jskrablin Objavljeno December 10, 2018 Opozori Objavljeno December 10, 2018 pred 10 minutami, compaq pravi: Pol ne bi smel bit nek strah in trepet za zacetnika. Kar niti 300rr ni Če mi ne rata lih kmal prodat 200 EXC se z njim enkrat oglasim na furo. Ker ajd... al mi 2T res ne leži, al sem totalna p*čka (kar ni izključeno) al pa je tista mala kubatura, ki se zelo rada vrti res precej bolj agresivna ob Beta variant. Me res zanima mnenje lastnika/ov Beta 300 kubičnih strojev. Sej pred menjavo na Sherco sem se ga začel navajati sam za moje pojme je bistveno preveč on/off pri podajanju moči. Za skoz na polno gonit nimam ne znanja, kondicije... ali jajc ?
Joker Objavljeno December 10, 2018 Opozori Objavljeno December 10, 2018 Za rekreativno enduriranje, nižjerasle in manj izkušene voznike je X-trainer boljša izbira kot RR.
bzk Objavljeno December 10, 2018 Opozori Objavljeno December 10, 2018 Kondicija je še najbolj pomembna pri teh športih, se strinjam!
TTONE Objavljeno December 12, 2018 Opozori Objavljeno December 12, 2018 začetki hard endura: TTONE, BRANE, Joker in 1 other 3 1
Dimen Objavljeno December 12, 2018 Opozori Objavljeno December 12, 2018 Zanimiv, da vsi na dirki sedijo. Noben ne vozi stoje.
compaq Objavljeno December 12, 2018 Opozori Objavljeno December 12, 2018 Ob 8. 12. 2018 ob 18:16, Janezs pravi: Po ponesrečenem dealu s KTM-om včeraj prpelu novo BETO 300 2takter. Danes sem jo že umazal in že sneg je vidla. Slik z vožnje nimam, ker sem pozabil telefon. Priporocam, oz. nujno je kupit karbonsko zascito za krivino izpuha. Recimo tole: http://motomali.com/si/product/beta-carbon-exhaust-guard/ Ko bo prvic prevrnil motor na desno stran, se ti bo investicija izplacala Zelo dobra zadeva je tudi radiator guard in pa zascita rock Ob 10. 12. 2018 ob 14:11, jskrablin pravi: Če mi ne rata lih kmal prodat 200 EXC se z njim enkrat oglasim na furo. Ker ajd... al mi 2T res ne leži, al sem totalna p*čka (kar ni izključeno) al pa je tista mala kubatura, ki se zelo rada vrti res precej bolj agresivna ob Beta variant. Me res zanima mnenje lastnika/ov Beta 300 kubičnih strojev. Sej pred menjavo na Sherco sem se ga začel navajati sam za moje pojme je bistveno preveč on/off pri podajanju moči. Za skoz na polno gonit nimam ne znanja, kondicije... ali jajc ? Midva sva se ze pred dooolgo casa menila, da bova enkrat sla na furo, pa se potem nisva do konca zmenila. Ce zelis, komot gremo in probas Beto. jskrablin in Janezs 2
jskrablin Objavljeno December 12, 2018 Opozori Objavljeno December 12, 2018 pred 2 urami, compaq pravi: Midva sva se ze pred dooolgo casa menila, da bova enkrat sla na furo, pa se potem nisva do konca zmenila. Ce zelis, komot gremo in probas Beto. Po novem letu enkrat... oz ko bo vreme primerno in bom mel kaj časa. Tale vikend bo Rab na vrsti pol pa odvisno od lokalnega vremena. Bi me pa zanimalo Beto malo zapelat, nazadnje ko sem to 'testiral' sem bil čisto preveč začetnik da bi kaj pametnega odnesel.
TTONE Objavljeno December 12, 2018 Opozori Objavljeno December 12, 2018 pred 5 urami, Dimen pravi: Zanimiv, da vsi na dirki sedijo. Noben ne vozi stoje. To je bila tehnika pred 25 leti...
jskrablin Objavljeno December 13, 2018 Opozori Objavljeno December 13, 2018 pred 14 urami, TTONE pravi: To je bila tehnika pred 25 leti... Ne sam tehnika vožnje, tudi tehnika na splošno je nekaj čisto drugega. Sicer nisem lih nek poznavalec 'old skul' enduro motorjev, sam meni jih večina zgleda kot velikih (500, 600, 650 kubikov) enocilindrašev, vmes se občasno sliši samo ena dvotaktna čebelica (pa tudi tisto zveni kot solidna kubatura). Danes vidiš na enduro dogodkih 250/350/450 4T in 125/250/300 2T hard enduro motorje, ki so ene 50 kil lažji. O vzmetenju pa sploh nima smisla debatirat... ker je v primerjavi s temi motorji s posnetka iz drugega planeta. Veliko se je spremenilo v 25 letih... danes bi temu rekli GEM Sam teren vsaj glede na posnetke tudi ni kaj pretresljivega, dandanašnji je vsaka lokalna cross country tekma (razen mogoče Ribnika) speljana po precej bolj zahtevnem terenu. So se meli pa fino in na koncu je to tisto kar šteje...
Joker Objavljeno December 13, 2018 Opozori Objavljeno December 13, 2018 Celo za tiste čase se mi tole zdi vse kaj drugega, kot resna enduro dirka. Bolj srečanje lastnikov TT, DR in XR. Kajti tud v tistem obdobju je bilo v Sloveniji kar veliko (na Hrvaškem najbrž malo manj) hard enduro motorjev, v večini Husqvarne 610 in 350 pa KTM LC4 600 pa še kaj. Celo v mojem majhnem kraju sva bila dva, ki sva imela enduro specialke (poleg moje Huse je imel prijatelj KDX250R-a...) Tudi na tem posnetku je videti kakšno Husqvarno pa LC4 in ti so bili verjetno spredaj.
TTONE Objavljeno December 15, 2018 Opozori Objavljeno December 15, 2018 Ob 13. 12. 2018 ob 17:09, Joker pravi: Celo za tiste čase se mi tole zdi vse kaj drugega, kot resna enduro dirka. Bolj srečanje lastnikov TT, DR in XR. Kajti tud v tistem obdobju je bilo v Sloveniji kar veliko (na Hrvaškem najbrž malo manj) hard enduro motorjev, v večini Husqvarne 610 in 350 pa KTM LC4 600 pa še kaj. Celo v mojem majhnem kraju sva bila dva, ki sva imela enduro specialke (poleg moje Huse je imel prijatelj KDX250R-a...) Tudi na tem posnetku je videti kakšno Husqvarno pa LC4 in ti so bili verjetno spredaj. zmagovalec je vozil TT 600 ? Joker 1
IZTOK Objavljeno December 15, 2018 Opozori Objavljeno December 15, 2018 (popravljeno) Ob 13.12.2018 ob 9:21, jskrablin pravi: Ne sam tehnika vožnje, tudi tehnika na splošno je nekaj čisto drugega. Sicer nisem lih nek poznavalec 'old skul' enduro motorjev, sam meni jih večina zgleda kot velikih (500, 600, 650 kubikov) enocilindrašev, vmes se občasno sliši samo ena dvotaktna čebelica (pa tudi tisto zveni kot solidna kubatura). Danes vidiš na enduro dogodkih 250/350/450 4T in 125/250/300 2T hard enduro motorje, ki so ene 50 kil lažji. O vzmetenju pa sploh nima smisla debatirat... ker je v primerjavi s temi motorji s posnetka iz drugega planeta. Veliko se je spremenilo v 25 letih... danes bi temu rekli GEM Sam teren vsaj glede na posnetke tudi ni kaj pretresljivega, dandanašnji je vsaka lokalna cross country tekma (razen mogoče Ribnika) speljana po precej bolj zahtevnem terenu. So se meli pa fino in na koncu je to tisto kar šteje... 50 kil lažji ravno niso če primerjaš npr. 4t z 4T, novejši dvotaktni pa tudi niso veliko lažji od takratnih. Moja Husqvarna TE 610 je tehtala ca 120 kil z kompletno zaščito motorja in ročk, torej 7 kil manj od sedanjeka KTM EXC 530 ali 14 kil manj od novega EXC 500 od 2017 naprej. Je pa res, da imaš sedaj električni zagon, jaz pa sem skakal po kurblu Pa motor je bil drugačnega značaja, dolgohodni enovaljnik in bistveno manj razgrajaški, menjalnik pa je imel za čuda dolgo prvo + drugo prestavo in je bilo po zahtevnih strminah preko korenin in kamenja kar težko zlesti, brez zaleta se je na nizkih vrtljajih rad zadušil. In ta razlika pomeni ogromno, pa boljše vzmetenje. Tistih par kil ni toliko važno. Sedanja 530 ka splazi čez vse praktično pri 2000 vrt/min, lahko voziš zelo počasi v strmino, če ne gre hitro, če pa potegneš gor pa vzmetenje pobere praktično vse, motor pa je super odziven. Pa če ti le crkne in se ujameš pritisneš na gumb in vruuuum. Zdaj pa si zamisli, da ti motor zatrokira in ga na strmini kurblaš, ko spustiš zadnjo zavoro greš itak rikverc po bregu in se zvrneš. Pa še tisti filing v nogi si moral imet, drugače ga nisi zagnal kar tako. Pa kurbl je bil na levi, jaz pa imam levo nogo dobesedno levo. Če si bil zverziran si na bregu z desno stal na bremzi in z levo pohodil kurbl, tako, da je bil z razlogom na levi. Je bilo kar zabavno na momente, bistveno večkrat sem kje obtičal in preklinjal, vozili pa smo se ravno tako. Po dveh letih sem že počel skoraj vse, kar počnem sedaj, le na drugačen način. Specifikacije, 117 kil brez dodatne opreme https://www.ultimatespecs.com/motorcycles-specs/honda/husqvarna-te-610-1993 Točno takšna je bila, fotka pa je z neta Popravljeno December 15, 2018. Popravil IZTOK Mavti, Quest, jskrablin in 3 others 6
Popularna objava Janezs Objavljeno December 16, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno December 16, 2018 Vidim da bodo zime zanimive, ker na taki podlagi te ne more zebst Quest, sesir, bzk in 10 others 13
bzk Objavljeno December 17, 2018 Opozori Objavljeno December 17, 2018 Janez, privošči si kakšne ščitnike rok, te bo maj zeblo Jaz sem šel tudi na eno krajšo vožnjo, vendar je snega premalo da bi zares užival! Quest, Janezs, DXR16 in 2 others 5
Janezs Objavljeno December 17, 2018 Opozori Objavljeno December 17, 2018 pred 4 minutami, bzk pravi: Janez, privošči si kakšne ščitnike rok, te bo maj zeblo Jaz sem šel tudi na eno krajšo vožnjo, vendar je snega premalo da bi zares užival! Ja čakam Božička. Čeprav me presenetljivo ni zeblo v roke. Sam to sem sam jest. Mam kolega, ki ga peški zebe v rokavicah, medtem ko mam jaz tople roke brez rokavic. Morda je v hrani razlika. Pozim je treba ocvirke jest, pa nimam 60 let d bi to govoril. Kar poglejte Inuite na severu, večinoma jedo mastno. Drgač pa ščitniki rok so v planu. bajkr88 1
bzk Objavljeno December 17, 2018 Opozori Objavljeno December 17, 2018 Haha, dobro si me nasmejal sz ocvirki in mastno hrano. Sam se tudi tega držim, in tehtnica ne laže!
Popularna objava jskrablin Objavljeno December 17, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno December 17, 2018 Medtem ko se eni igrate... drugi resno treniramo DAMI34, lukec, Janezs in 7 others 10
jskrablin Objavljeno December 17, 2018 Opozori Objavljeno December 17, 2018 pred 4 minutami, bzk pravi: U, kje ste to? Na Rabu smo bili ta vikend. Tule - https://www.facebook.com/mxcamprab/ Malo daljšo reportažo še dodam, ostalo itak povejo slike. Zna bit da bomo šli še kdaj po novem letu, lahko objavim tule če bi koga zanimalo.
Popularna objava svobodnaptica01 Objavljeno December 19, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno December 19, 2018 (popravljeno) Ob 17. 12. 2018 ob 13:21, jskrablin pravi: Na Rabu smo bili ta vikend. Tule - https://www.facebook.com/mxcamprab/ Malo daljšo reportažo še dodam, ostalo itak povejo slike. Zna bit da bomo šli še kdaj po novem letu, lahko objavim tule če bi koga zanimalo. V petih stavkih: Po poti tja je bil po tleh sneg in vlekla huda burja. Fantje se znajdejo tudi v kuhinji. Prsta ni fajn dat med verigo in nihajko. Nekaj nas je pa bilo. Mater smo se imeli fajn. Pripopam samo še nekaj slik ? Popravljeno December 19, 2018. Popravil svobodnaptica01 bp Quest, MiNa, DAMI34 in 9 others 12
Popularna objava svobodnaptica01 Objavljeno December 19, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno December 19, 2018 Danes je bilo pa malo bolj hladno, vsaj na vrhu. Tamau smo dali probat triala, pa ji je bila oranžna barva bolj všeč. Med stožci naju pa vseeno nekaj ni zeblo jskrablin, aders, DAMI34 in 7 others 10
lukec Objavljeno December 23, 2018 Opozori Objavljeno December 23, 2018 Glih za hard to ne bo,ampak za TET,ali pa bolj izi enduro bi pa moralo bit BIF, Quest, Janezs in 1 other 4
bzk Objavljeno December 24, 2018 Opozori Objavljeno December 24, 2018 Fovš sem vsem ki ste se vozili prejšnje dni. Jaz sem sz prehladom bdel za računalnikom in igral Moto igrce :/
Janezs Objavljeno December 27, 2018 Opozori Objavljeno December 27, 2018 Naredil sem ene 50 km pa je bil tank prazen. Ene 2,5 ure. Nimam občutka. Sam vprašam, če je to normalna poraba. RobiRoberto, malakai, DAMI34 in 2 others 5
Joker Objavljeno December 27, 2018 Opozori Objavljeno December 27, 2018 Če je to 50km vožnje in ne zaganjanja v težko prevozne bregove, potem je to zelo velika (prevelika) poraba. Jaz z GasGas 300 stisniem več kot 100km z rezervoarjem (9,5l).
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se