MitcH' Objavljeno September 23, 2017 Deli Objavljeno September 23, 2017 A je že kdo zamenjal sprednji verižnik iz 16 zob na 17 zob. Koliko obratov je padlo pri isti hitrosti? Zmanjšal mu bi obrate pri daljšem potovanju in najverjetneje znižal porabo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
XTR Objavljeno September 23, 2017 Deli Objavljeno September 23, 2017 Preveri tukaj: http://www.gearingcommander.com/ V bazi najdeš tudi podatke za GS-a. MitcH' in GO_Tomi 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Scarabeo 500 Objavljeno September 24, 2017 Deli Objavljeno September 24, 2017 pred 9 urami, MitcH' pravi: A je že kdo zamenjal sprednji verižnik iz 16 zob na 17 zob. Koliko obratov je padlo pri isti hitrosti? Zmanjšal mu bi obrate pri daljšem potovanju in najverjetneje znižal porabo. Če ti kaj pomaga. Jaz sem na mojem zamenjal za 1 zob manjšega in izgubil okoli 500 obratov. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno September 24, 2017 Deli Objavljeno September 24, 2017 pred 28 minutami, Scarabeo 500 pravi: A je že kdo zamenjal sprednji verižnik iz 16 zob na 17 zob. HI. Modeli F z 800ccm motorji imajo različne sekundarne prenose F650GS ima 17/41, F700GS ima 17/42, F800GS ima 16/42 in F800GSADV enako 16/42. Pri mojem F650 je v 6 prestavi hitrost 120Km/h pri 4000 obratih/min. Pri "rdečku" F700 pa cca 200 obr/min več za enako hitrost. To so seveda odčitki iz števcev, ki ni nujno da so povsem točni. MitcH' in bosa 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Scarabeo 500 Objavljeno September 24, 2017 Deli Objavljeno September 24, 2017 pred 16 minutami, MiNa pravi: Pri mojem F650 je v 6 prestavi hitrost 120Km/h pri 4000 obratih/min. Pri "rdečku" F700 pa cca 200 obr/min več za enako hitrost. To so seveda odčitki iz števcev, ki ni nujno da so povsem točni. A imaš dizla . Moj ima 15/47 in pri tem razmerju ima 4500 vrtljajev pri 100 kmh. (po števcu) Sedaj potrebujem okoli 5000 obratov za stotko. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno September 24, 2017 Deli Objavljeno September 24, 2017 800tke so res bolj dizli . Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
u-r-o-s Objavljeno September 24, 2017 Deli Objavljeno September 24, 2017 Ob 12. 9. 2017 ob 21:42, MiNa pravi: Šminka ali nadgradnja? A za velikega tud obstaja? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
u-r-o-s Objavljeno September 24, 2017 Deli Objavljeno September 24, 2017 Kolikor gledam, še ne... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
damjandugi Objavljeno September 24, 2017 Deli Objavljeno September 24, 2017 Obstaja.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
damjandugi Objavljeno September 24, 2017 Deli Objavljeno September 24, 2017 Obstaja.. https://d2d-accessories.myshopify.com/collections/bmw-motorcycle-lighting/products/bmw-r1200-gs-2014-2017-led-replacement-headlight Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
u-r-o-s Objavljeno September 24, 2017 Deli Objavljeno September 24, 2017 V mislih sem imel za starega velikega k25 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NejcZ Objavljeno September 24, 2017 Deli Objavljeno September 24, 2017 Luč na 800 res ni bogvekaj, medtem ko svetilnost original meglenk je vrhunska. Ideja za kakšno žarnico? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
THOMPSON Objavljeno September 24, 2017 Deli Objavljeno September 24, 2017 Ne, z CREE LED je še slabše. Xenon nisem probal. Zaradi prostorske stiske za lučjo je problematično urediti fiksiranje bremena. Dimond Vision H7 je OK, ampak ima obupno kratko življensko dobo pri vožnji po McDamu. mogoče se čez zimo lotim kake predelave. lp, andrej Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
HyperJack Objavljeno Oktober 9, 2017 Deli Objavljeno Oktober 9, 2017 Kako je fajn imet tako fejst ženo <3 @TASH, da ti kr sama od sebe reče, pa vzemi moj motor pa nared en krog =). Pa sem šel, pogledat če je na Medvedjih ridah že sneg...ni še, je pa smrdelo kot da bo kmalu. Super mlinček je tole. Res se lepo pelje. Rey, Joker, igc1 in 6 others 9 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
grzo Objavljeno Oktober 11, 2017 Deli Objavljeno Oktober 11, 2017 Zdravo, sam se odločam za nakup f800GS...pa me zanima, če kej poznate te dva motorja?...: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12300395 https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12333745 oziroma priporočate kksnega drugega, ki je trenutno na trgu=) hvala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno Oktober 11, 2017 Deli Objavljeno Oktober 11, 2017 Po slikah sodit je bolj težko, malo me zmoti "umazanija" na 3Black iz prve povezave, sicer pa dokler ne vidiš v živo je težko sodit. Drugi je pa tudi modelno leto 12 le prodan in registriran je bil najbrž kasneje 14. Leta 13 so spremenili plastike ... Kakšnih drugih sprememb na bolje ali slabše pa ni bilo (razen alternatorja, ki je na letnikih pred 13 rad odpovedal). Meni na F650GS-800 motor enak kot na teh dveh le nekoliko "detunan" odpovedal že dvakrat. Trenutno ima moj motor 130Kkm pa je še vedno v TOP kondiciji. Jaz bi šel pogledat oba in se potemodločil... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno Oktober 11, 2017 Deli Objavljeno Oktober 11, 2017 "sivček" in "rdečko" dobila nova filtra za olje in novo olje (Motul 10W40). Na sivčku zamenjal tudi zadnje zavorne ploščice, prvič po 129947 kilometrih. Sledi še pregled "zdravja"z GS911, po menjavi sledi ponastavitev servisnega opozorila, ki se pojavi 1000km pred servisom in je prikazan na prikazovalniku potovalnega računalnika. Vse BP nobenih opozoril ali napak. In še pregled parametrov v realnem času Enako sledi tudi na rdečku... Priklop GS911, ponastavitev servisnega intervala, pregled napak in opozoril, tudi tu vse BP, potem pa še tu pregled parametrov v realnem času.. Kontrola ventilov sledi pa na naslednjem servisu.... Zapišem lahko, da je kljub 100 tisoč kilometrov razlike med obema motorjema "sivček" še vedno v TOP formi. Jutri pa zoped na jug.... Joker, DAMI34, vuk76 in 3 others 6 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
THOMPSON Objavljeno Oktober 11, 2017 Deli Objavljeno Oktober 11, 2017 Sem prav razumel, da so zadnje ploščice zdržale 130kkm? Pri obeh GS 800 in ADV-jih sem jih menjal na cca 25kkm. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NejcZ Objavljeno Oktober 11, 2017 Deli Objavljeno Oktober 11, 2017 Redko kdo sploh uporablja zadnjo zavoro, kar je po svoje zanimivo. Jaz verjetno obe enako. Kaj pa tole? New year, new me? Al ne 100hp je prednost pred starim, ni pa dovolj, mogoče je bolj zanimiv tempomat (glede na slike, ga ima). Bolj kot vse to pa me zanima če bodo kaj nadgradili vzmetenje in kakšen bo novi števec Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno Oktober 11, 2017 Deli Objavljeno Oktober 11, 2017 pred 21 minutami, THOMPSON pravi: Sem prav razumel, da so zadnje ploščice zdržale 130kkm? Da! (prednje sem menjal na 112Kkm PRVIČ). 3nity 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
grzo Objavljeno Oktober 13, 2017 Deli Objavljeno Oktober 13, 2017 Zdravo kot ste ze lahko videli iz moje prejsne objave se odlocam za nakup F800gs. Zanima pa me predvsem vaše izkusnje s tem motorjem se pravi zanesljivost, cene servisov, itd. Hvala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
HyperJack Objavljeno Oktober 13, 2017 Deli Objavljeno Oktober 13, 2017 Ma kateri na f800gs kakšen aftermarket višjo vetrno šipco? Ženi bi originalno zamenjal za višjo, toliko, če drugo leto narediva kakšno turco, da zmanjšam količino vetra. Potrebujem pa neko pametno rešitev brez bubnenja itd. Hvala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NejcZ Objavljeno Oktober 13, 2017 Deli Objavljeno Oktober 13, 2017 16 minutes ago, grzo said: Zdravo kot ste ze lahko videli iz moje prejsne objave se odlocam za nakup F800gs. Zanima pa me predvsem vaše izkusnje s tem motorjem se pravi zanesljivost, cene servisov, itd. Hvala Ubistvu so po mojem servisi dokaj ugodni na pooblaščencih. Mali servis na pooblaščencu, torej olje in filtri + pregled (mogoče se jih več skupaj postavi pa gledajo motor) je cca 100€ z davkom. 11 minutes ago, HyperJack said: Ma kateri na f800gs kakšen aftermarket višjo vetrno šipco? Ženi bi originalno zamenjal za višjo, toliko, če drugo leto narediva kakšno turco, da zmanjšam količino vetra. Potrebujem pa neko pametno rešitev brez bubnenja itd. Hvala Vzami povišek od Touratech. Al imaš čisto malo navadno šipco? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
HyperJack Objavljeno Oktober 13, 2017 Deli Objavljeno Oktober 13, 2017 pred 19 minutami, NejcZ pravi: Ubistvu so po mojem servisi dokaj ugodni na pooblaščencih. Mali servis na pooblaščencu, torej olje in filtri + pregled (mogoče se jih več skupaj postavi pa gledajo motor) je cca 100€ z davkom. Vzami povišek od Touratech. Al imaš čisto malo navadno šipco? Oriđiđi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MitcH' Objavljeno November 6, 2017 Deli Objavljeno November 6, 2017 (popravljeno) Konec je sezone, gume so "ćelave", pa razmišljam o Mitas E-07, pa ne vem kakšna je razlika med navadno in Dakar verzijo, razen v denarju. Nekje sem prebral, da je karkasa trša, to sploh ni slabo, večja nosilnost in stabilnejša guma. Kaj pa zmes tekalne povšine? Kaj pomeni "rumena črta" ? Ima kdo izkušnje? Popravljeno November 6, 2017. Popravil MitcH' Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se