DAMI34 Objavljeno Julij 25, 2021 Opozori Objavljeno Julij 25, 2021 E07+ skus drsijo ? MiNa in thumper 2
Grut Objavljeno Julij 26, 2021 Opozori Objavljeno Julij 26, 2021 Ob 25. 7. 2021 ob 14:44, jvalant pravi: Tak obcutek si meu... tule berem o tolk "zdrsih" prednje gume, da jih se marquez ne resi vseh in nic padcev... Sem kak teden nazaj su na jezersko z EV, pa ni bilo nic zdrsov. Meni deluje (se obcuti) bolje kot SF+, s katero tudi ni blo nic zdrsov, edino vcasih malenkost svenkanja pri pospesevanju iz zavoja. Je pa tezko reci, ker je tezko vsakic isti tempo najti. In vprasanje je tudi, ce sploh peljem toliko blizu limita gume, da bi zacela zdrsavati. Jaz bi prej rekel, da povozimo kaksno razpoko podolgem, mogoce kaksen prah/pesek/itd, pa obcutimo rec kot "zdrs" gume... se kr strinjam s tabo,čeprou,učer sva letela na pokljuko,gor dol,gor dol,pa nič,lepo sta držali ube,na mengeškmu rondoju pa zadnja ornk spodnaša,ne vem več...
thumper Objavljeno Julij 27, 2021 Opozori Objavljeno Julij 27, 2021 pred 16 urami, Grut pravi: se kr strinjam s tabo,čeprou,učer sva letela na pokljuko,gor dol,gor dol,pa nič,lepo sta držali ube,na mengeškmu rondoju pa zadnja ornk spodnaša,ne vem več... Pa kaj imaš ti s temi mengšanskimi rondoji? Ob 23. 7. 2021 ob 19:39, Grut pravi: bruhnu dons enga sloulija na jezersk,ne vem al je to samo občutek v gllavi,nevem...mislim pa da na zlizanem-svetlečem asfaltu ne držijo prou dobr,doživu zdrs tako zadnje kot sprednje gume,vsaj tak občutek sm mou,na takem asfaltu z ostalimi gumami SF,SC, nism mou težav...sedaj mam gor SF EVO Premalo ogrete..
maus Objavljeno Julij 27, 2021 Opozori Objavljeno Julij 27, 2021 tole je bilo na ridah, ker so kao drsele thumper, Akito, Mavti in 1 other 4
Snečer Objavljeno Julij 27, 2021 Opozori Objavljeno Julij 27, 2021 pred 1 uro, maus pravi: tole je bilo na ridah, ker so kao drsele na fb je bilo, umetnina, s contijem tega ne mores, ne bi nihče razumel DAMI34 in maus 2
maus Objavljeno Julij 27, 2021 Opozori Objavljeno Julij 27, 2021 (popravljeno) pred 3 minutami, Snečer pravi: na fb je bilo, umetnina, s contijem tega ne mores, ne bi nihče razumel smeti so povsod, zlata pa ne najdeš kr tko p.s. itak, da je hec, da se ne bi kdo pregreu k mitaske na mal bolj vroči podlagi Popravljeno Julij 27, 2021. Popravil maus
kronik Objavljeno Avgust 1, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2021 Ne znam vise da li je bilo - Fata je Fata al´dva put´je dva put´:) https://motorradreifentest.jimdofree.com/tests-2021-2/ Google Translator: Mitas Sport Force + EV! Nov razvoj podjetja Mitas! Pnevmatike so namestili 3. aprila 2021 na Dutzi https://www.reifenland.at. Takoj zatem je prevozil kratek krog 250 km čez domačo pot. Že od prvega metra sem dobil varen občutek in sem lahko zaupal v Sportforce + EV. V nekaj kilometrih, kljub 8-12 ° C, pnevmatika dokaj hitro in enostavno doseže delovno temperaturo - dobro toplo na otip. Iz izkušenj vemo, da hrvaška obalna cesta od pnevmatik zahteva veliko - zato smo morali iti - 15. aprila smo se odpravili na jug! Na žalost nismo našli običajnih toplih temperatur - tako smo se prvi dan pri 10 ° C odpravili prvih 450 kilometrov do Karlobaga. Od prvega števca se je od SF + EV zahtevalo veliko. Bil sem navdušen nad enostavnostjo pri vsaki spremembi smeri in sprednja pnevmatika daje zelo dobre povratne informacije v vsakem nagnjenem kotu, tako da so možni manjši popravki brez težav. Globoko zaviranje v ovinek je zelo stabilno in vam daje varnost. Vendar je SF + EV v vojni z oznakami tal - pričakovati je drsenje po obeh pnevmatikah (suha površina ceste). Drugi dan so se temperature dvignile na 18 ° C in krenili smo proti jugu Hrvaške, kamor se je peljala tudi celina (400 km) - tudi višje temperature zraka so bolj zabavne! Izkušnje iz prvega dne so bile potrjene, z zelo živahnim slogom vožnje je pnevmatika jasno izrazila svojo športnost - pnevmatika je res zabavna za vožnjo! Na Hrvaškem smo v dveh dneh skupaj prevozili približno 950 km - z zračnim tlakom: VR 2,5 bar, HR 2,7 bar; Globina tekalne plasti zadnjega kolesa: nova po približno 1050 km Bok: 3,50 mm / 1,8 mm 1/3: 5,51 mm / 2,5 mm Sredina: 5,80 mm / 2,8 mm Z mojim načinom vožnje v kombinaciji s cestno površino, ki uničuje pnevmatike na hrvaški obali, je možna izračunana kilometrina približno 1600 km. Na lokalnih cestah bi ocenil kilometrino približno 2600-3000 km. Pnevmatika je vsekakor priporočljiva. Zivnorc 1
Darko3g Objavljeno Avgust 25, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2021 Razmišljam, da bi na svoj "traktor" namestil traktorsko gumo. Mitas custom force je malce močnejša od Metzelerja (54H : 48H), kar verjetno pomeni tudi malce večjo kilometrino (pa še predmet dodatnega posmeha pravovernih motoristov bom postal ). Sedaj imam ME888 48H in mi jo je pobralo precej prej kot prejšnje (z ME880 sem odvozil 35.000 oz. 30.000 km, z ME 888 pa le 21.000 in jo že pobira). Frenk 67 1
Snečer Objavljeno Avgust 25, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2021 pred eno uro, Darko3g pravi: Razmišljam, da bi na svoj "traktor" namestil traktorsko gumo. Mitas custom force je malce močnejša od Metzelerja (54H : 48H), kar verjetno pomeni tudi malce večjo kilometrino (pa še predmet dodatnega posmeha pravovernih motoristov bom postal ). Sedaj imam ME888 48H in mi jo je pobralo precej prej kot prejšnje (z ME880 sem odvozil 35.000 oz. 30.000 km, z ME 888 pa le 21.000 in jo že pobira). Na tvojega bi lepo pasale gume z belim robom
Frenk 67 Objavljeno Avgust 25, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2021 pred 2 urami, Snečer pravi: Na tvojega bi lepo pasale gume z belim robom A maš kej proti gumam z belim robom, na moji Yamahi prou seksi zgledajo ? GregorM 1
Darko3g Objavljeno Avgust 25, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2021 Na mojga bi bolj pasale oranžne recimo takole: Ampak, glavno da držijo zalivke na Jadranki. thumper 1
thumper Objavljeno Avgust 26, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2021 pred 21 urami, Darko3g pravi: Razmišljam, da bi na svoj "traktor" namestil traktorsko gumo. Mitas custom force je malce močnejša od Metzelerja (54H : 48H), kar verjetno pomeni tudi malce večjo kilometrino (pa še predmet dodatnega posmeha pravovernih motoristov bom postal ). Sedaj imam ME888 48H in mi jo je pobralo precej prej kot prejšnje (z ME880 sem odvozil 35.000 oz. 30.000 km, z ME 888 pa le 21.000 in jo že pobira). zanimivo..moj boni se vozi na 56H..ali 56V kar pač pride pod roko.. ti imaš spredaj 21 col? številka 48 pomeni nosilnost ... "H" pomeni hitrostni razred do 210 km/h .. vzdržljivost gume je pogojena najprej z mešanico materiala potem z uporabno debelino / globino profila in še od stila vožnje v ovinek .. meni je prva v paru istega proizvajalca zdržala 2 zadnji.. cca 26000km..
Darko3g Objavljeno Avgust 26, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2021 Ja 80/90-21. Zelo ozka, zato nizka nosilnost. Hitrostni razred je brez zveze, ker motor ne gre čez 160. Najbolj pa ga položim, ko ga dam na stransko tačko. thumper 1
DAMI34 Objavljeno Avgust 26, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2021 pred 5 urami, thumper pravi: zanimivo..moj boni se vozi na 56H..ali 56V kar pač pride pod roko.. ti imaš spredaj 21 col? številka 48 pomeni nosilnost ... "H" pomeni hitrostni razred do 210 km/h .. vzdržljivost gume je pogojena najprej z mešanico materiala potem z uporabno debelino / globino profila in še od stila vožnje v ovinek .. meni je prva v paru istega proizvajalca zdržala 2 zadnji.. cca 26000km.. na 790ki ADV je prva kot nova (90/90/21col), zadnja bo pa hin..po sredi (5 jurjev ima, pa daleč od nažiganja naravnost). Ovinke nažigam, pa ostajajo krampki, le zbrušeni mal bolj so.
Endlich Objavljeno September 4, 2021 Opozori Objavljeno September 4, 2021 Zakaj SPREDNJA pnevmatika začne dobivat trikotno obliko? Koliko vplivata samo gums sama in nacin voznje, ali tudi nasravitev motorja, trdota sprednjega vzmetenja?
ukica Objavljeno September 4, 2021 Opozori Objavljeno September 4, 2021 (popravljeno) 22 minutes ago, Endlich said: Zakaj SPREDNJA pnevmatika začne dobivat trikotno obliko? Koliko vplivata samo gums sama in nacin voznje, ali tudi nasravitev motorja, trdota sprednjega vzmetenja? Nastavitev prvega konca, ter bremzanje v ovinek. Nisem strokovnjak za vzmetenje, ampak ce pravilno razumem se “trdoto” menja z menjavo notranjih vzmeti.. nastavlja se preload, kompresija in povratek.. Popravljeno September 4, 2021. Popravil ukica Endlich 1
Zivnorc Objavljeno September 5, 2021 Opozori Objavljeno September 5, 2021 pred 18 urami, Endlich pravi: Zakaj SPREDNJA pnevmatika začne dobivat trikotno obliko? Koliko vplivata samo gums sama in nacin voznje, ali tudi nasravitev motorja, trdota sprednjega vzmetenja? ... Te ne poznam...in ne vem, kako voziš, oz. kak stil vožnje imaš. Ukica je že načel odgovor, jaz pa dodajam še to, da verjetno se nagibaš vedno do približno enakega kota nagiba pri vseh hitrostih vožnje. Ne da samo da ko zaviraš v nagibu, tudi pospeševanje iz nagiba brusi gumo, ko ti prednji konec hoče porivati navzven,sicer precej manj kot pri zaviranju. Jaz sem imel enake težave. Bremzati pred ovinkom, skozi ovinek "kotaliti" sprednjo gumo...nato normalno pospešuješ iz ovinka. Je pa tudi res, da so nekatere pnevmatike tudi bolj dovzetne za to. Preveri tudi tlak. Pa ne na pumpi...nabavi umerjen manometer,pa preverjanj tlak doma pred vsako vožnjo. Verjetno imaš malo nizek tlak. Zadnjič sem vozil očetov motor. Katastrofa. Nervozno, guma ni imela Ravne "strehice" ampak streho v stilu japonskih templjev..... Še celo navznot je bila zabrušena. Tlak je bil 1,8bar..... Mavti, Kawasaki_rider, Endlich in 2 others 4 1
DAMI34 Objavljeno September 5, 2021 Opozori Objavljeno September 5, 2021 pred 20 urami, Endlich pravi: Zakaj SPREDNJA pnevmatika začne dobivat trikotno obliko? Koliko vplivata samo gums sama in nacin voznje, ali tudi nasravitev motorja, trdota sprednjega vzmetenja? dodam še moj odgovor, ostalo sta že zgoraj povedala. SF+ (to pač vozim spredaj) mi naredi cca 8 jurjev, verjetno bo kr držalo vendno enak način vožnje, nagiba ,enako pospeševanje in sčasoma naredi trikotno obliko v prerezu. Original S22 eom prvovogradnja, ni nikoli postala 3kotna, ker je po treh jurjih končala kariero. Je pa bolj položna v prerezu kot SF+. Verjetno bi postala, a teh km ne bi nikoli naredila, ker na mestu brušenja, kjer prvo največ obrabim enostavno ni dovolj mesa. Podobno je bilo z vsemi bridgestonkami, ki sem jih kdaj vozil. Sčasoma sem se sprijaznil, da ne bo nikol drugače, a kilometrina odtehta vse. Od 8ih jurčkov jih je vsaj 5-6 prijetnih, pol pa itak zadnjo znucam, pa obe menjam. Tlak mam pa vedno vsaj 2,3, še raje pa 2,5. Zivnorc in Endlich 2
DAMI34 Objavljeno September 5, 2021 Opozori Objavljeno September 5, 2021 pozabil dodati: trije različni motorji, večinoma pa isti rezultat na vseh. Še najmanj se mi je zdelo da je podvržen temu efektu trikotnika Z900. na sf+ prvi sem prevozil, oziroma jih uporabljam že cca 120.000km vsaj. 3x SX, 1x z900, 1 SDGT Zivnorc 1
KARMEN1 Objavljeno September 5, 2021 Opozori Objavljeno September 5, 2021 Ko sem menjala gume (Mitas) pri rumenčku, je vztrajal, naj jih dam na 2,5/2,9. Sedaj jih pumpam toliko. Zivnorc 1
KARMEN1 Objavljeno September 12, 2021 Opozori Objavljeno September 12, 2021 Poročam: 6000 km in zadnja je na indikatorju. Gume so odlično držale, zadovoljna! Zivnorc 1
Erik99 Objavljeno September 12, 2021 Opozori Objavljeno September 12, 2021 pred 1 uro, KARMEN1 pravi: Poročam: 6000 km in zadnja je na indikatorju. Gume so odlično držale, zadovoljna! Imam skoraj identično..., menjaš 1:1 ali dve zadnji:ena prva? Zivnorc 1
KARMEN1 Objavljeno September 12, 2021 Opozori Objavljeno September 12, 2021 (popravljeno) Bom kar obe, ker mi je ponavadi vmes prišlo 1 mesec razlike, pa se mi ne da stalno letat okoli vulkanizerja. Pri meni ne pride 2 zadnji, 1 prva. Raje imam obe hkrati novi. Popravljeno September 12, 2021. Popravil KARMEN1 Erik99, Kawasaki_rider, MARE 65 in 1 other 3 1
YBT Objavljeno September 12, 2021 Opozori Objavljeno September 12, 2021 (popravljeno) SF+EV, meni zdržala 5500km do indikatorja (zadnja). Prva še uredu,menjal pa sem obe. Popravljeno September 12, 2021. Popravil YBT Zivnorc 1
akrobar Objavljeno September 13, 2021 Opozori Objavljeno September 13, 2021 Smo škodo mi povzročajo te Mitaske ?. Po prebrani hvali v tej temi, sem še jaz na moped nataknil Mitas TF in rezultat, počohan avspuh. Tačk sploh ne bom omenjal, pa da ne bo nesporazuma; vzmetenje je porihtano, tako da to ni krivec, da železje po asfaltu drgne. Pa dovolj šale. Zelo dober občutek dajejo, super oprijem in obraba po prevoženih 3k km kaže, da bodo še nekaj časa zdržale, sploh mojega (po večini ?) umirjenega stila vožnje. Potem pa spet po Mitaske. Zivnorc in DAMI34 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se