moto rider Objavljeno Junij 17, 2006 Opozori Objavljeno Junij 17, 2006 (popravljeno) Sem prej pozabil...V kakšen cenovnem okviru se kaj gibljejo redni servisi za Africo?? ... ... je potrebno imeti vseeno malo odprt pogled v prihodnjost, če gre kaj po zlu :kva2: . Poleg tega pa, sej veste da študentje zmeri jambrajo :P LP Pri Africi je problem edino bencinska črpalka, ki stane, mislim da kakšnih 30 dobrih jurčkov (preveri). Sicer so ta motor naredili ravno "za študente", ker se ne kvari, pa še 60 KM in spoštljiv navor sta ravno pravšnja za tovrstne "tiče"! Moj ima 100.000 kilometrov, pa ne bo na prodaj... :? :? :hmm: :hmm: :hmm: Zakaj, pa ugotavljaj sam?! Edina škoda, da jih ne proizvajajo več. "Afričan" Popravljeno Junij 17, 2006. Popravil fičo
Zdrawc Objavljeno Junij 17, 2006 Opozori Objavljeno Junij 17, 2006 Edina škoda, da jih ne proizvajajo več. to je še meni žal .) pa da bi imela kakšnega konja weč, tudi ne bi bilo slabo :grrr
simonsi Objavljeno Junij 17, 2006 Opozori Objavljeno Junij 17, 2006 pa da bi imela kakšnega konja weč, tudi ne bi bilo slabo :grrr Super Tenere B)
moto rider Objavljeno Junij 17, 2006 Opozori Objavljeno Junij 17, 2006 Super Tenere B) = zakon! ... Vem! Le grušt ga malo jebe po vinkih. Zdrawc, zadel si! Africi pa nekaj konjev manjka! Nihče ni popoln!
lightning Objavljeno Junij 17, 2006 Opozori Objavljeno Junij 17, 2006 Nehejte noret s temi konji, še buh da jih ima 60, če bi imela enega več bi že padli v višji razred pri zavarovanju. :krneki: :blush: :)
Lowrenc Objavljeno Junij 17, 2006 Opozori Objavljeno Junij 17, 2006 Če bi meu več konjev pa nebi zdržou tolk kilometraže :xx:
mladen Objavljeno Junij 18, 2006 Opozori Objavljeno Junij 18, 2006 Kako ste sedaj rešili zadevo??Do katere nedelje zvečer naj počakamo na poročanje :P ?? Me tud afrika matra in bi rad zvedel za najbolj enostavno rešitev tega problema. Se mi zdi, da se zadevo splača naredit takoj ko jo kupiš, da te kdaj ne zaj... v nepravem trenutku. Lp, lightning :) Predelavo s tranzistorjem sem dodobra stestiral v vseh mogočih pogojih (na terenu, po avtocesti do daske....) in deluje. Kar se tiče vzdrževanja je Afrika full poceni. Menjavo olja in filtra ima na 12000Km, olje lahko vlivaš skoraj vsako ki ga dobiš, jaz sicer vlivam motul 5100 po 1800 sit za liter, pri menjavi ga nabaviš tri litre. Poraba olja je pri večini Afrik enaka nič. Najlepše od v sega pa je da vse servise in razna popravila lahkom opraviš sam, motor je čista klasika, nabaviš ali pretankaš si Haynes manual kjer so v sliki in besedi opisana prav vsa opravila na motorju. Če misliš kakorkoli resno potovat, je itak dobro da znaš "šraufat" sam. Kar se tiče 60km, je pa tako. Za hitrosti do 120km/h je dovolj, potem pa jih zmanjka. S TDM sem se vozil 140, zdaj se vozim 120. Vsakič ko se mi zdi da gre premalo se zamislim in si rečem da je 120 dovolj hitro.
Zdrawc Objavljeno Julij 10, 2006 Opozori Objavljeno Julij 10, 2006 zanima me, kateri je zadnji letnik AT? in višina sedeža :?
Leteči Objavljeno Julij 10, 2006 Opozori Objavljeno Julij 10, 2006 Mislim da 2001, višino sedeža boš pa dobil v katalogu motociklov na motosvetu
Zdrawc Objavljeno Julij 10, 2006 Opozori Objavljeno Julij 10, 2006 Mislim da 2001, višino sedeža boš pa dobil v katalogu motociklov na motosvetu višino sedeža sem našel :yes: za letnik mi pa ni jasno, na nemških straneh sem našel celo 03 letnike :? ,
mladen Objavljeno Julij 10, 2006 Opozori Objavljeno Julij 10, 2006 višino sedeža sem našel :yes: za letnik mi pa ni jasno, na nemških straneh sem našel celo 03 letnike :? , Če se ne motim so jih končali delat 2002, lahko si jih pa še kupil (zaloge) 2003.
moto rider Objavljeno Julij 10, 2006 Opozori Objavljeno Julij 10, 2006 Predelavo s tranzistorjem sem dodobra stestiral v vseh mogočih pogojih (na terenu, po avtocesti do daske....) in deluje. Kar se tiče vzdrževanja je Afrika full poceni... Kar se tiče 60km, je pa tako. Za hitrosti do 120km/h je dovolj, potem pa jih zmanjka. S TDM sem se vozil 140, zdaj se vozim 120. Vsakič ko se mi zdi da gre premalo se zamislim in si rečem da je 120 dovolj hitro. Vsak berač svojo malho hvali. A kljub temu... Ne hvalim jo zato, ker jo imam. Pa je še tista, ki nima "radia" (pardon, tranzistorja in pumpe), ampak tista stara, dobra, da ne rečem grda... Dlje kot jo imam, bolj sem prepričan, da sploh ne gre od hiše. Postala je družinski član, neposredno za mačkom. Jo bomo že za nekaj porabili. Morda namesto freze, za kidanje snega itd.... :o :o Na umirjenejših furah, je poraba olja NIČ! Na gasu, minimalna in "ajnfoh" za vzdrževanje, kot je rekel Mladen. (Rezervoar, "prosti pad", frgazer, svečka in izpuh!!!). :? :hmm: :o :OK: Imel sem veliko motorjev, takšnega nikdar. Ko greš na furo, ti ni potrebno čekirati nivoja olja. To je veliko olajšanje na poti. Moč?! Za gas, jo je premalo. Za tiste, ki imajo red v glavi in daljša potovanja, pa je zvrhano dovolj. Kajti, z natovorjenim motorjem ni priporočljivo voziti več kot 120 km/h. In to je to! Ko smo se enkrat v Rusiji peljali z lokalnimi faloti, so dejali; "140 se boš pa že peljal"! Pa sem odgovoril, da je moj tempo malce zreduciran. Po nekaj sto kilometrih pa so rekli; "Ti, ampak je to resnično najprimernejša hitrost za potovanje! Zadosti hitro, varno, udobno, pa še utrujajoče ni". Torej, je za te potrebe, AFRICA taprava. Pozna pa se ji, da je bila narejena skoraj pred dvemi desetletji (geometrija, itd).
mladen Objavljeno Julij 11, 2006 Opozori Objavljeno Julij 11, 2006 Vsak berač svojo malho hvali. A kljub temu... Ne hvalim jo zato, ker jo imam. Pa je še tista, ki nima "radia" (pardon, tranzistorja in pumpe), ampak tista stara, dobra, da ne rečem grda... (Rezervoar, "prosti pad", frgazer, svečka in izpuh!!!). Tudi tvoja Africa ima identično Mitsubishijevo pumpo kot moja in Varaderoti in bogsigavedi kateri drugi motorji. Če se ne motim jo je imela tudi TDM 850, če ne identično pa vsaj podobno ker sem jo enkrat popravljal ko mi je naredila mostiček med kontakti. Glede na to da TDM nimajo teh težav mogoče ni popolnoma identična. Ne ve se pa zakaj delajo starejše pumpe 3X do 4X več Km kot tiste iz obdobja okoli leta 1998. Zgleda da je v tistem obdobju kvaliteta kontaktov ali pa nasploh cele pumpe bila vprašljiva. Baje da so nove zopet vredu. Glede na to da ima tvoja Africa že kar nekaj Km, ti priporočam da pogledaš pod pokrovček pumpe kaj se dogaja.
XRV-rider Objavljeno Avgust 4, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2006 Tudi tvoja Africa ima identično Mitsubishijevo pumpo kot moja in Varaderoti in bogsigavedi kateri drugi motorji. Če se ne motim jo je imela tudi TDM 850, če ne identično pa vsaj podobno ker sem jo enkrat popravljal ko mi je naredila mostiček med kontakti. Glede na to da TDM nimajo teh težav mogoče ni popolnoma identična. Ne ve se pa zakaj delajo starejše pumpe 3X do 4X več Km kot tiste iz obdobja okoli leta 1998. Zgleda da je v tistem obdobju kvaliteta kontaktov ali pa nasploh cele pumpe bila vprašljiva. Baje da so nove zopet vredu. Glede na to da ima tvoja Africa že kar nekaj Km, ti priporočam da pogledaš pod pokrovček pumpe kaj se dogaja. ..hej mal z zakasnitvijo ampak vseen ;) Jaz sem pred 3mesci naredu predelavo z DELLORTO membransko pumpico -cca7.500 SIT ----) pumpa FOREVER!!!! .) predelava na ATIC.org
Leteči Objavljeno Avgust 4, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2006 A bi lahko vrgel link do predelave. Iščem a ne najdem, me pa vsekakor zelo zanima kako si stvar zrihtal ker bo moja Helga kmalu potrebovala neko rešitev.
HRC Objavljeno Avgust 4, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2006 ..hej mal z zakasnitvijo ampak vseen ;) Jaz sem pred 3mesci naredu predelavo z DELLORTO membransko pumpico -cca7.500 SIT ----) pumpa FOREVER!!!! .) predelava na ATIC.org Za link se tudi jaz priporočam :bounce:
h750at Objavljeno Avgust 25, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2006 Tudi mene zanima ta link sicer moja pumpa dela odlično samo je treba pazit da nikol ne zmanka bencin. Imam pa drug problem če ma kdo kakšne izkušnje z elektriko in sicer mi je cknu regler in mi ne polni dovol baterije če imam odprte luči Kje bi se dalo dobit kak regler za probat a je to res skurjeno. Ful se mi segreje pa baterijo polni zelo malo če pa odprem luči mi jo pa sprazni v 15ih minutah. hvala za pomoč. lp: Anton
bu5a Objavljeno Avgust 25, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2006 Tudi mene zanima ta link sicer moja pumpa dela odlično samo je treba pazit da nikol ne zmanka bencin. Imam pa drug problem če ma kdo kakšne izkušnje z elektriko in sicer mi je cknu regler in mi ne polni dovol baterije če imam odprte luči Kje bi se dalo dobit kak regler za probat a je to res skurjeno. Ful se mi segreje pa baterijo polni zelo malo če pa odprem luči mi jo pa sprazni v 15ih minutah. hvala za pomoč. lp: Anton za RD04 al RD07?
h750at Objavljeno Avgust 26, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2006 Živjo RD-07 letnik 1998 motor kot nov dela kot švicarska ura a letos sem zamenjal akumulator nek kitajski prej je bil še original od honde Naredu sem eno celodnevno furo in par kratkih pa se je začelo zafrkavat ko sem zamenjal akumulator. Spojka od reglerja pod sedežem je bila stopljena in zažgana od temperature zamenjal sem novo a zgleda da prepozno. Iz alternatorja prihaja pravilna napetost ko pa priključim regler mi se zelo segreje in ne polni dovolj akumulatorja. prosim za pomoč ter nasvet ki bi me pripeljal do rešitve. lp:anton
Zdrawc Objavljeno Avgust 26, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2006 zamenjaj regler :grim meni je to delalo pri BMWju F650 sem ga imel pri mehaniku, pa ni pogruntal kaj je, na svečkah vse OK, na cinšpuli vse OK, regler je pa segrevalo ko hudiča :devil: pa akumulator je filalo preveč (tako da je smrdelo, kot po gnilih jajcih :doze: ) zamenjal regler, zdaj ni problemov :grrr
bu5a Objavljeno Avgust 26, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2006 Živjo RD-07 letnik 1998 motor kot nov dela kot švicarska ura a letos sem zamenjal akumulator nek kitajski prej je bil še original od honde Naredu sem eno celodnevno furo in par kratkih pa se je začelo zafrkavat ko sem zamenjal akumulator. Spojka od reglerja pod sedežem je bila stopljena in zažgana od temperature zamenjal sem novo a zgleda da prepozno. Iz alternatorja prihaja pravilna napetost ko pa priključim regler mi se zelo segreje in ne polni dovolj akumulatorja. prosim za pomoč ter nasvet ki bi me pripeljal do rešitve. lp:anton Mam jst regler. Original,nov. Cena ugodno. Ostalo na PM
h750at Objavljeno Avgust 27, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2006 Hvala za ponudbo poslal sem vam privatno sporočilo in že nestrpno pričakujem odgovor, da naredim še kakšno furo preden izgine sezona. lp:Anton
Zdrawc Objavljeno September 4, 2006 Opozori Objavljeno September 4, 2006 (popravljeno) :OK: Africa Twin chase pa še en odfukan Poljak klik :wacko: Popravljeno September 4, 2006. Popravil Zdrawc
mladen Objavljeno September 4, 2006 Opozori Objavljeno September 4, 2006 Poljak mi je bolj všeč, še posebej tisti z Givi kufri. Tadrugi pa zgleda kot da ima Alpos.
Zdrawc Objavljeno September 5, 2006 Opozori Objavljeno September 5, 2006 Tadrugi pa zgleda kot da ima Alpos. videti so res kot Alposovi :yes: Me pa nekaj zanima glede Africe ali imate vsi original sedeže gor in kako se obnese na dolge fure :? Zadnjič sem se vozil z eno in se mi je zdel sedež manj udoben, kot ga imam sedaj na F 650 :krneki:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se