sočo Objavljeno Avgust 23, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2004 Zdravo! Jaz pa imam težave z mojo zadnjo platjo,zato bi prosil za nasvet kako predelat sedež ali kje in za koliko kupiti novga.Nasvetov kakor tele(utrdi rit,obleci kolesarske hlače...)ne potrebujem,ker sem jih že vse izprobal. Please!
AREA Objavljeno Avgust 23, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2004 Idi k enemu tapicerju, daj sedež dol, nesi ga noter, on bo razparal šive s katerimi je prevleka pritrjena na sedež in tak prišo do trde notranjosti. Reči mu da bi pač rad zgornjo plast odstrano in jo nadomestil z mehkejšo. Takih materialov majo tam na pretek. Lahko si ga po zelji tud malo preoblikujes ampak ne prevec, tak da se bo prevleka se dala lepo napet. Meni je to nardil v roku dobre ure za 2k SIT in je bil obcutek pol 100:1 .)
PETERR Objavljeno September 1, 2004 Opozori Objavljeno September 1, 2004 lep pozdrav! pri svoji africi, bi rad zmanjšal vrtljaje motorja pri višjih hitrostih. zanima me pa, če je kdo kaj poskušal z menjavo zobnikov pogonske verige. S prijateljem sva to naredila na transalpu in se je kar obneslo. prednji zobnik za en zob večji, pa je imel pri 120 km/h 500 vrtljajev manj . če ima kdo izkušnje s tem pri africi, bi ga rad prosil za nasvet! :hmm: :hmm: hvala in Lp Peterr
sočo Objavljeno September 7, 2004 Opozori Objavljeno September 7, 2004 (popravljeno) Hvala area; sedež uredil-sicer malo bolj komplicirano,tako da je sedaj 200:1 Prevozil z njim 1200km Dolomitov,rit pa je v redu. Hvala za nasvet. :kva2: :kva2: :kva2: :kva2: Popravljeno September 7, 2004. Popravil sočo
mk-r Objavljeno September 9, 2004 Opozori Objavljeno September 9, 2004 o sedezih Malo se ne strinjam z preusmeritvijo... Tam je vse nekako posplošeno o sedežih... Tukaj pa je potekala debata prav za africo. Ta sedež je malo specifičen in ti bo dober nasvet dal le tisti ki vozi africo... To je le moje skromno mnenje :rolleyes:
Ice Objavljeno September 10, 2004 Opozori Objavljeno September 10, 2004 razen oblike samega sedeza je postopek, katerega opisuje soco enak tistemu, s katerim so spremenili sedez Suzi Q. ergo neke specifike ni zaznati.
rajkonovak Objavljeno Oktober 3, 2004 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2004 Zanima me, če kateri od vas svojo Africo Twin servisira na pevoženih 10.000 km, ali pa se držite "tovarniških" 6.000 km? Hvala za odgovor in lep pozdrav!
h750at Objavljeno December 23, 2004 Opozori Objavljeno December 23, 2004 Zanima me, če kateri od vas svojo Africo Twin servisira na pevoženih 10.000 km, ali pa se držite "tovarniških" 6.000 km? Hvala za odgovor in lep pozdrav! ← V original knjigi za serviserje piše menjava olja in filtra na 1000 km-12000 km-24000 km-36000 km itd. piše tudi da je priporočljivo olje 10/40 jaz stavim 15/50 motul 5100 kaj mislite afrikaši lp:tony
mladen Objavljeno Junij 24, 2005 Opozori Objavljeno Junij 24, 2005 A mogoče kdo ve za Kakšno Africo twin da se prodaja?
mladen Objavljeno Julij 13, 2005 Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 Na netu sem zasledil še eno rešitev za problematično pumpo, ki je popolnoma enostavna, neboleča in predvsem zelo poceni. Včeraj sem jo zmontiral in stvar deluje. Problem pri pumpi kot je že znano je iskra ki uničuje kontakte na mehanskem stikalu v pumpi. Ko so ti uničeni se zlepijo ali pa ni več stika in Afrika umolkne. Rešitev je v tem, da breme ki ga prenaša stikalo v pumpi preusmeriš na zunanji rele. Se pravi, stikalo v pumpi krmili rele, rele pa pumpo, tako se na stikalu v pumpi ne iskri popolnoma nič, vse se dogaja v releju. Uporabil sem standardni rele za luči pri avtombilih ki stane 600 SIT. Zmontiral sem ga na levem boku zraven releja ki dovaja napetost pumpi. Če rele crkne, ga zamenjaš na poti v dveh minutah, lahko pa v dveh minutah tudi prevežeš pumpo da dela po starem. V slučaju da je pumpa že crknjena, lahko poskusiš zamenjati kontakte ali pa odstraniš celotno mehaniko iz nje in namontiraš na verikalno os eno navadno tipalo ki bo skrbelo za krmiljenje releja. Mislim da je vakumska pumpa še vedno najboljša rešitev, je pa tudi to ena alternativa.
M@to Objavljeno Julij 13, 2005 Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 Na netu sem zasledil še eno rešitev za problematično pumpo, ki je popolnoma enostavna, neboleča in predvsem zelo poceni. Včeraj sem jo zmontiral in stvar deluje. Problem pri pumpi kot je že znano je iskra ki uničuje kontakte na mehanskem stikalu v pumpi. Ko so ti uničeni se zlepijo ali pa ni več stika in Afrika umolkne. Rešitev je v tem, da breme ki ga prenaša stikalo v pumpi preusmeriš na zunanji rele. Se pravi, stikalo v pumpi krmili rele, rele pa pumpo, tako se na stikalu v pumpi ne iskri popolnoma nič, vse se dogaja v releju. Uporabil sem standardni rele za luči pri avtombilih ki stane 600 SIT. Zmontiral sem ga na levem boku zraven releja ki dovaja napetost pumpi. Če rele crkne, ga zamenjaš na poti v dveh minutah, lahko pa v dveh minutah tudi prevežeš pumpo da dela po starem. V slučaju da je pumpa že crknjena, lahko poskusiš zamenjati kontakte ali pa odstraniš celotno mehaniko iz nje in namontiraš na verikalno os eno navadno tipalo ki bo skrbelo za krmiljenje releja. Mislim da je vakumska pumpa še vedno najboljša rešitev, je pa tudi to ena alternativa. ← Hmm... prav to sem poskusil narediti tudi jaz. Zvezal sem vse kakor je treba, pa stvar ni funkcionirala :hmm: Danes pa sem zmontiral Pierburg pumpo in stvarca deluje fantasticno. Kosta pa 70E, jebiga, je pa vsaj zihr. Poglej si tale link. Tip je mohar. Naredil sem tako kot je napisal, tudi zasilni izklop! http://www.andreeweb.de/Motorrader/Einbau_...-pumpe_der.html
mladen Objavljeno Julij 13, 2005 Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 Meni je delalo od prve in mi še vedno deluje. Sem si tudi vzel čas in gledal platine kako iskrijo v pumpi preden sem namontiral rele. Zdaj ne iskrijo popolnoma nič ker teče skozi zelo majhen tok in bodo delali še dolgo. Sem pogledal link vendar o nemščini nimam pojma, tako da sem gledal samo slike. Zdi se mi da je to električna pumpa od drugega proizvajalca, a mogoče veš koliko naj bi zdržala? Povej prosim še kakšno podrobnost. Če se bom odločil za menjavo pumpe bom vzel vakumsko. Africa Queens prodajajo prirejeno mikuni pumpo za 89EUR, se pravi ima narejen nosilec za jo pritrdit in adapter za na karburator. Ista pumpo dobiš pri nas za 15.000,00 brez adapterjev. To se mi zdi da je še najbolj "ziher"
simonsi Objavljeno Julij 13, 2005 Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 Super tenere ima zelo preprosto vakumsko pumpo, ki jo je tudi enostavno montirati. Če boste kje našli kako, se mi zdi kar dobra opcija.
M@to Objavljeno Julij 14, 2005 Opozori Objavljeno Julij 14, 2005 a mogoče veš koliko naj bi zdržala? Povej prosim še kakšno podrobnost. Če se bom odločil za menjavo pumpe bom vzel vakumsko. Africa Queens prodajajo prirejeno mikuni pumpo za 89EUR, se pravi ima narejen nosilec za jo pritrdit in adapter za na karburator. Ista pumpo dobiš pri nas za 15.000,00 brez adapterjev. To se mi zdi da je še najbolj "ziher" ← NEEEE ne mikuni, ne vakumsko! Preberi si tezave o tej pumpi na http://www.xrv.org.uk/ Pojdi na forume, pa pod search vpiši "mikuni fuel pump" Priporocam ti, da preberes cim vec, pa sam izlusci kako in kaj.. Jaz sem namontiral Pierburg pumpo, kot je opisano na tisti nemski strani. Zdrzala naj bi 2000 ur! Pritiske ima prakticno enake kot originalna, je pa rotacijska, elektricna. Fora je le, da se pumpa ustavi sele ko ugasnes kontakt s kljucem!!, resi pa se to z zamenjavo origi relejcka z navadnim (za 600 sit .) ) za vklop le tega pa ponucas komando z oljnega stikala. 1 urco dela - (jest sem se vceraj celo popoldne dajal s tem :D dela pa super) Ce hoces zvedet se kaj, se lahko dobiva na piru nekje, pa ti podrobneje opisem. BTW, od kod si??
mladen Objavljeno Julij 14, 2005 Opozori Objavljeno Julij 14, 2005 Bom si prebral poste o Mikuni pumpi, me prav zanima kakšne težave so imeli. Se pravi da tale tvoja pimpa deluje na drugačnem principu kot original. Original je pulzna in se vklopi samo ko začne primanjkovat benzina. Ko je na mestu v prostem teku se vklopi nekajkrat v minuti. Pred nekaj dnevi sem predelal trip master da mi kaže hitrost in ugotovil da kaže nekaj povsem drugega kot analogni (baje da je trip master izredno natančen). Pri 180Km/h mi je trip master kazal 167km/h.... Jaz sem iz Ajdovščine.
bladzo Objavljeno Julij 15, 2005 Opozori Objavljeno Julij 15, 2005 Climber je imel tudi težave s pumpo na svoji afriki, ki jih je reši z zamenjavo pumpe. Vgradil je vakumsko pumpo od KTM LC4 adventure. Delovalo je brezhibno in deluje še danes pri novem lastniku.
M@to Objavljeno Julij 26, 2005 Opozori Objavljeno Julij 26, 2005 Bom si prebral poste o Mikuni pumpi, me prav zanima kakšne težave so imeli. ← No in? :) Si prebral? Kaj mislis?
mladen Objavljeno Julij 26, 2005 Opozori Objavljeno Julij 26, 2005 Ja, nekaj sem bral. Baje je problem Mikuni pumpa ki jo prodaja Africa Queens, ker ima nosilec narejen za montažo na blok motorja in se tam pregreva, tako da motor crkuje. Pomaga če jo premestiš na okvir. Drugega nisem zasledil. Mogoče je boljša varjanta pumpa od KTMa ki jo je vgradil Climber. Moja predelava z relejem pa medtem deluje brez napake, tako da bom pustil kar tako naprej. Prejšnji vikend sem se prvič peljal malo dlje in sicer do Paga. Če primerjam proti prejšnjemu motorju TDMki, je Africa precej bolj utrujajoča za daljše vožnje, še posebej sedež. Rit boli ko svinja. Gre pa boljše v ovinek vsaj tam do 120km/h. Sem pa bil precej navdušen nad porabo: 4,5l. Pri 394km sem natočil 17,5 litra, se pravi sem imel še 5,5l to je še za več kot 100km.
Zdrawc Objavljeno Julij 27, 2005 Opozori Objavljeno Julij 27, 2005 Sem pa bil precej navdušen nad porabo: 4,5l. Pri 394km sem natočil 17,5 litra, se pravi sem imel še 5,5l to je še za več kot 100km. ← kolk si mel pa naloženo, a si mel sopotnico, pa kolk prtljage :?
mladen Objavljeno Julij 27, 2005 Opozori Objavljeno Julij 27, 2005 Bil sem sam s polnim zadnjim kufrom. Me pa zanima kakšna bo poraba ko bova naložena v dvoje.
M@to Objavljeno Julij 27, 2005 Opozori Objavljeno Julij 27, 2005 Bil sem sam s polnim zadnjim kufrom. Me pa zanima kakšna bo poraba ko bova naložena v dvoje. ← Meni v dvoje zre manj, kot pa kadar se fijakam sam .) Zena poskrbi za ekonomicnost :) Cez 6l pa se nisem prisel. Ponavadi je okoli 5'5l, redko pa pod 5! Koliko casa vozis Africo? Na zacetku je meni tudi papcala okrog 4'5, pol sem jo pa jel malo bolj ozemati :devil: Glede sedeza je pa tako. Rit boli, vendar se ga nekoliko privadis. Ostalo pa je zelo neutrujajoce na Africi. Letos sem prefural 3000km Korzike, pa ni bilo hujsega. Tudi ostale motoriste so bolele riti, ceprav imajo na prvi pogled veliko bolj udobne sedeze kot Africa. Imam pa se obcutek, da so bolecine od Africinega sedeza bolj povrsinske narave, drugi dan izginejo, medtem ko pri drugih, predvsem mehkejsih sedezih nasrkajo bolj kriz in trtica in boli dalj casa. Seveda je odvisno od modela do modela...
mladen Objavljeno Julij 27, 2005 Opozori Objavljeno Julij 27, 2005 Africo imam tri tedne. S TDM sem naredil 40000km in ti lahko povem da je veliko bolj udobna kot Africa, da ne omenjam moč motorja in popolno odsotnost vibracij, sam mi je pa Africa vseeno bolj všeč. Vedno sem se spraševal kaj je s to Africo ki zgleda kot krava, je popolnoma zastarela, in na papirju krepko zaostaja za vso konkurenco. Zdaj ko jo vozim pa vem kaj je na tem! Ima pač en poseben feeling; glas motorja, vžnja po terenu, ovinki, predvsem pa občutek da me lahko pripelje kamorkoli hočem. Nekaterim se Africa pač dopade. Jaz sem definitivno med njimi. Mislim da jo bom imel kar nekaj časa, vsaj dokler ne naredijo nove. sohen 1
MOTOVILC Objavljeno Julij 28, 2005 Opozori Objavljeno Julij 28, 2005 Jaz sem definitivno med njimi. Mislim da jo bom imel kar nekaj časa, vsaj dokler ne naredijo nove. ← :OK: :yea2: :OK: sohen 1
MOTOVILC Objavljeno Julij 28, 2005 Opozori Objavljeno Julij 28, 2005 na prvi pogled veliko bolj udobne sedeze kot Africa. Imam pa se obcutek, da so bolecine od Africinega sedeza bolj povrsinske narave, drugi dan izginejo, medtem ko pri drugih, predvsem mehkejsih sedezih nasrkajo bolj kriz in trtica in boli dalj casa. Seveda je odvisno od modela do modela... ← Tudi pri meni meni ni bilo večjih težav, ko smo prečkali Skandinavijo smo 18 dni zapored prevozili povprečno po 500km dnevno. Večjih težav z zadnjo platjo ni blo :OK:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se