Skoči na vsebino

Honda XRV 750 Africa Twin


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Sem prej pozabil...V kakšen cenovnem okviru se kaj gibljejo redni servisi za Africo?? ...

... je potrebno imeti vseeno malo odprt pogled v prihodnjost, če gre kaj po zlu :kva2: . Poleg tega pa, sej veste da študentje zmeri jambrajo :P

LP

Pri Africi je problem edino bencinska črpalka, ki stane, mislim da kakšnih 30 dobrih jurčkov (preveri). Sicer so ta motor naredili ravno "za študente", ker se ne kvari, pa še 60 KM in spoštljiv navor sta ravno pravšnja za tovrstne "tiče"!

Moj ima 100.000 kilometrov, pa ne bo na prodaj... :? :? :hmm: :hmm: :hmm:

Zakaj, pa ugotavljaj sam?!

Edina škoda, da jih ne proizvajajo več.

"Afričan"

Popravljeno . Popravil fičo
Objavljeno

Edina škoda, da jih ne proizvajajo več.

to je še meni žal .)

pa da bi imela kakšnega konja weč, tudi ne bi bilo slabo :grrr

Objavljeno

pa da bi imela kakšnega konja weč, tudi ne bi bilo slabo :grrr

Super Tenere B)

Objavljeno

Super Tenere B)

= zakon! ... Vem! Le grušt ga malo jebe po vinkih.

Zdrawc, zadel si! Africi pa nekaj konjev manjka!

Nihče ni popoln!

Objavljeno

Nehejte noret s temi konji, še buh da jih ima 60, če bi imela enega več bi že padli v višji razred pri zavarovanju. :krneki: :blush: :)

Objavljeno

Če bi meu več konjev pa nebi zdržou tolk kilometraže :xx:

Objavljeno

Kako ste sedaj rešili zadevo??Do katere nedelje zvečer naj počakamo na poročanje :P ?? Me tud afrika matra in bi rad zvedel za najbolj enostavno rešitev tega problema. Se mi zdi, da se zadevo splača naredit takoj ko jo kupiš, da te kdaj ne zaj... v nepravem trenutku.

Lp, lightning :)

Predelavo s tranzistorjem sem dodobra stestiral v vseh mogočih pogojih (na terenu, po avtocesti do daske....) in deluje.

Kar se tiče vzdrževanja je Afrika full poceni. Menjavo olja in filtra ima na 12000Km, olje lahko vlivaš skoraj vsako ki ga dobiš, jaz sicer vlivam motul 5100 po 1800 sit za liter, pri menjavi ga nabaviš tri litre. Poraba olja je pri večini Afrik enaka nič. Najlepše od v sega pa je da vse servise in razna popravila lahkom opraviš sam, motor je čista klasika, nabaviš ali pretankaš si Haynes manual kjer so v sliki in besedi opisana prav vsa opravila na motorju. Če misliš kakorkoli resno potovat, je itak dobro da znaš "šraufat" sam.

Kar se tiče 60km, je pa tako. Za hitrosti do 120km/h je dovolj, potem pa jih zmanjka. S TDM sem se vozil 140, zdaj se vozim 120. Vsakič ko se mi zdi da gre premalo se zamislim in si rečem da je 120 dovolj hitro.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

zanima me, kateri je zadnji letnik AT?

in višina sedeža :?

Objavljeno

Mislim da 2001, višino sedeža boš pa dobil v katalogu motociklov na motosvetu

Objavljeno

Mislim da 2001, višino sedeža boš pa dobil v katalogu motociklov na motosvetu

višino sedeža sem našel :yes:

za letnik mi pa ni jasno, na nemških straneh sem našel celo 03 letnike :? ,

Objavljeno

višino sedeža sem našel :yes:

za letnik mi pa ni jasno, na nemških straneh sem našel celo 03 letnike :? ,

Če se ne motim so jih končali delat 2002, lahko si jih pa še kupil (zaloge) 2003.

Objavljeno

Predelavo s tranzistorjem sem dodobra stestiral v vseh mogočih pogojih (na terenu, po avtocesti do daske....) in deluje.

Kar se tiče vzdrževanja je Afrika full poceni...

Kar se tiče 60km, je pa tako. Za hitrosti do 120km/h je dovolj, potem pa jih zmanjka. S TDM sem se vozil 140, zdaj se vozim 120. Vsakič ko se mi zdi da gre premalo se zamislim in si rečem da je 120 dovolj hitro.

Vsak berač svojo malho hvali. A kljub temu...

Ne hvalim jo zato, ker jo imam. Pa je še tista, ki nima "radia" (pardon, tranzistorja in pumpe), ampak tista stara, dobra, da ne rečem grda...

Dlje kot jo imam, bolj sem prepričan, da sploh ne gre od hiše. Postala je družinski član, neposredno za mačkom. Jo bomo že za nekaj porabili. Morda namesto freze, za kidanje snega itd.... :o :o

Na umirjenejših furah, je poraba olja NIČ! Na gasu, minimalna in "ajnfoh" za vzdrževanje, kot je rekel Mladen. (Rezervoar, "prosti pad", frgazer, svečka in izpuh!!!). :? :hmm: :o :OK: Imel sem veliko motorjev, takšnega nikdar. Ko greš na furo, ti ni potrebno čekirati nivoja olja. To je veliko olajšanje na poti.

Moč?! Za gas, jo je premalo. Za tiste, ki imajo red v glavi in daljša potovanja, pa je zvrhano dovolj. Kajti, z natovorjenim motorjem ni priporočljivo voziti več kot 120 km/h. In to je to!

Ko smo se enkrat v Rusiji peljali z lokalnimi faloti, so dejali; "140 se boš pa že peljal"! Pa sem odgovoril, da je moj tempo malce zreduciran.

Po nekaj sto kilometrih pa so rekli;

"Ti, ampak je to resnično najprimernejša hitrost za potovanje! Zadosti hitro, varno, udobno, pa še utrujajoče ni".

Torej, je za te potrebe, AFRICA taprava. Pozna pa se ji, da je bila narejena skoraj pred dvemi desetletji (geometrija, itd).

Objavljeno

Vsak berač svojo malho hvali. A kljub temu...

Ne hvalim jo zato, ker jo imam. Pa je še tista, ki nima "radia" (pardon, tranzistorja in pumpe), ampak tista stara, dobra, da ne rečem grda...

(Rezervoar, "prosti pad", frgazer, svečka in izpuh!!!).

Tudi tvoja Africa ima identično Mitsubishijevo pumpo kot moja in Varaderoti in bogsigavedi kateri drugi motorji. Če se ne motim jo je imela tudi TDM 850, če ne identično pa vsaj podobno ker sem jo enkrat popravljal ko mi je naredila mostiček med kontakti. Glede na to da TDM nimajo teh težav mogoče ni popolnoma identična.

Ne ve se pa zakaj delajo starejše pumpe 3X do 4X več Km kot tiste iz obdobja okoli leta 1998. Zgleda da je v tistem obdobju kvaliteta kontaktov ali pa nasploh cele pumpe bila vprašljiva. Baje da so nove zopet vredu.

Glede na to da ima tvoja Africa že kar nekaj Km, ti priporočam da pogledaš pod pokrovček pumpe kaj se dogaja.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Tudi tvoja Africa ima identično Mitsubishijevo pumpo kot moja in Varaderoti in bogsigavedi kateri drugi motorji. Če se ne motim jo je imela tudi TDM 850, če ne identično pa vsaj podobno ker sem jo enkrat popravljal ko mi je naredila mostiček med kontakti. Glede na to da TDM nimajo teh težav mogoče ni popolnoma identična.

Ne ve se pa zakaj delajo starejše pumpe 3X do 4X več Km kot tiste iz obdobja okoli leta 1998. Zgleda da je v tistem obdobju kvaliteta kontaktov ali pa nasploh cele pumpe bila vprašljiva. Baje da so nove zopet vredu.

Glede na to da ima tvoja Africa že kar nekaj Km, ti priporočam da pogledaš pod pokrovček pumpe kaj se dogaja.

..hej mal z zakasnitvijo ampak vseen ;)

Jaz sem pred 3mesci naredu predelavo z DELLORTO membransko pumpico -cca7.500 SIT ----) pumpa FOREVER!!!! .) predelava na ATIC.org

Objavljeno

A bi lahko vrgel link do predelave. Iščem a ne najdem, me pa vsekakor zelo zanima kako si stvar zrihtal ker bo moja Helga kmalu potrebovala neko rešitev.

Objavljeno

..hej mal z zakasnitvijo ampak vseen ;)

Jaz sem pred 3mesci naredu predelavo z DELLORTO membransko pumpico -cca7.500 SIT ----) pumpa FOREVER!!!! .) predelava na ATIC.org

Za link se tudi jaz priporočam :bounce:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Tudi mene zanima ta link sicer moja pumpa dela odlično

samo je treba pazit da nikol ne zmanka bencin.

Imam pa drug problem če ma kdo kakšne izkušnje z elektriko

in sicer mi je cknu regler in mi ne polni dovol baterije če imam odprte luči

Kje bi se dalo dobit kak regler za probat a je to res skurjeno.

Ful se mi segreje pa baterijo polni zelo malo če pa odprem luči mi jo pa sprazni v 15ih minutah.

hvala za pomoč.

lp: Anton

Objavljeno

Tudi mene zanima ta link sicer moja pumpa dela odlično

samo je treba pazit da nikol ne zmanka bencin.

Imam pa drug problem če ma kdo kakšne izkušnje z elektriko

in sicer mi je cknu regler in mi ne polni dovol baterije če imam odprte luči

Kje bi se dalo dobit kak regler za probat a je to res skurjeno.

Ful se mi segreje pa baterijo polni zelo malo če pa odprem luči mi jo pa sprazni v 15ih minutah.

hvala za pomoč.

lp: Anton

za RD04 al RD07?

Objavljeno

Živjo

RD-07 letnik 1998 motor kot nov dela kot švicarska ura

a letos sem zamenjal akumulator nek kitajski prej je bil še original od honde

Naredu sem eno celodnevno furo in par kratkih pa se je začelo zafrkavat ko sem zamenjal akumulator.

Spojka od reglerja pod sedežem je bila stopljena in zažgana od temperature zamenjal sem novo a zgleda da prepozno. Iz alternatorja prihaja pravilna napetost ko pa priključim regler mi se zelo segreje in ne polni dovolj akumulatorja.

prosim za pomoč ter nasvet ki bi me pripeljal do rešitve.

lp:anton

Objavljeno

zamenjaj regler :grim

meni je to delalo pri BMWju F650

sem ga imel pri mehaniku, pa ni pogruntal kaj je, na svečkah vse OK, na cinšpuli vse OK,

regler je pa segrevalo ko hudiča :devil: pa akumulator je filalo preveč (tako da je smrdelo, kot po gnilih jajcih :doze: )

zamenjal regler, zdaj ni problemov :grrr

Objavljeno

Živjo

RD-07 letnik 1998 motor kot nov dela kot švicarska ura

a letos sem zamenjal akumulator nek kitajski prej je bil še original od honde

Naredu sem eno celodnevno furo in par kratkih pa se je začelo zafrkavat ko sem zamenjal akumulator.

Spojka od reglerja pod sedežem je bila stopljena in zažgana od temperature zamenjal sem novo a zgleda da prepozno. Iz alternatorja prihaja pravilna napetost ko pa priključim regler mi se zelo segreje in ne polni dovolj akumulatorja.

prosim za pomoč ter nasvet ki bi me pripeljal do rešitve.

lp:anton

Mam jst regler. Original,nov. Cena ugodno. Ostalo na PM

Objavljeno

Hvala za ponudbo poslal sem vam privatno sporočilo in že nestrpno pričakujem odgovor,

da naredim še kakšno furo preden izgine sezona.

lp:Anton

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

:OK:

Africa Twin chase

pa še en odfukan Poljak klik :wacko:

Popravljeno . Popravil Zdrawc
Objavljeno

Poljak mi je bolj všeč, še posebej tisti z Givi kufri.

Tadrugi pa zgleda kot da ima Alpos.

Objavljeno

Tadrugi pa zgleda kot da ima Alpos.

videti so res kot Alposovi :yes:

Me pa nekaj zanima glede Africe ali imate vsi original sedeže gor in kako se obnese na dolge fure :?

Zadnjič sem se vozil z eno in se mi je zdel sedež manj udoben, kot ga imam sedaj na F 650 :krneki:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!