biker77 Objavljeno Julij 21, 2015 Opozori Objavljeno Julij 21, 2015 Bolj smo se poigravali z nastavitvami vzmetenja. Z nastavitvami nadaljujemo v nasljednih dneh. A zdej pri 195 zacne trest al sploh ne trese?
MiNa Objavljeno Julij 21, 2015 Opozori Objavljeno Julij 21, 2015 (popravljeno) Zvem popoldne. Boš, si preizkusil "popravke", al ti bodo, so kr povedal, da je pa sedaj vse OK? Popravljeno Julij 21, 2015. Popravil MiNa
deki28 Objavljeno Julij 21, 2015 Opozori Objavljeno Julij 21, 2015 Boš, si preizkusil "popravke", al ti bodo, so kr povedal, da je pa sedaj vse OK? Sem sam preizkusil popravke, dejansko do končne rešitve še nismo prišlli.
motom Objavljeno Julij 21, 2015 Opozori Objavljeno Julij 21, 2015 Ena zanimiva na ta woblanje. Brat vozi gs800 in mu vobla. Meni njegov motor prav nic. Jaz imam oprijet usnjen kombinezon in sem velik 181, on corduro pa velik 168. In pravi tudi, da ce ima rumen brezrokavnik gor, ima corduro bolj stisnjeno ob telo, sploh pod pazduhami in je voblanja precej manj.
jany Objavljeno Julij 21, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Julij 21, 2015 Danes sem dogovorjen s pooblaščenim serviserjem, baje se je našla rešitev sporočim.... Javi kaj bodo spremenili :-D
jany Objavljeno Julij 21, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Julij 21, 2015 Ena zanimiva na ta woblanje. Brat vozi gs800 in mu vobla. Meni njegov motor prav nic. Jaz imam oprijet usnjen kombinezon in sem velik 181, on corduro pa velik 168. In pravi tudi, da ce ima rumen brezrokavnik gor, ima corduro bolj stisnjeno ob telo, sploh pod pazduhami in je voblanja precej manj. Na to sem pomislil ter probal v treh različnih oblekah no v usnju nisem. Danes testiral v 2.eh na motorju do 195km/h gre ravno kot strela.
Matej207 Objavljeno Julij 21, 2015 Opozori Objavljeno Julij 21, 2015 (popravljeno) Še ameriški wobble... https://www.youtube.com/watch?v=DWJ5rIUW7Ps Na tem posnetku je videt da dviguje sprednje vilice v zrak... Oz so pri veliki hitrosti dosti višje kot pri počasnejši vožnji... A) je problem tega traction kontrola da vseeno ne opravi svojega dela in motor odide preveč na zadnjo kolo ? (voznik pa zarad pokončne drže vleče bilanco k sebi?) B . voznik vleče bilanco preveč k sebi? C) marqezov problem z oprijemom prve gume? mogoče bi mogli k hondi vprašat kaj za nardit Wobla al bobla isto če obremeniš prvo gumi z nagibom naprej? Aerodinamika? Popravljeno Julij 21, 2015. Popravil Matej207
biker77 Objavljeno Julij 21, 2015 Opozori Objavljeno Julij 21, 2015 (popravljeno) Nc ne wobla ce pustis motor pri miru. Jest sm ga hotu prsilt da bi zavoblal s sopotnico zadaj..tretja do konca..v cetrto in polni gas naprej..nic.. Stiri razlicne celade..tri razlicne jakne..nic..noce..jutri probam se nekaj..da vidim ce ga pripravim da zaruka.. Popravljeno Julij 21, 2015. Popravil biker77 gsxf750, cikadina, DAMI34 in 2 others 5
Lipstick Objavljeno Julij 22, 2015 Opozori Objavljeno Julij 22, 2015 As for the MT-09, Robert Taylor, renowned Kiwi suspension expert offered these comments on the MT-09 suspension: Rear shock - The shock is very soft and contributes to the rocking horse motion that the bike exhibits - The dyno graph shows just how deficient in compression damping the stock shock is. - Rebound damping is also a little weak Front end - The front end blows through its stroke too easily and equally shares the blame with the rear end for the rocking horse character of the bike when ridden hard. - The forks each have a 20mm cartridge, but only one is functional.The left side cartridge is totally gutted of the compression and rebound pistons and all damping has to be done in one small 20mm cartridge. - While there is external spring preload and rebound adjustment, no external compression adjustment is offered and the very weak compression damping is the main Achilles heel of these forks. DAMI34 1
biker77 Objavljeno Julij 22, 2015 Opozori Objavljeno Julij 22, 2015 Tole bi lahko dal copy-paste k praktično vsakemu japonskemu nakedu in še vsaj dve tretjini ostalih ne supersport motorjem..evropejci se tega lotijo drugače.. lajbn, jany, hajoktejn in 3 others 6
Fantocci Objavljeno Julij 22, 2015 Opozori Objavljeno Julij 22, 2015 Pač neke otroške bolezni. Bo to porihtala Yamaha v naslednjih serijah... Osebno nikoli ne kupujem avta ali motorja prvo leto, ko pride na trg (ja vem,... nekdo mora )
HyperJack Objavljeno Julij 22, 2015 Opozori Objavljeno Julij 22, 2015 Kaj boste motorje vrnili nazaj? siks 1
Popularna objava Derbi-mb Objavljeno Julij 22, 2015 Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 22, 2015 Tud če rešte ta problem na nek način z nastavitvam amortizacije, bo to pomenil, da je ta motor na robu težav. Ker, če na keremkol drugem motorju ne wobla s tako ali drugačno jakno in s takimi ali drugačnimi nastavitvami, pomeni, da vam uspe feler samo omejiti oziroma prikriti. Japonci delajo izdelke optimalno, to pomeni nič preveč in nič premal, da nebi bili stroški preveliki in s tem lahko postavijo dobro ceno motorja, ki je povrhu vsega še zmogljiv in dizajnersko lep........... AMPAK, tista optimalna meja je lahko včasih preblizu minimalni (pa ne namenoma). Torej rešte te težave z nastavitvami in tapravimi gumami in jaknami in nevem še s čim, vendar motor vseeno ne bo imel tok rezerve v stabilnosti in vodljivosti kot drugi. cikadina, Rocky, Joker in 8 others 11
Matej207 Objavljeno Julij 22, 2015 Opozori Objavljeno Julij 22, 2015 Biker... Pa probaj bilanco držat kot da visiš iz stolpnice Lahko da ima samo par motorjev težave, kriva kakšna komponenta/bogve kaj..... Emmm.. Lastniki Tracerjev.. Vozite po omejitvah, pa nebo voblanja Kako pa se uvoznik/serviser spoprijema z to težavo?
Popularna objava Kmet2 Objavljeno Julij 22, 2015 Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 22, 2015 Motor ne sme voblat pa če maš kratke hlače in švabsko čelado al pa moto gp opremo pa pika!! deki28, Matej207, jany in 10 others 13
Derbi-mb Objavljeno Julij 22, 2015 Opozori Objavljeno Julij 22, 2015 Motor ne sme voblat pa če maš kratke hlače in švabsko čelado al pa moto gp opremo pa pika!! Ma jasno, da ne sme,......če je dobr ne wobla tud če je čist razštelan cikadina 1
jany Objavljeno Julij 22, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Julij 22, 2015 Kaj boste motorje vrnili nazaj? Jaz sploh ne razmišljam o tem, zadnje 2 dni ni niti blizu woblanja več. Danes grem spet probat. Biker... Pa probaj bilanco držat kot da visiš iz stolpnice Lahko da ima samo par motorjev težave, kriva kakšna komponenta/bogve kaj..... Emmm.. Lastniki Tracerjev.. Vozite po omejitvah, pa nebo voblanja Kako pa se uvoznik/serviser spoprijema z to težavo? Uvoznik je testiral tesno in imajo isto težavo. Ali so javili naprej na Yamaho ne vem.
biker77 Objavljeno Julij 22, 2015 Opozori Objavljeno Julij 22, 2015 (popravljeno) Tkole se obnaša testna iz BS Centra..ne zavobla pa da jo j... popolnoma tovarniške nastavitve Popravljeno Julij 22, 2015. Popravil biker77 cikadina 1
Tomyboy Objavljeno Julij 22, 2015 Opozori Objavljeno Julij 22, 2015 Opleta lahko tudi zaradi premalo zategnjenega krmilnega ležaja...samo za mimogrede
jany Objavljeno Julij 22, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Julij 22, 2015 (popravljeno) Tkole se obnaša testna iz BS Centra..ne zavobla pa da jo j... popolnoma tovarniške nastavitve Čaki a samo pora vnem probavaš ? Meni po ravnem nikoli ni stresala. Najdi dolg ovinek v levo ali desno da se malo dviga in pospešuje počasi do 180 km/h pa da vidimo. Popravljeno Julij 22, 2015. Popravil jany
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se