u-r-o-s Objavljeno April 18, 2015 Opozori Objavljeno April 18, 2015 Načinov vožnje je več, prav tako je odvisno koliko je motor obremenjen, kakšne ploščice se uporabljajo,... tako da koliko nekomu zdržijo diski, koliko drugemu se ne da posploševati
Kmet2 Objavljeno April 18, 2015 Opozori Objavljeno April 18, 2015 F650GS ....16kkm pa so ble prve ploščice v refuzi :grim ...........stil vožnje -objestno u 3pm :evilgrin: Pips, DAMI34 in builder 3
builder Objavljeno April 18, 2015 Opozori Objavljeno April 18, 2015 jest jih tut na picikli nisem še nikol menjal , pa se tud po 80km/h vozim, taku ko eni zi motorjem :grim Kmet2 1
solorider Objavljeno April 18, 2015 Opozori Objavljeno April 18, 2015 Načinov vožnje je več, prav tako je odvisno koliko je motor obremenjen, kakšne ploščice se uporabljajo,... tako da koliko nekomu zdržijo diski, koliko drugemu se ne da posploševati veliko sem potoval in veliko diwjal pa so zdržale in bi še več, če me ne bi bilo strah, da me bo na nekem potovanju zeznalo bi zdržale še več...
M@to Objavljeno April 24, 2015 Opozori Objavljeno April 24, 2015 Ali ima kdo od lastnikov dotičnega motorja na šipo montiran tale spojler: https://www.louis.de/artikel/mra-xscreen-sport-spoiler-m-abe-einfach-verstellbar/10008898?list=68465769 Probal sem se vozit s temle in zadeva funkcionira zelo dobro. Skrbijo me pa vibracije. Šipa je že sama nekako vibeli-vobeli, z dodatno težo na tolikšni ročici pa še bolj "opleta". Kaj to pomeni za šipo in nosilce na daljši rok? Pa lepo prosim, da se komentarjev vzdržite tisti, ki mi boste hoteli povedati, da je GS itak en drek, itd...
PrimozC Objavljeno April 24, 2015 Opozori Objavljeno April 24, 2015 Ali ima kdo od lastnikov dotičnega motorja na šipo montiran tale spojler: https://www.louis.de/artikel/mra-xscreen-sport-spoiler-m-abe-einfach-verstellbar/10008898?list=68465769 Probal sem se vozit s temle in zadeva funkcionira zelo dobro. Skrbijo me pa vibracije. Šipa je že sama nekako vibeli-vobeli, z dodatno težo na tolikšni ročici pa še bolj "opleta". Kaj to pomeni za šipo in nosilce na daljši rok? Pa lepo prosim, da se komentarjev vzdržite tisti, ki mi boste hoteli povedati, da je GS itak en drek, itd... Jaz mam to od Touratecha (hvala Poggy ) in je super...kar se tice vibracij pa kaj vem nisem opazil da bi blo neke hude razlike. Bom pa probal dol dat da vidim... lp
M@to Objavljeno April 24, 2015 Opozori Objavljeno April 24, 2015 Jaz mam to od Touratecha (hvala Poggy ) in je super...kar se tice vibracij pa kaj vem nisem opazil da bi blo neke hude razlike. Bom pa probal dol dat da vidim... lp Predpostavljam, da imaš tale model: https://shop.touratech.de/spoiler-windschild-fur-bmw-r1200gs-ab-2013-abschliessbar.html Ali imaš zmontiranega na original šajbo? Koliko km si že prevozil s temle? Še enkrat, govoriva o vodnem GSu, a ne
M@to Objavljeno April 24, 2015 Opozori Objavljeno April 24, 2015 (popravljeno) A ima kdo izkušnje s temle? https://www.louis.de/artikel/puig-tourenscheiben-spezial-haltesatz-m-abe-fuer-bmw-r-1200-gs-lc/10006801?filter_bike_id=2978&list=68468367 Popravljeno April 24, 2015. Popravil M@to
blindek Objavljeno April 24, 2015 Opozori Objavljeno April 24, 2015 Ali ima kdo od lastnikov dotičnega motorja na šipo montiran tale spojler: https://www.louis.de/artikel/mra-xscreen-sport-spoiler-m-abe-einfach-verstellbar/10008898?list=68465769 Probal sem se vozit s temle in zadeva funkcionira zelo dobro. Skrbijo me pa vibracije. Šipa je že sama nekako vibeli-vobeli, z dodatno težo na tolikšni ročici pa še bolj "opleta". Kaj to pomeni za šipo in nosilce na daljši rok? Pa lepo prosim, da se komentarjev vzdržite tisti, ki mi boste hoteli povedati, da je GS itak en drek, itd... to kar imas prilepljeno je sport model, ki je majnsi, obstaja pa se tour model ki bi bil verjetno bol primeren
M@to Objavljeno April 24, 2015 Opozori Objavljeno April 24, 2015 to kar imas prilepljeno je sport model, ki je majnsi, obstaja pa se tour model ki bi bil verjetno bol primeren Ta je čisto funkcionalen. Tour se mi zdi malo preširok za šajbo od GSa, je pa še večji (več upora) in težji od sport modela, to pa težave po katerih sprašujem še poveča. Slikca s sport spoilerjem, kaj širšega bi bilo že smešno. Tour pa bi pasal bolj na ADV.
PrimozC Objavljeno April 24, 2015 Opozori Objavljeno April 24, 2015 Predpostavljam, da imaš tale model: https://shop.touratech.de/spoiler-windschild-fur-bmw-r1200gs-ab-2013-abschliessbar.html Ali imaš zmontiranega na original šajbo? Koliko km si že prevozil s temle? Še enkrat, govoriva o vodnem GSu, a ne Link sicer ne dela a je tak kot tle spodi....naredil sem z tem recimo hmm...1200km nekje ali kaj vec...jap GS LC 2013
M@to Objavljeno April 24, 2015 Opozori Objavljeno April 24, 2015 Link sicer ne dela a je tak kot tle spodi....naredil sem z tem recimo hmm...1200km nekje ali kaj vec...jap GS LC 2013 Hvala za odgovor. V teži najbrž ni bistvene razlike, torej če tebi ni spokala šajba, najbrž tudi meni ne bo Upam!
PrimozC Objavljeno April 24, 2015 Opozori Objavljeno April 24, 2015 (popravljeno) Hvala za odgovor. V teži najbrž ni bistvene razlike, torej če tebi ni spokala šajba, najbrž tudi meni ne bo Upam! Se z vsakim ki sem govoru je reku isto..."pri Touratechu vejo kaj delajo"...tko da upam, da res ne bo nic popokalo Zadeva pa je ful fajn, turbolence okrog celade za voznike nad 180cm je prakticno ni vec... lp Popravljeno April 24, 2015. Popravil PrimozC
Robson Objavljeno April 25, 2015 Opozori Objavljeno April 25, 2015 Redni servis - 40000 km - 250 €... Če se ne motim je bil servis na tastarem (2008) pri takih intervalih (40000, 80000, 120000) malček pod 400 €... Olje, oljni filter, olje v kardanu, zračni filter, svečke..... Prede lepo kot en maček.... Se kar ne bi nehal vozit...
M@to Objavljeno April 25, 2015 Opozori Objavljeno April 25, 2015 Redni servis - 40000 km - 250 €... Če se ne motim je bil servis na tastarem (2008) pri takih intervalih (40000, 80000, 120000) malček pod 400 €... Olje, oljni filter, olje v kardanu, zračni filter, svečke..... Prede lepo kot en maček.... Se kar ne bi nehal vozit... Kje ga servisiraš, če ni skrivnost? A kaj veš, kaj so naredili na servisu (specifikacija?) Hvala in lp!
M@to Objavljeno April 25, 2015 Opozori Objavljeno April 25, 2015 (popravljeno) Kje ga servisiraš, če ni skrivnost? A kaj veš, kaj so naredili na servisu (specifikacija?) Hvala in lp! @Robson: Mislil sem še na zavore, zavorno tekočino, če je bilo kaj od tega menjano... A si razmišljal o podaljšanju garancije. Mene je odvrnila ravno visoka cena (po nekaterih podatkih) servisa. Če je tako, kot praviš ti, je pa čisto ugodno. Garancijo lahko podaljšaš pred iztekom redne garancije, baje 1 leto 250€, 2 leti 350€. Popravljeno April 25, 2015. Popravil M@to
Robson Objavljeno April 25, 2015 Opozori Objavljeno April 25, 2015 Servisirali so ga tam, kjer bil naš JJ včasih doma.... So se mi zdeli korektni... Podaljšal sem garancijo za 2 leti - čeprav jo ne bom rabil :-) Pripnem specifikacijo...
M@to Objavljeno April 29, 2015 Opozori Objavljeno April 29, 2015 A ma tale GS kakšn orodje kje skrit, razen tista dva kosa pod sedežem? A je kje torx za zadnje kolo odšraufat, recimo?
Fritz Objavljeno April 29, 2015 Opozori Objavljeno April 29, 2015 A ma tale GS kakšn orodje kje skrit, razen tista dva kosa pod sedežem? A je kje torx za zadnje kolo odšraufat, recimo? Torx za zadnje kolo? Na servisu ga imajo. Pa pri vulkanizerju. Tudi v kakšnem Bauhausu in podobnih. Brez zamere..a je to tvoj prvi motor? Si zanj dobil user manual? Če nisi, ga imaš tukaj, glej stran 114. GS nima veliko prostora pod sedežem. Orodje si sestaviš glede na potrebe in je zanj potrebno poiskati primerno mesto bodisi v kovčkih ali kje drugje. Če nisi ravno v kakšni divjini je moment ključ več kot dobrodošel (kakor tudi podatek o zatezni sili za vse pomembne vijake, seveda).
glažar Objavljeno April 29, 2015 Opozori Objavljeno April 29, 2015 A ma tale GS kakšn orodje kje skrit, razen tista dva kosa pod sedežem? A je kje torx za zadnje kolo odšraufat, recimo? M@to pri varederki si imel pod sedežem vec placa za orodije pri BMW-jih tega ne rabiš ,imej pa v planu en kufer za orodije ,ole in podobne drobnarije :lol1: Če te zanimajo cene servisov se oglas pa ti pokažem račune za servisne periode od 2,000 km do 74,000km
glažar Objavljeno April 29, 2015 Opozori Objavljeno April 29, 2015 A ma tale GS kakšn orodje kje skrit, razen tista dva kosa pod sedežem? A je kje torx za zadnje kolo odšraufat, recimo? Slika v avatarju vidim da je slikan v :evilgrin: našem lokalu
M@to Objavljeno April 29, 2015 Opozori Objavljeno April 29, 2015 Torx za zadnje kolo? Na servisu ga imajo. Pa pri vulkanizerju. Tudi v kakšnem Bauhausu in podobnih. Brez zamere..a je to tvoj prvi motor? Si zanj dobil user manual? Če nisi, ga imaš tukaj, glej stran 114. GS nima veliko prostora pod sedežem. Orodje si sestaviš glede na potrebe in je zanj potrebno poiskati primerno mesto bodisi v kovčkih ali kje drugje. Če nisi ravno v kakšni divjini je moment ključ več kot dobrodošel (kakor tudi podatek o zatezni sili za vse pomembne vijake, seveda). Ja, za zadnje kolo, ja. Kaj ti je čudnega tu. In ne, ni moj prvi motor, (btw, peti.) ampak in pri Afriki in pri Vari je bilo orodje na motorju zadostno, da si lahko odšraufal kolesa z njega. ...kar je dobrodošlo ob kakem gumidefektu. Res pa je, da je moj prvi BMW. BTW, na Afriki sem komplet servis lahko naredil z orodjem, ki je bilo priloženo. Vseeno pa hvala za konstruktivnost (link)
Fritz Objavljeno April 29, 2015 Opozori Objavljeno April 29, 2015 @ M@to Upam, da nisi preveč zameril. Redko mi rata nakurit starejšega a včasih je prav kaj pogledat v knjižico z navodili, pa kak Youtube kanalček in kakšno stran o GS-ih preden sprašuješ na forumu...predvsem zaradi sebe samega. Bemfl je za določene reči poseben, tudi malo smotan (nobenega prostora pod sedežem) in se mu je treba prilagajati. Tako kot se je za druge reči potrebno prilagajati Vari, Stromu, Versisu in drugim. Ne vem ti reči koliko stane orodje s ključi za snemanje koles, ki so v BMW-jevem dodatnem kompletu (za doplačilo) a kolikor imam izkušenje z BMW-jem, bo precej ceneje, če si sam nabaviš vse tisto, kar se ti bo zdelo nujno potrebno za tvoj način rabe motorja. Komplete orodja z ustreznimi torbicami ponujajo tudi skoraj vsi proizvajalci dodatne opreme (Hornig, Wunderlich, Touratech), za lepe dinarčke, seveda. Veliko užitka z bavarcem in varno na cesti.
M@to Objavljeno April 29, 2015 Opozori Objavljeno April 29, 2015 (popravljeno) @ M@to Upam, da nisi preveč zameril. Redko mi rata nakurit starejšega a včasih je prav kaj pogledat v knjižico z navodili, pa kak Youtube kanalček in kakšno stran o GS-ih preden sprašuješ na forumu...predvsem zaradi sebe samega. Bemfl je za določene reči poseben, tudi malo smotan (nobenega prostora pod sedežem) in se mu je treba prilagajati. Tako kot se je za druge reči potrebno prilagajati Vari, Stromu, Versisu in drugim. Ne vem ti reči koliko stane orodje s ključi za snemanje koles, ki so v BMW-jevem dodatnem kompletu (za doplačilo) a kolikor imam izkušenje z BMW-jem, bo precej ceneje, če si sam nabaviš vse tisto, kar se ti bo zdelo nujno potrebno za tvoj način rabe motorja. Komplete orodja z ustreznimi torbicami ponujajo tudi skoraj vsi proizvajalci dodatne opreme (Hornig, Wunderlich, Touratech), za lepe dinarčke, seveda. Veliko užitka z bavarcem in varno na cesti. Ma ne, ni nobene zamere, samo res se mi zdi, da nisem "čudno" spraševal.Konec koncev je pod sedežem torx, samo ne vem, če bi lahko z njim odvil zadnje kolo Nisem niti dobro pogledal dimenzije So pa pri vsakem motorju določene fore, skriti kotički ki jih pač ne poznam, zato pa vprašam. Seveda bom nabavil orodje, saj se mi zdi nujno imeti vsaj komplet, da lahko kolesa snameš (bogate izkušnje iz prejšnje sezone - jaz 3x gumidefekt, kolega 2x) sicer se je izšlo s flikanjem. Ampak... moment ključa pa res ne bi s sabo vlačil Hvala in srečno tudi tebi Popravljeno April 29, 2015. Popravil M@to Fritz 1
KyoKon Objavljeno Maj 3, 2015 Opozori Objavljeno Maj 3, 2015 Problem obrabljenih diskov nastane, pri večkratnem močnem zaporednem zaviranju (pregrevanje in zvijanje). Sicer so pa tudi diski tako kot gume potrošni material (res nekaj dražji) še posebej orginal (cca 300€) Brembo "ponaredki?"(90€). Hja nikoli ne veš. Pri ponudniku kjer jih imajo za 90€ sem kupil komplet verigo in oba verižnika, trenutno prevoženih 18Kkm in še ne kaže znakov obrabe. Mislim pa, da je nekdo omenjal, da je od njih dobil "slabo robo" verigo. Diske lako za svoj motor kupiš tudi pri tukaj znamke TRW ploščice tega proizvajalca so se na prejšnjem motorju obnesle BP. Sicer pa, če so diski enakomerno obrabljeni brez globokih "kanalov" še ni panike. Zanima me če kdo ve kateri bi bili boljši. Brembo ali TRW diski? Doskrat na polno bremzam, pa da mi jih ne zvije. Zvite mam že sedaj.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se