Skoči na vsebino

BMW F 800 GS


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Hvala vsem za odgovore!

Popravljeno . Popravil HyperJack
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Vse enkrat "crkne".

Na zadnji vožnji me je začelo "hecat" stikalo sklopke, ki onemogoča zagon motorja, če je na mestu v prestavi.

IMG_20170530_101316.thumb.jpg.28e7d07b07e11282a6395adbe043f07f.jpg

Potrditev dobim s pomočjo "orodja" GS911.

IMG_20170530_101304.thumb.jpg.a734cd8718c8710a42f77418bb896258.jpg

Stikalo sem razstavil in na oko kot novo (119 Kkm)

IMG_20170530_101531.thumb.jpg.399be37feb8456530fdc2989db951c32.jpg

Uporabim preizkušeno varianto navadnega časopisnega papirja (smirkov papir ne pride v poštev pregrob).

IMG_20170530_102254.thumb.jpg.6cfd038f0080cc685c429761a11f968a.jpg

Sestavim nazaj in preizkusim, deluje. 

Prihranek cca  40€.

 

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Eto ti ga na BMW-ja. Malo čez 120Kkm in že spet "roke v šmiru".

Sledovi na ležajih krmila...

IMG_20170703_180453.thumb.jpg.552aec1093c920b513e89e57255cbb5e.jpg

IMG_20170703_180518.thumb.jpg.6680c6294bd8a6c23ae3be07b937a984.jpg

Spodnji ležaj, zelo rjav tukaj že deloma opran,

IMG_20170703_180554.thumb.jpg.e971763e2536cd8783bc1eefbe773523.jpg

IMG_20170703_180530.thumb.jpg.120a94879c28ba3d6b74391d60ba987b.jpg

zgornji malo boljše ampak potrebna menjava.

Vstavil bom enake NTN vendar kupljene pri lokalnem specialistu za ležaje.

Ja tudi tukaj bo kar nekaj prihranka.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Takole, dva nova ležaja (31€) in dobri 2 uri pa motor pelje kot nov.

Objavljeno
pred 13 urami, vandrovec pravi:

Prej ni gladko zavijal ali kaj je bilo narobe?

Pri počasni vožnji naravnost imaš občutek, kot da je prazna prednja guma. Težko delaš male popravke za vožnjo naravnost. Pri nekaj hitrejši vožnji in večjih odklonih krmila, pa motor iz vožnje naravnost kar sam "pade" v ovinek.

 

Objavljeno

Menjal sem ga tudi pri mojem ita. pred zimo. Težava je bila samo pri spodnjem ležaju na križu, ker ne prideš zraven. Pomagal sem si s fenom, vendar sem uničil spodnji semering. Drugače pa ni bilo težav

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno
Ob 30. 5. 2017 ob 11:07, MiNa pravi:

me je začelo "hecat" stikalo sklopke, ki onemogoča zagon motorja, če je na mestu v prestavi.

Včeraj sva enako napako (okvaro) rešila na kolegovi 8-stotki (50Kkm)

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Prispelo danes. Za boljše "dihanje" in "krvni" obtok rdečka in sivčka.

DSC04606.thumb.JPG.50fd8f846ec79343b2d2a1b585356acb.JPG

Objavljeno
Ob 12. 7. 2015 ob 22:34, THOMPSON pravi:

Še odgovor na vprašanje, kako sem rešil težavo s nabijanjem.

 

Težava je bila v odlitku zadnje prirobnice, na katero se privije zobnik.

na notranji strani je bil med štirimi naležnimi površinami reliefni odtis proizvajalca (BMW, made in India)

zato je  v kolo (z gumi blažilci) vpeta prirobnica opletala in udarjala navznozer v feltno, izključno ob obremenitvi. posledično je tudi ležaj vzel vrag.

 

Odlitek sem odfleksal z brusno ploščo (motor v garanciji!!!!!!), zamenjal ležaje in gumi blažilce (naredil sam, saj šalabajzerjem ne zaupam več), zadeva dela tako, kot je treba.

 

še malo fotk  :grim

 

 

post-20815-0-18846100-1436733174_thumb.jpg

post-20815-0-98987400-1436733188_thumb.jpg

post-20815-0-84393200-1436733206_thumb.jpg

post-20815-0-35145700-1436733227_thumb.jpg

post-20815-0-03696700-1436733246_thumb.jpg

uh... si pa imel pustolovščine s temle motorjem...

Super da si odkril tole in odbrusil.

Objavljeno

Ja, v prvih štirih mesecih mi je pil kri BMW SLO :angryrant1:

Kasneje nič. Trenutno sem na 40kkm.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Je samo napis na odlitku bil problem, ker to imajo verjetno vsi? Ali je bil odlitek izven tolerance in je sele z brusenjem enakomerno nasedel na podlago?

Objavljeno (popravljeno)

V mojem primeru DA, za druge primere ne vem in me ni zanimalo. To je naloga drugih, kateri so (dobro in redno) plačani s strani proizvajalca za podporo uporabnikom v podobnih nesrečnih primerih. 

Zobnik je zaradi izbokline (napis BMW Made in India) opletal levo-desno (ni pa opletal ekscentrično)

 

Odflexaš, če ugotoviš kje in problem rešen.

 

lp, andrej

 

.

Popravljeno . Popravil THOMPSON
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ej, je dober motor 800GS? :P
Slabo kaže z denarci za KTM 1090 in bo treba malo kompenzirat, pa gledam tasrednjega GSa tam 2015,2016 letnik.

V bistvu me najbolj zanima na kaj je treba biti pozoren pri teh letnikih in kakšne so razlike med opremo/modeli.

Objavljeno (popravljeno)

Dober ali ne dober to je stvar posameznika, se pa lahko pokvari kot vse ostalo.

Letnikov 15/16 praktično brez "opreme" ni. Ponavadi so se novi prodali "ful option". Seveda so uporabniki potem dodali še kaj (kovčki, confort sedež, ščitniki motorja...). ADV to v osnovi ima dodano in seveda večji tank.

57127.jpg.8dfc8641861b505e8e7a730467295c62.jpg

Primerjava.

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno
pred 39 minutami, NejcZ pravi:

Ej, je dober motor 800GS? :P
Slabo kaže z denarci za KTM 1090 in bo treba malo kompenzirat, pa gledam tasrednjega GSa tam 2015,2016 letnik.

V bistvu me najbolj zanima na kaj je treba biti pozoren pri teh letnikih in kakšne so razlike med opremo/modeli.

Nekih posebnih felerjev pri F mašini ni za zaslediti ... pri letniku, ki ga omenjaš, si lahko kot dodatno opremo omisliš ESA, ABS, ASC, ... najina dva gresta trenutno še ko urice ;) ...  

Objavljeno

Kaj pa razlika med GS in GS Adventure, ali Trophy? Melbi pa vso to elektroniko, zaščito motorja spodaj, centralca.. nevem, pač čimveč opreme :D  Je dobra cena 10 jurjov za tiste od Adriatic mototours? Al je bolje 2 jurja več za novega?

Objavljeno

Za dva tisočaka si lahko umisliš zelo lepo potovanje...

Objavljeno
pred 13 urami, NejcZ pravi:

Kaj pa razlika med GS in GS Adventure, ali Trophy? Melbi pa vso to elektroniko, zaščito motorja spodaj, centralca.. nevem, pač čimveč opreme :D  Je dobra cena 10 jurjov za tiste od Adriatic mototours? Al je bolje 2 jurja več za novega?

Razlika med GS in GSA je več ali manj v plastikah, velikosti tanka in še parih malenkostih, GSA ima zaradi širine in visoke šipe zelo dobro vetrno zaščito , zaščita motorja spodaj sicer je, ampak to zamenjaš z kakšno ''heavy duty'', recimo od SW Motech (Klik).
Koliko se piše po forumih Adriatic mototours zelo dobro skrbi za motorje in se nakup pri njih izplača ... (baba čula, baba rekla...)

Objavljeno
pred 16 urami, NejcZ pravi:

Se splača počakati?

Glede čakanja se mora odločit vsak sam.

Kar nekaj dima se je že prevalilo okrog novega 850/900. Najbrž bo ob zamenjavi modela nekaj več "starejših" modelov na razpolago.

Cena novega bo pomoje prej tam okoli 14K€ kot 13K€, še posebej ker so "vroče žemljice" vedno nekoliko zasoljene.

Objavljeno
Pravkar, MiNa pravi:

Glede čakanja se mora odločit vsak sam.

Kar nekaj dima se je že prevalilo okrog novega 850/900. Najbrž bo ob zamenjavi modela nekaj več "starejših" modelov na razpolago.

Cena novega bo pomoje prej tam okoli 14K€ kot 13K€, še posebej ker so "vroče žemljice" vedno nekoliko zasoljene.

Pa še možno je, da se bodo pojavili kakšni problemi, ker bo mašina na novo zasnovana ... 

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdaj sem za vikend enega zamudil.. v petek zvečer ga vidim, v soboto zjutraj ga ni bilo več.

Končno en po realni ceni (8350€) je bil prodan takoj. 2015 letnik, z ogromnim kupom dodatne opreme (ščiti, plata, komfort sedež....) od prvega lastnika in z cca 25kkm. Proda še kdo kakšnega takšnega? :D

Objavljeno

Na mojem se je včeraj v garaži zaustavil števec pri tejle cifri...

IMG_20170821_185406.thumb.jpg.2238741cce5c410c9997953776ada1b7.jpg

Ni vse v malo kilometrih.

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!