je v vecini tko da so kupovali vsi neke giannellije itd pred prodajo dali pa vse original nazaj. Tocno Motul 600 pa bo spica. Za sovoznika je kar uredu. Imam jo sam pa se tut kdaj pelem zadi, seveda me pele kdo drug in sedim brez problema. :OK:
apriliaMan Objavljeno Julij 16, 2004 Opozori Objavljeno Julij 16, 2004 ej koliko je važna masa ,ki je na motorju pri končni hitrosti?dva modela sta šla s aprilio 125 približno okrog 145-150 njihova skupna masa pa je bla okol 160-170kg....kolikšna bi bla po vaše končna realna hitrost z voznikom ki ima npr 70-75kg ali bi se povspela na 160 al po vaše se ne bi dost spremenila?tnx :D :D
borisk Objavljeno Julij 16, 2004 Opozori Objavljeno Julij 16, 2004 pri vožji dveh je pomemben faktor tudi zračni upor, ne samo težo le teh. lp, boris
apriliaMan Objavljeno Julij 17, 2004 Opozori Objavljeno Julij 17, 2004 aha ma sej me je sam tko zanimal....ma kej kšn za boga vej ki ma rs125 letnik 99 blokado pri auspuhu?saj ta blokada zgleda kot nekašna ploščica ki ne pusti dovolj plina pa stvri...ta bi motor bel letel... :) ma ki pa je a je pri renosančnem delu pri kolenu al ki drugot???
Zok Objavljeno Julij 17, 2004 Opozori Objavljeno Julij 17, 2004 pri konstantni hitrosti je masa irelevanten podatek. lahk se model k vaga 140 kil pr koncni hitrosti bol pele k pa dva mulca k mata skupi 100 kil. zracni upor - sopotnik je za ~20 cm dvignjen! pri starejsih apriliah (pod '00) so ble blokade v izpuhu (cev, ki iznici ucinek resonancnega dela izpuha), uplinjacu (neka zaslonka, al ka??), to pa mislim d je poleg restriktorja v airboxu tud bolj al manj vse. pri novejsih apriliah pa moras menjat cilinder (tak je en serviser reku, lahk d me je naflancu), ker ima drugacen portmap, odstranit restriktor v izpuhu, in pa v uplinjacu in airboxu. .)
M|t3k Objavljeno Julij 17, 2004 Opozori Objavljeno Julij 17, 2004 Zdravo! Kupil sem rabljeno RS125 s 13000km. Skrbi me, da mašina več ni vredu in mi bo zablokiral bat al pa kaj takega. Na servisu so mi rekli, da pride originalen bat okrog 40tisoč. Zanima me, če obstajajo kake enako kvalitetne original-replike oziroma če obstaja kak cel kit?? Ker če se ne motim Polini dela samo za Rotax 123 in 127... LP
apriliaMan Objavljeno Julij 17, 2004 Opozori Objavljeno Julij 17, 2004 aha sam zok kak bi jst pogledu če mam še blokado na ausphu sj drugo me ne zanima na upljinaču pa tele zadeve,pa kak bi jo odstranil če jo mam če mogoče veš to?hvala
Zok Objavljeno Julij 17, 2004 Opozori Objavljeno Julij 17, 2004 Na servisu so mi rekli, da pride originalen bat okrog 40tisoč. Zanima me, če obstajajo kake enako kvalitetne original-replike oziroma če obstaja kak cel kit?? Ker če se ne motim Polini dela samo za Rotax 123 in 127... original bat pride 32000 sit (avto triglav - pooblascen zastopnik). polini kit stane 80 jurjev (cilinder + bat, 154 ccm, 37,1 HP na kolesu). dela tako na 123, kot na 122, na 127 pa ne pase. .)
model18 Objavljeno Julij 17, 2004 Opozori Objavljeno Julij 17, 2004 Ej to pa ni res kar si ti napisol sem že imel ta kit doma za rotax 123 pa ne paše na rotax 122 ker je ena lukna mal zamaknena tko da ne morš skp zašraubat.K sem ga naroču so mi rekl na polinijevem servisu da paše pa so se zmotil!!!
simonsi Objavljeno Julij 17, 2004 Opozori Objavljeno Julij 17, 2004 ori (cilinder + bat, 154 ccm, 37,1 HP na kolesu). Tehle 37km na koli bi pa res rad videl. Pol jih ma 45 na gredi :wacko: 250ccm krosače majo pa 55km :blink:
Robtech Objavljeno Julij 17, 2004 Opozori Objavljeno Julij 17, 2004 torej kateri kit lahko daš na 122 motor?
M|t3k Objavljeno Julij 17, 2004 Opozori Objavljeno Julij 17, 2004 Mene tut zanima kaj paše na nesrečni Rotax 122 :cry: :cry:
micho Objavljeno Julij 17, 2004 Opozori Objavljeno Julij 17, 2004 kateri kit pa lahko daš na rs125 valerossi letnik 98
Zok Objavljeno Julij 18, 2004 Opozori Objavljeno Julij 18, 2004 Tehle 37km na koli bi pa res rad videl. Pol jih ma 45 na gredi :wacko: 250ccm krosače majo pa 55km :blink: tako je. specialke v GP 125 jih majo pa 52-54. :D :D :D pri kroslah je druga fora - tam je zelo pomemben navor, medtem ko na cesti lazje izbiras rezim delovanja (bolj enakomerna podlaga). .)
model18 Objavljeno Julij 18, 2004 Opozori Objavljeno Julij 18, 2004 ej pomoje polini nima tuninga za rotax 122 ma sam za 123 sem pa naletel na eni strani k majo prov rotax 122 in 123.Tko da že tem se vid da sta različna ker oba prodajajo kle mate naslov te strani: http://www.zmg-motorsport.com/tuning/tuning_zylinderkit.htm Sam to je nek v Nemčiji ke pa že nam šu po cilinder ker je predeleč Dej če kdo kej druga ve kje naj bi dobu ta cilinder naj mi prosim sporoči LP!!!
Zok Objavljeno Julij 18, 2004 Opozori Objavljeno Julij 18, 2004 ej pomoje polini nima tuninga za rotax 122 ma sam za 123 sem pa naletel na eni strani k majo prov rotax 122 in 123.Tko da že tem se vid da sta različna ker oba prodajajo ammm... ...tuki prodajajo polinijeve kite... :)
Aleks007 Objavljeno Julij 18, 2004 Opozori Objavljeno Julij 18, 2004 A mogoče kdo ve tovarniški podatek za top speed za aprilio rs125 chesterfield (24 kw) ? Pri svoji aprilii mam problem, da števec hitrosti kaže pri 10000 rpm v šesti prestavi okol 150 kmh, pri 11, 12000 rpm pa še zmeri isto, čeprav gre po filingu minimalno 170, če ne še več. To se mi je dogajal na avtocesti + klanec navzdol + 60 kg mam. A gre lahko tukaj za okvaro števca hitrosti ?
Zok Objavljeno Julij 18, 2004 Opozori Objavljeno Julij 18, 2004 A mogoče kdo ve tovarniški podatek za top speed za aprilio rs125 chesterfield (24 kw) za 25 kW je 173 km/h za 24 kW tud tam nekje, vem le da ni pod 170 km/h. .) stevec se zgleda zatika. .)
cime Objavljeno Julij 18, 2004 Opozori Objavljeno Julij 18, 2004 204.0296 -> PISTONE MOTORE ROTAX 123 (APRILIA 125) D.60 S.A-B-C-D -> € 46,60 146.0800 -> KIT MOTORE ROTAX 123 D.60 (APRILIA 125 SINTESI) > € 280,38 bati se mi zdijo precej poceni.... kako je pa z gredjo in ležaji na gredi pri takih obremenitvah ? na kolko kilometrov je potrebno menjat bat pri normalni vožnji ?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se