Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno

@ uriton

Sam sem 193cm/100kg in stari GSA je prvi motor, ki mi paše na mero tak kot je. V-Strom ni ravno majhen motor pa ga je bilo treba precej prilagajati, dokler mi ni sedel.

 

Ker spadam med bolj kilave voznike, cenim motorje, ki so lahkotni za voziti. Zaradi zasnove bokser motorja oz. njegovega zelo nizkega težišča je veliki GS za vožnjo najlažji motor od vseh, katere sem kdaj vozil. Poseben način vpetja vzmetenja na samo mašino, ki pri zaviranju zagotavlja posedanje celotnega motorja je dodaten bonus, saj je motor pri nenadnih zaviranjih bistveno bolj stabilen kot motorji, ki se pogreznejo na dolgi hod prednjih vilic. Ravno tako pa ne gre pozabiti, da tista dva štrleča cilindra lahko zaščitita nogo, v določenih situacijah.

 

Bavarska kanta ima vsekakor tudi svoje pomanjkljivosti a te, vsaj meni, ne prevagajo nad prednostmi. Če je volja in denar, vsekakor priporočam velikega bokserja, o srednjem GS-u bodo pa kaj drugi povedali.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Hvala vama za info. Tudi sam že v naprej vem, da bom bolj kilav, prav zaradi "strahospoštovanja" do teh zveri, čeprav z biciklom s Kuma ni šlo nikoli dovolj hitro... tudi po prazni gumi, če je bilo treba. Tudi meni GSA zelo pade v oči, ampak 7k€ je zgornja meja, ki sem jo pripravljen dati, GSA pa....

Mogoče le še to... kako je s prevoženimi km. Vidim, da se mašine s preko 100k km prodajajo še kar za velike denarje, jaz pa še rabljen avto ne kupim, če ima toliko prevoženih.

Objavljeno

Če si doma kje pod Kumom oz. okrog Kuma, mi sporoči in se lahko dobiva, ko bom v Zasavju in če želiš in imaš ustrezen izpit, lahko preizkusiš mojega GSA. Trenutno gre proti 70.000km in ni videti, da bi mu kaj veliko manjkalo. Nov pa zagotovo ni :)

 

Precej GS-ov se prodaja s kilometražo čez 50.000 ali čez 100.000 ker se s temi motorji ljudje očitno vozijo več po cesti kot po Motosvetu.

 

Navadnega GS-a imajo ponavadi pri R-Motu kakšnega za pogledati in preizkusiti.

Objavljeno (popravljeno)

Za 7k€ boš verjetno dobil motor z okrog 100 000 km ali nad, odvisno od letnika, mogoče so uvoženi malo cenejši in če ti uvoznik nudi eno leto garancije...ne vem, nočem svetovati.

Jaz sem dal zanj malo pod 7k€ z kovčki in z nad 100 000 prevoženimi kilometri. Z manj kilometri in bolje ohranjen bi bil takrat 2k€ več in vprašanje, kaj je za nekoga bolje. Sam sem moral zamenjat sklopko in amortizerja, vse skupaj okrog 1,5k€, sedaj je motor v redu.

Hočem povedati, da je pri 7k€ že malo loterije za ta motor, posebno GSA, kateri bi bil boljši za tvojo velikost, oziroma moraš pri tej ceni imeti v rezervi še nekaj za popravila, lahko se pa tudi motim. Naj še kdo pove mnenje.

 

Je pa tako, da vzmetenje ni ravno vrhunsko že pri novem, prednji amortizer brez nastavljanja in nekateri menjajo amortizerje že kmalu po nakupu, predvsem Italijani dajejo na te motorje, na veliko, Ohlinse.

Popravljeno . Popravil vandrovec
Objavljeno

Če pri novem gs - ju ni dobro vzmetenje potem pa res nevem kaj si ti vozil.

Objavljeno

Če pri novem gs - ju ni dobro vzmetenje potem pa res nevem kaj si ti vozil.

Pri novem LC je vzmetenje vrhunsko,pri zračno hlajenem pa bolj bogo,na mojih 110 kg je centralc pel pri vsakem ostrejšem nagibu in tu se pogovarjamo ravno o slednjem do 7k evrov če sem prav razumel.
  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Motor z več kot 100k km problem? ...kaj pa vem...moj je 2 leti star pa bom mel kmalu drugi servis letos....30.000km....pa ga mislim se kar met. Tako da kilometri ce je masina redno servisirana in ga pazis ni nek problem. V Garmishu sem videl GSA letnik 2006 z 320.000km pa se kar lepo vozi :)

 

Pa še to...sodelavc je kupoval BMW motor, letnik 2007, ki naj bi mel 45.000km, ko sem to preveril pri serviserju (uradnem) je bilo pri tem motorju zabelezeno leta 2010 75.000km ko je bil en vpoklic. Ze ta lastnik, ki ga prodaja je bil nategnjen in ko smo mu to povedali je bil zelo jezen in baje bo sel v tozbo z starim lastnikom. Tko da se vprasajte ali so res realni km pri GS in ostalih motorjih....ker ce preracunas potovalni enduro ali kaj podobnega v 10 letih z 50.000km...to je 5k km na leto...malo verjetno :)

Popravljeno . Popravil PrimozC
Objavljeno

Zakaj pa ne? Jest dvomim da bom kaj vec kot 6.000 naredu letos s Caponordom.

Vse ni nateg..zal pa je veliko..

Objavljeno

Pri novem LC je vzmetenje vrhunsko,pri zračno hlajenem pa bolj bogo,na mojih 110 kg je centralc pel pri vsakem ostrejšem nagibu in tu se pogovarjamo ravno o slednjem do 7k evrov če sem prav razumel.

Napisal je da že na novem ni vzmetenje za hvalit, ne pa na rabljenem za 7k,

mah saj je vseeno men na novem super ustreza.

Lp

Objavljeno

Napisal je da že na novem ni vzmetenje za hvalit, ne pa na rabljenem za 7k,

mah saj je vseeno men na novem super ustreza.

Lp

Nisem videl,moja napaka! Vozil sem lcGSA in navadnega invzmetenje mi je bilo poezija,me pa zanima kaj vozi za enga hudiča da mu na novem GS-u vzmetenje bolj bogo?
Objavljeno (popravljeno)

Napisal je da že na novem ni vzmetenje za hvalit, ne pa na rabljenem za 7k,

mah saj je vseeno men na novem super ustreza.

Lp

Ja dobite dlako v jajcu. Jaz sem imel v mislih tako vzmetenje, kot ga imam sam, ne poznam novega niti tistega z ESA.

Morda sem res malo nerodno zapisal, "da dajajo na nove, so dajali na skoraj nove"... :notworthy:

 

Kmet, ne vem, če si vozil zračno hlajenega brez ESA? ...prednji amortizer nima nastavitve za rebound.

Sedaj, ko imam drugo vzmetenje je kot noč in dan...ni za primerjat

Popravljeno . Popravil vandrovec
Objavljeno (popravljeno)

Je to ustrezno olje za menjalnik in kotni prenos? Na koliko km se menja v menjalniku?

http://www.motornaolja.com/produkt/motul-motylgear-75w-90/

 

Je ustrezno - ustrezna gradacija in API GL5. Sam menjam na 10.000, kot sem že napisal. Ta liter olja je ravno dovolj tako za menjalnik kot tudi za kotni prenos kardana.

 

Uporabljam pa tole: https://www.euroton.si/avtodeli/castrol-axle-epx-90-1l-olje-menjalnika-p-217250.aspx

 

Baje je tudi 75W-140 z API GL5 popolnoma v redu.

Popravljeno . Popravil Fritz
Objavljeno

Je ustrezno - ustrezna gradacija in API GL5. Sam menjam na 10.000, kot sem že napisal. Ta liter olja je ravno dovolj tako za menjalnik kot tudi za kotni prenos kardana.

 

Uporabljam pa tole: https://www.euroton.si/avtodeli/castrol-axle-epx-90-1l-olje-menjalnika-p-217250.aspx

 

Baje je tudi 75W-140 z API GL5 popolnoma v redu.

neb in ne devam navadnega olja v menjalnik in SPLOH kotni prenos, mora bit  100% sintetika :smoke:

 

https://www.euroton.si/avtodeli/motul-gear-300-75w90-1l-olje-menjalnika-p-219592.aspx

 

stvar izbire :ninja:

Objavljeno

Glede na to, da sem pri prejšnjih motorjih marsikaj preizkusil, sem ugotovil, da je bolj pomembna redna menjava kot te sintetika/polsintetika debate. Enim motorjem bolj paše eno, enim drugi, pri tretjih pa ni razlike - zatorej po želji.

Objavljeno

Kolega je kupil R 1200 RT 2005 letnik, in ko da kontakt s ključem, se mu dogaja, da včasih zagrabi takoj, včasih pa traja 2-3 sekunde, da se prižge zaslon. GS ima verjetno enako ključavnico. Kakšna ideja?

Objavljeno

Kolega je kupil R 1200 RT 2005 letnik, in ko da kontakt s ključem, se mu dogaja, da včasih zagrabi takoj, včasih pa traja 2-3 sekunde, da se prižge zaslon. GS ima verjetno enako ključavnico. Kakšna ideja?

okvara na "Ring anteni" oz. ključu morda?

Objavljeno

Je obisk uradnega servisa nujen, če gre za ključ oz. ring anteno?

Objavljeno

Če govorimo o GS1200 potem ti dela motor sicer še vedno na dva cilindra, vendar na eni strani samo na eno svečko. Prevriš zelo enostavno. Pri prižganem motorju potegni dol eno vžigalno tuljavo (recimo na desni strani) in boš videl, če je kaka razlika. Če bo deloval še slabše, potem je ta tuljava (ali svečka) ok. Ponovi na drugi strani. če motor teče popoplnoma enako, veš, da ta svečka nimam iskre. Info - originalna vžigalna tuljava pride cca 120€. Lahko pa je problem v kakem konektorju. Jaz sem imel recimo enega zlomljenega in je bil slab stik do tuljave in svečka ni imela iskre. Ampak to je že manj verjetno, kakor tudi defektna svečka. Zelo verjetno bo ena od vžigalnih tuljav.

 

Obstaja tudi neoriginalna, se pravi brez znaka?

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Iz Alpine white gremo na light white, mi zna kdo razložit kaj je to zaena lahka bela barva motocikla?

 

Hvala

Objavljeno

Iz Alpine white gremo na light white, mi zna kdo razložit kaj je to zaena lahka bela barva motocikla?

 

Hvala

Bolj razredcena...pol lazja, kot ce bi blatnik iz carbona dal gor :D....pomoje samo marketing

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!