Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


Priporočene objave

Objavljeno

Nekaj me zanima, pa prosim brez sočnih pripomb, vožnja po bregu navzdol z prižganim motorjem in v prostem teku, ok ali lahko nastane kak problem z kardanom mislim mazanje, oziroma zna bit problem če bi bil motor vgašnjen?

Objavljeno
Nekaj me zanima, pa prosim brez sočnih pripomb, vožnja po bregu navzdol z prižganim motorjem in v prostem teku, ok ali lahko nastane kak problem z kardanom mislim mazanje, oziroma zna bit problem če bi bil motor vgašnjen?

Kar brez skrbi, z mazanjem kardana ne bo nobenih problemov.Zavore bodo pa v takšnem primeru precej bolj obremenjene. :yea1:

Objavljeno

Zaščita je nesimetrična zaradi namestitve cilindrov,vendar pa za nekaj milimetrov odstopa tudi po širini in višine.Na oko sicer ni opazno,je pa funkcionalna,kar sem pri prejšnjem GS-ju preizkusil kar pred garažo.Mislim,da je vredna svojega denarja-dobrih 200 eur.

Objavljeno (popravljeno)
Zaščita je nesimetrična zaradi namestitve cilindrov,vendar pa za nekaj milimetrov odstopa tudi po širini in višine.Na oko sicer ni opazno,je pa funkcionalna,kar sem pri prejšnjem GS-ju preizkusil kar pred garažo.Mislim,da je vredna svojega denarja-dobrih 200 eur.

hvala za odgovor. se strinjam da je zadeva koristna. sam sem nabavil zaščito cilindrov kot tudi zaščito tanka. poleg tega da je zadeva koristna, se mi zdi da tudi optično izboljša gs. da mu videz advenčerke.

lp

5er

post-12710-1218014270_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil 5er_
Objavljeno

Živijo. Dejte mi prosim malo pomagat, a se splača TOLE kupit? Zadeva bi naj bila iz Rima, redni servisi, 1. lastnik...

Objavljeno

Prijatelj, ki je pred časom spraševal, ali gredo Advenčejevi kufri na običajnega GS-a, sporoča da grejo. Seveda z original advenčerjevimi nosilci.

Ima pa tudi en komplet popolnoma novih, tovarniško zapakiranih nosilcev kufrov za advenčerja in jih da za zelo ugodno ceno :whistle:

Objavljeno
Prijatelj, ki je pred časom spraševal, ali gredo Advenčejevi kufri na običajnega GS-a, sporoča da grejo. Seveda z original advenčerjevimi nosilci.

Ima pa tudi en komplet popolnoma novih, tovarniško zapakiranih nosilcev kufrov za advenčerja in jih da za zelo ugodno ceno :whistle:

pa bi mi posredoval njegov GSM na PM?.....razmišljam namreč o takšni varijanti...

Objavljeno

Pozdravljen,prijatelj iz CE,je kupil od dilarja motor iz Italije.Takoj je moral zamenjat vitalne dele pogona,motor pa mu papa 2 dcl na 1000 km.Srečo je imel,da mu je diler kril del stroškov.Zgleda,da motorje ne šparajo obilo sreče in lp.

Objavljeno
Živijo. Dejte mi prosim malo pomagat, a se splača TOLE kupit? Zadeva bi naj bila iz Rima, redni servisi, 1. lastnik...

Na prvi pogled že, samo sem hodil malo po raznih servisih, ko sem sam mislil uvozit iz Italije, pa so mi vsi odsvetovali, ker so

menda skoraj z vsemi IT problemi, od zunaj lepi, mašine pa v k..., tako da je za premislit!!

Lp

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Servis na 30.000km, 190€. Menjava oljnega in zračnega filtra, štiri litre olja, menjava olja v zavorah, nekaj dihtung, štelanje ventilov. Aha pa na tester so ga dali in je pokazalo vse bp. :yea1:

Objavljeno

Če ni skrivnost na katerem servisu si bil?

Objavljeno
Če ni skrivnost na katerem servisu si bil?

AvtoVal Grosuplje... :rolleyes: Pri Selmarju bi prišlo od 300-400€. :evilgrin: Tako, da ne vem, če ne delajo z zlatimi rokami... :hmm: ker material je tu tu... :rolleyes:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Servis po 40 000 km Avtoval Grosuplje storitev 1o1,40 material 144,92 +DDV 49,26 =295,58 delal je 4,5 ur mislim,

da je korektno.lp

Objavljeno

Pozdravljeni,

Mene pa zanima, koliko cca pride osnovno zavarovanje + registracija za R1200GS? (s 50% popustom iz avtomobila)

ter koliko kasko?

Hvala!

Objavljeno

hej,

ker mi je 1200GS finančno za silo dosegljiv, hkrati pa edini res željen motor, mi ne preostane drugega, kot nabava bolj voženih motorjev (nad 70.000 - 100.000km)

Sedaj pa me zanima, ali je tak motor sploh smotrno kupovati? Recimo, da delam 7-10.000 letno, bo tak motor imel čez 2 leti 120.000km, kar pa je res precej.

Poleg tega, da ga bom verjetno kasneje težko prodal, me zanima tudi katere dele lahko pričakujem, da bo potrebno zamenjati? In nasploh vaše mišljenje.

Gre pa za letnike 2004, 2005 (ABS)

Vsaka utemeljena informacija dobrodošla.. :)

LP

Objavljeno (popravljeno)

Če si gledal tega v Avto Aktivu v Lj (05 - 94k km), najbrž nebi smel bit kak problem - če je motor redno servisiran kot pravijo. Sam imam nekaj več kilometrov in zaenkrat dela vse ok, edino sklopko malo sumim (1100 GS).

Najbolje bi ti znal pomagat kdo z prevoženimi krepko čez 100k km, mislim da jih ima Matjažek na 1100GSu.

Popravljeno . Popravil PURPLE
Objavljeno
hej,

ker mi je 1200GS finančno za silo dosegljiv, hkrati pa edini res željen motor, mi ne preostane drugega, kot nabava bolj voženih motorjev (nad 70.000 - 100.000km)

Sedaj pa me zanima, ali je tak motor sploh smotrno kupovati? Recimo, da delam 7-10.000 letno, bo tak motor imel čez 2 leti 120.000km, kar pa je res precej.

Poleg tega, da ga bom verjetno kasneje težko prodal, me zanima tudi katere dele lahko pričakujem, da bo potrebno zamenjati? In nasploh vaše mišljenje.

Gre pa za letnike 2004, 2005 (ABS)

Vsaka utemeljena informacija dobrodošla.. :)

LP

Pri BMW-ju kilometri pravzaprav sploh ne predstavljajo problema (tudi več kot 200 K km). Delajo nekateri z njimi čudo km in to po (celo) slabših cestah kot so naše .

Mislim da ni kaj posebnega pričakovat tudi glede popravil. Bolj gre tu za redno vzdrževanje. In kot je bilo že na več koncih napisano, poišči motor, ki ni bil pripeljan iz Italije, če je to mogoče. Tam baje nimajo ravno pravega odnosa do motorizacije.

Iz druge roke ti povem, da je nakup v D zelo enostaven. Pogledaš na www.mobile.de in nato pokličeš, najameš kombi pripelješ, greš na homologacijo in registriraš. To je vse. Pa dober nakup in prijetno vožnjo ti želim.

post-5391-1224577799.gif
Objavljeno

HI!

Evo jaz imam italjana (sicer R1150GS) pa lahko pohvalim, da je zaenktrat BP. Ko sem motor prevzel sem videl orginal dokumenti, da si ga je možakar kupil za svojp 50 letnico (2003). Motor je bil že na prvi pogled nekako - no ni bil videt "zgonjen" - modre samo krivine ne pa do lonca in še lonec kot sem videl pri nekaterih.

Aprila, ko sem ga prevzel na števcu je bilo malo pod 32000km. trenutno ima 48500. Po dobrem mesecu preizkušanja in montaže kovčkov sem se odpravil do Ukrajine za pot dolgo 5775 km je popil liter olja, kar mislim, da je povsem normalno. Opis poti tule http://sunami.freehost386.com/ Ukrajina2008.

Ravno na zadnji furi do Pelješca in nazaj prejšnji vikend sem ugotovil, da je rosno od olja okoli gumice zadaj na kardanu (nabrž bo semering). Je pa nivo olja v menjalniku in v kotnem prenosu (sem namreč takoj preveril) zaenkrat še na pravem nivoju.

Drugače je pa najbrž tako, če je motor malo starejši in ni ravno "ubit" najbrž tudi motor ni kar "zaklan".

Nekateri si upajo tudi z nalo starejšimi motorji (je menda že polnoleten) kar daleč naprimer - avtomoto do Baikala :worship: .

So pa lahko problem skrite napake, kot da to pri nas ne more bit. Uporabniki smo pač povsot približno enaki!

post-7865-1224598941_thumb.jpg

Objavljeno
HI!

sem se odpravil do Ukrajine za pot dolgo 5775 km je popil liter olja, kar mislim, da je povsem normalno.

Nočem te strašit, ampak to ni glih normalno, je malo preveč. Razumel bi deci ali dva, nikakor pa ne cel liter. Katero olje pa imaš v motorju?

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Objavljeno

To je čisto normalno.......dokler poraba olja ne preseže 1l/1000km se nimaš kaj sekirati....

Objavljeno
hej,

ker mi je 1200GS finančno za silo dosegljiv,

LP

To je problem, ker boš dal ves denar za motor z veliko kilometri in lahko se ti pokažejo napake ki hitro dosežejo tisočaka, plus kakšen potrošni material.

Rajši poglej za kakšen cenejši, novejši (nov) manj vožen motor kot precenjeni bmw, pa ti ostane za dodatno opremo, gume, servis pa še kaj.

Objavljeno
To je problem, ker boš dal ves denar za motor z veliko kilometri in lahko se ti pokažejo napake ki hitro dosežejo tisočaka, plus kakšen potrošni material.

Rajši poglej za kakšen cenejši, novejši (nov) manj vožen motor kot precenjeni bmw, pa ti ostane za dodatno opremo, gume, servis pa še kaj.

Jaz ga nalijem 4L na 10.000, pa se nič ne hvalim... :rolleyes:

Objavljeno
To je čisto normalno.......dokler poraba olja ne preseže 1l/1000km se nimaš kaj sekirati....

a je to dvotaktna zadeva?

Objavljeno
Rajši poglej za kakšen cenejši, novejši (nov) manj vožen motor kot precenjeni bmw, pa ti ostane za dodatno opremo, gume, servis pa še kaj.

oprosti, od kje ideja, da je precenjen?

a je to dvotaktna zadeva?

ne, zakaj?.....je pač bokser mašina ki dela.....in dela.....in dela.....do nezavesti

Objavljeno

Pozdravljeni,meni je popil po 40.000 km 2L,sem pač bolj uživač kot tišač. Pa srečno vožnjo vam želim in lp

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!