FLY Objavljeno December 21, 2008 Opozori Objavljeno December 21, 2008 Lep izdelek.Če ti sama ročica na balanci lepo teče in ravno tako vaga na karburotu potem je zajla za malenkost predebela.Nabavi si teflonski sprej in če ne bo pomagalo poišči malo tanjšo zajlo in spet vse dobro posprejaj.Notranje teflonske cevke raje ne odstrani ker se običajno zelo zmanjša živjenska doba (povečano trenje,vodno hudodelstvo..) LP FLY
mladen Objavljeno December 22, 2008 Opozori Objavljeno December 22, 2008 Kaj naj rečem? Moje Africe ni več :cry: . Vse sledi potovanj in sipin so odšle.... Žalost.... Ej, Leteči :whistle: , a mi jo prodaš nazaj :naughty: ?
Leteči Objavljeno December 22, 2008 Opozori Objavljeno December 22, 2008 Zdaj je pripravljena na nove sledi s potovanj. In ne bo jih malo :naughty:
hajoktejn Objavljeno December 23, 2008 Opozori Objavljeno December 23, 2008 Zdaj je pripravljena na nove sledi s potovanj. In ne bo jih malo :naughty: Enih je pa res sama hvala :whistle: .
GOLET Objavljeno December 25, 2008 Opozori Objavljeno December 25, 2008 Moj projekt obnove mladenove nekdanje Africe je končan, manjka sicer še nekaj manjših detajlov vendar glavno je za nami. cca. 2 meseca dela ob vikendih se je izplačalo saj motor izgleda kot nov. Aja še vprašanje če se je kdo mogoče že ukvarjal s to problematiko. Ročka za plin se ne povrača v prvotni položaj. Zajle so nove in ročica lepo teče na balanci, vendar ko vse skupaj zmontiram ne dela tako kot mora. Malce sem brskal po forumih in celo zasledil rešitev da se iz ohišja odstrani tista bela plastika po kateri drsita obe zajli. Bo treba nekaj rešit čez praznike ker tole ni ravno najboljše. Prej: Potem: Čestitam za prenovo. Sedaj je precej podobna moji. Ker vidim, da si zamenjal ščitnike za roke, me zanima ali si pri zamenjavi obdržal uteži za blaženje tresljajev v balanci, ali si jih odstranil in uporabil Acerbisov kit vijakov, ki pride zraven. Iz slik ne morem ugotoviti ali je blažilce sploh imela. Do zatikanja gasa lahko pride tudi zaradi menjave ščitnikov.
Leteči Objavljeno December 25, 2008 Opozori Objavljeno December 25, 2008 Čestitam za prenovo. Sedaj je precej podobna moji. Ker vidim, da si zamenjal ščitnike za roke, me zanima ali si pri zamenjavi obdržal uteži za blaženje tresljajev v balanci, ali si jih odstranil in uporabil Acerbisov kit vijakov, ki pride zraven. Iz slik ne morem ugotoviti ali je blažilce sploh imela. Do zatikanja gasa lahko pride tudi zaradi menjave ščitnikov. Obdržal sem originalne uteži v balanci s tem da sem malenkost prilagodil (postružil) originalne aluminijaste zaključke. Zatikanje gasa sem po dveh urah končno rešil. Obe zajli sem dobro namazal in jih speljal po optimalni poti, v ščitnike pa sem moral narediti izvrtine da sem skozi speljal zajle ker drugače ne gre. 5mm jih premakneš drugam pa je gas trd ko pri norcih. Tako da zdaj laufa kot treba. Danes upam da bom še zmontiral nosilec zadnjega kovčka in naredil nadgradnjo, jutri pa še malenkost modificiram centralno stojalo saj je narejeno tako da dejansko nimaš kam pritisniti z nogo da motor dvigneš, sploh če imaš mokre podplate na škornjih se prej ubiješ kot pa da ga dvigneš.
Leteči Objavljeno December 26, 2008 Opozori Objavljeno December 26, 2008 Danes smo se spet malce igrali :whistle: JE pa uspela custom made plošča za topcase. Na laser sem dal izrezati inox ploščo 3mm na sredini pa sem dal izrezati hondin logo. Spodaj sem nato pritrdil al pločevino v rdeči barvi in nastalo je tole.
Dr_Jakob Objavljeno December 26, 2008 Opozori Objavljeno December 26, 2008 Wow! Tale nosilec pa res zgleda Uber fukis. Moram prov pohvalit.
EAST Objavljeno December 26, 2008 Opozori Objavljeno December 26, 2008 Danes smo se spet malce igrali :whistle: JE pa uspela custom made plošča za topcase. Na laser sem dal izrezati inox ploščo 3mm na sredini pa sem dal izrezati hondin logo. Spodaj sem nato pritrdil al pločevino v rdeči barvi in nastalo je tole. Vsekakor unikatno :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: .
jetman Objavljeno December 27, 2008 Opozori Objavljeno December 27, 2008 (popravljeno) Ali nesimetrična nosilca ob polnih stranskih kovčkih nič ne vplivata na prečno težišče motocikla :? Popravljeno December 27, 2008. Popravil jetman
Guest pmali Objavljeno December 27, 2008 Opozori Objavljeno December 27, 2008 Ali nesimetrična nosilca ob polnih stranskih kovčkih nič ne vplivata na prečno težišče motocikla :? Mislim da je važna teža, ne pa simetrija. A se motim? Sej konc koncev je tud auspuh sam na desni pri A.
jetman Objavljeno December 27, 2008 Opozori Objavljeno December 27, 2008 Zaradi daljše ročice desnega nosilca, je desni kovček "težji". Če pa dodaš še izpuh le na isti strani... Je pa res, da ima veliko motociklov tako ali tako izpuh le na eni strani. Po mojem mnenju neestetsko. :)
mladen Objavljeno December 27, 2008 Opozori Objavljeno December 27, 2008 Obdržal sem originalne uteži v balanci s tem da sem malenkost prilagodil (postružil) originalne aluminijaste zaključke. Zatikanje gasa sem po dveh urah končno rešil. Obe zajli sem dobro namazal in jih speljal po optimalni poti, v ščitnike pa sem moral narediti izvrtine da sem skozi speljal zajle ker drugače ne gre. 5mm jih premakneš drugam pa je gas trd ko pri norcih. Tako da zdaj laufa kot treba. Danes upam da bom še zmontiral nosilec zadnjega kovčka in naredil nadgradnjo, jutri pa še malenkost modificiram centralno stojalo saj je narejeno tako da dejansko nimaš kam pritisniti z nogo da motor dvigneš, sploh če imaš mokre podplate na škornjih se prej ubiješ kot pa da ga dvigneš. Uteži v balanci je potrebno odstranit. Če jih pustiš noter zgubijo funkcijo blaženja tresljajev, pa še zaščita ni fiksna ker je pritrjena na blažilec ki se vrti. So pa tresljaji brez blažilcev od 120Km/h naprej občutno močnejši. Za cestno vožnjo je boljše pustit original zaščito.
moto rider Objavljeno December 27, 2008 Opozori Objavljeno December 27, 2008 (popravljeno) Ali nesimetrična nosilca ob polnih stranskih kovčkih nič ne vplivata na prečno težišče motocikla :? Zaradi daljše ročice desnega nosilca, je desni kovček "težji". Če pa dodaš še izpuh le na isti strani...Je pa res, da ima veliko motociklov tako ali tako izpuh le na eni strani. Po mojem mnenju neestetsko. :) Iz izkušenj naj povem, da tega (težišča) nisem nikoli občutil. :grrr (Vprašanje je pa dobro!) Bom naslednjič mal' porajtal... Mislim da to, razen estetike, nebi smelo predstavljati problema. :nono: Končno se pa od zadaj še nikoli nisem videl, kar je po eni strani tudi dobro. :P Za kakšno resnejšo furo, je pa TOLE nujno - (na levi)! Popravljeno December 27, 2008. Popravil moto rider
mladen Objavljeno December 27, 2008 Opozori Objavljeno December 27, 2008 Pridružujem se MotoRaiderju. Tudi jaz sem veliko razmišljal o težišču s kufri, vagal vsakega posebej pred odhodom, razporejal težo itd... Ponekaj dneh je bilo vse pomešano, premetano, motor se je pa peljal v ovinke glih tako kot prvi dan. Po moje je to v domeni profi dirkačev, pri moji vožnji se ne pozna kakšen kilo več na levi ali desni. Glede nosilcev pa je potrebna ojačitev pri Givijevih, ki so narejeni bolj po domače. Leteči ima Touratechove ki so debelejši, večkrat vpeti in zadaj povezani. Preverjeno prenesejo vso možno zlorabo.
gusti Objavljeno December 27, 2008 Opozori Objavljeno December 27, 2008 Po mojem mnenju razliko tistih par kilogramov nadomestiš z tem da, rit posadiš na sedež par milimetrov bolj levo ali desno. Sej noben motor ni 100% popolno narejen in vsakega malo "vleče" na stran. Ampak to mi z položajem telesa kompenziramo, da se tega niti ne zavedamo. Dokler ni en kufer poln svinca in drugi prazen, se po mojem ne pozna skoraj nič. LP Urban
ImenitnaPriložnost Objavljeno December 27, 2008 Opozori Objavljeno December 27, 2008 Danes smo se spet malce igrali :whistle: JE pa uspela custom made plošča za topcase. Na laser sem dal izrezati inox ploščo 3mm na sredini pa sem dal izrezati hondin logo. Spodaj sem nato pritrdil al pločevino v rdeči barvi in nastalo je tole. A dobro reže v primeru padca?
Leteči Objavljeno December 27, 2008 Opozori Objavljeno December 27, 2008 A dobro reže v primeru padca? :? Kaj s tem misliš Drugače glede nosilcev je tako da so tile Touratechovi narejeni precej robustno in večkrat vpeti in povezani med sabo. Mislim da na njih lahko obesiš tudi plug pa se ne bodo podali niti milimeter.
GOLET Objavljeno December 27, 2008 Opozori Objavljeno December 27, 2008 Danes smo se spet malce igrali :whistle: JE pa uspela custom made plošča za topcase. Na laser sem dal izrezati inox ploščo 3mm na sredini pa sem dal izrezati hondin logo. Spodaj sem nato pritrdil al pločevino v rdeči barvi in nastalo je tole.
GOLET Objavljeno December 27, 2008 Opozori Objavljeno December 27, 2008 Hej Leteči. Ker vidim, da imaš vseh sort strojev, bi si lahko napravil tudi zaščito na auspuhu iz 10 mm debele al. pločevine, da si ne boš zažgal hlač ali pa čevlja. Pa tudi rolbar bi jaz zamenjal, in to GIVI-jevega, ki pride spodaj daljši in privit v okvir z vijakom od stopalke. Tistega, ki imaš sedaj je privit v nosilčke skupaj z motorjem, kar mi daje en neprijeten občutek, kot da ni prav, da je rolbar privit skupaj z agregatom. GIVI-jev nudi večjo in boljšo zaščito, pa še lepš figuro da motorju. Pri Moto Mavriju v Gorici stane 75 EUR skupaj s kitom za pritrditev, ki je ful enostavna in hitra. Kje imaš pa zadnje stopalke?
GOLET Objavljeno December 27, 2008 Opozori Objavljeno December 27, 2008 Pa še ena slika, ki je prej nisem upal spravit gor
moto rider Objavljeno December 28, 2008 Opozori Objavljeno December 28, 2008 (popravljeno) Še nekaj praktičnih Afriških rešitev, ki jih morda že sami poznate in nimajo nič skupnega s prejšnjimi vprašanji. - Ploščica za pod stojalo (štender, kavalet), ki je v vsaki priložnosti pri roki. - Mizica. Za daljšo furo ravno ne, za na morje, je zelo priročna. - Nerodna in težka zajla, katero stežka spraviš med prtljago. Popravljeno December 28, 2008. Popravil moto rider
Leteči Objavljeno December 28, 2008 Opozori Objavljeno December 28, 2008 Hej Leteči. Ker vidim, da imaš vseh sort strojev, bi si lahko napravil tudi zaščito na auspuhu iz 10 mm debele al. pločevine, da si ne boš zažgal hlač ali pa čevlja.Pa tudi rolbar bi jaz zamenjal, in to GIVI-jevega, ki pride spodaj daljši in privit v okvir z vijakom od stopalke. Tistega, ki imaš sedaj je privit v nosilčke skupaj z motorjem, kar mi daje en neprijeten občutek, kot da ni prav, da je rolbar privit skupaj z agregatom. GIVI-jev nudi večjo in boljšo zaščito, pa še lepš figuro da motorju. Pri Moto Mavriju v Gorici stane 75 EUR skupaj s kitom za pritrditev, ki je ful enostavna in hitra. Kje imaš pa zadnje stopalke? Zaščito bom kar tole pustil gor ker čisto v redu opravlja svoje delo...preizkušeno :) Zaščito avspuha bo potrebno res naredit ker ene hlače je moja že zažgala. Zadnje stopalke sva že ob nakupu dobila zraven v škatli pa tudi ko jih daš gor je na eni strani precej blizu voznikove noge in zna včasih motiti pa še gor se bo večinoma vozil samo eden tako da jih v bistvu niti ne potrebujemo.
Kawl Objavljeno December 29, 2008 Opozori Objavljeno December 29, 2008 Mau gledam na netu tele africe. Trenutno se prodajajo tri. Tista najstarejša me ne zanima. Zanimata me uni dve novejši. Je šel kdo kaj gledat - zna kdo kaj povedat iz prve roke... Neki bi rabil za na dolge fure...? LP rok
Leteči Objavljeno December 29, 2008 Opozori Objavljeno December 29, 2008 Vse so že nekaj časa v oglasu. Dejstvo je da boš za res lepo ohranjeno Africo plačal ceno nove Transalpke ali Tenerejke. Za nekoga pač bedarija vendar tisti ki je kdaj vozil Africo in ve zakaj jo kupuje ne bo spraševal zakaj 10 let star motor stane toliko kot nov. Drugače pa če se ti ljubi malce prečekiraj po Angliji (xrv forum) zadnje čase se jih je prodajalo kar nekaj res solidno ohranjenih letnikov 2001 in 2002 za ceno manj kot 4.000 EUR pa še tečaj funt-evro je trenutno ugoden. Bilo je tudi nekaj modelov RD04 HRC skoraj kot novih sam kaj ko je pri nas jeba s homologacijo zaradi letnika.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se