Skoči na vsebino

BMW R 1200 GS LC 2013 dalje


Priporočene objave

Objavljeno
pred 2 urami, Someone12 pravi:

Aha... Se mi je malce zdelo da ne bo tako simpl kot sem upal... hehe..

Če kupiš zgoraj predstavljen Hex ezcan ali podobno zadevšno je simpl. Meni, ki nisem iz elektrostroke so edino konektorji delali preglavice(kako pine obrniti, da se zaskočijo sem pač že čorav) pristopil sem strojniško in uporabil načrte kako in kam se vse vtakne.?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Obstaja moznost priklopa direkt na akumulator plus in minus prek releja dodatni plus pa z vzigalnika se vzame in dodatno stikalo.

Zadeva dela.

Objavljeno
pred 17 urami, sam pravi:

Obstaja moznost priklopa direkt na akumulator plus in minus prek releja dodatni plus pa z vzigalnika se vzame in dodatno stikalo.

Zadeva dela.

Hvala za namig! Bom tudi to opcijo predstavil kolegu ki obvlada elektriko...

Objavljeno

Kako je pa s nehomologiranimi lučkami? ima kdo takšne, je bilo kdaj kaj težav s ta modrimi pri nas ali v tujini?

Za tehničnega bi jih lahko tudi snel če bi bila že kriza... so precej dražje te denali in clearwater ipd od lučk na aliexpressu...

 

 

Objavljeno

Berem o težavah z naperami, ki jih ima Šeruga na 2018 modelu. Pravi, da je to znana napaka tega letnika, kar se mi osebno zdi malo čudno. Na mojem 2008 modelu mi ni bilo treba nikoli zategovati naper pa sem se vozil marsikje.

Pa me zanima, ali je imel tudi kdo drug tovrstne težave, ali so mu podtaknili?

 

Objavljeno
pred 1 minuto, Joker pravi:

Berem o težavah z naperami, ki jih ima Šeruga na 2018 modelu. Pravi, da je to znana napaka tega letnika, kar se mi osebno zdi malo čudno. Na mojem 2008 modelu mi ni bilo treba nikoli zategovati naper pa sem se vozil marsikje.

Pa me zanima, ali je imel tudi kdo drug tovrstne težave, ali so mu podtaknili?

 

Nič ni čudno :). Sem lastnik 2016, pa mi nobena napaka ni več čudna :), :). Ne morem vrjeti, da je pri BMW-ju to možno.

Vem, da bodo nekateri komentarji v stilu, kaj je tako grozno itd...... Ampak, da imamo na trgu motor, ki ima toliko "sranj" je pa že malo čudno.

Zanima me, ali se te napake dogajajo po celem svetu, ali je to samo tukaj. Vem pa, da najbrž BMW Slovenije nihče ne jemlje resno.

Na kratko BMW  r1200 LC GSA, letnik 2013 in 2016 sramota za trg.

Objavljeno
pred 27 minutami, Joker pravi:

Berem o težavah z naperami, ki jih ima Šeruga na 2018 modelu. Pravi, da je to znana napaka tega letnika, kar se mi osebno zdi malo čudno. Na mojem 2008 modelu mi ni bilo treba nikoli zategovati naper pa sem se vozil marsikje.

Pa me zanima, ali je imel tudi kdo drug tovrstne težave, ali so mu podtaknili?

 

Model GSA 2012 nobenih problemov nasploh.

Možak, ki ga je kupil se danes nasmejan.

Objavljeno

 

19 minutes ago, BLACKACES said:

Nič ni čudno :). Sem lastnik 2016, pa mi nobena napaka ni več čudna :), :). Ne morem vrjeti, da je pri BMW-ju to možno.

Vem, da bodo nekateri komentarji v stilu, kaj je tako grozno itd...... Ampak, da imamo na trgu motor, ki ima toliko "sranj" je pa že malo čudno.

Zanima me, ali se te napake dogajajo po celem svetu, ali je to samo tukaj. Vem pa, da najbrž BMW Slovenije nihče ne jemlje resno.

Na kratko BMW  r1200 LC GSA, letnik 2013 in 2016 sramota za trg.

Če ti ni pretežko, prosim opiši, kaj vse je doletelo tvoj letnik 2016.

Me zanima, ker je moj prav tako 2016, 60.000 km. Morda sem kaj spregledal...

Objavljeno
pred 1 minuto, nemo pravi:

 

Če ti ni pretežko, prosim opiši, kaj vse je doletelo tvoj letnik 2016.

Me zanima, ker je moj prav tako 2016, 60.000 km. Morda sem kaj spregledal...

Dokler se ti ne začne kvarit, ga jaz vzamem za 10k€B)

Objavljeno
pred 11 minutami, nemo pravi:

 

Če ti ni pretežko, prosim opiši, kaj vse je doletelo tvoj letnik 2016.

Me zanima, ker je moj prav tako 2016, 60.000 km. Morda sem kaj spregledal...

Na obeh, torej 2013 in 2016

Manšete kardana na vsakem servisu :), vpoklic vilic, desna glava motorja, gumice za sopotnikove noge, gunice voznikovega sedeža,  na 2013 tudi kardan???

Hmm pa še kilometri: 2016 cca 20000, 2013 cca 50000.

V bistvu bi razumel vse, samo, da se pa glava motorja po 20000 km uniči, pa žal ne razumam in pika.......  :(

 

Objavljeno

Letnik 2017 problemi s špicami; nekatere odtisnjene in feltna “pijana”. 

Objavljeno
Citiraj

 

Imam občutek, da vsak probleme z svojim motorjem zadrži zase. Kdor pa odpre temo, da TO NI TO, pa postane odpadnik. BMW ni moj prvi motor in vem, kaj se od motorja lahko pričakuje in zahteva.

Dokler mi okvare odpravljajo v garanjciskem roku je to OK, skrbi pa me, kaj bo potem.

 

Objavljeno
pred 5 minutami, BLACKACES pravi:

Imam občutek, da vsak probleme z svojim motorjem zadrži zase. Kdor pa odpre temo, da TO NI TO, pa postane odpadnik. BMW ni moj prvi motor in vem, kaj se od motorja lahko pričakuje in zahteva.

Dokler mi okvare odpravljajo v garanjciskem roku je to OK, skrbi pa me, kaj bo potem.

 

Jaz sem o vsakem motorju povedal vse , ga spljuval , ko sem si ga še lastil . Drži ja , napadajo te iz vseh strani verniki znamke , poleg tega pa še glavni zastopnik za KTM laže , kot pes teče ........

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Objavljeno

Jest midlm da je delovanje mopeda odvisno tudi od lastnika,eni bi tud tacnico od tramvaja zjebal ce bi jo v roke dobil,pac anti talenti.✌️

Objavljeno
pred 1 uro, BLACKACES pravi:

Na obeh, torej 2013 in 2016

Manšete kardana na vsakem servisu :), vpoklic vilic, desna glava motorja, gumice za sopotnikove noge, gunice voznikovega sedeža,  na 2013 tudi kardan???

Hmm pa še kilometri: 2016 cca 20000, 2013 cca 50000.

V bistvu bi razumel vse, samo, da se pa glava motorja po 20000 km uniči, pa žal ne razumam in pika.......  :(

 

Tudi jaz teh stvari ne razumem.  

Objavljeno (popravljeno)

letnik 2016, 77.000 km, menjana 1 manšeta pri kardanu kar se mi zdi normalno glede na to da se skoz nekje po makadamu furam in kamenčki gor padajo...

V začetku je bil tek motorja neenakomeren (4 prestava med 2-3.000 obrati), tam pri 40.000 km se je ulaufala zadeva... k sreči, ker mi je šlo tisto precej na živce (res milo rečeno)... takrat nisem mogel verjeti da je servis rekel da je to normalno... drugače ostale stvari ok, držim pesti za naprej... :yea2:

aja, pa dve špici sem tudi sam enkrat malo zategnil..

pozabil še nekaj: motorček za loputo sem menjal sam, crknil med garancijo pa so rekli da ne menajo tega... nisem bil preveč razkurjen ker sem ugodno dobil drugega in zamenjal...

Popravljeno . Popravil Someone12
Objavljeno
pred 29 minutami, luxsa pravi:

Jest midlm da je delovanje mopeda odvisno tudi od lastnika,eni bi tud tacnico od tramvaja zjebal ce bi jo v roke dobil,pac anti talenti.✌️

Tudi pri Nemški reviji Motorrad so očitno tri tipe BMW-jevih motorjev ( K1300S, S1000RR in R1200GS LC) vozili taki ljudje, ker nobeden ni preživel 50000km testa brez resne okvare.

Objavljeno
pred 33 minutami, luxsa pravi:

Jest midlm da je delovanje mopeda odvisno tudi od lastnika,eni bi tud tacnico od tramvaja zjebal ce bi jo v roke dobil,pac anti talenti.✌️

No,  jaz ta nisem :)

Objavljeno

kak ste eni hecni, vse zadeve se kvarijo, a ste mislili da bo z nakupom. bmwja drugače in da mu. bo z obrabo rasla cena? 

za manšeto sem slišal, to je znano

Objavljeno
pred 2 minutami, brutal pravi:

Tudi pri Nemški reviji Motorrad so očitno tri tipe BMW-jevih motorjev ( K1300S, S1000RR in R1200GS LC) vozili taki ljudje, ker nobeden ni preživel 50000km testa brez resne okvare.

No pa se je začelo. Take pametnjakoviče sem čakal. Najbrž bom šel v javno predstavitev in boste lahko pripeljali vse strokovnjake, da ugotovijo kako je motor uporabljen.

Zadeva se bo predvidevam  medijsko podprla, samo pravniki še najdej način kako. Malo se pa bojimo bavarcev.......

 

Objavljeno
2 hours ago, BLACKACES said:

Na obeh, torej 2013 in 2016

Manšete kardana na vsakem servisu :), vpoklic vilic, desna glava motorja, gumice za sopotnikove noge, gunice voznikovega sedeža,  na 2013 tudi kardan???

Hmm pa še kilometri: 2016 cca 20000, 2013 cca 50000.

V bistvu bi razumel vse, samo, da se pa glava motorja po 20000 km uniči, pa žal ne razumam in pika.......  :(

 

Ja imaš prav, pozabil sem:

- na mojem so manšete menjali trikrat, prvič na 15.000km, drugič na 25.000, tretjič na 40.000. Pojasnilo servisa je bilo, da je bila "šlampasto" vsakič šlampasto vstavljena, dvakrat se je izmaknila vzmet, ki drži formo. Zdaj je  mir že 20.000 km.

- vpoklic vilic je tudi bil in so namestili tiste obroče, ki ojačajo prijemališče prednjih vilic. BMW-ju štejem to za dobro, saj je vpoklical vse  motorje in ojačal vilice. Si pa predstavljam, da so tam v Ameriki enemu korpolentnemu off road navdušencu popustile po kakšnem trdem doskoku. YT je poln teh mojstrov, ki se preganjajo po kamenju in čez hlode. Dvomim, da bi vilice popustile pri normalni uporabi, tudi pri polno obremenjenem motorju. Ampak BMW je vpoklical VSE in odpravil tveganje še kakšnega zloma. Recimo, če zdaj primerjam moje izkušnje s KTM, je pri njih logika ta: "OK, po mesecu+ dni si nas prepričal, da je RES nekaj narobe, bomo zamenjali. Ampak, ne okrog govoriti!"

-tiste gumice na sopotnikovih stopalkah so pa res čista šlamparija, se strinjam. Zgubijo elastičnost in nočejo več ostati zaklopljene. Zamenjane tudi pri meni.

-kardan mi še drži (knocking on wood), morda tudi zato, ker so ob vsaki menjavi manšete, podmazali zobovje

Mislim, da nisem nikoli slepo zagovarjal katerokoli znamko motorja. Normalno je, da se vsak motor kvari pa naj bo to BMW, KTM, Ducati, Yamaha, Honda, Suzuki... To dejstvo sprejemam. Težko pa doživljam zanemarjanje kupca, ki ga vsak brand mami s svojim produktom, ko pa je enkrat motor prodan, se dobrikanje konča. Lahko rečem (iz izkušenj), da BMW nudi razmeroma dobro poprodajno podporo. Lahko rečem tudi pošteno, saj so mi (Avtoval) pred leti po izteku garancijskega roka brezplačno zamenjali zadnji amortizer pri RT1200, kupljenim v Nemčiji. Šlo je za tovarniško napako.  Ampak tako ni povsod.  V BG je največji BMW dealer Delta, ki pa v zadnjem mesecu doživlja kritiko in ogorčenje zaradi katastrofalno slabega servisiranja in poprodajne podpore.

 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred eno uro, luxsa pravi:

Jest midlm da je delovanje mopeda odvisno tudi od lastnika,eni bi tud tacnico od tramvaja zjebal ce bi jo v roke dobil,pac anti talenti.✌️

Tam kjer se ti voziš se lahko tudi z ferarijem , če me razumeš . Nekateri se radi zapeljemo tudi iz ceste , tam tehnika trpi  in če jo oglašujejo za takšne poti , vmes se ti pa moped razpade si pač misliš svoje .

Tok , da ne ti o talentih , drž se bicikla !

  • Haha 2
Objavljeno
pred 31 minutami, nemo pravi:

Normalno je, da se vsak motor kvari pa naj bo to BMW, KTM, Ducati, Yamaha, Honda, Suzuki...

@nemo, pa ne moreš po zanesljivosti Japonce metat v isti koš, kot te evropske uber mašine. Se mi zdi to nekoliko žaljivo, omenjat Hondo v kontekstu pokvarljivosti.

Objavljeno
2 hours ago, Gonca said:

@nemo, pa ne moreš po zanesljivosti Japonce metat v isti koš, kot te evropske uber mašine. Se mi zdi to nekoliko žaljivo, omenjat Hondo v kontekstu pokvarljivosti.

Ojej, pa res... Honda... prejmi moje iskreno opravičilo za navedeno žalitev.

Se bo še kdo javil?

 

PS: datum 1.2.2019, @Gonca preveri VIN

https://powersports.honda.com/Support/RecallInformation.aspx

 

Objavljeno
4 hours ago, Kmet2 said:

am kjer se ti voziš se lahko tudi z ferarijem , če me razumeš . Nekateri se radi zapeljemo tudi iz ceste , tam tehnika trpi  in če jo oglašujejo za takšne poti , vmes se ti pa moped razpade si pač misliš svoje .

 

Mi se na misel ne pride da bi se z mopedom za 20 jurjof po nekih vukojebinah vozu.?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!