Skoči na vsebino

Arai čelade


robberrt

Priporočene objave

Je kdo že vozil s čelado Arai tour X? Kako se obnese s cestakom pri višji hitrosti? Verjamem, da ni tako zelo tiha ...

se kr za silo nekak obnese tam pr 150 ali malo proti 200 ... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Prejšni teden sem kupil novo ARAI, odštel zanjo 130.000 sit in evo... piha isto ali pa še bolj, s tem da ta vizir tesni kot mora, spodaj pa vleče notri in spet me moti na očeh.

Punca zadej ... a se zadej za sprednjo šipo od motorja delajo vrtinci pa da mi zato tko notr vleče, ali pa Arai čelada ni primerna, bi bla bols Schubert....pojma nimam več...a bi moral dati višji vizir na motor??

Kako je kaj pri vas...

hvala

Robbert, s tem je pa tako;

Če je čelada, kot se šika, potem je dobra. Veliko pa zavisi od sprednjega dizajna (oklepa) motorja. Višine, naklona, višine voznika ipd.

Jaz sem probal že veliko delad in motorjev in ugotovil, da ena čelada na enem motorju "deluje" kot je treba. Sedeš na drugo mašino, pa vleče kot hudič. To ni kriva čelada (delno že, saj je "podbradek" čelade vsak drugačen), ampak "vetrni snop", ki piha pri vsakem motorju (oklepu) drugače.

Npr., jaz sem imel Nolan X-Lite & Africa Twin. Nič pihanja! Sem sedel na TDM-ko, je vleklo, da so se oči rosile.

Veš kaj sem naredil;

V sprednji del čelade sem izoblikoval "pen'co" in jo vstavil. Pa še eno za rezervo, če jo izgubiš.

Jaz sem tako rešil svoj problem.

Malo se poglobi in rešil boš zadevo. Ali pa zamenjaš "skrin". Višjega, pokončnejšega (samo pazi na vozne lastnosti motorja pri večjih hitrostih)! Lajho si kupiš sopojler in ga namontiraš na konico skrina itd. Rešitev je več, vsaka pa resnično nekaj stane.

Pozdrav in užitek pod čelado!!! :yea1:

Popravljeno . Popravil fičo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-upam da veš da se pri araiki podbradni del, ki je iz usnja, dodatno da izvleči in tako zaščititi pred pihanjem "od spodaj"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst upam da me ne boste prevec tepli ker bom vprasal kaksno oznako ima cala od araia ki ima dvizni podbradni del. :?

pa kaksne kakovostne informacije o sami celadi bi mi tudi prav prisle , sedaj vozim shubertovo pa je ratala mal velika in tukaj ni nobenega ki bi lahko kaj ukrenil zoper to pa bom kar zamenjal!

hvala :hmm: O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-upam da veš da se pri araiki podbradni del, ki je iz usnja, dodatno da izvleči in tako zaščititi pred pihanjem "od spodaj"

imam Arajko ASTRo /R (novo) visok cenovni razred :grim

ampak na TDMki je peklensko glasna :hmm: od 80 naprej ne slišim več motorja piha mi v oči :grim

probal sem že z povišanim vizirjem :grim

pa brez vizirja(kle je blo še najbolje) pa z originalnim :hmm:

nimam pojma kako naj odpravim turbolence da bi postala čelada tišja

naj povem če vstanem med vožnjo( da ne sedim) čelada utihne pa četudi ga naženem 150/h

se pravi ni vzrok čelada ampak turbolenca :hmm: :hmm: :hmm:

vozu že ves šrot ki se mu reče motorji pa nism doživel kaj podobnega :slap: :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam sem 3 leta vozil Araiko na TDMi in moram reči da prav tiha ni bila, vseeno pa ni bilo prepiha in solzenja oči (visok sem 183cm). Tudi sedaj na drugem motorju z boljšo veterno zaščito in po višini nastavljivim vetrobranom ni dosti manj hrupa v čeladi.

Ponaljam....si povlekel usnjeni podbradni del ven in tako povečal zaščito (če je čelada nova je verjetno da bo prvič potrebno malo več sile preden boš izvlekel....sam sem se bal da bom že kaj strgal- je moral kolega pokazat da gre zadeva res ven)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam Arajko ASTRo /R (novo) visok cenovni razred :grim

ampak na TDMki je peklensko glasna :hmm: od 80 naprej ne slišim več motorja piha mi v oči :grim

probal sem že z povišanim vizirjem :grim

pa brez vizirja(kle je blo še najbolje) pa z originalnim :hmm:

nimam pojma kako naj odpravim turbolence da bi postala čelada tišja

naj povem če vstanem med vožnjo( da ne sedim) čelada utihne pa četudi ga naženem 150/h

se pravi ni vzrok čelada ampak turbolenca :hmm: :hmm: :hmm:

vozu že ves šrot ki se mu reče motorji pa nism doživel kaj podobnega :slap: :slap:

no evo to je to. Zadnjič ko sem se prvič peljal z novo čelado (Viper GT), pa sem ustal na motorju, pa je blo bolš, pa tist spodnji ščitnik sem vlekel ven, pa isto piha, je pa res da sta zraven tistega ščitnika dve luknji kjer potegne zrak noter in tam piha. Rešitev bi bila definitivno penca, ampak malo sem razočaran da bi moral pri takem denarju vedno podlagati pence da ne bi pihalo.... :blink:

Moram malo povprašat pri prodajalcu če se da kaj narediti...verjetno nisem prvi primer..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam Arajko ASTRo /R (novo) visok cenovni razred :grim

ampak na TDMki je peklensko glasna :hmm: od 80 naprej ne slišim več motorja piha mi v oči :grim

probal sem že z povišanim vizirjem :grim

pa brez vizirja(kle je blo še najbolje) pa z originalnim :hmm:

nimam pojma kako naj odpravim turbolence da bi postala čelada tišja

naj povem če vstanem med vožnjo( da ne sedim) čelada utihne pa četudi ga naženem 150/h

se pravi ni vzrok čelada ampak turbolenca :hmm: :hmm: :hmm:

vozu že ves šrot ki se mu reče motorji pa nism doživel kaj podobnega :slap: :slap:

Seveda ni vsaka čelada primerna za vsak motor :cry: Večji del čelad je pač narejen za športne motorje,ki imajo majhno vetr.šipco. :grim Škoda ,da pred nakupom ne moremo probat čelade :BUA: Saj ne moremo vsakič ko zamenjamo motor,zamenjati tudi opreme! :grrr Kakšen motor si pa imel prej :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prejšno čelado sem imel na vseh motorjih, najprej na apriliji na TDR125, RS125, potem na ThunderCat, na R6...in takrat me zgleda to ni motilo, mogoče nisem bil pozoren, zdej se pa vozim z BMW R 1150 GS, hitrosti tam do 120 pa piha da bi najraj vzel čelado dol pa jo nekam zabrisov. Pa če je toplo zunej ni take panike če je pa 10C pa tisto pihanje čez oči res ni prijetno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo

Tud jst mam ta problem na ARAI-Astro R, zato pa vec ali manj furam z očali :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

povlekel podbradni del ven :grim

pa še ena zanimivost

ko sem se v čeraj vračal domov je bilo na nekaterih predelih že hladno zato sem se z levo roko prijel pod brado :grim :bučanje v čeladi je kar za nekaj decibelov pojenjalo :hmm:

se pravi odspodaj navznoter dela pizdarije

mah nč bom šel v akcijo pa probal še kak drug šlem s tem se v hladnem vremenu ne da vozit na TDMi

ampak še enkrat: ko vstaneš pr 150 pa utihne kot da bi šel peš :hmm: :hmm: :hmm: :hmm:

Pero58

imel lansko leto kravo kot je tvoja :grim mal mi je žal da sem jo prodal velik pa ne :grrr

je bla nova pa me je zjebala bolezen še več pa japonci k so tanovo FJR naredili božansko :OK:

jah počas že mislim nazaj prešaltat hehe no sej bi bla že doma sam pizde zakwa niso dal notr 6 gangov :zzz:

se oproščam če je mal :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst upam da me ne boste prevec tepli ker bom vprasal kaksno oznako ima cala od araia ki ima dvizni podbradni del. :?

Imenuje se "Take Čela Denedela Mo" :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SChubert je zelo zaprta od spodaj (če govorimo o S1) in se mi je na GS-u in podobnih motorjih odlično obnesla. Je pa grda kot kanta za smeti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SChubert je zelo zaprta od spodaj (če govorimo o S1) in se mi je na GS-u in podobnih motorjih odlično obnesla. Je pa grda kot kanta za smeti.

ma kurc sej se mi ne gre da bi bil lep ampak kar se le da varen/udoben... nekako mi je to važno pri čeladi ne to da je lepa. Sej GS tud ni nek dizajnerski višek, pa me vseeno navdušuje ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SChubert je zelo zaprta od spodaj (če govorimo o S1) in se mi je na GS-u in podobnih motorjih odlično obnesla. Je pa grda kot kanta za smeti.

:OK: se pridružujem tvojemu mnenju :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam vozim Arai RX 7 Corsair in pa X-Lite 801R... Araiko sem vzel ravno zaradi zračnosti...tiha pa res ni, ampak to mene ne moti, ker jo nimam za ture itd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

povlekel podbradni del ven :grim

pa še ena zanimivost

ko sem se v čeraj vračal domov je bilo na nekaterih predelih že hladno zato sem se z levo roko prijel pod brado :grim :bučanje v čeladi je kar za nekaj decibelov pojenjalo :hmm:

ko vstaneš pr 150 pa utihne kot da bi šel peš :hmm: :hmm: :hmm: :hmm:

imel lansko leto kravo kot je tvoja :grim mal mi je žal da sem jo prodal velik pa ne :grrr

... zaradi vrtinčenja zraka med šipco in tabo. Pomagalo bi, če bi zamenjal original šipco z malenkost višjo, tko da šopa zrak višje, ne pa direktno v brado. Ko se vstaneš, dobiš celoten piš direktno v glavo,tako da ne pride do vrtinčenja zraka...posledično NE piha.

Enako se meni dogaja pri Shoei.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... zaradi vrtinčenja zraka med šipco in tabo. Pomagalo bi, če bi zamenjal original šipco z malenkost višjo, tko da šopa zrak višje, ne pa direktno v brado. Ko se vstaneš, dobiš celoten piš direktno v glavo,tako da ne pride do vrtinčenja zraka...posledično NE piha.

Enako se meni dogaja pri Shoei.

smo že vse sprobali :grim

zanimivo je le to da ko stojiš na motorju slišiš motor pa četudi ga žgeš krepko čez 100 pa nobenega pihanja ali hrupa v čeladi :grrr

jebe turbolenca na TDMki :eek:

bomo pa zamenjali koreto :P

Popravljeno . Popravil Avtokad
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz imam tudi astro/r pa necutim nobene turbolence :blink: . meni služi čelada odlično :OK:

pa voziš TDMko :eek:

sigurno ne :grrr

ker ne poznam nobenega da nebi imel podobnih težav

na FJR mi je Arajka služila fantastično :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

juhej banda

evo v soboto ko sem prišel domov iz fure, bilo je malo bolj vetrovno, sem imel oči čist zmatrane od vetra, ko da bi se vozu z odprto čelado...vmes sem pa preklel vse skupej pa dnar ki ga daš za čelado itd...

nakar...

vzamem iz stare Arai stran spodnji vetrni ščitnik ki sem ga imel dodatno namontiranega, je sicer od SHOEI, malo sem ga moral odrezati in namontiral sem ga zadej za originalnega na tanovo Arai. Včeraj in danes ko sem se vozil, pihanja na oči ni več...

Sedaj sem s čelado zadovoljen...!!

Drugače pa Pintar ima ščitnike od NOLAN čelad, tko da kdor ima te probleme naj poišče nekje ščitnik pa bo stvar rešena...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

juhej banda

evo v soboto ko sem prišel domov iz fure, bilo je malo bolj vetrovno, sem imel oči čist zmatrane od vetra, ko da bi se vozu z odprto čelado...vmes sem pa preklel vse skupej pa dnar ki ga daš za čelado itd...

nakar...

vzamem iz stare Arai stran spodnji vetrni ščitnik ki sem ga imel dodatno namontiranega, je sicer od SHOEI, malo sem ga moral odrezati in namontiral sem ga zadej za originalnega na tanovo Arai. Včeraj in danes ko sem se vozil, pihanja na oči ni več...

Sedaj sem s čelado zadovoljen...!!

Drugače pa Pintar ima ščitnike od NOLAN čelad, tko da kdor ima te probleme naj poišče nekje ščitnik pa bo stvar rešena...

maš ti kako fotko :hmm: ker se mi niti ne sanja o kakih ščitnikih govoriš :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvidevam, da misli podbradni ščitnik/deflektor zraka. Lahko se pa motim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!