RS50 Objavljeno Julij 18, 2004 Opozori Objavljeno Julij 18, 2004 mene pa neki druzga zanima. Kolega ma aprilio RS 125 letnik 2003 fora pa je da sva se uceri pelala in v drugi prestavi mu tm pr 8000rpm stevc za obratomer mal postoji pol pa kr skoc naprej na 9000rpm pa tko mal cukne umes motor. Kaj bi to loh blo?
Zok Objavljeno Julij 18, 2004 Opozori Objavljeno Julij 18, 2004 (popravljeno) a?? :blink: :blink: :blink: ...pri okrog 7750 rpm ti odpre RAVE ventil... ...sam to v vseh prestavah... :hmm: Popravljeno Julij 18, 2004. Popravil Zok
RS50 Objavljeno Julij 18, 2004 Opozori Objavljeno Julij 18, 2004 To v drugi pa tretji prestavi nrdi. Samo js sm slisu da 2003 nima ventila. Zdj ne wem. Kako bi vedu a ga ma al ne? A se da konkretno to nastelat da ne bi tko delala?
M|t3k Objavljeno Julij 18, 2004 Opozori Objavljeno Julij 18, 2004 11kW verzije so brez RAVE ventila. @Zok: se pravi, da noben kit na paše na Rotax 122???
Zok Objavljeno Julij 18, 2004 Opozori Objavljeno Julij 18, 2004 @Zok: se pravi, da noben kit na paše na Rotax 122??? lol... :lol1: ce ti pise, da prodajajo polini kit za masino Type 122!! :wacko:
Aleks007 Objavljeno Julij 18, 2004 Opozori Objavljeno Julij 18, 2004 To tudi meni včasih dela, po mojem gre za trokiranje, potrebno bi bilo nastaviti uplinjač al pa očistit zračni filter :hmm:
model18 Objavljeno Julij 18, 2004 Opozori Objavljeno Julij 18, 2004 Ej se enkrat uprasam kako bi jest prsu do rotax 122 tuning?Prosm povejte k mi je motor ribnu pa ne vem kva naj nardim. :hmm: novga celindra pa nam kupvou ker je 150k to je pa mal preveč!!!!!! :xx: LP!!!! .)
Zok Objavljeno Julij 18, 2004 Opozori Objavljeno Julij 18, 2004 Im Lieferumfang ist immer der Zylinder + Kolben komplett + Dichtungssatz enthalten. Nicht alle Sätze werden mit Zylinderkopf geliefert, teilweise wird der Originale verwendet. Generell gilt, dass ein Tuningzylinder durch den größeren Hubraum eine deutliche Leistungs- und Drehmomentsteigerung erzielt, die Werksangabe bei den 154 ccm Sätzen für Rotax 123 / 122 Motoren liegt bei ca. 37 PS bei 11 300 U/min und einer Verdichtung von 14:1. Bei der Verwendung des Originalvergasers muss unbedingt ca. 10-15% größer eingedüst werden. citat od tukaj, kjer tud prodajajo polini kite. .) pri Linde MPA se zmeni, ce ti lahko uvozijo kit za rotax type 122. zakaj ga ni na polini.it, mi ni cist jasno... :hmm:
model18 Objavljeno Julij 18, 2004 Opozori Objavljeno Julij 18, 2004 a mislš da bi polini lahk naroču rotax 122 kit če ga slučajno nimajo,Ker men tud ni jasn kako da nimajo rotax 122 čeprov obstaja pa še polinijev je!!!! drgač pa hvala za informacije .)
Zok Objavljeno Julij 18, 2004 Opozori Objavljeno Julij 18, 2004 ce jim pises mejl, nimas kej zgubit. .)
Mte :) Objavljeno Julij 19, 2004 Opozori Objavljeno Julij 19, 2004 ej kwa sploh je to kit??? a to je sam drgacn bat al kwa??? dej mau opiste zadevco
cime Objavljeno Julij 19, 2004 Opozori Objavljeno Julij 19, 2004 to je cilinder + bat + glava/kapa (za to zadnje nsiem siguren če dobiš zraven -> pri skuterjih dobiš in podobnem)
Zok Objavljeno Julij 19, 2004 Opozori Objavljeno Julij 19, 2004 to je cilinder + bat + glava ...z eno besedo - termicna skupina ali kit. .) pa maw bul pu sluwensk, pliz, ejga... :)
Mte :) Objavljeno Julij 19, 2004 Opozori Objavljeno Julij 19, 2004 ok a pa je to zajeban monterat? a rabs ksnga profija zravn al lohk kr at home nardis? a pol to fajn masina trpi ce mas kit gor? kwa ti pa kit da? moc? navor? A ce mas kit gor je motor pol sploh sposobn za dalse ture?
Italjet Dragster Objavljeno Julij 20, 2004 Opozori Objavljeno Julij 20, 2004 ok a pa je to zajeban monterat? a rabs ksnga profija zravn al lohk kr at home nardis? a pol to fajn masina trpi ce mas kit gor? kwa ti pa kit da? moc? navor? A ce mas kit gor je motor pol sploh sposobn za dalse ture? Če maš mehankarske sposobnosti lahko sam namontiraš, če pa slučajno ne veš kje bi začel, pol ga pa odpelji do mehanika. Kolk ti bo pa vzdržal je pa odvisno kolk ga boš teral.
Mte :) Objavljeno Julij 20, 2004 Opozori Objavljeno Julij 20, 2004 ja pizda kwa sploh mors narest?!?!?!?! sam glavo dt dol... bat vn potegnt pa zamenat za tist crap k dobis u kitu? ker letnik so ble najbolse RSke? pa da bi ful dobr ohranjeno dobu? Be Ql
Zok Objavljeno Julij 20, 2004 Opozori Objavljeno Julij 20, 2004 (popravljeno) ka mors nardit?? dej, pel ga raj k mehaniku... :D :D :D dol mors odsraufat cilinder (za to mors odsraufat se subframe, uplinjac, airbox, izpuh, odklopit cev hladilne tekocine in kabel do senzorja za temperaturo, pa seveda prej se hladilno tekocino vn spustit), ga vzet ven, vzet dol bat, pol pa gor namontirat nov bat (pa ne pozabit zegerjev not vtaknat), cilinder (ne pozabit vseh tesnil - ce dve, tri manjkajo bo se vredi :devil: :P ), glavo, pokrov glave, pol pa seveda svecko, lamelni sesalni ventil, uplinjac, airbox, subframe, in na koncu se izpuh, pol pa veselo verglat, in ce bos mel veliiiko sreco, bodo nekateri deli motorja na koncu se uporabni. ko se bo zacelo kaditi iz masine, se spomni da si pozabil priliti hladilno tekocino. ko naredis se to, ti bo vsa stekla ven, ker si spodaj pozabil prisraufat cep za izpust le-te. naredi se to. ker nimas vec hladilne tekocine nalij vodo, pa se ta ti bo vsa stekla ven, ker ti manjka nekaj tesnil. na kratko - mehanik 0wnz!! :) Popravljeno Julij 20, 2004. Popravil Zok KObe 1
M|t3k Objavljeno Julij 20, 2004 Opozori Objavljeno Julij 20, 2004 Zok, zakaj sem mi zdi, da govoriš iz izkušenj?? :naughty: :lol1:
Zok Objavljeno Julij 20, 2004 Opozori Objavljeno Julij 20, 2004 ker je tako izgledala moja prva menjava bata, ki je trajala cel dan. :D :D :D
Mte :) Objavljeno Julij 20, 2004 Opozori Objavljeno Julij 20, 2004 aha... :BUA: sej me sam tko zanima... sej RSka bo sla tud brez kita zadost hitr... kok ga stegne ce das sam blokade vn?
Zok Objavljeno Julij 20, 2004 Opozori Objavljeno Julij 20, 2004 odvisn kir model. une s 34 mm uplinjacem (34 HP) okrog 175 km/h, une s tamalim uplinjacem (28 mm) pa 160 km/h.
DarkDewil Objavljeno Julij 20, 2004 Opozori Objavljeno Julij 20, 2004 glede na tvoja leta gre še zablokirana preveč. meni se je prav ql pelat z zablokirano. sm prvo mislo da to ne gre nikamor pa to, samo ko se navadiš pa je prav ql. čez čas, ko pa bom po mojem mnenju obvadal motor, pa ga bom mogoče tudi odprl, toda dokler še vsaj 98% ne obvada človek motorja je brez veze odpirat ker se itak spokotle... (tojesamomojeskromnomnenjepress :ph34r: ) drugač pa do 100 km/h rabi zablokirana nekje 12-14 sekund, odblokirana pa nimam pojma, morem jo najprej odblokirat, pa ti bom potem povedal, samo po razlagah nekaterih forumašev naj bi bilo pri odblokirani in z drugim auspuhom okoli 6 sekund do 100km/h LP :yea1: :yea1:
simonsi Objavljeno Julij 20, 2004 Opozori Objavljeno Julij 20, 2004 kok ga stegne ce das sam blokade vn? Nabav si R1 pa nehi težit <_<
Zok Objavljeno Julij 20, 2004 Opozori Objavljeno Julij 20, 2004 (popravljeno) ja, dobrih 6 sekund (mislim d 6,4??) rabi iz mesta do stotke. sicer pa - ce iz stirke presedlas direktno na odprto verzijop s 34 konji je filing ubijalski - nonstop sami izbruhi nebrzdane moci!! :blink: :devil: ...ampak ko se ga navadis, postane ena taka majhna ovcica, ki ne gre nikamor... :naughty: :P ;) ...in ko se vsedes v avto, namesto d bi rekel "to pa gre" (kot bi rekel ce bi iz 50ke preklopil na avto), reces "uau, to ma pa velik placa!" :grrr :D :P Popravljeno Julij 20, 2004. Popravil Zok
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se