Skoči na vsebino

Honda XRV 750 Africa Twin


Climber

Priporočene objave

Nekje na motosvetu obstaja tema glede uvoza.

Drugače pa ti bodo to najbolje svetovali na LPP kjer delajo homologacije za ''uvožene'' motocikle.

Takrat ko sem jaz uvažal iz Nemčije je moral motor izpolnjevati le neko direktivo, ki je bila uvedena z junijem 1999 tako da dejansko vsi motocikli prodani po tem datumu ustrezajo kriterijem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem nastane samo pri transportu?! V primeru da se odločim za enega iz motociklov je treba zadevo pripeljati v slovenijo. Najboljša varijanta je easyjet nazaj pa kr z mopedom :D pa s testnimi tablicami al kako?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem se to lotil tako da sem vzel kombi in si na območju radija cca. 200km našel par motociklov, še prej sem od lastnikov zahteval detajlne fotografije določenih delov.

Potem pa sem šel gor in hvalabogu vzel že prvega, drugače bi jih pa obiskoval kar po vrsti.

Pri meni je bila razlika v ceni tolikšna da če bi kupil totalno podrtijo bi jo še vedno za kakih 500 EUR več prodaal v Sloveniji. Je pa malo rizika tukaj to je res.

Če te zanima kaj več pa na PM da ne bova tukaj off topic.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj, ko je ravno govora o rabljenih, na kaj je pa treba biti pozoren pr tem motorju, ali so le splošne zadeve?

Me hudo mika....

Popravljeno . Popravil Butnglavc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj, ko je ravno govora o rabljenih, na kaj je pa treba biti pozoren pr tem motorju, ali so le splošne zadeve?

Me hudo mika....

Klikni na prvo stran te teme, pa beri, beri... Hudo uporabne stvari so gor. Popravila, oprema,..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se komu zadeva kakšna AT v garaži bi mu rad naredil uslugo in jo poceni kupil.Yamahci je šel menjalnik in je reanimacija vprašljiva.Sicer sem Miklavžu,Božičku in DMju pisal za F800GS ampak zaenkrat slabo kaže. SNL & LP FLY

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj, ko je ravno govora o rabljenih, na kaj je pa treba biti pozoren pr tem motorju, ali so le splošne zadeve?

Me hudo mika....

Za pogledat je sprednji zobnik. Znana napaka je da ga pri menjavi obrnejo narobe če ni originalen. Potem ga veriga špona in pride do okvare semeringa in ležaja na osi. Druga zadeva v zvezi s sprednjim zobnikom pa je za pogledat koliko ima "lufta" na vpetju na osi. Malo je normalno. Če je bila veriga narobe nastavljena, se pravi preveč nategnjena, pa je tega "lufta" kar precej in se bo večal... V obeh primerih sledi razstava mašine in kar nekaj stroškov.

Benzinska pumba gre pri letnikih od 98 naprej pri pribl. 30KKm. Popravilo je enostavno, poceni in trajno.

Ostalo kot pri vseh drugih motorjih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče še ena zadeva na katero mogoče velja biti pozoren.

Pri veliko Africah sem videl da določeni deli okvirja rjavijo, predvsem tisti bolj izpostavljeni (nosilec sedeža, okoli stopalk...). Če je lastnik kolikor toliko vesten potem ni problema, če pa je ''šalabajzar'' potem zna biti cvetje v jeseni. Sem nekje v enih rovtah okoli Kuma šel gledat eno podrtijo ki jo je imel v lasti tak ''šalabajzar'' in ni bilo lepo za videt. Je pa zadeva enostavna za sanirat saj sprej za barvanje platišč povsem barvno sovpada z barvo okvirja. Mogoče je dobro biti še toliko bolj pazljiv če se kupuje na otoku, ker tam je klima še toliko bolj zajebana.

Drgače pa je splošno znano pravilo da pri Afriki lahko zafrkavajo le tri stvari:

1. Bencinska črpalka kot je že omenil mladen se reši hitro in učinkovito za manj kot 30EUR

2. Regler (jaz sem itak na vseh motorjih s sabo vozil rezervnega za svaki slučaj)

3. Ležaji v zadnjem kolesu, rešitev je hitra in poceni saj se samo skrajša distančnik med obema ležajema, strošek zanemarljiv.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo sem mal povprašal fante iz anglije za export - sedaj čakam na odgovor.

Če se izkaže za pozitivno, lahko da pade ena huda avantura :)

Bom javil !

LP Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....

.......

3. Ležaji v zadnjem kolesu, rešitev je hitra in poceni saj se samo skrajša distančnik med obema ležajema, strošek zanemarljiv.

....podaljša za okrogel milimeter

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz izkušenj naj povem, da tega (težišča) nisem nikoli občutil. :grrr (Vprašanje je pa dobro!)

Bom naslednjič mal' porajtal... Mislim da to, razen estetike, nebi smelo predstavljati problema. :nono:

Končno se pa od zadaj še nikoli nisem videl, kar je po eni strani tudi dobro. :P

post-4472-1230371178_thumb.jpg

Za kakšno resnejšo furo, je pa TOLE nujno - (na levi)!

Ma, kej bi prosim lahko naredil še eno slikico in se osredotočil bolj na vpetje opornika z zgornjim vijakom, da vidim, kako je narejeno. Jaz bom to ojačitev moral narediti tudi na desni strani.Ovalen auspuh Leo Vince. Hvala. Lep pozdrav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Pozdravljeni!

No z angleži nisem imel neke sreče. Na avtonetu se tenutno prodaja ena africa letnika 1995. Jo kdo pozna, jo je šel kdo gledat, mogoče če je celo lastnik tu na forumu, pa da bi mi lahko kaj več povedal o motorju. Bi jo šel gledat vendar zaradi zlomljene ključnice ne morm nikamor :S

LP Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 4 tedne pozneje...

Oj, včasih sem imel finega serviserja (Černe) za XT-jko in Africo. Kam pa sedaj? Na netu sem okoli LJ našel AS, Elisa, Čarman in SMK. Prosim za priporočila, da se ne opečem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Bi svetoval Čarmana -pocen ,hitroin zelo na nivoju.Pošten poba. :worship:

No postal sem ponosni lastnik AT. Že gledam trase kamor se bova letos verjetno v začetku septembra podala :)

Drugače pa jo jutri peljem k elisi da jo majster pregleda. Po podatkih naj bi bil za zamenajt odmikač na ventilih - kar kol že to pomen...

Drugače pa slike sledijo.

LP Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No postal sem ponosni lastnik AT. Že gledam trase kamor se bova letos verjetno v začetku septembra podala :)

Drugače pa jo jutri peljem k elisi da jo majster pregleda. Po podatkih naj bi bil za zamenajt odmikač na ventilih - kar kol že to pomen...

Drugače pa slike sledijo.

LP Rok

Nimam je več! :)

LP, ROk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nimam je več! :)

So ti jo ukradl, si jo prodal za jurja več, kot si jo kupu, te je skipala in šla po svoje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne ukradl, ne padu in niti vesel nisem!

Če mi je kerga motorja žal mi je tega. Z lastnikom sem bil zmenjen da zaradi tistega ropotanja v mašini,

v primeru da serviser ne bo povedal nič dobrega motor pripeljem nazaj.

No in tako je tudi bilo. Stroški da bi ga porihtal pa verjetno nebi bili pod 500€.

Tako da tista bela AT na autonetu je sicer zelo lepa ampak mašina je za porihtat!

Lahko pa še malo napišem. Motor je drugače zelo lep, pelje se sicer odlično ampak tisto ropotanje

te ne pusti ravnodušnega v negativno stran! Za zamenjat je še ketna(sam sem sicer mislil da je samo za našponat,

pa mi je mojster Tomaž iz elise rekel - da kako se sploh upam vozit s tako ketno) , drugo pa se je vsaj meni zdelo uredu.

Toliko za morebitnega novega lastnika - bi pa bil jaz 8 lastnik po vrsti če bi jo vzel - sem preveril na e-uprava!

LP, Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kaj dejansko je sploh narobe z mašino?

Nekaj na glavi zadnjega cilindra. Dec je sicer rekel sornik, sam nisem pripravljen tvegat, ker če je kakšna odmična gred vemo kakšni so stroški.

Ropotal je pa vedno bolj... Ubistvu si samo čakal kdaj bo zaropotalo - venitli itd.

Zdej bom iskal neki 10 let novejšiga :) teh starih krip mam dost :D

Popravljeno . Popravil Kawl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!