Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja ZX 10 R in RR


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

273751508_10160268160322137_7987673213948296891_n.thumb.jpg.d32758fe8d1703eda4dec8115d930f09.jpg

Priporočene objave

Objavljeno

cestitkate si lahko drugje kolikor vas je volja.

zadnje opozorilo. :angry:

Objavljeno

Včer prpeljal 10-ko domov.Končno pod mojo streho! :OK:

Zanima me ena inf.-rad bi zadnjo strehco (nosilec registrske tablice) zamenjal z bolj športno, pa me zanima, kako se odklopijo zadnji žmigavci oz. kako jih odstranim-brez rezanja kablov,seveda!

Če je kdo to že na svoji 10-ki delal, naj prosim napiše, lahko tudi na PM. Hvala.

Objavljeno (popravljeno)

jaz sem tud to iskal..nosilec..na netu sem nekej najdu sam k so tud zmigovci ze tam zravn pa so taki grdi mejhni tanki...men so pa teli k so ze gor cist vsec...sem pa mislu da bi odzagal tisto luc k svet za za reg. tablico pa se tam okoli pa naredu en nosilec ki bi prsu na tisti dve plastiki ki sta levo in desno pol zaadnjimi lucmi..sam spet pol kabli ostanejo se za porezat ane :glare:

Popravljeno . Popravil Miller
Objavljeno

Nč ni treba rezat kablov-kabl od lučke,ki sveti na reg.tablco enostavno skriješ pod zic

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Ni čist :topic: , ker se tiče predvsem voznikov ZX-10..., upam, da ne bo slabe volje moderatorjev...

Za ZX10 so razvili DUNLOP D218 in jih kot prvovgradnjo na navedenem motorju poslali na tržišče - kako se obnesejo? Hvala.

Objavljeno
Ni čist  :topic: , ker se tiče predvsem voznikov ZX-10..., upam, da ne bo slabe volje moderatorjev...

Za ZX10 so razvili DUNLOP D218 in jih kot prvovgradnjo na navedenem motorju poslali na tržišče - kako se obnesejo? Hvala.

Sprednja: motor se preveč poravna (postav pokonc) na bremzanju v nagibu.

Zadnja: za cca. 1.000 km krajša življenska doba kot pri pilot power.

Mam pa še eno vprašanje. Kolk mate napumpane gume. V knjižci piše 2,5sp., 2,9. zd., kar je po mojem mal velik, sploh za pisto?

Objavljeno
Sprednja: motor se preveč poravna (postav pokonc) na bremzanju v nagibu.

Zadnja: za cca. 1.000 km krajša življenska doba kot pri pilot power.

Mam pa še eno vprašanje. Kolk mate napumpane gume. V knjižci piše 2,5sp., 2,9. zd., kar je po mojem mal velik, sploh za pisto?

Jest vozim pisto spredi 2.0 - 2.1 zadi 1.9 - 2.0

Objavljeno

Podatki o tlaku v gumah, navedeni v navodilih oz. na papirju, vedno veljajo za normalno, cestno uporabo. Za na pisto je treba gume spustit (zmanjšat tlak) zaradi boljšega oprijema-pa tud segrejejo (in posledično bolj obrabljajo) se hitreje.

Objavljeno

greg570: a si z D218 kj na pisti tud vozil? Če si, me zanima kako se obnesejo...

Objavljeno
greg570: a si z D218 kj na pisti tud vozil? Če si, me zanima kako se obnesejo...

Z 218 nisem bil na pisti, bil sem pa na Podmej, kjer je zlo pomemben kolk delč v ovink lohka bremzaš in ni primerjave s pilot power.

Objavljeno
greg570: a si z D218 kj na pisti tud vozil? Če si, me zanima kako se obnesejo...

En dolenjec lani se je šel vozit na pisto z 218. Vozil je tri kroge tam okol 1.44 pol ga je pa na zagrebškem odneslo.

Lohk greš na pisto s temi gumami če ne boš več kot 3-4 kroge na enkat delu, čeprav jest mislim da je škoda motorja gum in tebe za kej tazga.

Te gume so sam za ulaufanje dobre al pa še to ne........

Objavljeno

Ok, še 1 vprašanje- sem opazil, da je nivo hladilne tekočine pod minimumom (opomba: motor je še popolnoma nov, 0 km, pod štandgasom je laufal kake 2 minute). A bo po prvih nekaj km vožnje količina hladilne tekočine dosegla optimalni nivo al je treba že zdj dolit?

Sicer pravjo da tako mora bit... :hmm:

Hvala za odg.

Objavljeno

Ja jest sem je moral dolit 1 dcl. Ampak ni panike dokler je temperatura normalna. Mal še počaki pol pa dolij.

Objavljeno

En dolenjec lani se je šel vozit na pisto z 218. Vozil je tri kroge tam okol 1.44 pol ga je pa na zagrebškem odneslo.

vsaka mu cast ce je s temi gumam prisel do tega cas :worship:

Objavljeno

In kako naj vemo da so bile krive res samo gume in ne tudi napaka voznika?

Ne vrjamem da bi tak hud motor, kot je 10-ka, bil obut v najslabše gume, kot so po vašem mnenju D218...! A vi vrjamete v to?! Js zihr ne.

Mogoče pa te gume rabijo mal več cajta, da se ogrejejo in šele potem dobr držijo. Ta motor je bil narejen, da se iz njega da iztisnit veliko. In kter proizvajalec bi riskiral, da bi kupci tega motorja padali in se razbijali na vsakem ovinku zaradi slabih gum? Vrjetno nobeden. :hmm:

Objavljeno

naj te se opomnem da je zx 10 r homologiran za cesto in ne za pisto in je tem primerno obut

z danlopom 218 da se pelje 1 45 00 na grobniku :worship:

guma je pretrda za na pisto

mora da ima jajca do kolen

Objavljeno

To ni info iz prve roke. Ampak sm zvedu isti dan. Tip je bil pa baje ex racer in se te cajte pelje z levo roko.

Drgač pa pomoje ni problem da te gume neb šle 1.44 ampak samo en krog pol so pa fuč. Bi jih pregrelo.

Objavljeno

In kaj je po vašem problem z 218? Da se pregrejejo al kaj...a so tak fejst mehke mogoče...

A za cestno uporabo so OK, za pisto ne?

Objavljeno

jst bi rajs rekel da so trde kot pa mehke

za cesto so ker ni takih izhodov iz ovinkov in ni takega preteravanja kot na pisti

Objavljeno

No da zaključimo temo o gumah- D218 so nekakšna mešanica 207 in 208, narejene posebej za 10-ko, in se jih v prosti prodaji ne da več dobit, ker se smatrajo kot nadomestni del 10-ke. So fajn stestirane (jasno, sj 10-ka ni igrača), kako se pa obnašajo, mi tip iz dunlop sitar centra ni znal povedat.

Objavljeno

Povsem nov model blažilnika krmila za ZX10. Obvezno ga morajo nabavt vsi tisti, k jim roke plešejo že ku sam zagledajo moped.

post-3963-1114767277_thumb.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!