Ice Objavljeno Marec 16, 2005 Deli Objavljeno Marec 16, 2005 cestitkate si lahko drugje kolikor vas je volja. zadnje opozorilo. :angry: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RSV Mille Objavljeno Marec 19, 2005 Deli Objavljeno Marec 19, 2005 Včer prpeljal 10-ko domov.Končno pod mojo streho! :OK: Zanima me ena inf.-rad bi zadnjo strehco (nosilec registrske tablice) zamenjal z bolj športno, pa me zanima, kako se odklopijo zadnji žmigavci oz. kako jih odstranim-brez rezanja kablov,seveda! Če je kdo to že na svoji 10-ki delal, naj prosim napiše, lahko tudi na PM. Hvala. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Miller Objavljeno Marec 20, 2005 Deli Objavljeno Marec 20, 2005 (popravljeno) jaz sem tud to iskal..nosilec..na netu sem nekej najdu sam k so tud zmigovci ze tam zravn pa so taki grdi mejhni tanki...men so pa teli k so ze gor cist vsec...sem pa mislu da bi odzagal tisto luc k svet za za reg. tablico pa se tam okoli pa naredu en nosilec ki bi prsu na tisti dve plastiki ki sta levo in desno pol zaadnjimi lucmi..sam spet pol kabli ostanejo se za porezat ane :glare: Popravljeno Marec 20, 2005. Popravil Miller Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RSV Mille Objavljeno Marec 20, 2005 Deli Objavljeno Marec 20, 2005 Nč ni treba rezat kablov-kabl od lučke,ki sveti na reg.tablco enostavno skriješ pod zic Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
a Objavljeno Marec 20, 2005 Deli Objavljeno Marec 20, 2005 Jst sm kr sam naredu nosilc z original žmig. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
a Objavljeno Marec 20, 2005 Deli Objavljeno Marec 20, 2005 Na koncu zgleda lepš Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
a Objavljeno Marec 20, 2005 Deli Objavljeno Marec 20, 2005 Pa še bunke iz USA 125$ z tistimi za vilco Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
a Objavljeno Marec 20, 2005 Deli Objavljeno Marec 20, 2005 Švinga Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Red Objavljeno April 20, 2005 Deli Objavljeno April 20, 2005 Ni čist :topic: , ker se tiče predvsem voznikov ZX-10..., upam, da ne bo slabe volje moderatorjev... Za ZX10 so razvili DUNLOP D218 in jih kot prvovgradnjo na navedenem motorju poslali na tržišče - kako se obnesejo? Hvala. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
greg570 Objavljeno April 21, 2005 Deli Objavljeno April 21, 2005 Ni čist :topic: , ker se tiče predvsem voznikov ZX-10..., upam, da ne bo slabe volje moderatorjev... Za ZX10 so razvili DUNLOP D218 in jih kot prvovgradnjo na navedenem motorju poslali na tržišče - kako se obnesejo? Hvala. ← Sprednja: motor se preveč poravna (postav pokonc) na bremzanju v nagibu. Zadnja: za cca. 1.000 km krajša življenska doba kot pri pilot power. Mam pa še eno vprašanje. Kolk mate napumpane gume. V knjižci piše 2,5sp., 2,9. zd., kar je po mojem mal velik, sploh za pisto? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
a Objavljeno April 21, 2005 Deli Objavljeno April 21, 2005 Sprednja: motor se preveč poravna (postav pokonc) na bremzanju v nagibu. Zadnja: za cca. 1.000 km krajša življenska doba kot pri pilot power. Mam pa še eno vprašanje. Kolk mate napumpane gume. V knjižci piše 2,5sp., 2,9. zd., kar je po mojem mal velik, sploh za pisto? ← Jest vozim pisto spredi 2.0 - 2.1 zadi 1.9 - 2.0 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RSV Mille Objavljeno April 21, 2005 Deli Objavljeno April 21, 2005 Podatki o tlaku v gumah, navedeni v navodilih oz. na papirju, vedno veljajo za normalno, cestno uporabo. Za na pisto je treba gume spustit (zmanjšat tlak) zaradi boljšega oprijema-pa tud segrejejo (in posledično bolj obrabljajo) se hitreje. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RSV Mille Objavljeno April 21, 2005 Deli Objavljeno April 21, 2005 greg570: a si z D218 kj na pisti tud vozil? Če si, me zanima kako se obnesejo... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
greg570 Objavljeno April 22, 2005 Deli Objavljeno April 22, 2005 greg570: a si z D218 kj na pisti tud vozil? Če si, me zanima kako se obnesejo... ← Z 218 nisem bil na pisti, bil sem pa na Podmej, kjer je zlo pomemben kolk delč v ovink lohka bremzaš in ni primerjave s pilot power. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
a Objavljeno April 22, 2005 Deli Objavljeno April 22, 2005 greg570: a si z D218 kj na pisti tud vozil? Če si, me zanima kako se obnesejo... ← En dolenjec lani se je šel vozit na pisto z 218. Vozil je tri kroge tam okol 1.44 pol ga je pa na zagrebškem odneslo. Lohk greš na pisto s temi gumami če ne boš več kot 3-4 kroge na enkat delu, čeprav jest mislim da je škoda motorja gum in tebe za kej tazga. Te gume so sam za ulaufanje dobre al pa še to ne........ Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RSV Mille Objavljeno April 22, 2005 Deli Objavljeno April 22, 2005 Ok, še 1 vprašanje- sem opazil, da je nivo hladilne tekočine pod minimumom (opomba: motor je še popolnoma nov, 0 km, pod štandgasom je laufal kake 2 minute). A bo po prvih nekaj km vožnje količina hladilne tekočine dosegla optimalni nivo al je treba že zdj dolit? Sicer pravjo da tako mora bit... :hmm: Hvala za odg. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
a Objavljeno April 22, 2005 Deli Objavljeno April 22, 2005 Ja jest sem je moral dolit 1 dcl. Ampak ni panike dokler je temperatura normalna. Mal še počaki pol pa dolij. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
joe1 Objavljeno April 23, 2005 Deli Objavljeno April 23, 2005 En dolenjec lani se je šel vozit na pisto z 218. Vozil je tri kroge tam okol 1.44 pol ga je pa na zagrebškem odneslo. vsaka mu cast ce je s temi gumam prisel do tega cas :worship: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ups Objavljeno April 24, 2005 Deli Objavljeno April 24, 2005 In kako naj vemo da so bile krive res samo gume in ne tudi napaka voznika? Ne vrjamem da bi tak hud motor, kot je 10-ka, bil obut v najslabše gume, kot so po vašem mnenju D218...! A vi vrjamete v to?! Js zihr ne. Mogoče pa te gume rabijo mal več cajta, da se ogrejejo in šele potem dobr držijo. Ta motor je bil narejen, da se iz njega da iztisnit veliko. In kter proizvajalec bi riskiral, da bi kupci tega motorja padali in se razbijali na vsakem ovinku zaradi slabih gum? Vrjetno nobeden. :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
joe1 Objavljeno April 24, 2005 Deli Objavljeno April 24, 2005 naj te se opomnem da je zx 10 r homologiran za cesto in ne za pisto in je tem primerno obut z danlopom 218 da se pelje 1 45 00 na grobniku :worship: guma je pretrda za na pisto mora da ima jajca do kolen Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
a Objavljeno April 24, 2005 Deli Objavljeno April 24, 2005 To ni info iz prve roke. Ampak sm zvedu isti dan. Tip je bil pa baje ex racer in se te cajte pelje z levo roko. Drgač pa pomoje ni problem da te gume neb šle 1.44 ampak samo en krog pol so pa fuč. Bi jih pregrelo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ups Objavljeno April 25, 2005 Deli Objavljeno April 25, 2005 In kaj je po vašem problem z 218? Da se pregrejejo al kaj...a so tak fejst mehke mogoče... A za cestno uporabo so OK, za pisto ne? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
joe1 Objavljeno April 25, 2005 Deli Objavljeno April 25, 2005 jst bi rajs rekel da so trde kot pa mehke za cesto so ker ni takih izhodov iz ovinkov in ni takega preteravanja kot na pisti Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RSV Mille Objavljeno April 27, 2005 Deli Objavljeno April 27, 2005 No da zaključimo temo o gumah- D218 so nekakšna mešanica 207 in 208, narejene posebej za 10-ko, in se jih v prosti prodaji ne da več dobit, ker se smatrajo kot nadomestni del 10-ke. So fajn stestirane (jasno, sj 10-ka ni igrača), kako se pa obnašajo, mi tip iz dunlop sitar centra ni znal povedat. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
greg570 Objavljeno April 29, 2005 Deli Objavljeno April 29, 2005 Povsem nov model blažilnika krmila za ZX10. Obvezno ga morajo nabavt vsi tisti, k jim roke plešejo že ku sam zagledajo moped. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se