Skoči na vsebino

BMW R1200 GS a do 2013


bambi

Priporočene objave

Iz zgornje slike je razvidno kakšni se zanimajo za nakup Gs-a: bajski :P

No tudi jaz ga bi imel (sem suh mimogrede; tako in v denarnici).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On its hundred-point scale of all test disciplines, Reise Motorrad awards the GS an impressive score of 99 points!

Hm, ali je res tako dober :? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V zadnjem motorradu je bil primerjan BMW R1200GS vs. KTM LC8 ADVENTURE 950... testiranje na terenu.

KTM zmagal s 165 proti 140 točkami (od 200-ih).

Ergonomija BMW 14  KTM 17  (od 20)

Karakteristike agregata BMW 24  KTM 26 (od 30)

Pogon/sklopka BMW 14  KTM 18 (od 20)

Stabilnost vožnje BMW 17  KTM 19 (od 20)

Možnost nastavitev "podvozja" (vzmetenje,... )  BMW 19  KTM 27 (od 30)

Obvladljivost  BMW 13  KTM 10 (od 20)

Trakcija BMW 14  KTM 14 (od 20)

Razmik od tal BMW 5  KTM 8 (od 10)

Zavore  BMW 13  KTM 18 (od 20)

Občutljivost na padce  BMW 7  KTM 8 (od 10)

==============================

Točk SKUPAJ: BMW 140  KTM 165 (od 200)

Zanimivo je, da je pri obvladljivosti BMW boljši, čeprav je KTM tako nizko spravil težišče. Se vidi, da višina naredi svoje. So pa nemci totalno skritizirali slabo vzmetenje in smešno majhno razdaljo do tal na BMW-ju. Pohvaljen navor (kubatura naredi svoje) pri BMW. Zanimiv podatek o teži: GS 225kg brez bencina, KTM pa 200kg!  Hkrati so pokomentirali, da so BMW zmanjšali težo za 22kg in ne 30, kot pravijo njihovi tržniki. Polno napolnjen GS1200 še vedno tehta 242kg :(

Končna ocena v Motorradu:

1. mesto KTM: offroad king v svoji klasi, za resno rallye vožnjo in ležerno uživanje na makadamih.

2. mesto BMW: ostaja potovalni enduro, najnovejša predelava ga ni naredila kaj dosti bolj primernega za offroad.

V prihodnjem Motorradu pa primerjalni test BMW R1200GS, APRILIA CAPONORD, HONDA VARADERO, KTM ADVENTURE in SUZUKI V-STROM. Bolj iz cestnega vidika.

Ta test bo zanimiv.... :hmm:

Mislim pa, da se bo varadero za cesto in potovalnost najboljše odrezal...

Popravljeno . Popravil Noise Data
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta test bo zanimiv.... :hmm:

Mislim pa, da se bo varadero za cesto in potovalnost najboljše odrezal...

Dvomim, da ne bo BMW zmagal. :ph34r:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dvomim, da ne bo BMW zmagal.  :ph34r:

Je bil kake 2 leti nazaj enak test. Bmw GS, Varadero, Triumph, TDM, caponord 1000 pa je bil varadero najbolje ocenjen. V tem času pa sta edino varadero in GS vredu napredovala.

Obeta se težek boj... :fight2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V tem času pa sta edino varadero in GS vredu napredovala.

Pa KTM se je pojavil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V zadnjem motorradu je bil primerjan BMW R1200GS vs. KTM LC8 ADVENTURE 950... testiranje na terenu.

KTM zmagal s 165 proti 140 točkami (od 200-ih).

Ergonomija BMW 14  KTM 17  (od 20)

Karakteristike agregata BMW 24  KTM 26 (od 30)

Pogon/sklopka BMW 14  KTM 18 (od 20)

Stabilnost vožnje BMW 17  KTM 19 (od 20)

Možnost nastavitev "podvozja" (vzmetenje,... )  BMW 19  KTM 27 (od 30)

Obvladljivost  BMW 13  KTM 10 (od 20)

Trakcija BMW 14  KTM 14 (od 20)

Razmik od tal BMW 5  KTM 8 (od 10)

Zavore  BMW 13  KTM 18 (od 20)

Občutljivost na padce  BMW 7  KTM 8 (od 10)

==============================

Točk SKUPAJ: BMW 140  KTM 165 (od 200)

Zanimivo je, da je pri obvladljivosti BMW boljši, čeprav je KTM tako nizko spravil težišče. Se vidi, da višina naredi svoje. So pa nemci totalno skritizirali slabo vzmetenje in smešno majhno razdaljo do tal na BMW-ju. Pohvaljen navor (kubatura naredi svoje) pri BMW. Zanimiv podatek o teži: GS 225kg brez bencina, KTM pa 200kg!  Hkrati so pokomentirali, da so BMW zmanjšali težo za 22kg in ne 30, kot pravijo njihovi tržniki. Polno napolnjen GS1200 še vedno tehta 242kg :(

Končna ocena v Motorradu:

1. mesto KTM: offroad king v svoji klasi, za resno rallye vožnjo in ležerno uživanje na makadamih.

2. mesto BMW: ostaja potovalni enduro, najnovejša predelava ga ni naredila kaj dosti bolj primernega za offroad.

V prihodnjem Motorradu pa primerjalni test BMW R1200GS, APRILIA CAPONORD, HONDA VARADERO, KTM ADVENTURE in SUZUKI V-STROM. Bolj iz cestnega vidika.

Oprosti na smetnji,čitam ali ne razumijem PRIHODNJI znači Slijedeći(next)?

Popravljeno . Popravil _V-strom_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Primerjalni test s ktm na terenu me ni čisto nič presenetil. Še dobr se je odrezu bmw. Na cesti pa bo čisto drugačna pesem. Vzmetenje imata oba od iste znamke (WP), sam da ma bmw totalno za cesto prirejeno.

Tudi podatek o teži me nič ne preseneča, takoj ko dobim moped ga tudi sam peljem na tehtanje. (pol pa eure nazaj :fight2: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi podatek o teži me nič ne preseneča, takoj ko dobim moped ga tudi sam peljem na tehtanje. (pol pa eure nazaj :fight2: )

Kokr kil golfije tolk taužnt € nazaj.

Samo tole ni čisto hec. Obstajajo kejsi evropskega sodišča na temo zavajanja potrošnikov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V novem motorradu je cestni test...

#1 BMW R1200GS ABS

#2 HONDA VARADERO ABS

#3 SUZUKI VSTROM

#4 KTM 950 ADVENTURE

#5 APRILIA CAPONORD

Perla že skenira in mislim, da bo tabelica in končni rezultat kmalu pripopala tudi sem noter...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:devil: nojz, naj te citiram (ne vem, iz katere prejšnje debate, mislim da iz K1300RS): avtorske pravice tistih možicev iz motorrada :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ufffffff........bolečina........kaj sde to samo meni zdi, al je bavarc spet zmagu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je kdo pričakoval kakšen drugačen izid nemškega cajtunga o BMW-jevem paradnem konju :hmm: :hmm:

Ko sem gledal točkovanje sem se moral kar smejati zraven :lol1: :lol1: , ne vem no po njihovem točkovanju je vzdrževanje BMW-ja praktično zastonj, iz izpuha mu letijo marjetice, odaljenost od tal za dlako manj kot pri KTM-u, dodatna oprema kao da je zastonj v osn.paketu, vozne lastnosti pa najmanj Ducati 999 ali F-16...............Točkovanje je totalno nerealno oz. napihnjeno v prid GS-a, bo treba prebrati še kak drug izvennemški test. Pa ne da bi šimfal modro bele ampak test ni objektiven.

LP Bobo B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Švapsko/švabontarska klasika, sej kako pa pri nas naše avtomotorevije ocenjujejo.

Ko ne vejo, kje bi točke dol zbijali uvedejo kategorijo vrednost ob prodaji (pri skor novih motorjih/avtomobilih ravno vejo ,kolko bo čez tri leta :lol1: :lol1: ) al pa kak notranja obdelava pa podobne kategorije. V bistvu mi za razne teste dol visi, saj me noben ne bo prepričal, da so nevem kako noro objektivni, da kategorije vrednost glede na ceno sploh ne omenimo :yea2: .

V glavnem, mi, ki vozimo italijanska jajca pač moramo na stran zapelat, ko nas prehiti kak superioren Bavarec al pa kaka japonska raketa :hmm: :? :lol1: :lol1: .

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prilagam še scan v grafični obliki, glede na to, da ste me nekateri kontaktirali, da PDF -ja ne morete odpreti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prilagam še scan v grafični obliki, glede na to, da ste me nekateri kontaktirali, da PDF -ja ne morete odpreti...

1/2

post-4-1080686258.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!