HyperJack Objavljeno April 23, 2017 Opozori Objavljeno April 23, 2017 (popravljeno) Hvala vsem za odgovore! Popravljeno April 23, 2017. Popravil HyperJack
MiNa Objavljeno Maj 30, 2017 Opozori Objavljeno Maj 30, 2017 Vse enkrat "crkne". Na zadnji vožnji me je začelo "hecat" stikalo sklopke, ki onemogoča zagon motorja, če je na mestu v prestavi. Potrditev dobim s pomočjo "orodja" GS911. Stikalo sem razstavil in na oko kot novo (119 Kkm) Uporabim preizkušeno varianto navadnega časopisnega papirja (smirkov papir ne pride v poštev pregrob). Sestavim nazaj in preizkusim, deluje. Prihranek cca 40€. DAMI34, HyperJack, ciciban in 1 other 3 1
MiNa Objavljeno Julij 3, 2017 Opozori Objavljeno Julij 3, 2017 (popravljeno) Eto ti ga na BMW-ja. Malo čez 120Kkm in že spet "roke v šmiru". Sledovi na ležajih krmila... Spodnji ležaj, zelo rjav tukaj že deloma opran, zgornji malo boljše ampak potrebna menjava. Vstavil bom enake NTN vendar kupljene pri lokalnem specialistu za ležaje. Ja tudi tukaj bo kar nekaj prihranka. Popravljeno Julij 3, 2017. Popravil MiNa DAMI34, bosa, Rdeči in 4 others 7
MiNa Objavljeno Julij 4, 2017 Opozori Objavljeno Julij 4, 2017 Takole, dva nova ležaja (31€) in dobri 2 uri pa motor pelje kot nov. bosa 1
vandrovec Objavljeno Julij 4, 2017 Opozori Objavljeno Julij 4, 2017 Prej ni gladko zavijal ali kaj je bilo narobe?
MiNa Objavljeno Julij 5, 2017 Opozori Objavljeno Julij 5, 2017 pred 13 urami, vandrovec pravi: Prej ni gladko zavijal ali kaj je bilo narobe? Pri počasni vožnji naravnost imaš občutek, kot da je prazna prednja guma. Težko delaš male popravke za vožnjo naravnost. Pri nekaj hitrejši vožnji in večjih odklonih krmila, pa motor iz vožnje naravnost kar sam "pade" v ovinek. vandrovec 1
MiNa Objavljeno Julij 5, 2017 Opozori Objavljeno Julij 5, 2017 (popravljeno) Tale navodila (REPROM) sem uporabil kot pripomoček pri menjavi omenjenih ležajev. MenjavaKrmilnegaLezaja.pdf MenjavaKrmilnegaLezaja1.pdf Popravljeno Julij 5, 2017. Popravil MiNa car_freak, Rdeči in Quest 3
Rdeči Objavljeno Julij 5, 2017 Opozori Objavljeno Julij 5, 2017 Menjal sem ga tudi pri mojem ita. pred zimo. Težava je bila samo pri spodnjem ležaju na križu, ker ne prideš zraven. Pomagal sem si s fenom, vendar sem uničil spodnji semering. Drugače pa ni bilo težav
MiNa Objavljeno Julij 21, 2017 Opozori Objavljeno Julij 21, 2017 Ob 30. 5. 2017 ob 11:07, MiNa pravi: me je začelo "hecat" stikalo sklopke, ki onemogoča zagon motorja, če je na mestu v prestavi. Včeraj sva enako napako (okvaro) rešila na kolegovi 8-stotki (50Kkm) bosa, HyperJack in Joker 3
MiNa Objavljeno Julij 25, 2017 Opozori Objavljeno Julij 25, 2017 Prispelo danes. Za boljše "dihanje" in "krvni" obtok rdečka in sivčka. igc1, Joker, ciciban in 1 other 4
Someone12 Objavljeno Julij 25, 2017 Opozori Objavljeno Julij 25, 2017 Ob 12. 7. 2015 ob 22:34, THOMPSON pravi: Še odgovor na vprašanje, kako sem rešil težavo s nabijanjem. Težava je bila v odlitku zadnje prirobnice, na katero se privije zobnik. na notranji strani je bil med štirimi naležnimi površinami reliefni odtis proizvajalca (BMW, made in India) zato je v kolo (z gumi blažilci) vpeta prirobnica opletala in udarjala navznozer v feltno, izključno ob obremenitvi. posledično je tudi ležaj vzel vrag. Odlitek sem odfleksal z brusno ploščo (motor v garanciji!!!!!!), zamenjal ležaje in gumi blažilce (naredil sam, saj šalabajzerjem ne zaupam več), zadeva dela tako, kot je treba. še malo fotk :grim uh... si pa imel pustolovščine s temle motorjem... Super da si odkril tole in odbrusil. DAMI34 1
THOMPSON Objavljeno Julij 25, 2017 Opozori Objavljeno Julij 25, 2017 Ja, v prvih štirih mesecih mi je pil kri BMW SLO Kasneje nič. Trenutno sem na 40kkm. igc1 in vandrovec 2
vandrovec Objavljeno Julij 25, 2017 Opozori Objavljeno Julij 25, 2017 Je samo napis na odlitku bil problem, ker to imajo verjetno vsi? Ali je bil odlitek izven tolerance in je sele z brusenjem enakomerno nasedel na podlago?
THOMPSON Objavljeno Julij 25, 2017 Opozori Objavljeno Julij 25, 2017 (popravljeno) V mojem primeru DA, za druge primere ne vem in me ni zanimalo. To je naloga drugih, kateri so (dobro in redno) plačani s strani proizvajalca za podporo uporabnikom v podobnih nesrečnih primerih. Zobnik je zaradi izbokline (napis BMW Made in India) opletal levo-desno (ni pa opletal ekscentrično) Odflexaš, če ugotoviš kje in problem rešen. lp, andrej . Popravljeno Julij 25, 2017. Popravil THOMPSON vandrovec, Joker in BIF 3
NejcZ Objavljeno Julij 27, 2017 Opozori Objavljeno Julij 27, 2017 Ej, je dober motor 800GS? Slabo kaže z denarci za KTM 1090 in bo treba malo kompenzirat, pa gledam tasrednjega GSa tam 2015,2016 letnik. V bistvu me najbolj zanima na kaj je treba biti pozoren pri teh letnikih in kakšne so razlike med opremo/modeli.
MiNa Objavljeno Julij 27, 2017 Opozori Objavljeno Julij 27, 2017 (popravljeno) Dober ali ne dober to je stvar posameznika, se pa lahko pokvari kot vse ostalo. Letnikov 15/16 praktično brez "opreme" ni. Ponavadi so se novi prodali "ful option". Seveda so uporabniki potem dodali še kaj (kovčki, confort sedež, ščitniki motorja...). ADV to v osnovi ima dodano in seveda večji tank. Primerjava. Popravljeno Julij 27, 2017. Popravil MiNa DAMI34 1
boych Objavljeno Julij 27, 2017 Opozori Objavljeno Julij 27, 2017 pred 39 minutami, NejcZ pravi: Ej, je dober motor 800GS? Slabo kaže z denarci za KTM 1090 in bo treba malo kompenzirat, pa gledam tasrednjega GSa tam 2015,2016 letnik. V bistvu me najbolj zanima na kaj je treba biti pozoren pri teh letnikih in kakšne so razlike med opremo/modeli. Nekih posebnih felerjev pri F mašini ni za zaslediti ... pri letniku, ki ga omenjaš, si lahko kot dodatno opremo omisliš ESA, ABS, ASC, ... najina dva gresta trenutno še ko urice ... bosa 1
NejcZ Objavljeno Julij 27, 2017 Opozori Objavljeno Julij 27, 2017 Kaj pa razlika med GS in GS Adventure, ali Trophy? Melbi pa vso to elektroniko, zaščito motorja spodaj, centralca.. nevem, pač čimveč opreme Je dobra cena 10 jurjov za tiste od Adriatic mototours? Al je bolje 2 jurja več za novega?
MiNa Objavljeno Julij 27, 2017 Opozori Objavljeno Julij 27, 2017 Za dva tisočaka si lahko umisliš zelo lepo potovanje...
boych Objavljeno Julij 28, 2017 Opozori Objavljeno Julij 28, 2017 pred 13 urami, NejcZ pravi: Kaj pa razlika med GS in GS Adventure, ali Trophy? Melbi pa vso to elektroniko, zaščito motorja spodaj, centralca.. nevem, pač čimveč opreme Je dobra cena 10 jurjov za tiste od Adriatic mototours? Al je bolje 2 jurja več za novega? Razlika med GS in GSA je več ali manj v plastikah, velikosti tanka in še parih malenkostih, GSA ima zaradi širine in visoke šipe zelo dobro vetrno zaščito , zaščita motorja spodaj sicer je, ampak to zamenjaš z kakšno ''heavy duty'', recimo od SW Motech (Klik). Koliko se piše po forumih Adriatic mototours zelo dobro skrbi za motorje in se nakup pri njih izplača ... (baba čula, baba rekla...)
NejcZ Objavljeno Julij 30, 2017 Opozori Objavljeno Julij 30, 2017 Sem pogledal zdaj malo GSA, pomoje imakar več prednosti pred navadnim, predvsem mi je vizualno boljši. Kaj pa tole? http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2017/april/updated-bmw-f800gs-f850gs/ Se splača počakati?
MiNa Objavljeno Julij 31, 2017 Opozori Objavljeno Julij 31, 2017 pred 16 urami, NejcZ pravi: Se splača počakati? Glede čakanja se mora odločit vsak sam. Kar nekaj dima se je že prevalilo okrog novega 850/900. Najbrž bo ob zamenjavi modela nekaj več "starejših" modelov na razpolago. Cena novega bo pomoje prej tam okoli 14K€ kot 13K€, še posebej ker so "vroče žemljice" vedno nekoliko zasoljene.
boych Objavljeno Julij 31, 2017 Opozori Objavljeno Julij 31, 2017 Pravkar, MiNa pravi: Glede čakanja se mora odločit vsak sam. Kar nekaj dima se je že prevalilo okrog novega 850/900. Najbrž bo ob zamenjavi modela nekaj več "starejših" modelov na razpolago. Cena novega bo pomoje prej tam okoli 14K€ kot 13K€, še posebej ker so "vroče žemljice" vedno nekoliko zasoljene. Pa še možno je, da se bodo pojavili kakšni problemi, ker bo mašina na novo zasnovana ...
NejcZ Objavljeno Avgust 21, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2017 Zdaj sem za vikend enega zamudil.. v petek zvečer ga vidim, v soboto zjutraj ga ni bilo več. Končno en po realni ceni (8350€) je bil prodan takoj. 2015 letnik, z ogromnim kupom dodatne opreme (ščiti, plata, komfort sedež....) od prvega lastnika in z cca 25kkm. Proda še kdo kakšnega takšnega?
MiNa Objavljeno Avgust 22, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 22, 2017 Na mojem se je včeraj v garaži zaustavil števec pri tejle cifri... Ni vse v malo kilometrih. DAMI34, Quest in Mavti 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se