Electric Objavljeno Januar 21, 2010 Opozori Objavljeno Januar 21, 2010 zakaj pa mora biti glih c-tek 3600??????????,sej drugi glih tko polnijo pa še cenej so in spet ostane za :kava:ali:beer2: Imaš pa opcijo v lidlu za mislim da 20-30€ pa bi naj delal, samo če se že s "propeleri" vozite, bi že moral nekak kvaliteten kos elektronike poskrbet za napajanje :naughty:
MariborBMW Objavljeno Januar 25, 2010 Opozori Objavljeno Januar 25, 2010 Na netu sem našel tole čudo . V predstavitvi pravijo, da "ulovi" skoraj 98 % vseh letečih nepridipravov (žuželk). A je kdo že to videl/montiral/izkusil?
MiNa Objavljeno Januar 25, 2010 Opozori Objavljeno Januar 25, 2010 Na netu sem našel tole čudo . V predstavitvi pravijo, da "ulovi" skoraj 98 % vseh letečih nepridipravov (žuželk). A je kdo že to videl/montiral/izkusil? V WW1 so streljali "skozi" eliso (Francoski letalec Roland Garros je aprila 1915 sestrelil tri nemška letala pa je imel leseno eliso zaščiteno samo z kovinskimi ploščami). Res drži, da je letalo iz prve vojne hitrejše od motorja, tudi krogle so veliko hitrejše od mrčesa, da bi od 100-tih muh ušle samo dve je pa malo za lase privlečeno. , če bi letalski AS kaj sestrelil, če bi se 98% krogel odbilo ali pa še huje ustavilo v elisi . Lahko se pa tudi motim. Mogoče jih pa odpihne preko čelade?
MariborBMW Objavljeno Januar 25, 2010 Opozori Objavljeno Januar 25, 2010 V WW1 so streljali "skozi" eliso (Francoski letalec Roland Garros je aprila 1915 sestrelil tri nemška letala pa je imel leseno eliso zaščiteno samo z kovinskimi ploščami). Res drži, da je letalo iz prve vojne hitrejše od motorja, tudi krogle so veliko hitrejše od mrčesa, da bi od 100-tih muh ušle samo dve je pa malo za lase privlečeno. , če bi letalski AS kaj sestrelil, če bi se 98% krogel odbilo ali pa še huje ustavilo v elisi . Lahko se pa tudi motim. Mogoče jih pa odpihne preko čelade? glej in se čudi http://www.mv-motorrad.de/lshop,showdetail,27491,d,1264447746-27582,001.1099926498,10170,,Tshowrub--001.1099926498,.htm
bmwslo Objavljeno Januar 25, 2010 Opozori Objavljeno Januar 25, 2010 (popravljeno) Tole je pa home made varianta. Po moje vsaj 380 % mrčesa zadrži, ker ma 8 lopatic Popravljeno Januar 25, 2010. Popravil bmwslo
RSTDRIVER Objavljeno Januar 25, 2010 Opozori Objavljeno Januar 25, 2010 Tole je pa home made varianta. Po moje vsaj 380 % mrčesa zadrži, ker ma 8 lopatic če pa gor napopaš une, koke se jm reče, (muholovce?) pa efekt še izboljšaš.
MariborBMW Objavljeno Januar 26, 2010 Opozori Objavljeno Januar 26, 2010 Včeraj sem malo pobrskal po temi Honda Varadero. Kar ti prvo "butne" v oči je, da se na tej temi pojavljajo skoraj izključno lastniki tega modela. Potem sem se vrnil nazaj na R1200GS. Tu se mi zdi, da smo lastniki BMW-jev v tej temi skoraj v manjšini. Tu "strokovnjaki" pametujejo o stikalih, štrlečih cilindrih in o nevemkajše... Jebelacesta, pa kaj mene moti, kakšno belanco, nosilec ali ne vem kaj ima drug. Moj/naš je pač takšen kot je in to je zame dovolj. Me je malce pogrelo, pa sem stopil na teraso na - 3, pa je zdaj bolje thumper in simonsi 1 1
ftp Objavljeno Januar 26, 2010 Opozori Objavljeno Januar 26, 2010 V WW1 so streljali "skozi" eliso (Francoski letalec Roland Garros je aprila 1915 sestrelil tri nemška letala pa je imel leseno eliso zaščiteno samo z kovinskimi ploščami). Res drži, da je letalo iz prve vojne hitrejše od motorja, tudi krogle so veliko hitrejše od mrčesa, da bi od 100-tih muh ušle samo dve je pa malo za lase privlečeno. , če bi letalski AS kaj sestrelil, če bi se 98% krogel odbilo ali pa še huje ustavilo v elisi . Lahko se pa tudi motim. Mogoče jih pa odpihne preko čelade? Na omenjenih letalih je bila strojnica gnana preko motorja, zato se je prilagajala hitrosti vrtenja motorja in se ni zgodilo da bi se sam zadel v propeler.
Cartman Objavljeno Januar 27, 2010 Opozori Objavljeno Januar 27, 2010 Na omenjenih letalih je bila strojnica gnana preko motorja, zato se je prilagajala hitrosti vrtenja motorja in se ni zgodilo da bi se sam zadel v propeler. popolnoma off topic. in ne drži kar praviš. Roland Gaross je streljal tud u svojo eliso. sinhronizacijo so prvi nardili na nizozemskem v fokkerju, pravzaprav, so skopirali patent nekega Schneiderja, vseeno nekako veljajo za prve ki so uspešno strelali skozi propeler. maco47 1
MiNa Objavljeno Januar 27, 2010 Opozori Objavljeno Januar 27, 2010 popolnoma off topic. in ne drži kar praviš. Roland Gaross je streljal tud u svojo eliso. sinhronizacijo so prvi nardili na nizozemskem v fokkerju, pravzaprav, so skopirali patent nekega Schneiderja, vseeno nekako veljajo za prve ki so uspešno strelali skozi propeler. Cartman Hvala, da si ftp-ju odprl oči. Drugače pa vse skupaj tule je OFF TOPIC dajmo še malo o GS-u http://www.mv-motorrad.de/lshop, sem in se čudil.
Gianni Objavljeno Januar 27, 2010 Opozori Objavljeno Januar 27, 2010 Včeraj sem malo pobrskal po temi Honda Varadero. Kar ti prvo "butne" v oči je, da se na tej temi pojavljajo skoraj izključno lastniki tega modela. Potem sem se vrnil nazaj na R1200GS. Tu se mi zdi, da smo lastniki BMW-jev v tej temi skoraj v manjšini. Tu "strokovnjaki" pametujejo o stikalih, štrlečih cilindrih in o nevemkajše... Jebelacesta, pa kaj mene moti, kakšno belanco, nosilec ali ne vem kaj ima drug. Moj/naš je pač takšen kot je in to je zame dovolj. Me je malce pogrelo, pa sem stopil na teraso na - 3, pa je zdaj bolje Klasika....bognedaj, da bi zapisal kakšno primerjavo bavarca s kakšnim japoncem...potem si ga "naj...al", enkrat sem čisto slučajno zapisal malo primerjave iz mojega osebnega opažanja in izkušenj...in so me "povozili na polno"..da je bilo kar smešno, no vsaj meni, sem se za ekranom iz srca nasmejal, kot vidim, vem in opažam, pa se večjemu številu, ne da zapisat niti stavka, kar je seveda logično, ker se ti čez čas ne da več pregovarjat..opišeš kakšno izkušnjo, ki bi bila kakšnemu lastniku v pomoč, vsem ostalim zadevam pa se človek raje izogne.. raza 1
ImenitnaPriložnost Objavljeno Januar 27, 2010 Opozori Objavljeno Januar 27, 2010 Klasika....bognedaj, da bi zapisal kakšno primerjavo bavarca s kakšnim japoncem...potem si ga "naj...al", enkrat sem čisto slučajno zapisal malo primerjave iz mojega osebnega opažanja in izkušenj...in so me "povozili na polno".. A so boljše bjonde al rdečelaske? Eh, vsi vemo, da so črnolaske najbolj-naj ... :-) thumper 1
bmw Objavljeno Januar 27, 2010 Opozori Objavljeno Januar 27, 2010 (popravljeno) no pa da ne bo tole eno samo nakladanje o drugih motorjih..... Ena znana težava na R1200GS je tudi odpoved kontrolerja bencinske pumpe...razlog zakaj se to zgodi je preprost...lahko vdre voda pod konektor (tesnilo, ki je okrog konektorja ne tesni dobro) in kontroler gre v maloro. Motor obstane na mestu in ga ni mogoče vžgati, saj pumpa ne deluje...ravno tako komandna plošča ne javlja nobene napake, saj je vhodna stran kontrolerja OK, izhod iz kontrolerja ja pa fuč , zato CAN BUS kontroler ne zazna nobene napake... Zaradi tega tesnila so bili tudi servisni vpoklici, kjer so tesnilo zamenjali z novim tesnilom, vendar se zadeva še vedno lahko ponovi (par primerov je v Ameriki in Franciji, pa vendar....) Drugi razlog za "crkovino" kontrolerja je oksidacija hladilnih reber kontrolerja.... več o tej težavi KLIKNI TUKAJ... To težavo na terenu ljudje rešujejo na razne načine (od rezanja žic konektorja, do napeljave novih žic na akumulator,...) Ena od rešitev je tudi naresti priključni kabel direktno na vtičnico pod sedežem, vendar POZOR....zadeva ni nujno da deluje, saj ti bo bila vtičnica pod sedežem s novo nadgradnjo programa ZFE enote omejena na max. 10A, pumpa pa zna "potegniti" več toka in v tem slučaju bo ZFE odklopil vtičnico.... Osebno sem se podal v lov za temi konektorji zaradi elegantnejše rešitve.... Zakaj rezati konektorje in »štukati« žice, če se lahko kupijo adapterji, kajne? Ja pa jade…in pol svizec končno zavije čokolado….in meni rata najti te konektorje….in to celo pri BMW dilerju… KONEKTOR KONTROLERJA KONEKTOR BENCINSKE PUMPE SLIKE NISO BAŠ PROFI, VENDAR BO ZADOVOLJIVO…. Ostane samo da zlotam skupaj žice in zadeva je rešena……nobenih besnih žic na akumulator, nobenega rezanja konektorjev….samo odmontiraš kontroler (privijačen s dvema vijakoma ),vtakneš adapter in gasa….. Popravljeno Januar 27, 2010. Popravil bmw Pips 1
Pips Objavljeno Januar 27, 2010 Opozori Objavljeno Januar 27, 2010 Hvala ti bmw za prispevek in podano rešitev,lp in srečno vožnjo.
MariborBMW Objavljeno Januar 28, 2010 Opozori Objavljeno Januar 28, 2010 Za vse domače mojstre. Odlična stran za vse BMW-je http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/fiche.aspx
ZdravkoK Objavljeno Januar 29, 2010 Opozori Objavljeno Januar 29, 2010 Če koga zanima imam za prodati AKRAPOVIČA za BMW 1200 Gs oziroma original je za HP2. poglej v oglase.
MariborBMW Objavljeno Januar 29, 2010 Opozori Objavljeno Januar 29, 2010 A kaj takega se da kje dobit ?
pip Objavljeno Januar 29, 2010 Opozori Objavljeno Januar 29, 2010 A kaj takega se da kje dobit ? Ja to je rep-rom za bmw.Jaz sem ga po dolgih iskanjih povleku z neta sam sem pozabu kje.Imam 4th edicion in 5th edicion,če ga hočeš me kontaktiri. grexon 1
Gianni Objavljeno Februar 3, 2010 Opozori Objavljeno Februar 3, 2010 Le kje si ti dobil to ceno za Ctek-a 3600 najnižja katero najde striček Googl je 65 € tu imaš link do zastopnika za Slovenijo Ctek Motocenter promotor, v Drešinji vasi jih je imel, so bili znižani (jesen-razprodaja) zdej ne vem natančno...a je 3600, bom preveril, drugače pa dela BP . Pokliči, jih, mogoče še imajo kakšen kos, ali pa so že cene nazaj navili.
MatjazinBrigita Objavljeno Februar 4, 2010 Opozori Objavljeno Februar 4, 2010 A kaj takega se da kje dobit ? Živjo, poglej si tole: http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/fiche.aspx upam da ti bo v pomoč. BYBY
Kadilec Objavljeno Februar 4, 2010 Opozori Objavljeno Februar 4, 2010 Pomaga ziher, cene so pa ko u zlatarni
MariborBMW Objavljeno Februar 4, 2010 Opozori Objavljeno Februar 4, 2010 Pomaga ziher, cene so pa ko u zlatarni Sem dobil, kar sem iskal; hvala PIP.
pip Objavljeno Februar 4, 2010 Opozori Objavljeno Februar 4, 2010 Sem dobil, kar sem iskal; hvala PIP. Ni problema. Upam da ti bo v pomoč. MariborBMW 1
nejcgs Objavljeno April 5, 2010 Opozori Objavljeno April 5, 2010 hay, sem zamenjal GS 2009 za GS 2010 (silom prilike .) poslal letnik 2009 v večna lovišča). Glede na to da sem GS 2009 vozil samo pol leta zdaj pa GS 2010 šele kak mesec so opažene razlike med modeloma sledeče: - po občutku se motor v GS 2010 malce lažje vrti (bi rekel da ima več veselja do vrtenja) - pri pospeševanju se GS 2010 malce bolj dviga (vpliv povečanja moči ?) - zaradi DOHC je v mašini slišati malce več rožlanja ketne (ampak to se sliši samo iz zelo blizu) - tisti metuljček na auspuhu pridela ker nekaj hrupa - tam med 5000 in 5500 obrati GS 2010 malce izgubi veselja do poskočnosti potem pa zopet oživi Gum (prej metzeler sedaj bridgestone) še ne morem primerjat, ker sem lansko leto sezono zacel sele maja (je bil asfalt toplejsi) l.p.n.
azO Objavljeno April 9, 2010 Opozori Objavljeno April 9, 2010 bmw, bravo, odlična in poceni rešitev za bay-pas konektorja. To je potrebno imeti vedno s sabo. Ali lahko namigneš, kje si kupil konektorje. Imam pa eno vprašanje. Na GS-a 1200 (2004) sem montiral dodatne lučke, ki pa imajo možnost samo H7 50W žarnice. Svetijo odlično. Bojim se le, da alternator (nekje sem pobral, da je sicer močan 600W), zaradi tega preslabo fila baterijo. Kolega je namreč imel na Vari ta problem in je moral vse skupaj predelati na manjšo moč LpT
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se