Skoči na vsebino

BMW F 800 GS


DeReN

Priporočene objave

pred 11 urami, MiNa pravi:

Enaka slika (drugo ozadje) in 63Kkm kasneje...

DSC02965.thumb.JPG.36041f923cf7e5c158966f62a9b0a302.JPG

Ko sem že pri delu še menjava olja v zavorah spredaj in zadaj,

DSC02973.thumb.JPG.d56929ffe04c301a94cc8c2563dbe4c8.JPG

menjava prednjih ploščic, po 112Kkm je bil že čas in

DSC02971.thumb.JPG.1e57814a9a051db13f7aecef2c7240b9.JPG

menjava olja v vilicah,

DSC02968.thumb.JPG.a6dba4b29a1a4b4f4e7963c6a9a4737d.JPG

pripomoček za pravilen nivo olja in

DSC02969.thumb.JPG.2d71f161928249a2e95299603119d607.JPG

dodal sem še zaščitne mehove (ni v trendu je pa hudo blagodejno za teleskope).

DSC02970.thumb.JPG.cdbc4ac682ec72f413a79698904a54f9.JPG

in na koncu še test novega alternatorja.

DSC02974.thumb.JPG.39b0f83faf54a5c9c02523341dc2a582.JPG

Dela!

Jutri še menjava prednje gume E08 potem pa, GAAAAS!

Semeringov v vilicah pa nisi menjal ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

UUUU, a to že drugič?

Je pa držal dalj časa kot original :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Kawl pravi:

Semeringov v vilicah pa nisi menjal ?

Ja to naj bi bil sestavni delmenjave olja. Opravil sem ga že drugič (prvič pri 60Kkm) semeringi so tudi takrat ostali original. Ne vem zakaj bi popravljal to kar ni pokvarjeno (sicer to vsi reklamirajo) so pa bili slučaji, da se "uščije" nov semering po menjavi.

pred eno uro, Scarabeo 500 pravi:

UUUU, a to že drugič?

Hm, saj olje tudi menjam na vsakih 10K :P.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Že od nakupa motorja (2015) imam težavo, da  motor (800 GS) cuka tam pri hitrosti okoli 150/h, ko mu dodajaš plin oz. se bližaš tej hitrosti? Če je motor dalj časa obremenjen pa zna crknit tudi med vožnjo  (npr. pri manjši hitrosti mi je dvakrat crknil visoko v hribih v Grčiji in na AC pred Beogradom) Mehanik mi je že zamenjal cin špulo in obe svečki, pa se je napaka še vedno pojavljala. Potem sem "na posodo" imel na turi po Grčiji  tisto elektroniko na vrhu črpalke za gorivo, pa blo isto. Lani spustil celo sezono zarad ene operacije, letos mi pa prejšnji teden  menjali črpalko za gorivo (ne original ampak cenovno dosti cenejšo varianto na priporočilo enega drugega BMWjaša). Težave pa še vedno iste. Ima kdo kak nasvet kaj bi še blo za sčekirat oz. vsaj napotek za kakega dobrega mehanika, da mi ne bodo na pamet pol mašine zamenjali, da mogoče odpravijo napako?

Motor je GS 800, letnik 2008, prevoženih pa ima 58.000 km...sam sem po fohu pravnik in popolnoma nevešč tehnikalij :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, rasomon pravi:

Motor je GS 800, letnik 2008, prevoženih pa ima 58.000 km...sam sem po fohu pravnik in popolnoma nevešč tehnikalij :)

Toži prodajalca :blush:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se vozil z najetim po Sardiniji :OK:. Krasno.   Uživajta

 

dovolj motorne in zavorne moči in zraven lahkotnos. Vijuganje po Sardinijski neskončnih ovinkih (po hribovitem delu)

je bila prava uživanjcija tako, da mi je kolega porinil svojega GS ADV in se raje vozil z "malim" GSom (800).

Ima nastavljivo podvozje, ...?

@gsxf750 vzmetenje ni elektronsko, je le 2010 letnik.

Predvsem sem zadovoljen, ker je kupljen od prvega lastnika z 10 600 km. Motor ima vso opremo, tudi alarm =). Manjkajo mu trenutno le še roll bari, da malo zaščitimo boke in pa en izpuh :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 17. 4. 2017 ob 12:04, rasomon pravi:

Pozdravljeni.

Že od nakupa motorja (2015) imam težavo, da  motor (800 GS) cuka tam pri hitrosti okoli 150/h, ko mu dodajaš plin oz. se bližaš tej hitrosti? Če je motor dalj časa obremenjen pa zna crknit tudi med vožnjo  (npr. pri manjši hitrosti mi je dvakrat crknil visoko v hribih v Grčiji in na AC pred Beogradom) Mehanik mi je že zamenjal cin špulo in obe svečki, pa se je napaka še vedno pojavljala. Potem sem "na posodo" imel na turi po Grčiji  tisto elektroniko na vrhu črpalke za gorivo, pa blo isto. Lani spustil celo sezono zarad ene operacije, letos mi pa prejšnji teden  menjali črpalko za gorivo (ne original ampak cenovno dosti cenejšo varianto na priporočilo enega drugega BMWjaša). Težave pa še vedno iste. Ima kdo kak nasvet kaj bi še blo za sčekirat oz. vsaj napotek za kakega dobrega mehanika, da mi ne bodo na pamet pol mašine zamenjali, da mogoče odpravijo napako?

Motor je GS 800, letnik 2008, prevoženih pa ima 58.000 km...sam sem po fohu pravnik in popolnoma nevešč tehnikalij :)

 

Sodeč po opisu bi rekel,da je težava na senzorju vrtljajev.....če prav razumem pri hladnem motorju ni tržav.

Kaj pa ko crkne,a takoj nazaj kresne?

Kaj pravi tester?verjetni nič

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Wakasaki pravi:

Sodeč po opisu bi rekel,da je težava na senzorju vrtljajev.....če prav razumem pri hladnem motorju ni tržav.

Kaj pa ko crkne,a takoj nazaj kresne?

Kaj pravi tester?verjetni nič

 

Tester ne pokaže nič, težave so pri višji brzini, pa pri manjši kdaj pa kdaj ob daljši obremenitvi. Kresne bolj ali manj takoj. Hvala za nasvet, bomo poskusili še glede senzorja. Verjetno se da odklopit, da lahko motor laufa tudi brez njega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kateri tester uporabljaš? GS911?

Koliko kilometrov imaš prevoženih? Takole na "oko" bi rekel črpalka ali filter goriva. Meni je pri počasni vožnji crknil enkrat. Po menjavi filtra (MAHLE KL315) teh problemov že 30Kkm ni.

Mogoče bi še pogledal stikalo bočnega stojala (vibracije) pri višjih hitrostih.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, MiNa pravi:

Kateri tester uporabljaš? GS911?

Koliko kilometrov imaš prevoženih? Takole na "oko" bi rekel črpalka ali filter goriva. Meni je pri počasni vožnji crknil enkrat. Po menjavi filtra (MAHLE KL315) teh problemov že 30Kkm ni.

Mogoče bi še pogledal stikalo bočnega stojala (vibracije) pri višjih hitrostih.

test mi delali 2015 na Selmarju v MB in ni pokazalo nič...tudi preverjal pri njih, če bi bili kakšni vpoklici oz. nadgradnje za motor...črpalka ni, ker je bila cca 2 tedna nazaj zamenjana, pa ga zopet isto lomi ta k...a :) ...hvala vsem za nasvete..javim kaj blo, ko mi mehanik (upam da) poštima zadevo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, rasomon pravi:

Tester ne pokaže nič, težave so pri višji brzini, pa pri manjši kdaj pa kdaj ob daljši obremenitvi. Kresne bolj ali manj takoj. Hvala za nasvet, bomo poskusili še glede senzorja. Verjetno se da odklopit, da lahko motor laufa tudi brez njega?

Ne ne bo laufu brez....no ja mislim da ne in ravno to je tist k......            

Vsak izpad signala vrtljajev prekine dovod goriva/iskro na svečki.Probaj...

Tale ideja od MiNa glede stikala od tačke tud ni švoh.

Upam, uspešno rešiš...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj bi nalil v motor, pol sintetiko ali sintetiko? Sedaj je nekaj notri, pa nevem kaj. BMW mislim, da predlaga polsintetiko in bi kar tako nadaljeval?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, HyperJack pravi:

Kaj bi nalil v motor, pol sintetiko ali sintetiko? Sedaj je nekaj notri, pa nevem kaj. BMW mislim, da predlaga polsintetiko in bi kar tako nadaljeval?

raje sintetiko pri zračno hlajenih pa tudi sicer

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Snecer pravi:

raje sintetiko pri zračno hlajenih pa tudi sicer

Ne pametuj!!!!!

Pri več motorjih po sintetiki sklopka drsi!Ne vem kak je za ta bmw!

Recimo kawasaki zx6r l.98 ...nalil motul 300V ki je sintetika in po prvi vožnji spustil ven in nalil motul 5100 in glej čudežno je motor spet vredi šel...

Sam imel motul 5100 ali agip in menjaval med 2500km in 3000km....po tem dogodku vedno!

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekvalitetno (neprimerno) olje si vlival, ki ni ustrezalo specifikacijam, saj ti piše v knjigi

do sedaj sipal shell, castrol, repsol, motorex... vedno vse bp, tu pa tam se pri kakem čuti, da je menjalnik bolj trd

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, BIF pravi:

Ima Snecer kar prav. Bistvo pa je v aditivih za sklopko.

Ker priporoča vsem sintetiko ??? Ali ker misliš,da ima slučajno prav glih za ta model motorja?Na njetovem motorju ni nikoli niti 3000 obratov....on lahko vliva kva če :ras:

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj tu ne gre samo za obrate, sintetika se tudi manj segreje in ker (vsaj pri meni) hladi še alternator, je stvar več kot dobrodošla.

No, še @HyperJack odgovorimo, isto vsiplješ kot v versača :)

 

Nabaviš ugodno tukaj

http://www.motornaolja.com/produkt/castrol-power-1-4t-10w-40/

Popravljeno . Popravil Snecer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, BIF pravi:

Če je več obratov...toliko bolj sintetiko.

Kar se sklopke tiče...kot sem omenil...bistvo je v aditivih ne v sintetiki ali pol-sintetiki.

Maš prav,ker moji mopedi nikoli niso videli več kot 2000 obratov....

Pač jz sem dajal kar sem napisal...menjaval pred 3000km in nikoli,res nikoli problem z 4T mašino!Aja pa popolnoma vedno malo več olja kot mora biti.....wheeli mašine...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za motorje z mokro sklopko ( več lamelna sklopka v oljni kopeli ) mora olje ustrezati specifikaciji JASO M1 ali novejši JASO M2. To tudi jasno piše na kanistru, poleg pa je številka atesta v tej inštituciji. Olja, ki ne ustrezajo temu standardu lahko ( ni pa nujno ) vodijo do drsenja sklopke zaradi aditivov, ki zmanjšujejo trenje na motornih ležajih ( molibden ipd. ).

Motul V300 sigurno ustreza mokri sklopki kot tudi 5100 in 7100. Ali je bazno olje sintetično ali mineralno nima veze za sklopko. Sigurno pa je sintetično vedno boljše od mineralnega, ne glede na število vrtljajev motorja, ker bo olje dlje časa obdržalo viskoznosti, ki so navedene v specifikaciji olja. To je tako zaradi kemične čistosti in enakomerne dolžine molekularnih verig, ki jih mineralno ne dosega. Zato mineralna olja vsebujejo aditive iz posebnih polimerov, katerih molekularne verige se pri višanju temperature raztegujejo in olju omogočajo viskozno stabilnost ( ostaja dovolj gosto ). Ti polimeri pa se hitro obrabljajo. Sintetika ni odvisna od teh polimerov.

Katero znamko natakate nima veze, vsa sintetična olja so razreda 4 ( estri ) ali 5 ( sintetizirana olja iz osnove metana ). Izogibajte pa se pol sintetiki, ker je velikokrat cenovni nateg. V industriji maziv namreč ni standarda, koliko % mora olje vsebovati sintetike, da se mu lahko podeli tak naziv. Velja neko nenapisano pravilo, da vsaj 30%. Torej ne veš , kaj si dobil za svoj denar.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, IZTOK pravi:

Za motorje z mokro sklopko ( več lamelna sklopka v oljni kopeli ) mora olje ustrezati specifikaciji JASO M1 ali novejši JASO M2. To tudi jasno piše na kanistru, poleg pa je številka atesta v tej inštituciji. Olja, ki ne ustrezajo temu standardu lahko ( ni pa nujno ) vodijo do drsenja sklopke zaradi aditivov, ki zmanjšujejo trenje na motornih ležajih ( molibden ipd. ).

Motul V300 sigurno ustreza mokri sklopki kot tudi 5100 in 7100. Ali je bazno olje sintetično ali mineralno nima veze za sklopko. Sigurno pa je sintetično vedno boljše od mineralnega, ne glede na število vrtljajev motorja, ker bo olje dlje časa obdržalo viskoznosti, ki so navedene v specifikaciji olja. To je tako zaradi kemične čistosti in enakomerne dolžine molekularnih verig, ki jih mineralno ne dosega. Zato mineralna olja vsebujejo aditive iz posebnih polimerov, katerih molekularne verige se pri višanju temperature raztegujejo in olju omogočajo viskozno stabilnost ( ostaja dovolj gosto ). Ti polimeri pa se hitro obrabljajo. Sintetika ni odvisna od teh polimerov.

Katero znamko natakate nima veze, vsa sintetična olja so razreda 4 ( estri ) ali 5 ( sintetizirana olja iz osnove metana ). Izogibajte pa se pol sintetiki, ker je velikokrat cenovni nateg. V industriji maziv namreč ni standarda, koliko % mora olje vsebovati sintetike, da se mu lahko podeli tak naziv. Velja neko nenapisano pravilo, da vsaj 30%. Torej ne veš , kaj si dobil za svoj denar.

Zato sem jz nekje razmišljal takole....menjam motul 5100 ali agip na 2500km do 3000km..Dam pa malo več kot pol manj...oljni filter je itak par eu..se pravi me stane nekje kot bi menjal na 9000km in dajal not motul 300v...pa imam non stop sveže olje...vsak se pač po svoje odloči...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!