Skoči na vsebino

Honda XRV 750 Africa Twin


Climber

Priporočene objave

Lep izdelek.Če ti sama ročica na balanci lepo teče in ravno tako vaga na karburotu potem je zajla za malenkost predebela.Nabavi si teflonski sprej in če ne bo pomagalo poišči malo tanjšo zajlo in spet vse dobro posprejaj.Notranje teflonske cevke raje ne odstrani ker se običajno zelo zmanjša živjenska doba (povečano trenje,vodno hudodelstvo..) LP FLY

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj naj rečem? Moje Africe ni več :cry: . Vse sledi potovanj in sipin so odšle.... Žalost....

Ej, Leteči :whistle: , a mi jo prodaš nazaj :naughty: ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj je pripravljena na nove sledi s potovanj. In ne bo jih malo :naughty:

Enih je pa res sama hvala :whistle: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj projekt obnove mladenove nekdanje Africe je končan, manjka sicer še nekaj manjših detajlov vendar glavno je za nami.

cca. 2 meseca dela ob vikendih se je izplačalo saj motor izgleda kot nov.

Aja še vprašanje če se je kdo mogoče že ukvarjal s to problematiko. Ročka za plin se ne povrača v prvotni položaj. Zajle so nove in ročica lepo teče na balanci, vendar ko vse skupaj zmontiram ne dela tako kot mora. Malce sem brskal po forumih in celo zasledil rešitev da se iz ohišja odstrani tista bela plastika po kateri drsita obe zajli. Bo treba nekaj rešit čez praznike ker tole ni ravno najboljše.

Prej:

post-311-1229883926_thumb.jpg

post-311-1229884018_thumb.jpg

Potem:

post-311-1229884370_thumb.jpg

post-311-1229884577_thumb.jpg

post-311-1229884746_thumb.jpg

Čestitam za prenovo. Sedaj je precej podobna moji. Ker vidim, da si zamenjal ščitnike za roke, me zanima ali si pri zamenjavi obdržal uteži za blaženje tresljajev v balanci, ali si jih odstranil in uporabil Acerbisov kit vijakov, ki pride zraven. Iz slik ne morem ugotoviti ali je blažilce sploh imela. Do zatikanja gasa lahko pride tudi zaradi menjave ščitnikov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čestitam za prenovo. Sedaj je precej podobna moji. Ker vidim, da si zamenjal ščitnike za roke, me zanima ali si pri zamenjavi obdržal uteži za blaženje tresljajev v balanci, ali si jih odstranil in uporabil Acerbisov kit vijakov, ki pride zraven. Iz slik ne morem ugotoviti ali je blažilce sploh imela. Do zatikanja gasa lahko pride tudi zaradi menjave ščitnikov.

Obdržal sem originalne uteži v balanci s tem da sem malenkost prilagodil (postružil) originalne aluminijaste zaključke.

Zatikanje gasa sem po dveh urah končno rešil.

Obe zajli sem dobro namazal in jih speljal po optimalni poti, v ščitnike pa sem moral narediti izvrtine da sem skozi speljal zajle ker drugače ne gre. 5mm jih premakneš drugam pa je gas trd ko pri norcih.

Tako da zdaj laufa kot treba.

Danes upam da bom še zmontiral nosilec zadnjega kovčka in naredil nadgradnjo, jutri pa še malenkost modificiram centralno stojalo saj je narejeno tako da dejansko nimaš kam pritisniti z nogo da motor dvigneš, sploh če imaš mokre podplate na škornjih se prej ubiješ kot pa da ga dvigneš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes smo se spet malce igrali :whistle:

JE pa uspela custom made plošča za topcase.

Na laser sem dal izrezati inox ploščo 3mm na sredini pa sem dal izrezati hondin logo. Spodaj sem nato pritrdil al pločevino v rdeči barvi in nastalo je tole.

post-311-1230315362_thumb.jpg

post-311-1230315468_thumb.jpg

post-311-1230315682_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes smo se spet malce igrali :whistle:

JE pa uspela custom made plošča za topcase.

Na laser sem dal izrezati inox ploščo 3mm na sredini pa sem dal izrezati hondin logo. Spodaj sem nato pritrdil al pločevino v rdeči barvi in nastalo je tole.

post-311-1230315362_thumb.jpg

post-311-1230315468_thumb.jpg

post-311-1230315682_thumb.jpg

Vsekakor unikatno :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali nesimetrična nosilca ob polnih stranskih kovčkih nič ne vplivata na prečno težišče motocikla :?

Popravljeno . Popravil jetman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali nesimetrična nosilca ob polnih stranskih kovčkih nič ne vplivata na prečno težišče motocikla :?

Mislim da je važna teža, ne pa simetrija. A se motim?

Sej konc koncev je tud auspuh sam na desni pri A.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaradi daljše ročice desnega nosilca, je desni kovček "težji". Če pa dodaš še izpuh le na isti strani...

Je pa res, da ima veliko motociklov tako ali tako izpuh le na eni strani. Po mojem mnenju neestetsko. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obdržal sem originalne uteži v balanci s tem da sem malenkost prilagodil (postružil) originalne aluminijaste zaključke.

Zatikanje gasa sem po dveh urah končno rešil.

Obe zajli sem dobro namazal in jih speljal po optimalni poti, v ščitnike pa sem moral narediti izvrtine da sem skozi speljal zajle ker drugače ne gre. 5mm jih premakneš drugam pa je gas trd ko pri norcih.

Tako da zdaj laufa kot treba.

Danes upam da bom še zmontiral nosilec zadnjega kovčka in naredil nadgradnjo, jutri pa še malenkost modificiram centralno stojalo saj je narejeno tako da dejansko nimaš kam pritisniti z nogo da motor dvigneš, sploh če imaš mokre podplate na škornjih se prej ubiješ kot pa da ga dvigneš.

Uteži v balanci je potrebno odstranit. Če jih pustiš noter zgubijo funkcijo blaženja tresljajev, pa še zaščita ni fiksna ker je pritrjena na blažilec ki se vrti.

So pa tresljaji brez blažilcev od 120Km/h naprej občutno močnejši. Za cestno vožnjo je boljše pustit original zaščito.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali nesimetrična nosilca ob polnih stranskih kovčkih nič ne vplivata na prečno težišče motocikla :?
Zaradi daljše ročice desnega nosilca, je desni kovček "težji". Če pa dodaš še izpuh le na isti strani...

Je pa res, da ima veliko motociklov tako ali tako izpuh le na eni strani. Po mojem mnenju neestetsko. :)

Iz izkušenj naj povem, da tega (težišča) nisem nikoli občutil. :grrr (Vprašanje je pa dobro!)

Bom naslednjič mal' porajtal... Mislim da to, razen estetike, nebi smelo predstavljati problema. :nono:

Končno se pa od zadaj še nikoli nisem videl, kar je po eni strani tudi dobro. :P

post-4472-1230371178_thumb.jpg

Za kakšno resnejšo furo, je pa TOLE nujno - (na levi)!

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pridružujem se MotoRaiderju. Tudi jaz sem veliko razmišljal o težišču s kufri, vagal vsakega posebej pred odhodom, razporejal težo itd... Ponekaj dneh je bilo vse pomešano, premetano, motor se je pa peljal v ovinke glih tako kot prvi dan. Po moje je to v domeni profi dirkačev, pri moji vožnji se ne pozna kakšen kilo več na levi ali desni.

Glede nosilcev pa je potrebna ojačitev pri Givijevih, ki so narejeni bolj po domače. Leteči ima Touratechove ki so debelejši, večkrat vpeti in zadaj povezani. Preverjeno prenesejo vso možno zlorabo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem mnenju razliko tistih par kilogramov nadomestiš z tem da, rit posadiš na sedež par milimetrov bolj levo ali desno. Sej noben motor ni 100% popolno narejen in vsakega malo "vleče" na stran. Ampak to mi z položajem telesa kompenziramo, da se tega niti ne zavedamo. Dokler ni en kufer poln svinca in drugi prazen, se po mojem ne pozna skoraj nič.

LP

Urban

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes smo se spet malce igrali :whistle:

JE pa uspela custom made plošča za topcase.

Na laser sem dal izrezati inox ploščo 3mm na sredini pa sem dal izrezati hondin logo. Spodaj sem nato pritrdil al pločevino v rdeči barvi in nastalo je tole.

A dobro reže v primeru padca?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A dobro reže v primeru padca?

:? Kaj s tem misliš

Drugače glede nosilcev je tako da so tile Touratechovi narejeni precej robustno in večkrat vpeti in povezani med sabo. Mislim da na njih lahko obesiš tudi plug pa se ne bodo podali niti milimeter.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes smo se spet malce igrali :whistle:

JE pa uspela custom made plošča za topcase.

Na laser sem dal izrezati inox ploščo 3mm na sredini pa sem dal izrezati hondin logo. Spodaj sem nato pritrdil al pločevino v rdeči barvi in nastalo je tole.

post-311-1230315362_thumb.jpg

post-311-1230315468_thumb.jpg

post-311-1230315682_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hej Leteči. Ker vidim, da imaš vseh sort strojev, bi si lahko napravil tudi zaščito na auspuhu iz 10 mm debele al. pločevine, da si ne boš zažgal hlač ali pa čevlja.

Pa tudi rolbar bi jaz zamenjal, in to GIVI-jevega, ki pride spodaj daljši in privit v okvir z vijakom od stopalke. Tistega, ki imaš sedaj je privit v nosilčke skupaj z motorjem,

kar mi daje en neprijeten občutek, kot da ni prav, da je rolbar privit skupaj z agregatom. GIVI-jev nudi večjo in boljšo zaščito, pa še lepš figuro da motorju.

Pri Moto Mavriju v Gorici stane 75 EUR skupaj s kitom za pritrditev, ki je ful enostavna in hitra. Kje imaš pa zadnje stopalke?

post-21029-1230398703_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

post-4472-1230452685_thumb.jpg post-4472-1230452647_thumb.jpg post-4472-1230452600_thumb.jpg Še nekaj praktičnih Afriških rešitev, ki jih morda že sami poznate in nimajo nič skupnega s prejšnjimi vprašanji.

- Ploščica za pod stojalo (štender, kavalet), ki je v vsaki priložnosti pri roki.

- Mizica. Za daljšo furo ravno ne, za na morje, je zelo priročna.

- Nerodna in težka zajla, katero stežka spraviš med prtljago.

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hej Leteči. Ker vidim, da imaš vseh sort strojev, bi si lahko napravil tudi zaščito na auspuhu iz 10 mm debele al. pločevine, da si ne boš zažgal hlač ali pa čevlja.

Pa tudi rolbar bi jaz zamenjal, in to GIVI-jevega, ki pride spodaj daljši in privit v okvir z vijakom od stopalke. Tistega, ki imaš sedaj je privit v nosilčke skupaj z motorjem,

kar mi daje en neprijeten občutek, kot da ni prav, da je rolbar privit skupaj z agregatom. GIVI-jev nudi večjo in boljšo zaščito, pa še lepš figuro da motorju.

Pri Moto Mavriju v Gorici stane 75 EUR skupaj s kitom za pritrditev, ki je ful enostavna in hitra. Kje imaš pa zadnje stopalke?

Zaščito bom kar tole pustil gor ker čisto v redu opravlja svoje delo...preizkušeno :)

Zaščito avspuha bo potrebno res naredit ker ene hlače je moja že zažgala.

Zadnje stopalke sva že ob nakupu dobila zraven v škatli pa tudi ko jih daš gor je na eni strani precej blizu voznikove noge in zna včasih motiti pa še gor se bo večinoma vozil samo eden tako da jih v bistvu niti ne potrebujemo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mau gledam na netu tele africe. Trenutno se prodajajo tri. Tista najstarejša me ne zanima. Zanimata me uni dve novejši. Je šel kdo kaj gledat - zna kdo kaj povedat iz prve roke... Neki bi rabil za na dolge fure...?

LP rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse so že nekaj časa v oglasu.

Dejstvo je da boš za res lepo ohranjeno Africo plačal ceno nove Transalpke ali Tenerejke. Za nekoga pač bedarija vendar tisti ki je kdaj vozil Africo in ve zakaj jo kupuje ne bo spraševal zakaj 10 let star motor stane toliko kot nov.

Drugače pa če se ti ljubi malce prečekiraj po Angliji (xrv forum) zadnje čase se jih je prodajalo kar nekaj res solidno ohranjenih letnikov 2001 in 2002 za ceno manj kot 4.000 EUR pa še tečaj funt-evro je trenutno ugoden. Bilo je tudi nekaj modelov RD04 HRC skoraj kot novih sam kaj ko je pri nas jeba s homologacijo zaradi letnika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!