simonsi Objavljeno Junij 6, 2004 Opozori Objavljeno Junij 6, 2004 (popravljeno) :stupid: :doze: Kolko je pa kaj končna pa poraba? Popravljeno Junij 6, 2004. Popravil simonsi
#46# Objavljeno Junij 6, 2004 Opozori Objavljeno Junij 6, 2004 zdaj ma 400km tak da še ne vem natančno naj bi pa bla 3 do 4litre.
Zok Objavljeno Junij 7, 2004 Opozori Objavljeno Junij 7, 2004 :stupid: :doze: Kolko je pa kaj končna pa poraba? ...sej vidis d ma 200 na stevcu... :D :D :D :P
Manijak Objavljeno Junij 7, 2004 Opozori Objavljeno Junij 7, 2004 To tut mene zanima kaka je končna pa pospeški kaki so. Pa kok si dal zanjo?
boštjanP Objavljeno Junij 7, 2004 Opozori Objavljeno Junij 7, 2004 (popravljeno) mislim, da je original koncna okol 115 km/h, pilt se je pa itak ne da prevec :doze: . drgac pa mislim, da je to kr uredu motorcek za nezahtevne ''dirkace'', pa se pocen je prot drugim 125-kam :) Popravljeno Junij 7, 2004. Popravil boštjanP
simonsi Objavljeno Junij 7, 2004 Opozori Objavljeno Junij 7, 2004 +maljontaužnt za odblokirat pa vzdrževanje :ph34r:
Avatar Objavljeno Junij 7, 2004 Opozori Objavljeno Junij 7, 2004 (popravljeno) Kaj naj rečem. Sam obžalujem, da sem sploh kupil 125ko. Moj nasvet je, da raje počakajte dve leti in za podoben denar kupite močnejšo zadevo(ergo z več navora in ker ne bo 2T cenejšo za vzdrževanje). Smešno se mi zdi, da ti motorčki stanejo toliko kot npr nov ER 5 in podobno. Če pa že, raje kupite rabljene kot nove(ker jih ne boste imeli prav dolgo-..125ke namreč). Tole je sicer off topic. Glede tele honde sem res mnenja, da je 2T NSR boljša opcija, četudi sam ne bi nikoli več imel dvo taktne mašine. Za kao cestaka je malce smešno, če ima zelo tanke gume, še bolj pa, če pospešuje kot navit skuter. Je pa takšen agregat verjetno zelo dobrodošel za Varadera ali druge endure in kvazi potovalne endurčkote. Btw koliko konjev pa ima odprta verzija omenje cbrke? (menda ja ne 13 :( ? Še dodatek, nisem opazil cene. Če je res 700 K nov, potem je verjetno še kar pameten nakup. Popravljeno Junij 7, 2004. Popravil Avatar
#46# Objavljeno Junij 8, 2004 Opozori Objavljeno Junij 8, 2004 nov pride 725 k. koncna pa je malo večja kot 115km/H ker sem se v 5 pelo tolko z 9000 obrati tak da gre po moje 130km/h. :devil: :devil: :devil:
Zok Objavljeno Junij 9, 2004 Opozori Objavljeno Junij 9, 2004 ker sem se v 5 pelo tolko z 9000 obrati tak da gre po moje 130km/h. :devil: :devil: :devil: vazno je kolk mas moci in kaksen je upor, ne le kok dolge prestave mas... O:-)
gizmOkak Objavljeno Junij 9, 2004 Opozori Objavljeno Junij 9, 2004 nov pride 725 k. koncna pa je malo večja kot 115km/H ker sem se v 5 pelo tolko z 9000 obrati tak da gre po moje 130km/h. :devil: :devil: :devil: ma kam gre, nikamr ne gre :BUA: ga ma en tip k se poznamo na videz, pa sm en dan za njim prletu k je vozu 90. Nalašč ga nism prehitu d si bom mal ogledu mašinco od zadi...Pa ku me je zagledu u špeglo je začel gas tiščat (če bi vedu da se bo lotu tazga podviga se mu ne bi piču za rit) :hmm: :? pa je maximum 120 šel po ravnem ku amerika, v glavnem, niti v 5 mi ni blo treba dat d sm bil zadi...motor popolna polomija, gume ma take ku neki tabularji od dirkalnega kolesa-mah :doze: (sej moja tud nima 180 :P )
Racing Objavljeno Junij 9, 2004 Opozori Objavljeno Junij 9, 2004 Kaj naj rečem. Sam obžalujem, da sem sploh kupil 125ko. Moj nasvet je, da raje počakajte dve leti in za podoben denar kupite močnejšo zadevo(ergo z več navora in ker ne bo 2T cenejšo za vzdrževanje). Smešno se mi zdi, da ti motorčki stanejo toliko kot npr nov ER 5 in podobno. Če pa že, raje kupite rabljene kot nove(ker jih ne boste imeli prav dolgo-..125ke namreč). Tole je sicer off topic. Glede tele honde sem res mnenja, da je 2T NSR boljša opcija, četudi sam ne bi nikoli več imel dvo taktne mašine. Za kao cestaka je malce smešno, če ima zelo tanke gume, še bolj pa, če pospešuje kot navit skuter. Je pa takšen agregat verjetno zelo dobrodošel za Varadera ali druge endure in kvazi potovalne endurčkote. Btw koliko konjev pa ima odprta verzija omenje cbrke? (menda ja ne 13 :( ? Še dodatek, nisem opazil cene. Če je res 700 K nov, potem je verjetno še kar pameten nakup. Popolnoma se strinjam s tabo, ko preizkusis sele 4T in malo vecjo moc se ti odprejo nove dimenzije :)
Unknown Objavljeno Junij 9, 2004 Opozori Objavljeno Junij 9, 2004 to bi se js se v tretji pelu... :P ...kaka R1 pa v prvi... :lol1: moja r1 gre s prvo 160 :P ne sam sej drugace pa mislm da je uredu motor za ciste zacetnike ki še skoraj nimajo nič izkušenj, sam kaj ko ti to v enem tednu presvoh rata...
aerox Objavljeno Junij 13, 2004 Opozori Objavljeno Junij 13, 2004 no ja, poceni je to en plus, velik minus pa je to da je 4t, pa minus je tudi da je zelo ozek po obliki, pol pa spredaj velike luči, joj kot da bi očala mal :D verjamem da tisti ki so kupli ta motor so mislili da bo šel fajn, tak kot npr. stare rs-ke :) 4t na 125ccm, ne ne, ni to to :) samo nekaj bi še vprašal, a ni tak ponavadi da se navor meri pri srednjih obratah? če je to tak, zakaj je potem podatek pri cbr-ki merjem pri 10000rpm? :wacko:
Zok Objavljeno Junij 13, 2004 Opozori Objavljeno Junij 13, 2004 a ni tak ponavadi da se navor meri pri srednjih obratah? če je to tak, zakaj je potem podatek pri cbr-ki merjem pri 10000rpm? :wacko: PODANA JE NAJVISJAVREDNOST. .) PEESDA,TIPKOWNCA MI JE CRKNLA... :blink: :( :unsure:
#46# Objavljeno Junij 15, 2004 Opozori Objavljeno Junij 15, 2004 Kaj ve kdo mogoče ki ma toti motor blokade? :yea2: :yea2: :yea2: :yea2: :yea2: :yea2: :yea2: :yea2:
Zok Objavljeno Junij 15, 2004 Opozori Objavljeno Junij 15, 2004 Kaj ve kdo mogoče ki ma toti motor blokade? :yea2: :yea2: :yea2: :yea2: :yea2: :yea2: :yea2: :yea2: nima blokad.
<=YaMaHa=> Objavljeno September 1, 2004 Opozori Objavljeno September 1, 2004 Prov tanovo CBRo 125 bi rad moj kolega,ki pravkar dela A-125 izpit,nabavu...sej glede na njegove izkušnje na motorjih oz.mopedih(2 let ma napileno gilero runner 50...vs veseu k mu gre po števcu(!!!) 100)bi biu ta motor čist vredu zanj sam on bi to novo nabavlu ne morm mu pa dopovedat da ta motorček(glede na to da ma 4T,13HP)ni nevemkaj v pospeških in končni pa ker je 4T tut velik ne morš zrihtat! Pa tud na oko mi je motor skor totalen polom...za začetk naj izpostavm samo špegle na balanci :wacko: :wacko: :wacko: :lol1: Ga probavam ogret za NSRko samo kaj bo pa ne vem!
gebre Objavljeno September 1, 2004 Opozori Objavljeno September 1, 2004 Pa tud na oko mi je motor skor totalen polom...za začetk naj izpostavm samo špegle na balanci A si ga v živo že videl, jest sem ga zadnč in sem krepko spremenil mnenje o CBR-i. Špegle bi se pa gotovo dalo v Louisu kupit, take male karbonske potlej pa lukno zvrtat v masko pa špegučke gor :) .
M|t3k Objavljeno September 1, 2004 Opozori Objavljeno September 1, 2004 (popravljeno) Če mu je motor všeč, si ga naj kupi. Bo dost manj vzdrževanja kot z 2T. Meni osebno je ta motor podoben piciklu in ga nikoli v življenju ne bi imel. Okusi so pač različni. Samo mora pa res vedet, da ma stvar 11kW in NI blokirana, sepravi da je to max. moč. S tem se ne bo mogel meriti z RS 125kami. Vredna je svojega denarja (malo več kot pa Aprilia RS 50) in čist nič več. Se pa z Aprilio RS 125 ne more primerjat. Je pa zato Aprilija malce dražja (400 tisoč) LP Popravljeno September 1, 2004. Popravil M|t3k
Zok Objavljeno September 1, 2004 Opozori Objavljeno September 1, 2004 A si ga v živo že videl, jest sem ga zadnč in sem krepko spremenil mnenje o CBR-i js tud. na se slabse. :blink:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se