Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Duke ( R 2014 in GT 2016)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno
pred 54 minutami, Loba pravi:

Se pa včasih vprašam, če se mladi sploh zavedajo kako dobri so vsi ti novi "moderni" motorji. Elektronika in vzmetenje recimo na tem GT-ju je znanstvena fantastika napram 20 let nazaj. Je pa dejstvo, da imajo zdaj posel razni inštruktorji varne vožnje, nas pa je moralo parkrat zabrisat s ceste, da nam je bilo jasno kaj delamo narobe. Glavno pa je, da zdaj vsi uživamo in da so sodobni motorji bolj varni kljub večji moči kot včasih. 

tudi s to elektroniko je snelo... :)

ni v tem problem, ni bil niti pred 20 leti...

:)

Objavljeno
pred 9 urami, Snečer pravi:

tudi s to elektroniko je snelo... :)

ni v tem problem, ni bil niti pred 20 leti...

:)

V praksi vsa elektronska podpora (čeprav bi to bila lahko splošna debata) daje varljiv občutek, da niti sam ne veš kdaj pretiravaš na slabi podlagi, ker pač toliko bolje pelje kar motor pred 20 leti ne bi zmogel.

A hkrati ne boš doživel, da ti rit odnese, niti zdrsne prvo kolo, pa niti prekucnil se ne boš

 

Objavljeno
14 hours ago, DAMI34 said:

zarečenga kruha se največ poje (sm ti fouš, tiste sreče ob novem mopedu, najbrž H2SX (black navaden) ubodem)

Iskreno sm še vedno presenečen kako na hitro se je odvila ta štorija o spremembi mnenja, zaljubljenosti in nabavi. 

Me pa kr mal trže ker ga nimam pod isto streho pa ga ne morm it kr vsake tolk mal pošpegat. ?

12 hours ago, Loba said:

Se pa včasih vprašam, če se mladi sploh zavedajo kako dobri so vsi ti novi "moderni" motorji. Elektronika in vzmetenje recimo na tem GT-ju je znanstvena fantastika napram 20 let nazaj. Je pa dejstvo, da imajo zdaj posel razni inštruktorji varne vožnje, nas pa je moralo parkrat zabrisat s ceste, da nam je bilo jasno kaj delamo narobe. Glavno pa je, da zdaj vsi uživamo in da so sodobni motorji bolj varni kljub večji moči kot včasih. 

Jst sm še pr tamladih? Wuuhhuu ? No pa sej sm res!
 

Drugače ima tudi moj 690 R vrhunsko, popolnoma nastavljivo vzmetenje in ni primerjave z ostalimi modeli nižjega cenovnega razreda ampak ja.... Elektronika in v tem primeru verjamem, da tudi dodatna teža nekoliko doda h temu, da je vožnja bol udobna a hkrati še vedno daje tist športni občutek.

 

Lp, Samo

Objavljeno
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

V praksi vsa elektronska podpora (čeprav bi to bila lahko splošna debata) daje varljiv občutek, da niti sam ne veš kdaj pretiravaš na slabi podlagi, ker pač toliko bolje pelje kar motor pred 20 leti ne bi zmogel.

Meni se pa zdi, da je pojem "koliko motor zmore" bolj v domeni npr. asov v moto gp, ali pa kakšnih res ekstremnih off road rajderjev... Vse drugo so pa bolj pripovedke, ki jih lansirajo proizvajalci, da s tem kurijo domišljijo pri navadnih smrtnikih...

Na koncu je vsak sam na svojem (kakršnemkoli že) motorju. Tehnologija sama po sebi nikoli ne bo edina in najbolj zveličavna komponenta, ki ti lahko pričara užitek vožnje, izleta, potovanja, doživetja... 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 8 urami, Nightmare pravi:

Iskreno sm še vedno presenečen kako na hitro se je odvila ta štorija o spremembi mnenja, zaljubljenosti in nabavi. 

Me pa kr mal trže ker ga nimam pod isto streho pa ga ne morm it kr vsake tolk mal pošpegat. ?

Jst sm še pr tamladih? Wuuhhuu ? No pa sej sm res!
 

Drugače ima tudi moj 690 R vrhunsko, popolnoma nastavljivo vzmetenje in ni primerjave z ostalimi modeli nižjega cenovnega razreda ampak ja.... Elektronika in v tem primeru verjamem, da tudi dodatna teža nekoliko doda h temu, da je vožnja bol udobna a hkrati še vedno daje tist športni občutek.

 

Lp, Samo

Boš vidu kako te bo šele utrgalo če bo lepa jesen. Naj zapade že 1x sneg. :)

Sicer pa ideja o kompletnem servisu, faceliftu in trimanju ni tok slaba za zimske vikende v garaži. Kar boš sedaj naredil boš, potem se boš samo še vozil.

Predlagam da zmontiraš Rothwailer performance stage 2 kit, ki ostrani blesavo ekologijo. Od SaS ventilov, škatle pod sedežem(več placa) in cevi ki gredo iz cilindrov. Cena ni pretirana mislim da okrog 60€. Jaz nikol nisem mel časa. Pa še sas ventilov (cena okrog 2x15€) ne rabiš potem menjat. Mltor bolje zadiha, čeprav gt skoraj ne rabi tega, a nimaš več tega sranja. Ba internetni strani rotweilwra imaš vse, od montaž, posnetkov, do nakupa.

pred 8 urami, izibajker pravi:

Meni se pa zdi, da je pojem "koliko motor zmore" bolj v domeni npr. asov v moto gp, ali pa kakšnih res ekstremnih off road rajderjev... Vse drugo so pa bolj pripovedke, ki jih lansirajo proizvajalci, da s tem kurijo domišljijo pri navadnih smrtnikih...

Na koncu je vsak sam na svojem (kakršnemkoli že) motorju. Tehnologija sama po sebi nikoli ne bo edina in najbolj zveličavna komponenta, ki ti lahko pričara užitek vožnje, izleta, potovanja, doživetja... 

iz iskušenj ti povem da se motiš.

Objavljeno

Tole sem ze gledal ja. Sem hotel odstraniti ze pri mojem pa tega sploh nima. Ne vem zakaj. 

Dokler ne bo kaj hecalo bom pomoje pustil pri miru. Dodatne moci ne potrebujem bo pa izginilo pokanje iz izpuha ker ne bo vec doziranja zraka kar bi pa kar malo pogresal. ?

 

Lp, Samo

Objavljeno
pred 2 minutami, Nightmare pravi:

Tole sem ze gledal ja. Sem hotel odstraniti ze pri mojem pa tega sploh nima. Ne vem zakaj. 

Dokler ne bo kaj hecalo bom pomoje pustil pri miru. Dodatne moci ne potrebujem bo pa izginilo pokanje iz izpuha ker ne bo vec doziranja zraka kar bi pa kar malo pogresal. ?

 

Lp, Samo

Euro 4 je to. (tvoj še ni) Kmet je odstranil na ADV 1050, katerega vozi @DinDiin. Sem njegov moped vozil pre in potem, prej je bil mrtev, potem pa ogromna razlika. Na SDGT tega ne bo zaznati, ker je itak premočen, pa na tvojem ima že dongl za flap valve in je tudi v nižjih obratih manj zamorjen.

To se splača dati, če rabiš plač pod sedežem ,ker gre kanister stran, pa recimo, da ne rabiš vsakih 30 jurjev menjat SAS ventilov (cca 30€)

Kar pa se tiče Rottweiler performance, je to dobra firma, ki se izključno posveča KTMjem in jih izboljšuje.

 

Objavljeno

Ze, ampak imajo Duki 690 ze te zadeve. Je prostor za kanister, priprave za cevi,... Sumim, da R nima v kaksni povezavi z original Akrapovicem, drugacnim katalizatorjem in Akro mapo. 

Bom razmislil in videl kaj in kako bo v naslednji sezoni. 

 

Lp, Samo. 

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Ker je moja občina premajhna, da bi se splačalo oblečt opremo in naredit krog sem sobotno nedeljo izkoristil za martinčkanje in pomlajevanje.

 

Opis ni na voljo

Opis ni na voljo

In pa osveževanje, da ga malenkost "pomladim".

 

Opis ni na voljo

 

Opis ni na voljo

 

Motor je bil detajlno očiščen, nejveč dela je bilo zadaj zaradi oilerja, naročene so komplet nove zavorne ploščice to je pa do nadaljnjega to.

 

Lp, Samo

Popravljeno . Popravil Nightmare
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

jebački vozni park :D

ps. tank nalepko zamenjaj, na tej piše Dami, če ti uspe celo dol snet se priporočam za suvenir

Objavljeno

akrapota lahko prestaviš?

Objavljeno
5 minutes ago, DAMI34 said:

jebački vozni park :D

ps. tank nalepko zamenjaj, na tej piše Dami, če ti uspe celo dol snet se priporočam za suvenir

Že čakam Matevža. ?

V vsakem primeru jo bom zamenjal na pomlad ko se bodo temperature dvignile in če bo kolikor toliko šla dol v enem kosu jo dobiš. 

2 minutes ago, mladench said:

akrapota lahko prestaviš?

Mislim, da je Akrapo mal premajhen za na tega. ? Poleg tega je Akrapovič na Ru v originalu in bo tam tudi ostal.

 

Lp, Samo

  • Všeč mi je 2
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

2022, po vzoru SDja..

124273128_10224217146994735_8260853695673802460_o.thumb.jpg.5a71421e8cfb0b41fc1b59dfa804fade.jpg

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

137206771_10158848073634600_8651710681163586734_o.thumb.jpg.04fc51c95cca51580a84c74727a30179.jpg

  • Hvala 1
Objavljeno

Long term test. Kar poštena ocena, vključno s kakim omenjenim problemom. Predvsem pa to, da ti moped zleze pod kožo.

 

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Kosi za mojega novega/starega GTja počasi prihajajo na kup.

Na vgradnjo že čakajo prednje/zadnje zavorne ploščice znamke Moto-Master

Vgradni zračni filter Sprint Filter

Iz Angljije sem prejel nove/rabljene (samo 2400milj) ogrevane ročke krmila saj so originalne izrabljene do neprepoznavnosti

Nedrseča prevleka zadnjega sedeža

 

Potrebujem še prednjo novo gumo za katero bom najverjetneje počakal novo Mitas EV, registracija in čez kakik 1000-2000 km na servis kjer se bo poleg menjave tekočin še preverilo ventile in vse ostale točke predvidene za servin na 60k km.

 

 

Lp, Samo

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Aja, čakam pa še garnituro za zamenjavo filtrov v rezervoarju in pa WP nalepke za prednje vilice, da ga fejsliftam v verzijo 2017. ?

 

Lp, Samo

Objavljeno

Ja, kvaliteta gumic na ročkah ni ravno nekaj , jaz krmila nisem tok stiskal, da bi jih izrabil.?

sem pa prebral v FB grupi, da si oblepijo ročke s trakom za tenis loparje. Gretje kljub vsemu dobro dela.

Za primerjavo lahko povem da ma SX drugačne ogrevane ročke, ni guma, ampak deluje kot trda plastika, po mojem so večne.

Objavljeno

Za l.2018 je prišla nova kataloška št. katera paše tudi na 2016-2017 in zna bit, da je sprememba ravno v tem. Te katere sem dobil naj bi bile iz modela 2016 ampak imam tako kot si rekel občutek kot, da so "plastične" v primerjavi z originalnimi, ki so čisto mehke. Žal na njih ne najdem kataloške, da bi lahko res vedel iz katerega letnika so.

Zanimiva je tudi razlika v ceni, 2016-2017 L 127€, D 170€ in pa l.2018 107€ komad.

 

Lp, Samo

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Ne vem če objavlam v pravo temo, ampak vseeno ... en update ... menjal 2018 1290 SDR za gen 3 (2021) verzijo. Kaj več o samem motorju pa kmalu .. ?20210224_133947.thumb.jpg.5e9967cc47611c7ac0a35e92a4e4d0c7.jpg20210224_133934.thumb.jpg.62950168290d8823427dfbb2101b5f0c.jpg
20201020_123840.thumb.jpg.ed51ed94339302414464f9a52b5dbebb.jpg20201020_122447.thumb.jpg.a56aa239402838c50fed6853317ed6cd.jpg20191203_103927.thumb.jpg.7bbc1b7e82c95ecf7e958a18ea0f37d8.jpg20210112_142125.thumb.jpg.fcf72cd1bf294dd2365b06d08f163e85.jpg20210108_122105.thumb.jpg.04f21b811e51932be11c5f29147ce6eb.jpg20210103_101544.thumb.jpg.3293694db0b22d0dc4875c17cbd165a2.jpg20201223_112102.thumb.jpg.1efa9bdf6cb2aebfa67c82e9f4b4be8e.jpg20201222_124345.thumb.jpg.cb585de4917b5730453738132fa38a33.jpg20201217_165957.thumb.jpg.176af7ada8e6957c29c8f59d2c4cac64.jpg20201216_085718.thumb.jpg.9afc0e88446110ea9553da9e3d975536.jpg20201126_102025.thumb.jpg.8c11c6c6628e4d5c33d0e0d262d48e22.jpg

Objavljeno

prava tema, pa čestitke in srečno, pa limaj fotke, da vidimo šminko. :D

 

Objavljeno (popravljeno)
53 minutes ago, killerade said:

Ne vem če objavlam v pravo temo, ampak vseeno ... en update ... menjal 2018 1290 SDR za gen 3 (2021) verzijo. Kaj več o samem motorju pa kmalu .. ?20210224_133947.thumb.jpg.5e9967cc47611c7ac0a35e92a4e4d0c7.jpg20210224_133934.thumb.jpg.62950168290d8823427dfbb2101b5f0c.jpg
20201020_123840.thumb.jpg.ed51ed94339302414464f9a52b5dbebb.jpg20201020_122447.thumb.jpg.a56aa239402838c50fed6853317ed6cd.jpg20191203_103927.thumb.jpg.7bbc1b7e82c95ecf7e958a18ea0f37d8.jpg20210112_142125.thumb.jpg.fcf72cd1bf294dd2365b06d08f163e85.jpg20210108_122105.thumb.jpg.04f21b811e51932be11c5f29147ce6eb.jpg20210103_101544.thumb.jpg.3293694db0b22d0dc4875c17cbd165a2.jpg20201223_112102.thumb.jpg.1efa9bdf6cb2aebfa67c82e9f4b4be8e.jpg20201222_124345.thumb.jpg.cb585de4917b5730453738132fa38a33.jpg20201217_165957.thumb.jpg.176af7ada8e6957c29c8f59d2c4cac64.jpg20201216_085718.thumb.jpg.9afc0e88446110ea9553da9e3d975536.jpg20201126_102025.thumb.jpg.8c11c6c6628e4d5c33d0e0d262d48e22.jpg

Uffff RAKETA !!!! Bravo in čestitke, ko boš pa še vse te sladkorčke zmontiral, pa daj kako fotko gor, da vidimo kako zgleda. Uživaj in še enkrat vse naj ob tvoji novi pridobitvi. ?aja, će te pa kje na cesti srečam, te pa ziher ustavim, da si ga pogledam v živo ?

Popravljeno . Popravil Loba
Objavljeno (popravljeno)

Bomba! In še vsi te sladkorčki ? srečno!

Popravljeno . Popravil mladench

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!