Skoči na vsebino

BMW R 1200 GS LC 2013 dalje


Priporočene objave

Objavljeno

Makedam za GS pogojno sprejemljiv :eek:sej vsakemu svoje ,pač nisi za iz ceste zavit ,sam da pa trosiš takšne ...........makedam in GS so prijatelji in to zelo dobri :sleep2: ,če se pa ti ne znaš po njemu vozit , ni kriv motor :)

 

Objavljeno

V eni temi na forumu imamo kar nekaj podatkov o vožnji GSa po terenu in posledicah reklamiranja tega stroja za teren.

Makadam pa je druga zgodba, to je pač neasfaltirana cesta in za tja je gska idealna, ker ima kardan, ki ne umaže ketne in udobno unikatno vzmetenje, ki blaži neravno podlago. Problem pa je lahko teža, če je makadam z mehkim ali globokim peskom.

Objavljeno
pred 15 minutami, Kmet2 pravi:

Makedam za GS pogojno sprejemljiv :eek:sej vsakemu svoje ,pač nisi za iz ceste zavit ,sam da pa trosiš takšne ...........makedam in GS so prijatelji in to zelo dobri :sleep2: ,če se pa ti ne znaš po njemu vozit , ni kriv motor :)

 

Oprosti, men ga je pač škoda nabijat po makedamu in luknjah. Če je že makedam greš, sam če ni treba, zakaj bi šel?

Če bi se hotel izživljat izven cest bi si dokupil nekaj drugega. Nevem zakaj ne morete tega razumet :)?

In ja razumem da se z izposojenim GS.om da vrhunsko vozit po makedamu, tudi po šumi...zakaj, ker pač ni tvoj. Tako je čisto ista fora kot: "s katerim avtom se da peljat 200 km/h po makedamu?, ja s službenim seveda"

Ali mi2 Sergej mešava mogoče z GSA?

 

Objavljeno
pred 1 minuto, Snecer pravi:

V eni temi na forumu imamo kar nekaj podatkov o vožnji GSa po terenu in posledicah reklamiranja tega stroja za teren.

Makadam pa je druga zgodba, to je pač neasfaltirana cesta in za tja je gska idealna, ker ima kardan, ki ne umaže ketne in udobno unikatno vzmetenje, ki blaži neravno podlago. Problem pa je lahko teža, če je makadam z mehkim ali globokim peskom.

Zdej boš ti govoril kaj je za makedam in kaj ni .............spet se bo Google pregrel :)

Nisem omenjal nobenega hard terena , ker je s takim motorjem to utopija .

Objavljeno (popravljeno)
pred 8 minutami, Snecer pravi:

V eni temi na forumu imamo kar nekaj podatkov o vožnji GSa po terenu in posledicah reklamiranja tega stroja za teren.

Makadam pa je druga zgodba, to je pač neasfaltirana cesta in za tja je gska idealna, ker ima kardan, ki ne umaže ketne in udobno unikatno vzmetenje, ki blaži neravno podlago. Problem pa je lahko teža, če je makadam z mehkim ali globokim peskom.

To gremo potem lahko dlake cepit. Na vsakem makedamu najdeš lahko manjše večje kamne, luknje itd. Res ne razumem kdo bi kupil GS.a za izvencestna doživetja.

GS.a nafukaš s kufri, naložiš prilagodiš vzmetenje in gas po cesti. Brez kufrov pa usnjen kombinezon in via Jadranka. 

Že na našem asfaltu na soft včasih misliš, da bo motor razpadel, kaj bi to delalo na makedamu si ne znam predstavljat. Verjetno je z GSA.jom drugače.

Ne res še vedno vztrajam, da je to motor za cesto.

Aja pa še to, če bi dal za moped 3 k€, bi se verjetno zdej drugače pogovarjali, da pa dam za moped z opremo 20 k€ + in da ga stalno drkam izven cest, bi se mi pa res moglo fučkat za vse. Razumem pa tiste k serjejo dnar, jaz ga žal ne.

Al nism dost jasno napisal? :P

Popravljeno . Popravil HyperJack
Objavljeno (popravljeno)
pred 28 minutami, HyperJack pravi:

Oprosti, men ga je pač škoda nabijat po makedamu in luknjah. Če je že makedam greš, sam če ni treba, zakaj bi šel?

Če bi se hotel izživljat izven cest bi si dokupil nekaj drugega. Nevem zakaj ne morete tega razumet :)?

In ja razumem da se z izposojenim GS.om da vrhunsko vozit po makedamu, tudi po šumi...zakaj, ker pač ni tvoj. Tako je čisto ista fora kot: "s katerim avtom se da peljat 200 km/h po makedamu?, ja s službenim seveda"

Ali mi2 Sergej mešava mogoče z GSA?

 

Midva nič ne meševa ,ti trenutno zavajaš !! Napisal si .............:GS je točno 90 % cestno naravnan, pa makadam je pogojno sprejemljiv.

Kaj ti delaš z motorjem je tvoja stvar , ne pa sekat za kaj je primeren in za kaj ni .............treba prvo odvozit par 1000km po makedamu , probat še različne motorje in potem lahko komentiraš , kaj je za kje in kako ......

Če pa je vse v temu da ga šparaš in nočeš umazat , ne moreš napisat ,da je tako kot si napisal ...............GS je vsestranski motor , odličen na cesti in makedamu , pa tudi kakšne težje terene zmore za kratek čas , da boš pa z njim ril 2-3 tedne po terenu si boš drugič , hitro omislil vsaj 100kg lažji motor ......

Sam sem bil leta nazaj isti kot ti ,vse je bilo škoda , boh ne daj ,da je padal dež , traume ..........z leti pa prideš do točke kjer je motor tvoj suženj in ne obratno :cool:saj se izven asvaltiranih cest šele začne tisto lepo , kjer ljudje , ki dajo za motor 20k€ ne hodijo .......:P...ni vse v denarju .......

P.s....jz te razumem :)

 

 

Popravljeno . Popravil Kmet2
Objavljeno

Prav ima, ko pravi da je gska 90% za cesto, Strasse, preostalo pa je za Gelande, tudi nataknjene gume so praviloma za to razmerje.

Jaz samo pravim, da ima par ugodnih lastnosti, da se da vozi po makadamu, če se tja zaide.

Zakaj bi bilo izven asfaltiranih cest lepo, lepše? to je spet neka gostilniška neumnost.

Objavljeno

Ni neumnost ampak dejstvo. Do najlepših razgledov redko vodijo asfaltirane ceste. Čeprav je vprašanje, koliko časa še...

Objavljeno
pred 7 urami, HyperJack pravi:

S konkretnimi dejstvi me prepričaj drugače. Če je za tebe GS za teren potem ok. Jaz ne vidim nobene povezave GS.a s terenom. 

Morda si preveč komercialnih reklam pogledal? Najlažje s tujim kurcem po koprivah toučt. 

GS je točno 90 % cestno naravnan, pa makadam je pogojno sprejemljiv.

In še to, če mam pač rad čist motor, je pač to moja odločitev. 

Še kaj kar sem pozabil :)?

Tudi za teren, ne samo za teren. Ti si napisal, da je samo za na cesto...cestni motor.

Kateri pa so potem tudi za teren, samo crosi in hard endure? ...ker Yamaha XT660 Z ni nič bolj za teren od GS-a, razlike so minimalne. Po makadamu se peljeta oba približno enako. Pa z GS-om sem šel (en znan odsek, ki ga lahko vsakdo preizkuša), od Strunjana nad Mesečevim zalivom do kampa Belvedere, tam večinoma gorski kolesarji pešačijo...kolovoz poln kamenja in skal. Poizkusi tam s cestakom, vsekakor bo težje, z GS-om sploh ni bilo nobenih problemov. :cool:

Objavljeno
pred 2 urami, Joker pravi:

Ni neumnost ampak dejstvo. Do najlepših razgledov redko vodijo asfaltirane ceste. Čeprav je vprašanje, koliko časa še...

na Triglav res ni asfalta

Objavljeno
pred 6 urami, Snecer pravi:

Zakaj bi bilo izven asfaltiranih cest lepo, lepše? to je spet neka gostilniška neumnost.

Ker velika večina neasfaltiranih cest pelje do tistih naravnih lepot, ki niso dostopne nedeljskim voznikom in lastnikom motorjev, ki so po 10-ih letih še kot iz salona. Vožnja po neasfaltiranih cestah pa je pač stvar okusa....kakor komu volja, znanje, motor in sposobnost dovoljujeta.

Je pa tudi res, da kamor peljejo neasfaltirane ceste velikokrat ni gostiln, zato tam ni slišati gostilniških neumnosti....;)

Objavljeno
6 hours ago, Snecer said:

V eni temi na forumu imamo kar nekaj podatkov o vožnji GSa po terenu in posledicah reklamiranja tega stroja za teren.

Makadam pa je druga zgodba, to je pač neasfaltirana cesta in za tja je gska idealna, ker ima kardan, ki ne umaže ketne in udobno unikatno vzmetenje, ki blaži neravno podlago. Problem pa je lahko teža, če je makadam z mehkim ali globokim peskom.

S pravo tehniko in primernimi gumami gre tudi po puscavskih sipinah. Preverjeno v Afriki iz prve roke.

Je pa res, da boze sacuvaj, ce izgubis moment. Kot z vsakim drugim motorjem, pa tudi ce je 200 kil lazji. Z eno ne ravno zanemarljivo razliko ...

270 kil je veliko tezje ven izkopat in nazaj v "pogon" spravit. 

:smoke:

Objavljeno
pred 53 minutami, vandrovec pravi:

 

 ...ker Yamaha XT660 Z ni nič bolj za teren od GS-a, razlike so minimalne. 

Kdaj greva?

Objavljeno (popravljeno)
1 hour ago, vandrovec said:

Kateri pa so potem tudi za teren, samo crosi in hard endure? ...ker Yamaha XT660 Z ni nič bolj za teren od GS-a, razlike so minimalne. Po makadamu se peljeta oba približno enako.

Po makedamu se tudi moja stara mati s Cliotom pelje. Sicer malo bolj pocas, ker pazi na luknje in vecje kamenje.  

:smoke:

Salo na stran.

Razlike med XT660Z in GS so kar precejsnje. Hod vzmetenja, 21 col spredaj in teza v prid Yamahe in zelo nizko tezisce v prid BMW-ja.

Drzi pa, da so omenjene razlike na makedamskih cestah skoraj neopazne v primerjavi z voznjo po "terenu", ker pridejo mocno do izraza.

Popravljeno . Popravil Nearrain
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Če mene vprašate, je glavna razlika cena. Ne en ne drug nista ravno terenska motorja, potem pa kolikor je katerega škoda.

Drži pa, da se da (kdor zna) tudi po zahtevnejših terenih.

lp

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 10 minutami, skalar36 pravi:

Kdaj greva?

Povej...naslednji teden sem na morju, drugače sem vikende fraj in popoldneve proti večeru, vsaj večinoma. :)

Objavljeno
4 minutes ago, franc said:

Če mene vprašate, je glavna razlika cena. Ne en ne drug nista ravno terenska motorja, potem pa kolikor je katerega škoda.

Drži pa, da se da (kdor zna) tudi po zahtevnejših terenih.

lp

 

SKODA je ceski avto !  :smoke:

Najvecja skoda je, ce denar v grob odneses. ;) 

Objavljeno
pred 9 minutami, Nearrain pravi:

Salo na stran.

Razlike med XT660Z in GS so kar precejsnje. Hod vzmetenja in teza v prid Yamahe in zelo nizko tezisce v prid BMW-ja.

Vozil sem oba, sicer ne XT 660 Z ampak XTZ 660. Kot sem napisal, za moje znanje in sposobnosti sta za po terenu zelo blizu....isti voznik, enake gume. Morda je ednino širina boxserja lahko kdaj moteča, za hard teren sta oba pretežka.

Objavljeno (popravljeno)
pred 14 minutami, Nearrain pravi:

 

SKODA je ceski avto !  :smoke:

Najvecja skoda je, ce denar v grob odneses. ;) 

A se da za tole izjavo dat eno 100 lajkov.

Bi pa dopisal še to: škoda je, da mlada punca sama spi!!!

pred 8 minutami, vandrovec pravi:

Vozil sem oba, sicer ne XT 660 Z ampak XTZ 660. Kot sem napisal, za moje znanje in sposobnosti sta za po terenu zelo blizu....isti voznik, enake gume. Morda je ednino širina boxserja lahko kdaj moteča, za hard teren sta oba pretežka.

GS-a nisem velik vozil. mi je pa jasno, da se v teoriji niti pod razno nebi mogel pelat tam kjer sem se z XTR v praksi. Tud po hard terenu

Popravljeno . Popravil skalar36
Objavljeno
1 minute ago, skalar36 said:

A se da za tole izjavo dat eno 100 lajkov.

Bi pa dopisal še to: škoda je, da mlada punca sama spi!!!

Res je. :OK:

Al pa se kup se en motor, ker se taprvega spara, da neb imel prevec kilometrine 

To je tko, kot da bi zenino vagino sparal. 

  • Haha 3
Objavljeno
Pravkar, Nearrain pravi:

Res je. :OK:

Al pa se kup se en motor, ker se taprvega spara, da neb imel prevec kilometrine 

To je tko, kot da bi zenino vagino sparal. 

A še nisi slišal, da jo dajo včas zašit...pomoje to več stane ket en...recimo z 900.

Objavljeno (popravljeno)
4 minutes ago, skalar36 said:

A še nisi slišal, da jo dajo včas zašit...pomoje to več stane ket en...recimo z 900.

:D 

pare su za to da se trose, motori i kola da se voze i picke da se jebu

PS: smisel zivljenja je ocitno v zlorabah  

Popravljeno . Popravil Nearrain
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 42 minutami, BIF pravi:

Ker velika večina neasfaltiranih cest pelje do tistih naravnih lepot, ki niso dostopne nedeljskim voznikom in lastnikom motorjev, ki so po 10-ih letih še kot iz salona. Vožnja po neasfaltiranih cestah pa je pač stvar okusa....kakor komu volja, znanje, motor in sposobnost dovoljujeta.

Je pa tudi res, da kamor peljejo neasfaltirane ceste velikokrat ni gostiln, zato tam ni slišati gostilniških neumnosti....;)

no, daj en primer, da ne bo gostilniško posploševanje

Objavljeno
1 minute ago, Snecer said:

no, daj en primer, da ne bo gostilniško posploševanje

Vogar nad Bohinjskim jezerom

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!