gujdek Objavljeno September 1, 2004 Opozori Objavljeno September 1, 2004 jaz mam CBRko :) samo sn jo že malo polepšal.... širša zadna guma (speredna ni šla širša ker je po blatniku čohala); zatemnjene luči; par led diodic; wings izpuh. čeprav z njim nisn nevemkolko dobo na moči; ma pa zaj fuul dober zvok. .)
Mr-Sale Objavljeno September 3, 2004 Opozori Objavljeno September 3, 2004 Men ni tok lepa, jap stara NSRka je zlooo lepsa! Sicer pa pravjo da nikamor ne grejo in da nimajo nobene osnove pri tunningu... Poleg tega je pa 4T masina pri 125ccm nesmisel ;)
Manijak Objavljeno September 3, 2004 Opozori Objavljeno September 3, 2004 je smisel. ni to za norenje. :)
<=YaMaHa=> Objavljeno September 4, 2004 Opozori Objavljeno September 4, 2004 Ja CBR125 res u živo še nism vidu in ne rečm da mi po tem ko bi jo v živo vidu nebi postala mogoče še celo všeč ampak glede na to kar vidim po slikah je zelo mal verjetnosti da bi spremenu svoje mnenje o tem motorčku glede estetike! Glede mašine pa mislm da je itak 4T 125 mašina samo za tiste lagane voznike ki nimajo nevemkakšne adrenalinske potrebe po pospeških že na začetku motoristične kariere...ne rečm da ne obstajajo izjeme pri 4T 125 mašinah! Ja glede tega mojga kolega ki gleda za to CBRo...kolkr jst nega poznam(pa ga za silo kr poznam)bi on rd motor da bodo ljudje gledal za njem...po pravic povedan ma on pojma o pravih motorjih bol mal,vsega skupi je ene 2X probu šaltat na DT50 pa že misl da je vso znanost motociklizma pobrau in men že ravn kakšno leto utruja da mu dam en krog ampak nekak jst človeku k je meu največ tistih 5,6HP pod ritjo pa praktično sploh ne vem če zna šaltat ne morm zaupat ker rata pizdarija pol naj pa jst kaj rečm k sm dau fantu brez izpita,k nima pojma o vožnji motorjev en nedolžen krog!No on kupuje tak motor da bi lahko reku kolegom jst mam pa CBRo...u kva sm zajeban!Praktično ne mu ni še čist jasn kakšna je razlika med 4T pa 2T mašino...sam da je 125 pa da je CBRa! Zato bi jst rd mal fantu razložu da naj pogleda še za kakšnim drugim motorjem pa da naj najprej proba zapeljat enga od teh motorjev da bo tud v praksi mal začutu v čem je štos motorjev nasploh...ampak kaj se jst sploh oglašam k vozm tisto zanikrno enduro-z 18HP! Pa sej ne da je slab človk...je moj zlo dobr kolega sam ko pa prideva do motorjev se pa valda jst,pobič z vasi nimam kej oglašat! LP
Zok Objavljeno September 4, 2004 Opozori Objavljeno September 4, 2004 povej mu da ga bo Roba z DNAjem dol poknu kdaj se mu bo zdel. .) :)
<=YaMaHa=> Objavljeno September 4, 2004 Opozori Objavljeno September 4, 2004 povej mu da ga bo Roba z DNAjem dol poknu kdaj se mu bo zdel. .) :) Mah...važn d je CBRa .) :doze:
Tomozuki Objavljeno September 4, 2004 Opozori Objavljeno September 4, 2004 no ja lih ne vem kašnih podvigov honda s tole stvarjo nav dosegla :wacko: Največja finta je, da je prodajni hit ;) Med TOP 5 najbolj prodajanih motorjev se je uvrstil. Mala poraba pa nizka cena ;)
Tomozuki Objavljeno September 4, 2004 Opozori Objavljeno September 4, 2004 Sicer pa pravjo da nikamor ne grejo in da nimajo nobene osnove pri tunningu... Poleg tega je pa 4T masina pri 125ccm nesmisel ;) To so novi EU standardi. Mislim, da do 2006 2T motorjev sploh nebo več, razen na einspritz, kot naprimer DiTech, PureJet itd.
Tomozuki Objavljeno September 4, 2004 Opozori Objavljeno September 4, 2004 (popravljeno) To naj raje kupi :) Vsaj leti tak ko more pa še dnarja mu bo ostalo :) edited by Zok: pa vsaj zgleda ko MOTOR, ne ko moped.. :P Popravljeno September 5, 2004. Popravil Zok
RaceBoy_ Objavljeno September 5, 2004 Opozori Objavljeno September 5, 2004 (popravljeno) Ta je huda ja! Drugač je pa dobra tud Rossi replica. :) Za CBR-ko je pa tko......taka cena, tak motor. Marsikdo bi jo kupu že samo zarad cene. Popravljeno September 5, 2004. Popravil RaceBoy_
<=YaMaHa=> Objavljeno September 5, 2004 Opozori Objavljeno September 5, 2004 Mal dnarja, mal muzke :D
Zok Objavljeno September 5, 2004 Opozori Objavljeno September 5, 2004 najvecji stos pa je, da to CBRo devajo v (super)sport klaso - men zgleda bol k kak potovalnik, ko pa kao supersportnik, ce gledas razmerje sirina/visina, da o supersportnosti agregata sploh ne govorimo... :blink:
T|Len Objavljeno September 5, 2004 Opozori Objavljeno September 5, 2004 To je čist vredi motor newem zakaj mate vsi tolko za povedat zraven , res da so malo pri gumah pa špeglih zaje**** ampak dobro ni tolko važno , motor ma čisto dobre pospeške in končno , ko se zlaufa komot leti 130km/h!!MIslim da ni za brezveze HONDA!!! :yea2: :) :D
gujdek Objavljeno September 5, 2004 Opozori Objavljeno September 5, 2004 jaz ne razumem zakaj ma 200 na števcu :? kaj to pomeni da se da tak zrihtat da gre ..vsaj 170? kaj vse se sploh da predelat na 4T? pa zaenkrat se niti še ne dobi nič delov za predelave CBRke: ni kita, ni nič... :( :angry:
Grilzz Objavljeno September 5, 2004 Opozori Objavljeno September 5, 2004 To je čist vredi motor newem zakaj mate vsi tolko za povedat zraven , res da so malo pri gumah pa špeglih zaje**** ampak dobro ni tolko važno , motor ma čisto dobre pospeške in končno , ko se zlaufa komot leti 130km/h!!MIslim da ni za brezveze HONDA!!! :yea2: :) :D Zato imamo tako veliko za povedat čez CBR, ker so pred desetimi leti poslali na trg NSR 125, ki je do konca ostala praktično nespremenjena pa še vedno ni zgledala ne zastarela ne grda, pri tejle "kao" naslednjici pa se mi je že ob prvi sliki dvignil želodec. PS: Pelji se z odprto NSR pa povej če se ti bo CBR še vedno zdela HONDA ali ne.
Zok Objavljeno September 5, 2004 Opozori Objavljeno September 5, 2004 To je čist vredi motor newem zakaj mate vsi tolko za povedat zraven , res da so malo pri gumah pa špeglih zaje**** ampak dobro ni tolko važno , motor ma čisto dobre pospeške in končno , ko se zlaufa komot leti 130km/h!!MIslim da ni za brezveze HONDA!!! :yea2: :) :D ni vredi, ker pise da je sportnik, pa ni. ce bi bil v touring klasi, bi bil vredi. cez njega mormo tolk za povedat ker je kao naslednik NSRke, pa ves vesoljni motosvet (razen par primerkov) ve, da nima proti NSRki za burek - ne v pospeskih, ne v bremzah, tud glede lege ne verjamem (je visji), glede izgleda pa tehnike pa sploh pogreb (DVA VENTILA MA!!!!!). ce pri gumah neb zajebal se teh 115 neb su ko gre. pri speglih tak skoda ko se kej pogovarjamo... ...pa balanco ma endurasko (oz. nakedovsko - enodelno namest kliponov). pospeski so s 13imi konji pri 115ih (al kolk ze??) kilah v pizdi (pardon na izrazu, ampak bolj zalostnega izraza ne najdem), pa tud 130 nikol ne bo vidu, ker masina ni zablokirana, ampak je ze kar konstrukcija taka, da ima 13 konjev. 125 cc 4T pac, pa se sam dva ventila ma. glede na to da gre kao za naslednika NSRke, je sramota hondi. ce bi se eno leto delal NSRko (in CBRko seveda zravn), pa pol NSRko ukinli (ob tem pa seveda ne govorili da je CBRka naslednjica NSRke, pa ce neb pisal gor CBR ampak FPM (full pocasn moped)), bi bla zgodba cist drugacna. zal mi je za NSRko. fajn moped je bil. tamala CBRka ne bo nikol tak fajna. :cry: razen CBR 250/400 RR seveda :notworthy:, ki je pa v Slovenijo zal ne izvazajo (barabe). :cry: jebat ga. treba bo CBR 1000 RR '04 nabavt. <_<
M|t3k Objavljeno September 5, 2004 Opozori Objavljeno September 5, 2004 Včeraj sem se na CBR125 vozil... Res ne vem zakaj dajajo ta motorček v super soprt klaso.. Občutek je bil čisto isti, kot sem ga mel na Kymco Comet (na kirem sem della izpit).. belanca visoka, zravnana drža telesa.. Poleg tega, pa je pri 8000rpm začela plastika taaaakk ružit... da pri njej res ne morš menjavanja zgrešit :lol: Pa tak je tanka, da sem mislo, da bom s koleno v koleno rukno.. polagat nisem upal, samo po gasu sem držal na ravni cesti. Pospeški so nikakvi (v primerjavi še z mojo RSko, ki je samo brez CDI blokade). Edino kar mi je všeč, je zvok, ki je res specialn :) To pa je na žalost vse. PS: Pol je blo še smešno, ko mi je lastnik CBR po testu moje RSke reko, če je zablokirana, ker nikam ne gre... :lol1: :lol1: za znoret..
Zok Objavljeno September 5, 2004 Opozori Objavljeno September 5, 2004 Poleg tega, pa je pri 8000rpm začela plastika taaaakk ružit... da pri njej res ne morš menjavanja zgrešit :lol: to je namest schaltlicht-a. .) :lol1:
gujdek Objavljeno September 5, 2004 Opozori Objavljeno September 5, 2004 Včeraj sem se na CBR125 vozil... Res ne vem zakaj dajajo ta motorček v super soprt klaso.. Občutek je bil čisto isti, kot sem ga mel na Kymco Comet (na kirem sem della izpit).. belanca visoka, zravnana drža telesa.. Poleg tega, pa je pri 8000rpm začela plastika taaaakk ružit... da pri njej res ne morš menjavanja zgrešit :lol: Pa tak je tanka, da sem mislo, da bom s koleno v koleno rukno.. polagat nisem upal, samo po gasu sem držal na ravni cesti. Pospeški so nikakvi (v primerjavi še z mojo RSko, ki je samo brez CDI blokade). Edino kar mi je všeč, je zvok, ki je res specialn :) To pa je na žalost vse. PS: Pol je blo še smešno, ko mi je lastnik CBR po testu moje RSke reko, če je zablokirana, ker nikam ne gre... :lol1: :lol1: za znoret.. ti se kuj norca delaj ja!!! nea ti gre dosti bol ko meni ker ko sn se s tvojo RSko za tabo pela (ko si ti bil z mojo CBR) nisn bil glih kaj hitrejši od tebe! za blokade sn te vprašal ker sn pri RSki navajen da bol gre! pa potegne! tak ko ona rumena od ploja. kymco?!?!?! :angry: :angry: :angry: no ja... malo bol ko kymco pa že gre... pa potegne tut!!! pa zgleda tut dosti lepše ko kymco! nisi upal polagat? ki te maš na letališču kaki ovinek da bi polagal?
Tomozuki Objavljeno September 5, 2004 Opozori Objavljeno September 5, 2004 (popravljeno) To je čist vredi motor newem zakaj mate vsi tolko za povedat zraven , res da so malo pri gumah pa špeglih zaje**** ampak dobro ni tolko važno , motor ma čisto dobre pospeške in končno , ko se zlaufa komot leti 130km/h!!MIslim da ni za brezveze HONDA!!! :yea2: :) :D O teh 130km/h bi se pa dalo veliko povedat. Moj je 250 4T pa gre med 130 in 140km/h, pa še 7KM ima več kot ta. Res, da so kolesa manjša in širša, ampak po avtomobilskem števcu (Mondeo) je šla tale Honda slabih 120km/h. Sej ne rečem, moped je za svoj dnar pač bolj okrnjena Honda, ga ne šimfam, ampak mislim, da se da dosti bolj motorju podobnega dobit pri RS-u, NSR-u, Mitu, Planetu, TDR-u (če hočeš potovalnik)... Popravljeno September 5, 2004. Popravil Tomozuki
gujdek Objavljeno September 5, 2004 Opozori Objavljeno September 5, 2004 Sej ne rečem, moped je za svoj dnar pač bolj okrnjena Honda, ga ne šimfam, ampak mislim, da se da dosti bolj motorju podobnega dobit pri RS-u, NSR-u, Mitu, Planetu, TDR-u (če hočeš potovalnik)... samo ne za taki dnar :P
M|t3k Objavljeno September 5, 2004 Opozori Objavljeno September 5, 2004 @gujdek: Tvoj in moj motor imata trenutno enako moč 11kW. Ne morš pa performance in handlong primerjat od obeh. Na oni cesti, sem lahko z mojim prav užival v vožnji.. rit malo čez zic, rahlo nagno pa je blo. Na CBR pa sem se bal :) No sej ne rečem, da se ne moreš navadit. Samo se mi je zdela malo nesigurna vožnja. Ploju pa valda da bol potegne, če ma 30 konjev :D :D To je kot da bi primerjal serijskega DiTecha in Robekovo DNA :) PS: Jaz sem držal čist po gasu, ampak nisem prek 110 prišel. Mogoče sem pa res tolko težnji od tebe.
Tomozuki Objavljeno September 5, 2004 Opozori Objavljeno September 5, 2004 samo ne za taki dnar :P To ne, samo kdo te še nove 125ccm kupuje (razen CBR-a). Raje tistih 500.000-600.000sit, kolko je pač razlika rabljenega RS-a od novega prišparam, pa potem nekaj močnejšega kupim.
gujdek Objavljeno September 5, 2004 Opozori Objavljeno September 5, 2004 @gujdek: Tvoj in moj motor imata trenutno enako moč 11kW. Ne morš pa performance in handlong primerjat od obeh. Na oni cesti, sem lahko z mojim prav užival v vožnji.. rit malo čez zic, rahlo nagno pa je blo. Na CBR pa sem se bal :) No sej ne rečem, da se ne moreš navadit. Samo se mi je zdela malo nesigurna vožnja. Ploju pa valda da bol potegne, če ma 30 konjev :D :D To je kot da bi primerjal serijskega DiTecha in Robekovo DNA :) PS: Jaz sem držal čist po gasu, ampak nisem prek 110 prišel. Mogoče sem pa res tolko težnji od tebe. normalno da se moreš navadit. jas s tvojim tut nebi upal polagat takoj ko bi se gor vsedo. če hočeš prek 110prit se morš malo dol nagnit. lahko grema se grema 1x pelat vzporedno pa boš vijo da gre prek 125... sao od 115 dalje že fuuuul slabo vleče. pa ne zaj mislit da hvalim svoj motor... se vem da nikam nea gre. sao jas sn ga naročo prej ko si jih sploh dali v prodajo, pa sn samo slike vido, na slikah mi je kr vredi zgledal. pa v avtomagazinu je bil test pa so ga ful hvalili, pa napisali da ma končno 140!!! p.s.: še vedno ne razumem zakaj ma 200 na števcu
gujdek Objavljeno September 5, 2004 Opozori Objavljeno September 5, 2004 To ne, samo kdo te še nove 125ccm kupuje (razen CBR-a). Raje tistih 500.000-600.000sit, kolko je pač razlika rabljenega RS-a od novega prišparam, pa potem nekaj močnejšega kupim. jas pa nisn htel met rablenega ker so vse RSke, mitoti,.... zgonjeni do amena pa vse samo crkuje. Robtech ma RS mislim da je 99 letnik pa mu je že zobnik pokno, zaribal mu je,... vse je sfukano...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se