Skoči na vsebino

BMW F 800 GS


Priporočene objave

Objavljeno

A je že kdo zamenjal sprednji verižnik iz 16 zob na 17 zob. Koliko obratov je padlo pri isti hitrosti? Zmanjšal mu bi obrate pri daljšem potovanju in najverjetneje znižal porabo.

Objavljeno
pred 9 urami, MitcH' pravi:

A je že kdo zamenjal sprednji verižnik iz 16 zob na 17 zob. Koliko obratov je padlo pri isti hitrosti? Zmanjšal mu bi obrate pri daljšem potovanju in najverjetneje znižal porabo.

Če ti kaj pomaga. Jaz sem na mojem zamenjal za 1 zob manjšega in izgubil okoli 500 obratov.

Objavljeno
pred 28 minutami, Scarabeo 500 pravi:

A je že kdo zamenjal sprednji verižnik iz 16 zob na 17 zob.

HI. Modeli F z 800ccm motorji imajo različne sekundarne prenose F650GS ima 17/41, F700GS ima 17/42, F800GS ima 16/42 in F800GSADV enako 16/42.

Pri mojem F650 je v 6 prestavi hitrost 120Km/h pri 4000 obratih/min. Pri "rdečku" F700 pa cca 200 obr/min več za enako hitrost. To so seveda odčitki iz števcev, ki ni nujno da so povsem točni.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 16 minutami, MiNa pravi:

 

Pri mojem F650 je v 6 prestavi hitrost 120Km/h pri 4000 obratih/min. Pri "rdečku" F700 pa cca 200 obr/min več za enako hitrost. To so seveda odčitki iz števcev, ki ni nujno da so povsem točni.

 

A imaš dizla :D.

Moj ima 15/47 in pri tem razmerju ima 4500 vrtljajev pri 100 kmh. (po števcu) Sedaj potrebujem okoli 5000 obratov za stotko.

Objavljeno

V mislih sem imel za starega velikega :) k25

Objavljeno

Luč na 800 res ni bogvekaj, medtem ko svetilnost original meglenk je vrhunska. Ideja za kakšno žarnico?

Objavljeno

Ne, z CREE LED je še slabše. 

Xenon nisem probal. Zaradi prostorske stiske za lučjo je problematično urediti fiksiranje bremena.

Dimond Vision H7 je OK, ampak ima obupno kratko življensko dobo pri vožnji po McDamu.

 

mogoče se čez zimo lotim kake predelave.

 

lp, andrej

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Kako je fajn imet tako fejst ženo <3 @TASH, da ti kr sama od sebe reče, pa vzemi moj motor pa nared en krog =). Pa sem šel, pogledat če je na Medvedjih ridah že sneg...ni še, je pa smrdelo kot da bo kmalu.

img-20171007-wa0000.jpg

Super mlinček je tole. Res se lepo pelje.

 

Objavljeno

Po slikah sodit je bolj težko, malo me zmoti "umazanija" na 3Black iz prve povezave, sicer pa dokler ne vidiš v živo je težko sodit. Drugi je pa tudi modelno leto 12 le prodan in registriran je bil najbrž kasneje 14.

Leta 13 so spremenili plastike ...

2013-BMW-F800GS4.thumb.jpg.ddab2823ac7f13da971ca829d61bbe62.jpg

Kakšnih drugih sprememb na bolje ali slabše pa ni bilo (razen alternatorja, ki je na letnikih pred 13 rad odpovedal). Meni na F650GS-800 motor enak kot na teh dveh le nekoliko "detunan" odpovedal že dvakrat. Trenutno ima moj motor 130Kkm pa je še vedno v TOP kondiciji.

Jaz bi šel pogledat oba in se potemodločil...

 

Objavljeno

"sivček" in "rdečko" dobila nova filtra za olje in novo olje (Motul 10W40).

Na sivčku zamenjal tudi zadnje zavorne ploščice, prvič po 129947 kilometrih.DSC05318.thumb.JPG.6869251f989c0128becea0bb450be16f.JPG

Sledi še pregled "zdravja"z GS911,

DSC05319.thumb.JPG.9e555f2a117a3c5713f3666cea652a53.JPG

po menjavi sledi ponastavitev servisnega opozorila, ki se pojavi 1000km pred servisom in je prikazan na prikazovalniku potovalnega računalnika.

DSC05324.thumb.JPG.95f1a5ae0937cffda00f27f892047ad7.JPG

Vse BP nobenih opozoril ali napak.

DSC05325.thumb.JPG.8325ac7d427826310750404eed210351.JPG

In še pregled parametrov v realnem času

DSC05327.thumb.JPG.bf645286a35b03b2cb133154ec2c2d47.JPG

Enako sledi tudi na rdečku...

Priklop GS911,

DSC05328.thumb.JPG.1211320779ae4ba3227bdc6b75beb3a1.JPG

ponastavitev servisnega intervala,DSC05331.thumb.JPG.c3fa36f15dd4931f8d2be0dd7175cb04.JPG

pregled napak in opozoril, tudi tu vse BP,

DSC05329.thumb.JPG.6fe856435326db6dbccab042464c3b0b.JPG

potem pa še tu pregled parametrov v realnem času..

DSC05332.thumb.JPG.f12b78450dc549316b75a7bd94262a5e.JPG

Kontrola ventilov sledi pa na naslednjem servisu....

Zapišem lahko, da je kljub 100 tisoč kilometrov razlike med obema motorjema "sivček" še vedno v TOP formi.

Jutri pa zoped na jug....

Objavljeno

Sem prav razumel, da so zadnje ploščice zdržale 130kkm? :eek:

Pri obeh  GS 800 in ADV-jih sem jih menjal na cca 25kkm. 

Objavljeno

Redko kdo sploh uporablja zadnjo zavoro, kar je po svoje zanimivo. Jaz verjetno obe enako.

Kaj pa tole? New year, new me? Al ne :P 100hp je prednost pred starim, ni pa dovolj, mogoče je bolj zanimiv tempomat (glede na slike, ga ima). Bolj kot vse to pa me zanima če bodo kaj nadgradili vzmetenje in kakšen bo novi števec :)

Capture.JPG.80acdd2e8c1f143435589912dd1d456d.JPG

Objavljeno
pred 21 minutami, THOMPSON pravi:

Sem prav razumel, da so zadnje ploščice zdržale 130kkm? :eek:

Da! (prednje sem menjal na 112Kkm PRVIČ).

Objavljeno

Zdravo

kot ste ze lahko videli iz moje prejsne objave se odlocam za nakup F800gs.  

Zanima pa me predvsem vaše izkusnje s tem motorjem se pravi zanesljivost, cene servisov, itd. 

Hvala

 

Objavljeno

Ma kateri na f800gs kakšen aftermarket višjo vetrno šipco? Ženi bi originalno zamenjal za višjo, toliko, če drugo leto narediva kakšno turco, da zmanjšam količino vetra. Potrebujem pa neko pametno rešitev brez bubnenja itd.

Hvala

Objavljeno
16 minutes ago, grzo said:

Zdravo

kot ste ze lahko videli iz moje prejsne objave se odlocam za nakup F800gs.  

Zanima pa me predvsem vaše izkusnje s tem motorjem se pravi zanesljivost, cene servisov, itd. 

Hvala

 

Ubistvu so po mojem servisi dokaj ugodni na pooblaščencih. Mali servis na pooblaščencu, torej olje in filtri + pregled (mogoče se jih več skupaj postavi pa gledajo motor) je cca 100€ z davkom.

11 minutes ago, HyperJack said:

Ma kateri na f800gs kakšen aftermarket višjo vetrno šipco? Ženi bi originalno zamenjal za višjo, toliko, če drugo leto narediva kakšno turco, da zmanjšam količino vetra. Potrebujem pa neko pametno rešitev brez bubnenja itd.

Hvala

Vzami povišek od Touratech. Al imaš čisto malo navadno šipco?

Objavljeno
pred 19 minutami, NejcZ pravi:

Ubistvu so po mojem servisi dokaj ugodni na pooblaščencih. Mali servis na pooblaščencu, torej olje in filtri + pregled (mogoče se jih več skupaj postavi pa gledajo motor) je cca 100€ z davkom.

Vzami povišek od Touratech. Al imaš čisto malo navadno šipco?

Oriđiđi

20170527131737.jpg

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Konec je sezone, gume so "ćelave", pa razmišljam o Mitas E-07, pa ne vem kakšna je razlika med navadno in Dakar verzijo, razen v denarju. Nekje sem prebral, da je karkasa trša, to sploh ni slabo, večja nosilnost in stabilnejša guma. Kaj pa zmes tekalne povšine? Kaj pomeni "rumena črta" ?

Ima kdo izkušnje?

Popravljeno . Popravil MitcH'

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!