Jump to content

Kawasaki Z 900 2017, Z 900 RS in Z 900RS Cafe (2018)


DAMI34
DAMI34
Message added by DAMI34

SERVICE MANUAL (KLIKNI ME) Z900_ZR900BH_Eng.pdf

Z900 mednarodni FORUM

 

Recommended Posts

pred 28 minutami, apirko pravi:

Ne vžge! :( 

Zadnjič sem ga opral.. potem je še lepo vžgal in delal normalno... zdaj je pa stal kak tedn in ne vžge.

Akumulator je bil malo prazn, zato sem ga priklopil na polnilec. Ga je napolnil, pa še meraj ne vžge. Vergla, ampak se ne zalaufa. Takoj ko spustim gumb za zagon pa se sliši kako se spet pumpa prižge (tisti bzzzzz zvok, ko daš kontakt). Medtem ko je bil priklopljen na vzdrževalec, sem gledal napetost in ko ga probam zaalufat, pade na 11,6, sicer je na 13V. Star je 3 leta, pozimi je bil akumulator noter, enkrat na mesec priklopljen na vzdrževalec. Je možna rešitev nov akumulator al ga bo treba na servis peljat?

Res mi ni tega treba zdaj... še takrat ko mam cajt se vozit, eto ti ga... :( 

Če maš možnost poskusi z drugim akumolatorjem al pa na kable (kable na aku.) Pa boš videl na čem si.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DAMI34

    454

  • KARMEN1

    132

  • Snečer

    67

  • sesir

    50

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Batman je doma 

Pa sem tud jaz postal del familije Z.    

itz alajw

Posted Images

pred 44 minutami, apirko pravi:

Ne vžge! :( 

Zadnjič sem ga opral.. potem je še lepo vžgal in delal normalno... zdaj je pa stal kak tedn in ne vžge.

Akumulator je bil malo prazn, zato sem ga priklopil na polnilec. Ga je napolnil, pa še meraj ne vžge. Vergla, ampak se ne zalaufa. Takoj ko spustim gumb za zagon pa se sliši kako se spet pumpa prižge (tisti bzzzzz zvok, ko daš kontakt). Medtem ko je bil priklopljen na vzdrževalec, sem gledal napetost in ko ga probam zaalufat, pade na 11,6, sicer je na 13V. Star je 3 leta, pozimi je bil akumulator noter, enkrat na mesec priklopljen na vzdrževalec. Je možna rešitev nov akumulator al ga bo treba na servis peljat?

Res mi ni tega treba zdaj... še takrat ko mam cajt se vozit, eto ti ga... :( 

sem prepričan, da je mala glupost. Posuši ga najprej dobro. Problemov je lahko več, od mokrih kablov, kontaktov.. Načeloma če vergla, naj ne bi bil kriv accu. Je na displeju kaka informacija? Si poskusil vžgat z dodajanjem gasa..cca 1/3 in verglat? Verglaj tja do 5 sekund, ne več. 

Če sicer sumiš accu si lahko pomagaš kar s kabli preko accua od avta

 

Link to post
Share on other sites
pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

sem prepričan, da je mala glupost. Posuši ga najprej dobro. Problemov je lahko več, od mokrih kablov, kontaktov.. Načeloma če vergla, naj ne bi bil kriv accu. Je na displeju kaka informacija? Si poskusil vžgat z dodajanjem gasa..cca 1/3 in verglat? Verglaj tja do 5 sekund, ne več. 

Če sicer sumiš accu si lahko pomagaš kar s kabli preko accua od avta

 

Moker verjetno ni več, glede na to da je cel teden stal, za aku. Maš prav da če vergla. Verjetno ni ampak lahko je pa vseeno (sem imel tak problem na avtu, je verglal pa ni vžgal). 

Drugač pa ja, kot že rečeno aku. najlažje izločiš tako da najbolše da to narediš prvo, kable na motor pa je to to.

Link to post
Share on other sites

No, suh je ziher. Običajno po pranju naredim kakšno furco, da se spiha, tak oda je res ziher. :)

Priklopil na avto akumulator, pa ni nič drugače.

Z dodajanjem gasa se sliši malenkost drugače, a še vedno ne vžge. Očitno bo treba servis poklicat ... 😕 

Link to post
Share on other sites
pred 12 urami, apirko pravi:

Ne vžge! :( 

Zadnjič sem ga opral.. potem je še lepo vžgal in delal normalno... zdaj je pa stal kak tedn in ne vžge.

Akumulator je bil malo prazn, zato sem ga priklopil na polnilec. Ga je napolnil, pa še meraj ne vžge. Vergla, ampak se ne zalaufa. Takoj ko spustim gumb za zagon pa se sliši kako se spet pumpa prižge (tisti bzzzzz zvok, ko daš kontakt). Medtem ko je bil priklopljen na vzdrževalec, sem gledal napetost in ko ga probam zaalufat, pade na 11,6, sicer je na 13V. Star je 3 leta, pozimi je bil akumulator noter, enkrat na mesec priklopljen na vzdrževalec. Je možna rešitev nov akumulator al ga bo treba na servis peljat?

Res mi ni tega treba zdaj... še takrat ko mam cajt se vozit, eto ti ga... :( 

vzemi kontakt sprej in našpricaj vse konektorje , stikala (tistega na tački lahko -samo za test - odklopiš žice in jih zvežeš direktno) sploh "kill switch", priklope relejev in ključavnico za vžig - računalnik ti ne da signala da bi se injektorji odprli..

pa poizkusi še enkrat odklopiti akumulator - najprej odklopiš minus in nato plus - ter pusti par minut , da se bo zresetiral..pazi da ob odklopu ne bo priklopljen noben stalni uporabnik in "kill swich" naj bo na "on".potem priklopi nazaj - najprej plus in nato minus ..

Edited by thumper
Link to post
Share on other sites

štos je, če bi bil kill swič al pa tačka, ne bi verglal.

Lej kot sem rekel, pokliči servis, ni nekaj hudo narobe (in drago) ampak kaka butasta zadeva, načeloma bi ti celo AXA asistenca morala zafurat moped do servisa. 

 

Še eno vprašanje zgolj iz radovednosti, ker kok dežja sem prevozil pa kok jaz mopede perem, bi vsi moral crknit :P

A si pral z baromatom? Tega ne počet. Oziroma če že, vsaj pol metra stran.

Link to post
Share on other sites

Sem prepričan da ni stikalo niti tačka, ker vergla, samo vžge se ne. :) 

Kot zakleto, je Čarman na dopustu, pri Elisi se mi pa niso javili včeraj... zdaj al sam nekaj naštudiram, al pa kličem Primca v pondelek...

 

Sem ga pral z wapom ja, ampak na daleč... nisem od včeraj :D  Sicer pa študiram... da takrat ko sem ga nazadnje pral, nisem šel na "sušilno furco"... je samo na mesto laufal, potem sem ga pa pospravil... je možno da je kje kaj oksidiralo? Kje bi naj pa sploh začel iskat...?

Link to post
Share on other sites

Meni po zimskem spanju ni vžgal. Sicer Yamaha, ampak motor je motor. Elektrika je bila, črpalka za bencin je delala, vžgal pa ni. Glede servisa sem bil v podobni situaciji kot ti, zato sem ga en vikend razstavil in nazaj sestavil in potem je vžgal. Po nekaj 5 sekundnih verglanj. Ne vem, če je vžgal zaradi mojega "popravljanja", sem pa prepihal in sčistil cevke za bencin, svečke in filtre. Za nič od tega nisem znal oceniti, če je v redu ali ne, ker pač ne vem, kako zgleda v redu in ne v redu. 🙂 Zamenjal nisem nič, samo sčistil sem.

Link to post
Share on other sites

Sanja se mi ne. Ktm me je 2x tako zezal. Dž ponoči, moped zunsj. Zjutraj vergla in ne kresne. Ampak ma ride by wire. Sem parkrat obrnil gas in nato vžgal z delno odprtim gasom.

Link to post
Share on other sites
19 hours ago, KARMEN1 said:

Saj, jaz bi ga nažgala do konca, pa naj pukne, če si upa 💥

Hvala vsem za pomoc! Zakon forum, dam za kavo pri vikiju 😎

Sem se lotil razstavljanja, da bi tam okol sveck spucal... pa ravno snamem plastike ga probam malo zaverglat. Pa enkrat pukne! Sem reko ajde, zdaj pa pukni! Gas do daske pa verglanje nekajkrat... potem je pa oreng puknil pa z polno odprtim gasom se je tako zadrl... vsi sosedje so vedeli, da mi je motor uzgal! Yay! 😎

Tak da od @KARMEN1 nasvet je ocitno pomagal 💪👍😎

  • Haha 3
Link to post
Share on other sites
pred eno uro, apirko pravi:

Hvala vsem za pomoc! Zakon forum, dam za kavo pri vikiju 😎

Sem se lotil razstavljanja, da bi tam okol sveck spucal... pa ravno snamem plastike ga probam malo zaverglat. Pa enkrat pukne! Sem reko ajde, zdaj pa pukni! Gas do daske pa verglanje nekajkrat... potem je pa oreng puknil pa z polno odprtim gasom se je tako zadrl... vsi sosedje so vedeli, da mi je motor uzgal! Yay! 😎

Tak da od @KARMEN1 nasvet je ocitno pomagal 💪👍😎

Punca ti reši problem 🙈!

Na vikiju 3 kepice sladoleda, s smetano 🤣🤣🤣!

Edited by KARMEN1
Link to post
Share on other sites
pred 12 urami, bajkr88 pravi:

vodo si fasal... kje oz kero stikalo oz med kabli sveck... neveš

ce bi men po pranju jebu in prej nikol bi ga dal na vroce sonce za en dan ... pol se vse presuši, v garaži zlepa ne....

na električno napeljavo ali v bencin?

Link to post
Share on other sites
On 8/9/2020 at 2:56 PM, bajkr88 said:

vodo si fasal... kje oz kero stikalo oz med kabli sveck... neveš

ce bi men po pranju jebu in prej nikol bi ga dal na vroce sonce za en dan ... pol se vse presuši, v garaži zlepa ne....

Je garaža bolj lopa in je precej vroče not, tako da se je ziher posušil... anyway... vžgal je, zdaj pa novim kilometrom naproti... 🤘

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
pred 23 minutami, Gassa pravi:

Je kaksen testni kje v slo?

po mojem ne, kawa se sama prodaja, pa se ne rabijo preveč naprezat 

Link to post
Share on other sites
  • Codeine changed the title to Kawasaki Z 900 2017, Z 900 RS in Z 900RS Cafe (2018)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!