Skoči na vsebino

Honda XRV 750 Africa Twin


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdrav vsem Afrikašem.

V kolikor koga zanima prodajam:

http://www.bolha.com/oglas383040159/ostala-oprema-za-motoriste-africa-twin-armaturna-plosca

http://www.motosvet.com/ads/rezervnideli/izpis.php?cid=268

- doma izdelano, na laserju rezano,lahko se jih naredi še več v kolikor ste interesenti. Ima luknjo za vtičnico 12/24V (ku za čike pri avtu).

in

http://www.bolha.com/oglas383040100/ostala-oprema-za-motoriste-africa-twin-podaljsek-vetrobranskega-stekla

http://www.motosvet.com/ads/rezervnideli/izpis.php?cid=268

touratechova windscreen spoiler, dobro ohranjen.

Sam sem kupil MRA VARIOTOURING (sem bu malo pr soudah) in zato ne rabim več ostalega. Zraven imam še original teklo za letnik 2002, dobro ohranjeno, in podaljšano doma ukrivljeno steklo iz pleksistekla. To vse prodajam za ugodno ceno.

Pa vživejte še naprej na Africi, jst sem zdej inVALID, zato mi moja počiva :unsure: in trpi z menoj!!

LP Borut

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Lep pozdrav, pa takoj eno vprašanje-

ve mogoče kdo kako se popravi tripmaster ker na moji africi (l.02 :worship: ) me dnevni števec prevoženih km neki zaj... Mislim da dela samo pr počasnem premikanju pol pa se ustavi. Sm nekaj gledal na tujih forumih, baje da je to kr pogosta zadeva, pa tud na e bayu en tip navodila za popravilo prodaja, ampak.... dam rajš dnar za bencin :kva2: .

Hvala!!!

Objavljeno

Kontaktiraj mladena on vem da je nekaj predeloval tripmaster tako da sedaj kaže še hitrost.

Drugače pa imam viška en komplet sprednjih zavornih ploščic francoskega proizvajalca Kyoto, so mi poslali ene preveč tako da je tudi cena zelo ugodna.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni ponosni lastniki Africe Twin. Tudi mene čedalje bolj trga da prodam svojo makino, ker po vseh pretestiranih motociklih vse kaže da bo moji duši najbližje ta legenda.

A kdo kaj pozna kakovost Afric, ki so trenutno naprodaj na netu?

Popravljeno . Popravil Ni3ous
Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljen.

Na tujih trgih je neverjetna izbira, predvsem italija in nemcija. Takoj je jasno, ce se v tem trenutku v italiji prodaja recimo 75 Afric tukaj pa 3?

Predlagam sledece AT kupi:

- www.moto.it (motor uvozis iz italije)

ali

- www.mobile.de (motor uvozis iz nemcije)

Sam bi naslednji motor uvozil iz italije ce bi ga kupoval.

Zakaj? Izrazito manj kilometrov se za nizjo ceno kot tu. Izbira dejansko 25krat vecja... Ohranjenost - skoraj vecinoma zelo dobra.

Za katero si se ogrel:

RD03, RD04, RD07(a) ?

Popravljeno . Popravil diskow
Objavljeno

Hja ne vem še.

Razmišljam od 2 variantah, kupiti strejšo, lahko tudi podrto in jo potem obnoviti in nametat mal touratech opremo gor in jo pripraviti za hujše terene in pustolovščine, verjetno pa je smiselneje najti ohranjeno in dat nekaj malega več.

Glede izvedbe nisem čist siguren, tudi po prebrani celi temi, ne vem po kateri naj bi segel, verjetno po mlajši verziji.

Če ima kdo kak koristen nasvet le na plano z njim, dobro vem da starejši so lažji, vendar manj udobni, katerega bi kaj priporčali tu?

Se je kdo ukvarjal z povečanjem moči pri teh kobilicah? Najhuje se mi bo navadit na cca 100 konjev manj kot jih imam sedaj, čepwrav iz izkušenj vem, da zna tudi to biti dovolj.

(sem bil z transalpko po balkanu do grčije)

Objavljeno (popravljeno)

Vsak, ki ima v lasti AT dlje casa si zeli 10 konjev vec...

Mogoce je to tudi ena izmed skrivnosti, da so masine tako trpezne in z leti ne porabijo niti kapljice olja....

Pa vendar bo preskok za tebe iz 150 konjev na 60 lahko dokaj sokanten in trpec.

Jest pravim, da moras s spremembo namembnosti motorja (cestni / endruo) spremeniti celotni pogled na voznjo - adrenalin in uzivanje (filozofijo).

Nekaj je jasno, s takim motorjem postanes pravi avanturist. Jaz temu pravim adventure rider.

Redko te bo cesta ustavila v raziskovanju, razen v extremnih primerih....

Po mojem znanju bi jaz razlikoval tri modele med seboj RD(03, 04, 07) po jasnem cilju. Tako tukaj zmaga RD03, ko je Honda imela jasen cilj naresti najboljsi enduro (srednje visjega razreda) na trgu.

Mislim da jim je uspelo. Predvsem z vecnamembnostjo.

Ostale dve verziji izhajata iz prve in se razlikujeta predvsem po povecanju prostornine na 750ccm.

Vse tri se med seboj razlikujejo v parametrih kot so kilogrami, visina motorja od tal, visina sedeza od tal, zavore (1 disk ali 2 spredaj), delno nastavljivo vzmetenje, kakovost benz. pumpe, vetrna zascita (relativno), predvsem pa design (retro ali se bolj retro :) ) razlike preberi dobro na forumih kot so www.xrv.org.uk ali www.advrider.com (beasts, the africa twin thread), www.africatwin.de, ...

veliko rabljenih delov se dobi na ebay.de

Moj predlog je predvsem odvisen od tega za kaj bi rabil motor:

Ker ne vem, bom napisal primer za sebe, ce bi ga kupoval:

Varjanta:

1. RD07, z zelo malo kilometri, ce je mogoce prvi lastnik, vse original, brez dodatkov

2. RD03, RD04, RD07, s predelanim vzmetenjem (menjane komplet vilce, ter zadnji amortizer)

Jaz sem kupil varjanto 1. Vendar se vsako leto bolj spreminja v varianto 2 :)

tako, da ce bi se enkrat kupoval bi si najbrz bolj nagibal k 2.

Popravljeno . Popravil diskow
Objavljeno

Moj predlog je predvsem odvisen od tega za kaj bi rabil motor:

Ker ne vem, bom napisal primer za sebe, ce bi ga kupoval:

Varjanta:

1. RD07, z zelo malo kilometri, ce je mogoce prvi lastnik, vse original, brez dodatkov

2. RD03, RD04, RD07, s predelanim vzmetenjem (menjane komplet vilce, ter zadnji amortizer)

Jaz sem kupil varjanto 1. Vendar se vsako leto bolj spreminja v varianto 2 :)

tako, da ce bi se enkrat kupoval bi si najbrz bolj nagibal k 2.

Opcija 2 že, samo pri nas ne boš dobil rabljene RD03 ali RD04 ker jih enostavno ni, če jo pa pripelješ iz tujine je ne moreš homologirati ker je prestara.

Diskow midva se morava zmenit za en pir, da rečeva kakšno o tehle ''starih jajcih'' ki jih imava doma. Malce nas je entuzijastov na tej strani alp.

Objavljeno

Opcija 2 že, samo pri nas ne boš dobil rabljene RD03 ali RD04 ker jih enostavno ni, če jo pa pripelješ iz tujine je ne moreš homologirati ker je prestara.

Diskow midva se morava zmenit za en pir, da rečeva kakšno o tehle ''starih jajcih'' ki jih imava doma. Malce nas je entuzijastov na tej strani alp.

Sam ne vem kako je z uvozom motorja. Mislim pa da so zadeve malo za lase prvlecene, ker zadeva ni tako zakomplicirana kot nam jo predstavljajo vsi prodajalci.

na drinku se bova definitivno dobila, upam da naredimo eno light enduro voznjo za zacetek...

vendar sem sedaj trenutno zelo dalec stran (NY), kjer studiram...

Temu tudi razlog, da sem vec na forumih ter z dneva v dan razmisljam, kaj bi novega kupil za svoj mopet :)

(plan je ze celoten v moji glavi, samo se v denarnici ga ni) :)

zdej ze drugo zimo tako... ko pridem konec decembra domov mislim da me bodo modifikacije ze cakale doma in jih bo samo se potrebno montirat :)

Objavljeno

Sam ne vem kako je z uvozom motorja. Mislim pa da so zadeve malo za lase prvlecene, ker zadeva ni tako zakomplicirana kot nam jo predstavljajo vsi prodajalci.

Ma še bolj je zakomplicirano, ali pa ti stroški pridejo dražje kot sam motor (razen če najdeš kakšnega starejšega od 25 let).

Tudi če bi uvozniki imeli interes zagotoviti homologacijo (kar pa ga zelo očitno nimajo), bi te "povozile" zahteve po "EURO normah". Novega oz. novejšega pa si res lahko pripelješ brez težav.

lp

Franc

Objavljeno

...

A kdo kaj pozna kakovost Afric, ki so trenutno naprodaj na netu?

Ne poznam, samo se pa kar lep čas že prodajajo iste...

Objavljeno

Ne poznam, samo se pa kar lep čas že prodajajo iste...

kar pa ni nujno, da kaj pomeni...

Objavljeno

kar pa ni nujno, da kaj pomeni...

Zato pa tudi nisem nič komentiral :)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Najprej se vsem zahvaljujem za koristne odgovore.

Sicer nisem imel kaj dosti časa te dni vendar, glede na info, ki jih je danes miljavžt na www, sem prišel do nekih okvirnih sklepov.

Sem bil že skoraj odločen za nakup AT iz Nemčije, vendar potem bi jo obnovil, hotel dat gor resne prednje vilice (npr od KTM ADV) in izboljšat zadnje vzmetenje, malo se poigrat z mašinco in pridobit vsaj 10 konjičev... vendar vse to stane, na koncu bi zmetal za vse skupaj 6-7 jurjev in še vedno bi imel (sicer legendo) star motor kateri ob morebitni prodaji ne bi bil vreden kaj dosti, sploh če upoštveamo da bi kar nekaj vložil vanjo da bi iz starega zanesljiveža naredil sodobnejši in uporabnejši motor. Kar bi me pa najbolj motilo, da bi bil motor še vedno star, pretežak, še vedno za ščepec premalo konjičev in še vedno čigumijast okvir.

Tako razmišlajm da bi bilo morda pametneje že v štartu stisnit 6-7 jurjev in kupit iz Nemčije KTM Advenurja, ki je enako težak/lahek, pa ima bistveno boljše težišče, vzmetenje, moč, kakovost okvirja, fun factor in še marsikaj. Nisem čisto siguren glede vzdržljivosti in npr nekje sredi mongolije, če že, dosti lažje popravim Africo, kot KTM ADV, vendar zaradi takega promila možnosti ne bi pretehtal odločitve.

Mogoče sem kaj spregledal ampak v osnovi se sedaj nagibam in bolj ogledujem KTM.

Če ima kdo kak konstruktiven argument, sem seveda pripravljen poslušati.

Objavljeno (popravljeno)

Če ima kdo kak konstruktiven argument, sem seveda pripravljen poslušati.

ja, glej za ktm 990, še boljš kot 950. :D

Popravljeno . Popravil simonsi
Objavljeno

Nisem čisto siguren glede vzdržljivosti in npr nekje sredi mongolije, če že, dosti lažje popravim Africo, kot KTM ADV, vendar zaradi takega promila možnosti ne bi pretehtal odločitve.

Mogoče sem kaj spregledal ampak v osnovi se sedaj nagibam in bolj ogledujem KTM.

Če ima kdo kak konstruktiven argument, sem seveda pripravljen poslušati.

lp

glede vzdžlivosti ktm-a ni noben problem,ob rednem vzrževanju vse deluje brez problema.v primeru popravila na terenu je mogoče 950 boljša izbira"frgazer".

Cene

Objavljeno

@Ni3trous: Jaz bi se na tvojem mestu odločil za Africo. Ja vem... katastrofa za denarnico in po eni strani totalno neracionalna odločitev. Če misliš met dlje časa je pa ena starina zakon zadeva. Ko jo enkrat obnoviš in malo predelaš, motor spoznaš v nulo in na koncu že točn veš kdaj bo kej crknal. Recimo našega starega Švista se da podret z orodjem, ki je pod zicom (štelanje ventilov 30min, pucanje vplinjačev 10min...). Pri novejših je že do svečk problem pridet, da o elektroniki raje sploh ne pišem. En znanc vedno reče: "Simpl je tanartabuljš"

Objavljeno (popravljeno)

Če ima kdo kak konstruktiven argument, sem seveda pripravljen poslušati.

Ce sem te prav razumel, bi rad z motorjem veliko potoval. AT ti v tem segmentu ponujaja ogromno - predvsem zaradi neverjetno vzdrzljivega motorja.

KONJI: Ne kupuj AT ce bi rad imel vec kot 60 konjev. Predelave so drage in nesmiselne.

Kar se tice VZMETENJA bi izpostavil 2 stvari:

- ce bi imel rad motor, ki je namenjam potovanju je originalno vzmetenje super! - Ne pozabi da lahko originalno vzmetenje za minimalne stroske obnovis (tesnila, olje in plin zadaj) in predvsem zamenjas vzmeti.

Jaz imam spredaj progressivne fedre - velika razlika za majhno ceno (68 Eur - ebay). Zadaj enako....

- ce se nagibas bolj k terenu in si adventure rider po naravi, rad iskusis veliko dozo adrenalina na brezpotju je originalno vzmetenje potrebno zamenjat.

ZADAJ imas vec opcij - cene za vrhunske rear shock abs. se gibljejo od 600-1000Eur. Jaz imam OHLINS (drago vendar rabim)

SPREDAJ imas vec opcij - cene za vrhunske komplete vilic s krizi se gibljejo od 1700-2000Eur novo ter veliko ceneje rabljeno. Potem obstaja se opcija, da montiras vilice od drugim motorjev. Predvsem so to WP od KTM. Vendar ce pri slednji hoces res razliko mores bit pozoren na potovanje fedrov (265 minimalno), premer vilic (48mm min) ter trdnost sprednjih fedrov (5.2-5.6) Vzmetenje od supermoto KTM ov ni priporocljivo. Potem sledi predelava pri balanci, lezajih ter polzu na feltni itd.... Ce si za slednjo predelavo lahko veliko denarja prisparas.

Btw: vprasaj se ce lahko handlas tak motor offroad....

KILOGRAMI:

To je razred motojev, ki je bil vcasih karakteriziran kot "velika endura". Danes 750 razreda ni. Imas pa danasje velike endure, ki tehtajo enako ali vec....

Se enkrat. Za potovanje je AT vec kot ok in ni pretezka.

Za offroad obstaja veliko stvari s katerimi se znebis kilogramov:

Ce zamenjas predje plastike ter prednje luci na relly varjatno snames zelezen star okvir, ki ga vec ne rabis. Prisparas 2-3kg.

Pri menjavi zadnjega lonca prisparas do 4kg.

Pri menjavi kompleta prednjih vilic do 3kg.

Pri menjavi zadnjega platisca iz 17 na 18 col 3-4kg.

itd...

....

..

OKVIR:

ni cigumjast, nimas prav. Je iz ultra trdega lahkega aluminija kar je bilo za tisti cas vec kot napredno pri endurah. V vsej zgodovini AT se je odrezal kot nekaj boljsega na motorju.

Mogoce si zamenjal z okvirjem ot Super Tenere, ki rad poci na sredini....

Na motorju se pri hudih pressurih vse prej zvija kot okvir... predvsem zvmetenje. Ne poznam koga online da bi mu pocil okvir na AT.

Kaksne stevilke si stestavil denarno skupaj? kolko bi dal... koliko za predelave... koliko za ktm.... koliko za obnovo masine enkrat :) hec....

Poleg AT ti predlagam novo Tenere, ce pa imas malo vec denarja pa KTM. Najbrz adv (nevem ne poznam dobro)

ps: pozabil sem ti omeniti, da lahko kupis online kupis AT, ki ima zamenjano celitno vzmetenje in je pripravljena na teren...

Popravljeno . Popravil diskow
Objavljeno

OKVIR:

ni cigumjast, nimas prav. Je iz ultra trdega lahkega aluminija kar je bilo za tisti cas vec kot napredno pri endurah.

Samo dobronamerna opomba.

Ni ultra trdo ampak najbrž ultra trdNo, kar je malce razlike. Strojnikom je bilo vbito v glavo, da je razlika med trdoto in trdnostjo kot dan in noč. Preprosto povedano, v šoli si bil pri nekem predmetu lahko trden in si ga obvladal, lahko si bil pa trd ... :P

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno
B) ..trenutno samo zgleda na papirju...všečno.....1200ccm..:OK:

post-22578-127071926706_thumb.jpg

Objavljeno

u tazadnjem motosiju je članek nekih angležev, mislim da 4je endurci v maroku. trije GS-R in ena afrika. ko jih je zalil hudournik, jo je daleč najbolš odnesla. praktično brez problemov. (bmwjem je počasi odpovedala suha sklopka ker jo je zalilo blato, v kardane je udrla voda, top of the pops je bil vdor vode skozi športn filter v vbrizgalni sistem in od tam naprej v motor) Tak dogodek je čisti dokaz, kako neprebojno je bla zamišljena in izvedena ta zadeva. že ene dvajset let nazaj!!! Sem pristaš razvoja in mislim da je nova generacija motorjev v 99% bolša od predhodne, vendar je Africa en redkih primerov kjer z kančkom žalosti rečem, takih ne delajo več.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

takih ne delajo več.

načeloma se strinjam.

vendar mislim, da gs niti ni mišljen, kot motor, ki bo tem stvarem kos, ker to je res ekstremno terenska situacija (da po strugi pač uleti milijon litrov vode iznenada). medtem, ko AT bila koncipirana za vožnjo malodane povsod.

tudi sam sem prebral omenjeni članek in sem se spraševal, kako bi jo tam odnesel današnji ktm adventure...

Objavljeno

u tazadnjem motosiju je članek nekih angležev, mislim da 4je endurci v maroku. trije GS-R in ena afrika. ko jih je zalil hudournik, jo je daleč najbolš odnesla. praktično brez problemov. (bmwjem je počasi odpovedala suha sklopka ker jo je zalilo blato, v kardane je udrla voda, top of the pops je bil vdor vode skozi športn filter v vbrizgalni sistem in od tam naprej v motor) Tak dogodek je čisti dokaz, kako neprebojno je bla zamišljena in izvedena ta zadeva. že ene dvajset let nazaj!!! Sem pristaš razvoja in mislim da je nova generacija motorjev v 99% bolša od predhodne, vendar je Africa en redkih primerov kjer z kančkom žalosti rečem, takih ne delajo več.

Veš kaj pa jaz mislim - da jim je vse to ponesreč ratal.

Časi so bili pač taki da so se v motorje vgrajeval frgazarji in take podobne zastarele zadeve, katere lahko popraviš več ali manj sam.

Zato pa jim je tud ratal nardit tak motor. Sem imel ene par dni doma africo, pa ti po pravici povem da je ne zamenam za mojega tigra nikoli.

LP

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!