Skoči na vsebino

Enosledna električna vozila (e kolesa, e skiro itd.)


Priporočene objave

Objavljeno
pred 1 minuto, BIF pravi:

Da jih videvaš tam kjer jih ne pričakuješ kaže na njihovo vsestranskost in zmogljivost.

Lahko argumentiraš klasičen podcenjujoč odnos?

To je pozitivna plat, zmogljivost.

Negativna pa je, da se vozijo "vsepovsod", tudi tam, kjer jih pohodniki ne pričakujejo in seveda nič kaj počasi. In vedno več jih bo.

Argument je tvoj navedba

Citiraj

Zanimivo da o e-kolesih največ vedo in najbolj motijo tiste, ki jih nimajo in/ali o njih vedo najmanj.

Ni tu samo debata o sami tehnologiji, ampak tudi o uporabi, namenu, zlorabi in za takšno debato ni potrebe, da imaš e kolo, ker kot udeleženec v prometu, hribih, gorah, sam opaziš stanje.

Saj tudi tisti, ki imajo e kolo, dvomim, da znajo popraviti in razstaviti elektromotor, v veliki večini primerov si še sedeža ne znajo nastavit. Vsak ... je že lahko kolesar :)

V trenutku, ko pa kupiš pa veš še več in že pomagaš razvijat po tovarnah, tvoj klic čakajo 24/7.

Jaz še vedno stojim za tem, da ne gre za upravljanje Apolla, ampak za pecikel, ki ima elektro asistenco. In to je vsa umetnost.

Dejansko me pa samo zanima na to temo, katerega nabavit, da je nakup "optimalen", kar je že bilo odgovorjeno.

Kar nekaj tistih, ki so harali s kroskami, sedaj vidim po socialnih omrežjih na teh e zadevah, tak da...

E virus :) 

pred 8 minutami, MARE 65 pravi:

Po moje je mislil kot tisti novodobni kolesarji, ki vozijo specialke za kar nekaj tisoč eur, ker je to IN in smatrajo, da se jim morajo vsi umaknit. primer zadnjič v Kr. gori, žena in svakinja prepočasni na kolesarski stezi proti Trbižu so jih napizdili trije taki prepotentneži, ker se nista dosti hitro umaknile...jao, da nisem bil poleg :angryrant1::fight1:

Ta zgodba itak spominja na zgodbo o GSu, saj nekdo je že v štartu omenjal in primerjal z GSom...

Zgleda, da je stvar zelo podobna.

Objavljeno (popravljeno)

Predvčerajšnjim sem spoznal na Poštarskem domu vodnika, ki v Kranjski Gori sposoja električna kolesa, ter po želji za skupine organizira in vodi izlete in sem opmenil, kako ljudje pluvajo o električnih kolesih, ter, slišiš opazke, ko se zapelješ mimo nekoga na navadnem bajku, ki te že zaradi zadihanosti, pozdravit ne more ...

Ta človek mi je rekel, da to so idioti, ki govorijo bedarije. Za takšne med ostalim on organizira kolesarski izlet na Tromejo, pravi, da kljub elektriki, ko pridejo na cilj, ne morejo še vsaj 10min. govorit.

Kot vse povsod, eno je teorija, drugo praksa. Pametnjakovičev v Sloveniji, ki se na vse spoznajo pa toliko, da glava peče ... hahahaha. Sploh tisti, ki takega becikla nimajo so izredno pametni.

Popravljeno . Popravil Kričač
Objavljeno
18 hours ago, vandrovec said:

Seveda je ugodneje kupiti kit, predvsem, če že imaš kolo. Kolesa za 1500€ bi brez e-pogona bila vredna le par 100€,... Sam imam doma dve solidni kolesi, gorska trdaka, ampak glede na moje potrebe ne rabim e pogona. E kolesa so za posebne potrebe...npr., na dirkah ne bi bila konkurenčna, tudi za rekreacijo niso najboljša, mislim nasplošno, ...vsekakor so pa ta kolesa odlična za starejše, za ljudi z zdravstvenimi težavami, kot specifična prevozna sredstva...generalno pa ne povozijo navadnih.

Pa tudi, če imaš sicer star bicikel pa ti po tehnologiji čisto ustreya, jaz imam Giant, NRS, kar je iz vidika kolesarstva stara in težka zadeva ampak kot sistem delovanja mi zelo usteza, starši so v tistem času tudi kupili kar dobre univega bicikle... vse skupaj je sedaj staro že več kot 15 let. Jaz sem sicer zicer dal počez primorsko in kras, menjal nekaj verižnikov in verig. Razmišljal sem tudi o nadgradnji na hollowtech, ampk mi je serviser svetoval naj ostanem na stari kvadratni giant gonilki, ki je sicer svinjsko težka ampak ima zelo "hevi djuti" ležaje in res po tolkih letih nimajo še nič zračnosti. Že ko sem kupil kolo, sem si rekel da ga menjam ko zlomim okvir... še vedno si okvir več upa kot pa jaz :D

No na kolesih od staršev pa so še prve gume, torej...

Ker se sedaj na vseh kolesih ki so sicer stara in presegajo naše sposobnosti, nabirata rja in prah, bomo res postali zagrizeni kolesarji če zdej investiramo recimo 6k za ebicikle..  al bomo imei samo zelo draga stojala za prah, bolje zapravit 500€ za stojalo za prah kot pa 2500€.

Torej se mi zdi smiselno dat vsaj na en hišni bicikel kit da vidimo če ga bomo veselo uporabljali in pol analizirat dalje kater tip namenskega e bicikla kupit

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 uro, Kričač pravi:

Predvčerajšnjim sem spoznal na Poštarskem domu vodnika, ki v Kranjski Gori sposoja električna kolesa, ter po želji za skupine organizira in vodi izlete in sem opmenil, kako ljudje pluvajo o električnih kolesih, ter, slišiš opazke, ko se zapelješ mimo nekoga na navadnem bajku, ki te že zaradi zadihanosti, pozdravit ne more ...

Ta človek mi je rekel, da to so idioti, ki govorijo bedarije. Za takšne med ostalim on organizira kolesarski izlet na Tromejo, pravi, da kljub elektriki, ko pridejo na cilj, ne morejo še vsaj 10min. govorit.

Kot vse povsod, eno je teorija, drugo praksa. Pametnjakovičev v Sloveniji, ki se na vse spoznajo pa toliko, da glava peče ... hahahaha. Sploh tisti, ki takega becikla nimajo so izredno pametni.

Najlažje je diskvalificirat nasprotnika v debati...da se v klanec pelješ mimo navadnih kolesarjev ni nobena umetnost, tudi z mopedom se lahko in to ekolo je nekaj vmesnega med mopedom in kolesom...ne se slepit, da vozite navadno kolo. Mi ga že nekaj časa ponuja sodelavec za probo, v kratkem se bom malo zapeljal in potem bo vse drugače, nekaj nepoznanega, čudo tehnike, nlp...:naughty:

  • Haha 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 41 minutami, vandrovec pravi:

Najlažje je diskvalificirat nasprotnika v debati...da se v klanec pelješ mimo navadnih kolesarjev ni nobena umetnost, tudi z mopedom se lahko in to ekolo je nekaj vmesnega med mopedom in kolesom...ne se slepit, da vozite navadno kolo. Mi ga že nekaj časa ponuja sodelavec za probo, v kratkem se bom malo zapeljal in potem bo vse drugače, nekaj nepoznanega, čudo tehnike, nlp...:naughty:

Ni res, da želim koga diskvalificirat.
Jaz imam e-bike, in me za druge boli K, nisem pa gluh slišim opazke, ki nastanejo zaradi faušije, tudi za to mi je vseeno, ampak želim vseeno ljudem razložit, da se motijo v določenih pogledih.

. Razpizdi me, da najbolj pametujejo ponavadi in kontrirajo tisti, ki nimajo pojma. Če nekaj prebereš in poiščeš na guglu, ne pomeni, da si razgledan ... tukaj se jaz razlikujem od frugih, ki mislijo, da so pametni.

Kako bi zgledalo, da govorim in pametujem v temi HD, Kawasaki, Honda .... še v tisti temi ne pišem v kateri bi lahko, recimo. Me razumeš?

Popravljeno . Popravil Kričač
Objavljeno
pred 4 urami, smasher pravi:

 

Torej se mi zdi smiselno dat vsaj na en hišni bicikel kit da vidimo če ga bomo veselo uporabljali in pol analizirat dalje kater tip namenskega e bicikla kupit

 

....ja v tem primeru je to smiselno. Ker bo ta nadgrajeni (čeprav to ni čisto to...je pa nek približek), v tem primeru ostal v uporabi...vsaj za nekoga. Dobiš pa nek začetni občutek ali je to to in se potem lažje odločaš.

Drugače pa vidim, da gre za polarizacijo med zagovorniki in nasprotniki in se mi na to ne ljubi več odgovarjat. Sploh pri takšnih navedbah, da je e-kolo nekaj med navadnim kolesom in motorjem....kozlarija na kvadrat. Enako kot bi rekel da je motorna žaga nekaj med ročno žago in Harvesterjem. Vsem je skupno žaganje, razlike pa ogromne.

In ni mi za razpravljat z nekom, ki obvlada google, da pa bi šel za vikend nekam in si rental e-kolo, da bi sploh vedel o čem govori pa mu ni ker je to strošek. Ceneje je pavšalno nabijat iz udobnega naslonjača in marginalizirat tiste ki o tem neakj vedo.

Kdor je zadovoljen z klasičnim kolesom...pa naj bo (čeprav vemo kje so razlogi). Mene to ne boli. Jaz sem svoje danes odkolesaril...in jutri grem spet.

slika Harvesterja za tiste, ki ne veste kaj to je....preden spet razvijete teorije, da je ročna žaga veliko boljša za zdravje....

7E7FD72D-4DB4-486A-9369-2B7FEEFE9E6A.jpeg

Objavljeno

Itak, tisti ki ma harvesterja dela samo z đojstikom, nima pojna kaj je delo pravega gozdarja ki šwica... ? 

Objavljeno

Resnica ne bi smela boleti...:naughty: Kogar motijo opazke je sam pri sebi negotov...:hmm:

Objavljeno

Sila preprosto! 
Če nisi probal, nisi vedel!
Opažam, da so ekolesa vedno bolj pogosta. V Avstriji so že pogosteje videna, kot klasika.  Zakaj le?
Večkrat slišim opazke glede e pomoči na kolesu. Pa malo pojasnimo.

Sodobna Ekolesa dajo samo asistenco, cca 30% vloženega truda na pedala. To ne pomeni, da se boš peljal kot z motorjem, ampak, da se boš razmigal ter ne trpel, da boš dlje prišel z manj muke. 
Pred 40 leti sem aktivno tekmoval za KK Branik Maribor. Z Rogovo specijalko sem dnevno prevozil od 60 do 100 km po 4x na teden. Danes po 40 letih lahko to ponovim. 1x na teden  prevozim takšno razdaljo in med tednom vsak dan v službo in  domov ter pred večerom še kak družinski giro na pijačo, sladoled!  To pomeni, da se na teden prevozi cca 150 do 200 km pod pogojem, da so vremenske razmere kot sedaj. Pri 54 letih z uničeno hrbtenico, poškodovanim kolenom, bolečim gležnjem, škatlo čikov dnevno še gre z pomočjo elektrike. Veter in vzpetine več niso problem. Torej ebicikl ni neuma stvar. Odkrito povedano bi z klasiko prvozil nekaj ravninskih kilometrov ter nato postavil za mesc dni bicikl v kot.

Mladi fantje polni kondicije si z elektriko podaljšajo domet za ogromno kilometrov. Itak, da imajo več kondicije, kot jaz zato porabijo manj asistence elektrike in posledično sežejo precej dlje. Za lenuhe pa še vedno obstaja program z polno pomočjo in krajšim dosegom.

Kolega ima doma predelan bicikl. Nima blokade in niti takšnega dosega. Sam videz je katastrofa. Baterija z vezicami ter izolir trakom pritjena, katera ima izgled, kot nek radiator, elektronika v manjši podobni škatli in motor na prednjem kolesu. Žena se je z njim že večrat zložila, ker ji je v oviku vzelo prednje kolo. To se zgodi, če stisneš po pedalu v ovinku zelo rado. Cena? 1200 za bajk in 450 za nadgradnjo. Po dveh letih pa še 200 za novo baterijo, ker je prva že umrla. Zato se izplača kupit nekaj preverjenega in zanesljivega, saj so že konstrukcijsko e kolesa priznanih znamk narejena za to. Nimam denarja, da bi poceni kupil.

Pa še nekaj o renomiranih znamkah. Pri bajti sta dva MTB bicikla z Bosch motorjem. Enaka le, da moj ima top opremo, ženin pa stopnjo bolj navadno. Razlike so velike. Moj menjalnik naredi škljoc in prestavi, ženin škkklljjoocc in prestavi. Sigurno je moj za 50% bolj hiter in natančen. Moje zavore upravljam z enim prstom pri polni obremenitvi, ženin zahteva za enako obremenitev vsaj tri prste. Ženinega so servisirali mehaniki, mojega pa sem sam. Za nakupno razliko 100€!  
Danes sva prevozila 63 km in jutri greva ponovno na izlet. Z klasiko bi jutri ležal na kauču.

Kdor ne poizkusi ne ve! 

Objavljeno

Kakšen pomen je, da npr., za rekreacijo prevoziš trikrat več kilometrov? Ker več vidiš, ker imaš boljši občutek...zase si naredil enako kot z manj km in večjim naporom?

Objavljeno

@Lost Name, ja to pa ni pametno ne, kupit biciklel za 1500 in dat potem 500 za nadgradnjo. Jaz sem pravil da se splača kupit nadgradnjo če že imaš kolo ki naredi manjalnik samo 1x škljoc.

Mene pa zanima, kako je z verigami? Ko sem bil mlad in nor me je serviser skritiziral ker sem raztehnil verigo zelo hitro, gorc + 15 kg na prtljažniku in rinit v klance stoje (torej vsa moja teža + nekaj moči). 

Kaj imajo sedaj ekolesa drugačne verige, ker glede na menjalnik morejo met še vedno verige za 9 ali 10 redne verižnike, torej navadne MTB verige? 

Objavljeno (popravljeno)

@vandrovecUpam, da si kdaj gledal profi kolesarje na treningu. Dela se na obrate in ne na moč. 
Po  tvoje je potem bolje, da tri krat dvignem 200 kg uteži in ne rabim it na bicikl ter od bajte????

Še enkrat preberi kaj sem napisal. Gre se za rekreacijo in ne mučenje. Z ebajkom boš razmigan in ne seut. Tisto sem na šihtu. Ne rabim še popoldan.

Zdaj pa resno!

Koga k..ca vsi vozite 800, 1000, 1200+ ccm motorje z 100 in nekaj konji??? A ni dovolj 125ccm za peljat? Itak je smisel motorizma, da se pelješ na dveh kolesih! Zakaj? Če se pa z 125 ccm kobilio tudi pelješ!  Lahka, poceni vzdrževanje, okretna, mala poraba... !

Kako je dejal naš umetnik?

”Le čevlje sodi naj Kopitar”?

 

Popravljeno . Popravil Lost Name
Objavljeno
pred 2 minutami, smasher pravi:

@Lost Name, ja to pa ni pametno ne, kupit biciklel za 1500 in dat potem 500 za nadgradnjo. Jaz sem pravil da se splača kupit nadgradnjo če že imaš kolo ki naredi manjalnik samo 1x škljoc.

Mene pa zanima, kako je z verigami? Ko sem bil mlad in nor me je serviser skritiziral ker sem raztehnil verigo zelo hitro, gorc + 15 kg na prtljažniku in rinit v klance stoje (torej vsa moja teža + nekaj moči). 

Kaj imajo sedaj ekolesa drugačne verige, ker glede na menjalnik morejo met še vedno verige za 9 ali 10 redne verižnike, torej navadne MTB verige? 

Verige so kot pri motorjih. Dobre, kvalitetne in poceni pa slabe. Dobiš navadno ali namensko ojačano za MTB ekolo. Verjami, da ima tak navor, da jo ne boš samo raztegnil ampak celo utrgal. Meni jo je uspelo na enem zelo strmem vzponu, ko mi je prvo zdrsnilo zadnje kolo in nato prijelo za skalo. 

Objavljeno (popravljeno)

@Lost Name, glede na to, da si treniral pred tolkimi leti, predvidevam, da poznaš našega družinskega prijatla, gospoda Pečnika?  On takrat ni tekmoval več, je pa bil vpet v KK Branik. 

Tekmoval je v 60ih letih, takrat so bili on, Španinger, Roner in Šantavec eni boljših v Yugi. 

Popravljeno . Popravil Kričač
Objavljeno

Pečnika? Ne, ne spomnim se. Nas mladince je takrat varoval Fajdiga. Edino njega se še spomnim. On je bil vedno z nami. Drugače pa smo bili vsi le na imenih in se priimkov res ne spomnim več.

Danes sem imel čast vozit  MTB Gianta z Yamaha motorjem ter čipiran z Speed box 3 kateri se lahko izklopi. Da razložim zadevo. Deluje popolnoma enako vklopljen ali izklopljen čip le, da pri vklopljenem ne izklopi asistence pri 25 km/h ampak asistira tudi naprej. Tudi kilometre prikazuje na števcu normalno. Tam, ko nekateri spremenijo položaj senzorja in premestijo magnet na pedalko ni hitrosti na števcu. Po ravnini sem uspel doseči 56,2 km/h kar me sicer ne zanima. Bolj me je  zanimalo delovanje motorja ter poraba energije pri konstantni potovalni hitrosti, katero lahko dosežem in vzdržujem z mojo močjo ter kondicijo. Z lahkoto sem vzdrževal hitrost 35 km/h ter minimalno asistenco elektrike. Prevozil sem 63 km porabil 35% baterije. Povprečno hitrost sva imela preko 30 km/h.  Torej z normalno uporabo lahko prevoziš enako, kot brez čipa preko 120 km. Max asistenco sem uporabil le za test doseganja maximalne hitrosti. Drugače uporabljam potovalni program in mi motor pomaga minimalno. To je za tiste, ko se jim vedno mudi in jim je vse vedno prepočasi. 220€ doplačila!!!

Da razložim podrobneje:  Za neko povprečno hitrost (na primer 25 km) brez kondicije uporabiš maximalno asistenco, da vzdržuješ hitrost in motor precej deluje.  Ko si že v kondiciji uporabiš program z minimalno pomočjo ter ti motor pomaga minimalno, oziroma le na kakšni vzpetini ali, da izniči veter v prsi. Vsa umetnost ekolesa.

Objavljeno
pred 10 urami, Lost Name pravi:

@vandrovecUpam, da si kdaj gledal profi kolesarje na treningu. Dela se na obrate in ne na moč. 
Po  tvoje je potem bolje, da tri krat dvignem 200 kg uteži in ne rabim it na bicikl ter od bajte????

Še enkrat preberi kaj sem napisal. Gre se za rekreacijo in ne mučenje. Z ebajkom boš razmigan in ne seut. Tisto sem na šihtu. Ne rabim še popoldan.

Zdaj pa resno!

Koga k..ca vsi vozite 800, 1000, 1200+ ccm motorje z 100 in nekaj konji??? A ni dovolj 125ccm za peljat? Itak je smisel motorizma, da se pelješ na dveh kolesih! Zakaj? Če se pa z 125 ccm kobilio tudi pelješ!  Lahka, poceni vzdrževanje, okretna, mala poraba... !

Kako je dejal naš umetnik?

”Le čevlje sodi naj Kopitar”?

 

Vprašanje o kubikaž je sicer dokaj na mestu, a primerjava povsem zgrešena.

Za moje pojme bi bila boljša primerjava, zakaj kolo za 10.000, če lahko s tistim za recimo 300 (in slabšo opremo) narediš enako in pri e kolesu, zakaj npr. 70Nm in 500Wh, če je že 30Nm in 200Wh dovolj.

Glede smiselnost e koles :)

Ja, najbolje je vprašat izposojevalca ali pa prodajalca, ki mu prinašajo kruh, kaj si misli o njih, a ne?  :) 

Se mi zdi, da gre debata povsem v napačno smer, za in proti, namesto "kaj in za koliko". Kdor ne rabi, noče, ali je nasprotnik e kolesa, ga itak ne bo kupil.

p.s.

Za udeležence: naprošam v nadaljevanjuza kulturen diskurz, brez etiketirenja.

Objavljeno
pred 13 minutami, Snečer pravi:

Vprašanje o kubikaž je sicer dokaj na mestu, a primerjava povsem zgrešena.

Za moje pojme bi bila boljša primerjava, zakaj kolo za 10.000, če lahko s tistim za recimo 300 (in slabšo opremo) narediš enako in pri e kolesu, zakaj npr. 70Nm in 500Wh, če je že 30Nm in 200Wh dovolj.

Glede smiselnost e koles :)

Ja, najbolje je vprašat izposojevalca ali pa prodajalca, ki mu prinašajo kruh, kaj si misli o njih, a ne?  :) 

Se mi zdi, da gre debata povsem v napačno smer, za in proti, namesto "kaj in za koliko". Kdor ne rabi, noče, ali je nasprotnik e kolesa, ga itak ne bo kupil.

p.s.

Za udeležence: naprošam v nadaljevanjuza kulturen diskurz, brez etiketirenja.

-Zakaj 70Nm in 500w, če je manj dovolj? Nihče ne trdi da je 70Nm in 500w obveza. Je pa predlog iz izkušenj. Jaz sem pri nakupu ciljal na vsestranskost. Za po ravninah in blagih kucljih je manjša motorna moč in kapaciteta baterije dovolj....za potepanja po hribih pa pač ne. Prešibka asistenca v klancih in premala kapaciteta baterija za daljše tovrstne avanture. To tudi ni raketna znanost kot ti praviš. Zato že od začetka te debate povdarjam, da je dobro e-kolo preizkusit in se odločit glede na to kje bo kdo e-kolo uporabljal. Zato pa obstaja več različic. Za potrebe gorskega kolesarjenja je vse pod 70Nm in 500w podhranjeno.

-Ni vedno treba bit podcenjujoč do prodajalca. Sploh v Lukovem primeru. Je oseba z znanjem, in dolgoletnimi izkušnjami. To ni prodajalka v Mercatorju.

-In ja....če nočeš pač ne kupiš...jasno. Ni pa treba treba razlagat kako je e-kolo nepotrebno in brez veze, ter negirat vse razlage in argumente, ki so na mestu.

Objavljeno (popravljeno)

In ravno to zadnje pocneta 2 modela v tej diskusiji... 

Vceraj sem bil na Nanosu peske.. Po poteh sem videl 50-50 kolesarjev in e kolesarjev. Najbolj sta mi bla vsec strica okoli 65let, ki sta se skoraj z nasmeskom pripeljala do Vojkove koce... Bil pa je tud vzpon na Nanos iz Vipave, tam pa stejejo le kolesa na zgance... Verjamem, da so bili ti slednji in tista strica zadovoljni z opravljenim delom...

PS: madona je gor makedamskih poti za gont se s kolesom..

Popravljeno . Popravil a79
Objavljeno

Ne vem, kdo je Luka, a prodajalec te sigurno ne bo poslal v "drugo" trgovino. Kaj je narobe s prodajalkami v Mercatorju?

Ljudje kupijo veliko nepotrebnih stvari, ki obležijo... :) 

Po zmagi Rogliča (si upam napovedat) na Touru, se bo prodaja koles še povečala, verjetno tudi e koles :) 

 

Objavljeno

Kako komu!

Vozim nov motor v vrednosti 5.5 k€ ter ebecikl za 2.2  k€.  Nekdo vozi motor za 20k€ in trdi da je ebicikl brez vezna navlaka pa ima starga Ponya.

Voziva se pa oba. Pa oba sva srečna, le, da imam na lagerju še 1 BT v rezervi za njegovo razliko v investiciji za hobby?

Objavljeno

Članka, ki sem ga prilepil zgoraj torej nisi niti pogledal (če ne veš kdo je Luka)...si ga pa komentiral kot prodajalca?...se pravi vidimo in slišimo kar nam odgovarja...dejstva spregledamo in zanemarimo...rdeča nit te razprave.

S prodajalkami v Mercatorju fizično ni nič narobe (tu in tam je aktera celo simpatična)...ampak njena doseg je kje izmed 20.000 artikli najdeš katerega. Če pa jo vprašaš za nasvet o recimo čistilu za kopalnico....ti bo znala pokazat kje so...katero bolje učinkuje in zakaj pa se konča pri branju deklaracije...kar znam tudi sam. Ali pa jo vprašaj zakaj so recimo pasji briketi, ki jih prodaja tako poceni, ali so primerni za tvojega psa in kakšno je razmerje maščob in beljakovin v hrani.....tema.

Zelo veljo lastnikov motorjev ima doma drage motorje, pa jim veliko krat "ležijo" v garaži. Gume se jim prej postarajo kot obrabijo. 5x na teden pa se s starim razštelanim kolesom vozijo v službo.

Prodaja koles in e-koles se je enormno povečala zaradi korone. Delež e-koles pa je že presegel delež klasičnih koles. Je pa jasno, da se pravkar "rojeva" nova generacija wanabe Rogličev....

Objavljeno
pred 1 minuto, Lost Name pravi:

Kako komu!

Vozim nov motor v vrednosti 5.5 k€ ter ebecikl za 2.2  k€.  Nekdo vozi motor za 20k€ in trdi da je ebicikl brez vezna navlaka pa ima starga Ponya.

Voziva se pa oba. Pa oba sva srečna, le, da imam na lagerju še 1 BT v rezervi za njegovo razliko v investiciji za hobby?

Mogoče mu pa Pony ustreza, ker se vozi samo na kratke relacije, trgovina, kafič, mestni transfer. Takemu je ekolo nepotrebno in navlaka.

Kot pravim, to je stvar posameznika zakaj uporablja e kolo, al ker ne zmore več navadnega gonit, al noče al pa je pač komot, al je to trend itd.

---------

Bom dal še primerjavo. Rad bi šel na Triglav pa recimo nisem pripravljen. Treba bo začet trenirat, prehrana itd., da bom fizično in psihično sposoben pa recimo še kak vodnik. V glavnem projekt, razen če vključim helikopter.

Kolo. Rad bi šel npr. na Vršič. Z navadnim ne pridem gor, bo treba trenirat, a lej ga zlomka. Kupim e kolo in že jutri sem lahko gori. Je tako? :) 

In seveda vsi srečni in prav je tako. 

 

Objavljeno
pred 2 minutami, BIF pravi:

Članka, ki sem ga prilepil zgoraj torej nisi niti pogledal (če ne veš kdo je Luka)...si ga pa komentiral kot prodajalca?...se pravi vidimo in slišimo kar nam odgovarja...dejstva spregledamo in zanemarimo...rdeča nit te razprave.

S prodajalkami v Mercatorju fizično ni nič narobe (tu in tam je aktera celo simpatična)...ampak njena doseg je kje izmed 20.000 artikli najdeš katerega. Če pa jo vprašaš za nasvet o recimo čistilu za kopalnico....ti bo znala pokazat kje so...katero bolje učinkuje in zakaj pa se konča pri branju deklaracije...kar znam tudi sam. Ali pa jo vprašaj zakaj so recimo pasji briketi, ki jih prodaja tako poceni, ali so primerni za tvojega psa in kakšno je razmerje maščob in beljakovin v hrani.....tema.

Zelo veljo lastnikov motorjev ima doma drage motorje, pa jim veliko krat "ležijo" v garaži. Gume se jim prej postarajo kot obrabijo. 5x na teden pa se s starim razštelanim kolesom vozijo v službo.

Prodaja koles in e-koles se je enormno povečala zaradi korone. Delež e-koles pa je že presegel delež klasičnih koles. Je pa jasno, da se pravkar "rojeva" nova generacija wanabe Rogličev....

Še enkrat poglej, kaj sem komentiral in sicer da se pri prodajalcih in izposojevalcih ne sprašuje o smiselnosti nakupa, izposoje e koles, ker od tega živijo.

Link = reklama, danes je Luka, jutri je Jože.

Objavljeno

V času pandemije mi je v službo pripeljal kamijon robo iz Avstrije. Ena paleta zame in ostalo na Motojet. Sami KTM bicikli. Vse v naprej prodano. 50% ekoles med njimi. Takrat sem na kolesu videval ljudi, kateri se nikoli prej niso vozili z njimi.
Ima pa MJ tudi sedaj dobre cene za KTM ekolesa. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!