Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja ZX 10 R in RR


Pervy
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

273751508_10160268160322137_7987673213948296891_n.thumb.jpg.d32758fe8d1703eda4dec8115d930f09.jpg

Priporočene objave

Kako se pri novem motorju ZX-10R kontrolira nivo olja? V priročniku nč ne piše za kontrolo pr novem motorju... Motor je še nov, naredu sm še ne 200 km, pa ne vem, do kje more segat nivo olja na okenčku. A nivo olja kontroliraš pa vročem al pr hladnem motorju? Mi je reku tip iz Yogi MC, da more zdj, dokler je še noter olje za ulavfavanje (prvo olje), bit nivo na maximumu. Pa prosim za odg. lastnikov ZX-10R in ne tistih laikov, ki pa ''se jim zdi'', da more bit tak pa tak, pa mogoče tak. Hvala...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj bi veljalo da morš počakat 5-15 minut ko motor parkiraš (odvisno od velikosti mašine in količine olja) (pri osebnih avtih tudi do 20min), zato da se olje "ocedi". to je potem relevanten nivo.

sicer pa http://www.diff.ru/manual/files/Kawasaki_N...vice_Manual.zip

če ti kej pomaga. To je komplet manual za serviserje. je pa mal veliko (okol 170MB)

:004

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, sm se tud js pogovarjal z 2-ema serviserjema, pa sta oba rekla da je OK, če nivo olja (pri novem motorju) v okenčku sega do maximuma...pa baje se olje kontrolira pri hladnem motorju... :eek: Drgač pa, sj olje pride v mašini že iz tovarne.Pa tud če bi blo kak dcl preveč ga not, vrjetn ne bi blo nč hudga...sj ga itak v začetni fazi lahko voziš od 4-6.000 obr., zato tudi pritisk olja ne bi smel prekomerno naraščat. Koliko ste pa ostali imeli nivo olja v okenčku (pri novem motorju in pol po 1. rednem servisu)-a je blo kaj razlike?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer ne gre za ZX-10R, ampak na ZX-6R (model 05) sem ga tovarniško imel 3/4!!!

Zdaj mi je pa glavno, da je nekje med min in max :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Mam eno ?- ko se pelem 100 kmh pa spustim gas, se pojavi nek čudn, moteč zvok, ki traja vse do 80 kmh-ne vem, kot da bi prižgal kavni mlinček :) , pa tud vibracij je dost čutiti. Se mi zdi, kot da bi ta zvok ''proizvajala'' ketna, ampak je normalno napeta. Ta zvok se pojavi samo ko spustim gas (100-80 kmh), pol pa izgine. Pri enakomerni, konstantni vožnji tega zvoka ni, pa tud pri pospeševanju ga ni. A kdo ve kaj bi to bilo oz. ima podobne probleme (če se temu lahko reče problem :D ). Aja, pa motor je še dokaj nov-prevoženih 700 km.

Nasplošno pravjo, da 10-ka od sebe daje več nekih brezveznih zvokov, ki so čist ''normalni'', npr. značilno ''sikanje'' ki ga je slišat odvisno kok gasa daš in je značilno samo za 10-ke (to se mi dopade, ''kavni mlinček'' pa ne preveč).

hvala za pomoč... pa da ne bote zdj mislili, da je pa zdj 10-ka najslabša, pa nekvalitetna, ker mašina drgač ful lepo laufa...pomoje je vrjetno ketna al pa kej tazga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čelado na glavp pa gaaaaaaaaaaaaaaaaaaas

Ne poslušat ker se vsakih tisoč vrtljajev kej spremeni. Je tut mene prvih tisoč glava bolela. To je to k se držiš tovarniških podatkov o ulaufavanju............

gaaaaaaas

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mam eno ?- ko se pelem 100 kmh pa spustim gas, se pojavi nek čudn, moteč zvok, ki traja vse do 80 kmh-ne vem, kot da bi prižgal kavni mlinček 

Ta zvok je normalen pojav za 10-ko. Slišat ga je v vsaki 10-ki (tisti, ki mislite da ga ne slišite, si nadenite tišje čelade,pa ga bote slišali). To je posledica altenatorja, ki je že tovarniško tako zrihtan, da se vrti enkrat hitreje kot mašina. In ko se ti voziš npr. na 4.000 obr., se altenator vrti na cca. 8.000 obr.Ko spustiš gas ima altenator še zmer dost inercije, da se vrti hitreje kot bi bilo potrebno (kar lahko tudi slišimo kot nekoliko moteč zvok ''mlinčka za kavo'' :D ).Stvar ni nevarna ne za voznika ne za motor..tko pač je.

Aja, to mi je razložu serviser...nimam tako bujne domišljije,da bi se sam take stvari zmišljeval. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede alternatorja: :D Ni nameščen kot samostojna enota, kot v avtu (izjeme FJR 1300 in še nekateri).

Vrti se 100% z enako hitrostjo kot motorna gred, saj je na levi strani v bloku motorja nameščeno statorsko in rotorsko navitje, (rotor je pritrjen na motorno gred in ima enako vrtilno hitrost kot motorna gred). To navitje proizvaja izmenično napetost, ki se preko usmernika usmeri na 12 V enosmerne.(To je na kratko.)

RSV Mille- Po serviserjevi logiki: Ko se motor vrti npr. 13000 obratov, potem se alternator vrti 26000 obratov? :lol1:

Ko spustiš gas ima altenator še zmer dost inercije, da se vrti hitreje kot bi bilo potrebno- tudi ta je bosa! :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NX650: In kaj si hotu povedat s temi tvojimi ''profesionalnimi'' izjavami?! :?

...ker js si še zdj ne znam predstavljat povezavo med rotorjem pa statorjem pa navitjem pa usmernikom pa p**** m******...jao bože oslobodi nas ovakvih ''profesionalaca sveznalaca'' :slap:

A bi znal kdo njegove besede prevesti v tak jezik, da bi tudi mi (ostali butli :D ) razumeli kaj je ta tip hotu povedat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje je povedal korektno in zelo enostavno.Torej vsak elektromotor(sinhronski,asinhronski, kolektorski) ima stator in rotor.Stator je mirujoči del(ohišje) in rotor vrteči se del znotraj statorja.Če hočeš da se indicira napetost, se mora rotor vrteti.Zato je ta rotor nameščen na motorno gred ki se vrti.Torej ti ta rotor in stator(alternator) proizvajata izmenično el. napetost, ki pa ni prava za napajanje elektronskih komponent motorja, zato se jo preusmeri v enosmerno.Za ilustracijo usmernika - polnilnik za GSM priklopiš na 230V izmenične in ven dobiš recimo 5V enosmerne. Če ti še zmeraj ni jasno si oglej DINAMO od bicikla.Tisti del, ki se prisloni na gumo je os rotorja, okoli rotorskega navitja pa je statorsko navitje ki miruje(odebeljeni del dinama).Med njima se inducira napetost in zato ti sveti sprednja in zadnja luč. :)

Bolj enostavno pa tud jst ne znam :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da je 10 tut izjema glede tega. kolker sem jest bral ima prenos in se vrti z dvakratno hitrostjo gredi, da je pač lahk vse skup manjše/lažje in proizvaja dovolj elektrike. Če ma nx650 podatke prou od desetke mu ne bom oporekal tega, če govori pa na splošno naj se pa prej pozanima.

In altenator ni nameščen na levi strani ampak je za cilindri tko da je najverjetnej izjema. Zato se tut bolj sliši ker se vrti s toliko večjo hitrostjo. Tut prve desetke so mele probleme s tem ko so jo tunerji na merilni mizi preizkušali in se jim je altenator razletaval. Potem je tovarna to porihtala tko da še nism slišu da bi kdo imel problem s tem.

Mislim da je nx650 govoril bolj na splošno in da se ni kej zanimal za desetko in način izvedbe altenatorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi bandit 12 je "izjema". in se mnogo drugi vecvaljnih modelov. zakaj le? :hmm: :naughty:

samo to je ze vse skupaj :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....ooo prasica lepa!!!!! :kva2: :kva2: :kva2:

kawasaki_side_profile2.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

I WANT TO HAVE MASTER BIKE 2005 KAWA ZX 10 R  :grim  :photo:  :wub:  :devil:  :worship:

JAZ TUDI!!!!!!!!! :wub:

OK zdaj pa resno vprašanje za lastnike. Imam namen to lepotico nabavit drugo leto ker pa se ne mislim popolnoma odpovedat dolgim turam pa razmišljam o dvigu ročic, zamiku stopalk in višji šipi - nekaj podobnega je naredil motorrad pri supertestu GSX-R 1000. tako bi motor dobil malo več vsakdanje uporabnosti in obenem še vedno bil čisto dovolj športen za "divjanje" po cestah, z malo šraufanja pa se lahko spet spremeni nazaj v originalno stanje.

je kdo že videl kakšne dele, ki bi to omogočali oz. kako bi se to dalo izvest?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej fantje-ta motor je čisssstooooooo odbiiiiiiiit! Veš kaj to dela v 6.prestavi od 3.000 obr. naprej...!!! Sm lih naredu 1.servis, pa sm si reku bomo vidl kako se to pele do 6.000 obr., pa do 6.000 obr. sploh nism pršu, ker že na 5,5 trrrrrgaaaaaa! :grim Noro! :kva2:

Pa sm se mal zamislu in si oblubu da ga bom čimprej zamenjal za mal bolj umirjeno varianto .) , k to je pa vseen mal velik preveč zame. Škoda da nism mel pred nakupom te ''prasice'' (v najboljšem smislu seveda :OK: ) možnost kj tazga sprobat...pa sm kr kupu nov motor :slap: . No če je kdo slučajno zainteresiran za ugoden nakup, nej pošlje PM. Sori Ice za zadnji stavek, ker je mal :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti je že pri 6.000 obratih prehitr, pol ga kr prodaj, ker drugač te bo pr 9.000 obratih snel z motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

JAZ TUDI!!!!!!!!!  :wub:

OK zdaj pa resno vprašanje za lastnike. Imam namen to lepotico nabavit drugo leto ker pa se ne mislim popolnoma odpovedat dolgim turam pa razmišljam o dvigu ročic, zamiku stopalk in višji šipi - nekaj podobnega je naredil motorrad pri supertestu GSX-R 1000. tako bi motor dobil malo več vsakdanje uporabnosti in obenem še vedno bil čisto dovolj športen za "divjanje" po cestah, z malo šraufanja pa se lahko spet spremeni nazaj v originalno stanje.

je kdo že videl kakšne dele, ki bi to omogočali oz. kako bi se to dalo izvest?

Nazadnje sm to vidu na grobniku je mel en švicar višje ročke pa tko naprej. Ampak po mojem mnenju je to totalno zgrešeno. Za divjanje po cestah obstajajo dost hitri motorji in v osnovi bolj udobni. Zgledal je pa čudno vse skupi.......

Ne priporočam!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

JAZ TUDI!!!!!!!!!  :wub:

OK zdaj pa resno vprašanje za lastnike. Imam namen to lepotico nabavit drugo leto ker pa se ne mislim popolnoma odpovedat dolgim turam pa razmišljam o dvigu ročic, zamiku stopalk in višji šipi - nekaj podobnega je naredil motorrad pri supertestu GSX-R 1000. tako bi motor dobil malo več vsakdanje uporabnosti in obenem še vedno bil čisto dovolj športen za "divjanje" po cestah, z malo šraufanja pa se lahko spet spremeni nazaj v originalno stanje.

je kdo že videl kakšne dele, ki bi to omogočali oz. kako bi se to dalo izvest?

Mislim,da to ni potrebno, :nono: ker se dobro sedi na njemu-tud za daljše ture.Ni tak utrujajoč kot zgleda :o :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nazadnje sm to vidu na grobniku je mel en švicar višje ročke pa tko naprej. Ampak po mojem mnenju je to totalno zgrešeno. Za divjanje po cestah obstajajo dost hitri motorji in v osnovi bolj udobni. Zgledal je pa čudno vse skupi.......

Ne priporočam!

izgled mi ni pomemben. NE obstajajo drugi motorji za to kar hočem, drugače bi itak vzel 12-ko, ki pa mi je že preveč bikasta. tudi z višjimi ročkami in ostalim to ostane še vedno SS motor, le malo bolj človeški.

Mislim,da to ni potrebno, :nono: ker se dobro sedi na njemu-tud za daljše ture.Ni tak utrujajoč kot zgleda :o  :yea1:

hmmmm sem probal daljše ture z SS motorji pa NISO udobni. aja govorim o 800+ km dnevno .)

PS: UPS POŠLJI MI CENO NA PM IN OSTALE PODATKE, MOGOČE KAJ UREDIVA :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

izgled mi ni pomemben. NE obstajajo drugi motorji za to kar hočem, drugače bi itak vzel 12-ko, ki pa mi je že preveč bikasta. tudi z višjimi ročkami in ostalim to ostane še vedno SS motor, le malo bolj človeški.

hmmmm sem probal daljše ture z SS motorji pa NISO udobni. aja govorim o 800+ km dnevno  .)

PS: UPS POŠLJI MI CENO NA PM IN OSTALE PODATKE, MOGOČE KAJ UREDIVA  :grim

Ko spremeniš pozicijo ročk spremeniš težišče motorja....... in s tem vozne lastnosti. Rabil boš nov zgornji most vilic, daljše zajle.... Veliko dela, da bi to potem spreminjal po želji.

Motor postane definitivno bolj čudaški kot človeški.

Resnično pa ne razumem zakaj bi takšen motor spreminjal v touring zadevo, ker na cesti si hitrejši z kakšno fazer 1000 al pa kej podobnega ki je zadost športen in obenem udoben za daljše relacije.

Ko sem na grobniku vidu tega tipa na desetki je zgledal zlo zlo čudno. Športen motor pozicija sedenja pa kot čoper.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!