Skoči na vsebino

Honda CBR 125


Vojč

Priporočene objave

No vglavnem.. RSke ne bi zamenjal :)

Samo CBR ma pa totalno ubijalski zvok :D Se ji že malo glede pospeškov pa končne oprosti :D

PS: Odblokirana pa še ni, ker še kr RAVE okrog iščem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No vglavnem.. RSke ne bi zamenjal :)

Samo CBR ma pa totalno ubijalski zvok :D Se ji že malo glede pospeškov pa končne oprosti :D

PS: Odblokirana pa še ni, ker še kr RAVE okrog iščem.

zvok ma taki zaradi wings dušilca :) sn htel da bi mi naredo še cev pa mam filing da nekak ni bil pri volji. morn mu še malo zagnjavit; ker se res nea mislim 2leti tak vozit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No konc koncev se vsi,al pa vsaj VELIKA večina,strinjamo v tem,da je honda s to CBRo na žalost mal zgrešila...mislm da bi se dal velik,vsaj lepši če ne tud boljši,motor narest pa bi bla cena recimo 100k-150k SIT višja!

Ne vem no...men pač ta motor SPLOH ne potegne...že na uč ne pol pa še nič kej dost pohvalnega o sposobnostih mašine ne slišm .)

Še zmeri sm mnenja da mora bit 125ccm motor zwajtakter drgač je to bl tko tko!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še zmeri sm mnenja da mora bit 125ccm motor zwajtakter drgač je to bl tko tko!

samo 2taktnih motorjev nebojo več delali zaradi ekonomije...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ekologije mislis.

Aprilia in Orbital sta na podrocju dvotaktnikov naredila pravo evolucijo, ki omogoca tudi kataliziranim dvotaktnikom delovanje po strogih euro normah. dvotaktniki ostajajo. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ekologije mislis.

Aprilia in Orbital sta na podrocju dvotaktnikov naredila pravo evolucijo, ki omogoca tudi kataliziranim dvotaktnikom delovanje po strogih euro normah. dvotaktniki ostajajo. .)

ekologije ja. pardon!! kaj če katalizator dol vzameš se pozna kaj na moči?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v visjih obratih navadno rahlo naraste, ampak nekatere masine izgubijo nekaj pri elasticnosti. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, meni se ne zdi čisto zanič tale motorčič. Sej konec koncev niti ne stane 3/4 cene kakega 2T, ki ima manj kompleksno sestavljen motor. Tu se vidi, koliko pretiravajo v cenah predvsem Italiani. Je pa res, da so ti super športniki delani za to, da sekajo :yea2: Ja, tudi mašina ni tako vzdržljiva kot pri 4T CBR-u, ampak da pa enkrat več konjev iz sebe. No, sicer pa, kot sem že reko je CBR 125 najbolje prodajan 125ccm motor letos. Se mi pa Comet zdi dosti bolj nabildan :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, meni se ne zdi čisto zanič tale motorčič. Sej konec koncev niti ne stane 3/4 cene kakega 2T, ki ima manj kompleksno sestavljen motor. Tu se vidi, koliko pretiravajo v cenah predvsem Italiani. Je pa res, da so ti super športniki delani za to, da sekajo  :yea2: Ja, tudi mašina ni tako vzdržljiva kot pri 4T CBR-u, ampak da pa enkrat več konjev iz sebe. No, sicer pa, kot sem že reko je CBR 125 najbolje prodajan 125ccm motor letos. Se mi pa Comet zdi dosti bolj nabildan :)

se strinjam da italjani fuul pretiravajo v cenah!! recimo benelli tornado: 8miljonov. v čem je te za 5MIO bolši od... R1??

še vedno nisn dobil odgovora oz. komentara oz. mišljenja na to da ma CBRka na števcu 200.

pa v 4.prestavi gre 120 pol pa se počasi ustavi... (mnenjalnik je 6-stopenjski)

Popravljeno . Popravil gujdek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tornado je eksotika, od tod tud cena, R1 pa velikoserijski izdelek.

imajo pa 2T cestaki veliko najsodobenjse tehnologije, ki je tale CBRa nima. ze okvir ima bolj tog, glede vzmetenja ne bom nic rekel ker se s CBRo se nisem peljal (ma pa full shirano zadnjo nihajko), kvalitetnejse zavore, sodobne tehnoloske resitve (RAVE, motor je poln elektronike, itd. ), pa tud dost bolj so dvotaktniki nabildani od tote CBRe. ce k vsemu skupaj pristejemo se velikost serije CBR proti recimo RS, pol vidimo pri cem smo glede cene. .)

zakaj gre do 200? spanarija pac. .) do 200 pride le pri downhill-u v leru. :)

moje mnenje glede cometa pa CBRe je da bi raje imel cometa. je vsaj koncept bolj umirjen, pa mu bolj pase taka bolj na izi masina kot pa imenu CBR. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sma šla z gujdekom drag :)

V pospeških sem res bil fajn spredaj, samo pol je moji RSki začelo lufta zmankovat ( 11kW še zablokirana ) in me je pri nekje 115 dobil in prehitel :) to je blo na dolgi turi... na kratkih pa sem bil spredaj.

Brezzveze je to, da mi samo do 110 lepo vleče, pol počasi nabira... ker drugač bi prvo mesto ohranil :P :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

s tem da sn jas za tabo štartal pa nisma štartala z nule. pa v pospeških tut nisn bil tak dosti za tabo... mogoče za 1-2 dolžini.

samo shit je da ti daš blokade vun pa maš 30+konjov :OK: jas pa se lahko sao jebem pa išem one ko majo zablokirane RSke, da grem z njimi drag :( :( (joke) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v glavnem smo pršli do taključka d je ta motor neki faljenga s strani honde :) Se bojo že potrudli tudi to porihtat. Še zmeri so delali in še delajo na tem d asortiman pobolšajo, ne poslabšajo. In sem prepričan, da ta model ne bo na tržišču več kot 3 leta brez absolutne prenove. Mogoče tudi vrnitve na 2T :xx: kaj pa veš?

sicer pa sta ble moja in CBR125 vštric parkirane in jo je lih na pol manj po širini (škoda k nism sliku). Pa uč sm bl podrobno gor vrgu in je par detailou takih k jih še js lepše skupej spackam-vključno z balanco :) Sej proti motorju nimam nč (itak imam kar sm zmeri hotu met) sam ne zdi se mi to kar je Honda tla met s tem modelom. Na oči je lep, s strani nekej svežega za mlade k nimajo sploh še izkušen v motorizmu. Mislim d so na to ciljali tudi z agregatom. Sej se da tudi s takim kot je dalč prpeljat :OK: pa še majn riziko je d gre u maloro kukr 2T O:-)

P.S. zakaj ima 200 na števcu. Sej marskeri auto ima 220 na števcu pa več kot 160 ne gre. 200 je tam zato d lepše zgleda. Sej digitalni števci takoj ku užgeš pokaže 888. Tolk pa spet ne rabiš :blink: :lol1:

Popravljeno . Popravil gizmOkak
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dragala sma v MB po cesti mimo Đabirija mimo dvorane Tabor, pa ravno do koroškega mosta, pol pa prek Koršca.

@gujdek: sma tut štartala 1x z nule. Samo ko sem jaz gledal nazaj, je blo kakih

4-5 dolžin razlike..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ve kdo ki bi se dobli kaki deli za tuning?

o tem sem govoril ko ste sprasevali kaj imam proti CBRki. :)

masina je 4T.

delov zaenkrat ni.

ce bojo, bojo vsaj 2x drazji ko za 2T.

kljub visji ceni ne bo pol tolk efekta k pr 2T.

.)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danes sem se kar nekaj casa vrtel okrog ene CBRe v MB... :hmm: ...in ko sem stopil do bliznje RSke, me je nehote obsla misel - mater, ko je to masivno!! :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danes sem se kar nekaj casa vrtel okrog ene CBRe v MB... :hmm: ...in ko sem stopil do bliznje RSke, me je nehote obsla misel - mater, ko je to masivno!! :devil:

to je blo mogoče pred drugo? :):):):):):):):)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zok drugič rufni, da gremo en drag za drink :D

koga si mislo s tistim ''gremo'' ? :hmm: :hmm:

Popravljeno . Popravil gujdek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nisn bil z motorjem - best frend je bil s TZRo (metalik modre barve, mogoc sta pol kak start slisala, sm se mal spilu, pa mi je en stari zatezil "bom policijo poklico, pa bos mogo sto jurjev placat" :lol1: ).

M|t3k, a una RS 125 '03 (sj je '03 letnik, ne??) k je zravn stala je bla tvoja?

Aja, neki pa ma CBRa kar ostali nimajo (kar bi men ze dostkrat prav prsl) - merilec kolicine goriva! :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!