Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Pa je mel kdo že kakšne probleme z modrimi, ker ni imel dušilca na auspuhu?

Objavljeno

Pa je mel kdo že kakšne probleme z modrimi, ker ni imel dušilca na auspuhu?

Ja,v Avstriji. Pri nas še ne,ker ga mač pač zdej vedno not! :-)

Objavljeno

Pa je mel kdo že kakšne probleme z modrimi, ker ni imel dušilca na auspuhu?

V Avstriji-Golica redno težijo zaradi db.killerjev,(min.35€ kazni-plačal prejšni teden...)

Objavljeno

Točno tko. Mal večji sveder vzameš, povrtaš kovico. Ko glava odleti samo dušilec ven vzameš.

Ja to že da prevrtaš net...

Potem kako uzet dušilec ven da bi ga čim majn poškdoval, ker pomoje negre kar tko na lahko ven.

Ker zgleda da je kar zabit tisti dušilec u auspuhu...

Objavljeno

Ja to že da prevrtaš net...

Potem kako uzet dušilec ven da bi ga čim majn poškdoval, ker pomoje negre kar tko na lahko ven.

Ker zgleda da je kar zabit tisti dušilec u auspuhu...

Dušilec ima rahlo povaljan rob (v konus) na koncu, da ne pade v lonec. Zgleda kot da je nabit noter. Praviloma bi moral biti čisto na rahlo vstavljen. Če ne gre drugače ga pa z kleščami potegni ven. Okrog klešč pa nekaj ovij,cunjo ali pa kakšno usnjeno rokavico sicer boš vse spraskal. Pa z občutkom delaj ker se hitro zvije.

Če se bojiš policajev pa predelaj dušilec tako kot so narejeni akrapovičevi. Mojstru nesi dušilec da ti navari eno matico namesto kovice (na dušilec), potem pa samo privijačiš z imbus vijakom, še boljše pa krilno matico da lahko hitro snameš.

Če rabiš kakšne slike pa javi. L.p.

Objavljeno

Ma ja, s tem dušilcem je hudič. S kleščami znaš iz okrogle luknje narediti heksagonalno. Mogoče bi šlo pri segretem izpuhu lažje ven?

Objavljeno

Ma ja, s tem dušilcem je hudič. S kleščami znaš iz okrogle luknje narediti heksagonalno. Mogoče bi šlo pri segretem izpuhu lažje ven?

Emmm... mogoče rahli popravek: pri ohlajenem izpuhu (če ga segreješ, se material raztegne in še bolj prime).

Objavljeno

Hja, sam pol je tud luknja izpuha manjša in s tem dušilec bolj stisne :) No bistvu bi bilo najbolj natančno da bi rekel - izpuh segret, dušilec pa ohladit - potem bi ziher šlo.

Tko razne štifte zasidrajo. Jaz sem se zajebaval pri mrzlem in vročem. Odkar ga imam v garaži na polici, se ne zajebavam več :)

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Hej! Saj vem, verjetno je že kje v tej temi napisano, ampak NE NAJDEM... :closedeyes: Vprašanje, ki me muči je sledeče. Imam možnost kupiti kompleten Akrapovičev izpuh, torej s krivinami, zdaj pa nisem prepričan ali Racing Line ali Evolution line za Hondo CBR 1000 RR Fireblade, letnik 2009. Zanima me razlika med tema dvema izpuhoma, predvsem pa me zanima to, ali je po menjavi izpuha potem potrebno še na motorju kaj druga naredit, kot naprimer kak Powercommander, nove mape, zračni filter,...??? Ali bo motor tudi samo z zamenjavo izpušnega sistema deloval bolje, ali VSAJ enako dobro kot z originalom? Hvala za kakršenkoli seveda realen odgovor. :worship:

Popravljeno . Popravil Demon
Objavljeno

Hej! Saj vem, verjetno je že kje v tej temi napisano, ampak NE NAJDEM... :closedeyes: Vprašanje, ki me muči je sledeče. Imam možnost kupiti kompleten Akrapovičev izpuh, torej s krivinami, zdaj pa nisem prepričan ali Racing Line ali Evolution line za Hondo CBR 1000 RR Fireblade, letnik 2009. Zanima me razlika med tema dvema izpuhoma, predvsem pa me zanima to, ali je po menjavi izpuha potem potrebno še na motorju kaj druga naredit, kot naprimer kak Powercommander, nove mape, zračni filter,...??? Ali bo motor tudi samo z zamenjavo izpušnega sistema deloval bolje, ali VSAJ enako dobro kot z originalom? Hvala za kakršenkoli seveda realen odgovor. :worship:

Hmm, zakaj rabiš komplet izpuh?

Kolikor vem je ob nakupu kompletnega izpuha nujen pogoj tudi nakup powercommanderja ali pa HRC elektronike ter oprimizacija delovanja (najbolje z meritvami). Le tako dobiš tisti maksimum ven; to pa naj bi bil tudi razlog za tako investicijo; dobiti prirastek na moči in navoru.

Poleg tega oba komplet izpuha nista možna v verziji "street legal", torej ju ne boš mogel homologirati in uporabljati legalno na cesti.

Če rabiš samo za na pisto in si že tako dober, da te omejuje "strojna oprema", potem je investicija smiselna. V nasprotnem primeru pa nisem ravno prepričan...

Če rabiš izpuh zaradi izgleda, raje kupi slip-on, kateri je homologiran za na cesto, to je vsaj moje skromno mišljenje.

Mi je pa zelo čudno, da pri Akrapoviču pri izpuhu slip-on navajajo, da ima motor s stock izpuhom 167 KM (na zadnjem kolesu), s slip on pa 169 KM, pri evolution izuhu pa navajajo, da ima motor s stock izpuhom 170 KM (na zadnjem kolesu) in 174 KM z evolution. Mogoče pa slip-on Akrapovič vzame 1 KM pa tega niso mogli napisati...

Če pa že izbiraš med Racing line in Evolution; če si že pripravljen dati toliko denarja za izpuh, daš zraven še tistih 200-300 EUR pa kupiš Evolution... :whistle:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ja to že da prevrtaš net...

Potem kako uzet dušilec ven da bi ga čim majn poškdoval, ker pomoje negre kar tko na lahko ven.

Ker zgleda da je kar zabit tisti dušilec u auspuhu...

Jaz sem ga kupil pred enim mesecem za Z750 pa je pripikan navaden imbus vijak. Tega mi je že na servisu lepo odpilil. Sedaj uporabljam originalen vijak. Dušilec gre pa lepo ven pri hladnem. Je tesno vendar ni problema.

Objavljeno

Hmm, zakaj rabiš komplet izpuh?

Kolikor vem je ob nakupu kompletnega izpuha nujen pogoj tudi nakup powercommanderja ali pa HRC elektronike ter oprimizacija delovanja (najbolje z meritvami). Le tako dobiš tisti maksimum ven; to pa naj bi bil tudi razlog za tako investicijo; dobiti prirastek na moči in navoru.

Poleg tega oba komplet izpuha nista možna v verziji "street legal", torej ju ne boš mogel homologirati in uporabljati legalno na cesti.

Če rabiš samo za na pisto in si že tako dober, da te omejuje "strojna oprema", potem je investicija smiselna. V nasprotnem primeru pa nisem ravno prepričan...

Če rabiš izpuh zaradi izgleda, raje kupi slip-on, kateri je homologiran za na cesto, to je vsaj moje skromno mišljenje.

Mi je pa zelo čudno, da pri Akrapoviču pri izpuhu slip-on navajajo, da ima motor s stock izpuhom 167 KM (na zadnjem kolesu), s slip on pa 169 KM, pri evolution izuhu pa navajajo, da ima motor s stock izpuhom 170 KM (na zadnjem kolesu) in 174 KM z evolution. Mogoče pa slip-on Akrapovič vzame 1 KM pa tega niso mogli napisati...

Če pa že izbiraš med Racing line in Evolution; če si že pripravljen dati toliko denarja za izpuh, daš zraven še tistih 200-300 EUR pa kupiš Evolution... :whistle:

Jaja, saj to vem, da sta oba nemogoča za homologirat, ampak ker dejansko lahko dobim kompletnega samo za 200 eurov več, kot samo za zadnji lonec, zato razmišljam o celem. Okoli zmogljivosti motorja pa je dejstvo, da motor tudi z originalnim izpuhom zmore več kot zmorem jaz, tako da dejansko ga ne rabim. Žuli me samo to, da dejansko lahko dobim kompletnega samo malenkost dražjega... :blink:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Akrapovič ne dela izpušne sisteme za 2-taktne motorje kajne?

Objavljeno

Akrapovič ne dela izpušne sisteme za 2-taktne motorje kajne?

Žal ne.

Objavljeno

Akrapovič ne dela izpušne sisteme za 2-taktne motorje kajne?

za ene ktm-je dela samo dušilce, brez resonance, kolikor vem

Objavljeno

Ima morda kdo kako ugodno varianto dobiti slip-on verzijo za kawasaki zx6r(07-08 letnik)?

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

kupim Akrapovičev slip-on za Hondo CBR 600RR 2005-2006, takšen z homologacijo,...Če ima kdo kje, ali če kdo ve,...... Hvala in lep pozdrav,

Objavljeno

Živjo!

Mam eno vprašanje, mam eno dobro punudbo za enojnega Heksagonal Akrapota za gsxr 1000, pa me zanima, če je kakšna razlika oz. če je lahko kaj narobe, ker jaz mam model gsxr 1000 2007, izpuh je pa za 2006 model bil narejen, sam ga je lastnik mel zmontiranga na K7 motorju do sedaj, pa je blo vse vredu? Hvala za pomoč. :notworthy:

Objavljeno

ti sam zmontiri

Sam čaki, da dam pridem :yea1:Pa da vidmo, če je slovenc boljši od bos -ovih rorov :grim

Objavljeno

Pozdravljeni!

Imam Vstrom-a 650 DL - letnik 2005. Z motorjem sem zelo zadovoljen, rad bi mu edino dal malo duše (beri: zvoka). Razmišljal sem že o raznih predelavah izpuha, vendar sem se odločil raje za nakup novega "custom" izpuha.

V mislih imam tole:

http://www.akrapovic.com/motorcycle-exhaust/products/suzuki/model/v-strom-650-dl-2010/

Vendar, kolikor razumem tega izpuha ne morem homologirati. Kaj storiti?

Ali so težave če te ustavijo s tem, kako je na tehničnem pregledu...?

Od katerega proizvajalca bi lahko dobil homologiran izpuh za Vstrom-a?

Hvala za odgovore in čimkrajšo zimo (sploh tistim motoristom, ki ne smučate ;)

Objavljeno

Pozdravljeni!

Imam Vstrom-a 650 DL - letnik 2005. Z motorjem sem zelo zadovoljen, rad bi mu edino dal malo duše (beri: zvoka). Razmišljal sem že o raznih predelavah izpuha, vendar sem se odločil raje za nakup novega "custom" izpuha.

V mislih imam tole:

http://www.akrapovic...om-650-dl-2010/

Vendar, kolikor razumem tega izpuha ne morem homologirati. Kaj storiti?

Ali so težave če te ustavijo s tem, kako je na tehničnem pregledu...?

Od katerega proizvajalca bi lahko dobil homologiran izpuh za Vstrom-a?

Hvala za odgovore in čimkrajšo zimo (sploh tistim motoristom, ki ne smučate ;)

Probaj pogledat za izpuhi mass. Jaz bom tudi menjal na moji T-cat kmalu. Komplet akrapovič bo šel dol (ker pri akrapotu pač nočejo dat papirov) in bom dal gor MASS izpuh, kjer bom brez problema dobil homologacijo.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!