Prevtzer Objavljeno Maj 2, 2008 Opozori Objavljeno Maj 2, 2008 2t je VELIK bolši in ob pravilni uporabi (servisi...) je čist zanesljiv. 4t pa kupš če si bl začetnik pa ti več pomeni da se ti bo z motorjem treba manj ukvarjat pa da maš tud manše stroške- bl na sigurn. CBR 125 pa kupš ker si neumn in mislš da je to tko kt večja CBR pol pa ugotoviš da si dnar stran vrgu in da je to kt en pit-bike. moje mnenje
NejcZ Objavljeno Maj 2, 2008 Opozori Objavljeno Maj 2, 2008 2t je VELIK bolši in ob pravilni uporabi (servisi.. .) je čist zanesljiv.4t pa kupš če si bl začetnik pa ti več pomeni da se ti bo z motorjem treba manj ukvarjat pa da maš tud manše stroške- bl na sigurn. CBR 125 pa kupš ker si neumn in mislš da je to tko kt večja CBR pol pa ugotoviš da si dnar stran vrgu in da je to kt en pit-bike. moje mnenje :lol1:
TADEJ46 Objavljeno Maj 2, 2008 Opozori Objavljeno Maj 2, 2008 Jerry legenda :worship: :naughty: upam d tut men kdaj dedi kej podari.... :whistle: :naughty:
cheff Objavljeno Maj 18, 2008 Opozori Objavljeno Maj 18, 2008 No en kolega si je kupil hondo cbr 125, čist novo. In on meni trdi da mu gre 150, zdaj pa mi povejte je to mogoče ali ne, ker kolko vem so stari modeli šli do 100 največ...
Roky Objavljeno Maj 18, 2008 Opozori Objavljeno Maj 18, 2008 No en kolega si je kupil hondo cbr 125, čist novo.In on meni trdi da mu gre 150, zdaj pa mi povejte je to mogoče ali ne, ker kolko vem so stari modeli šli do 100 največ... Originalna = ne
Čamac Objavljeno Maj 18, 2008 Opozori Objavljeno Maj 18, 2008 No en kolega si je kupil hondo cbr 125, čist novo.In on meni trdi da mu gre 150, zdaj pa mi povejte je to mogoče ali ne, ker kolko vem so stari modeli šli do 100 največ... haha daleč od 150 :D
Gizmo_ Objavljeno Maj 18, 2008 Opozori Objavljeno Maj 18, 2008 No en kolega si je kupil hondo cbr 125, čist novo.In on meni trdi da mu gre 150, zdaj pa mi povejte je to mogoče ali ne, ker kolko vem so stari modeli šli do 100 največ... Črni Kal navzdol... mogoče pa res... pa fajn mali bi mogu bit da bi se za šipco skril :P :whistle: :whistle: po ravnini.... pa je NEMOGOČE! tako kot so že pisal :winkiss:
Igorr Objavljeno Maj 18, 2008 Opozori Objavljeno Maj 18, 2008 Črni Kal navzdol... mogoče pa res... pa fajn mali bi mogu bit da bi se za šipco skril :P :whistle: :whistle: po ravnini.... pa je NEMOGOČE! tako kot so že pisal :winkiss: Najbrz ima elektronsko blokado, tako da tudi to malo težko.
Jasmin125 Objavljeno Maj 18, 2008 Opozori Objavljeno Maj 18, 2008 Mogoče je tud šla...Samo če je bla zavezana za r1.:D
BloodyShadow Objavljeno Maj 18, 2008 Opozori Objavljeno Maj 18, 2008 Po ravnini z mojo težo 90kg in 186cm gre MAX 126 po števcu. več ne :D
Gizmo_ Objavljeno Maj 18, 2008 Opozori Objavljeno Maj 18, 2008 Najbrz ima elektronsko blokado, tako da tudi to malo težko. Pa sej če se ne vrti v rdeče polje, se pa naprej, pa obratomer 2 kroga nardi :whistle: :whistle: :whistle: zdej bo en prašu, če daš to blokado vn, a gre pol tko k rska :P
cheff Objavljeno Maj 18, 2008 Opozori Objavljeno Maj 18, 2008 No ima čist originalno z blokadami, torej koliko bi naj bla končna?
Roky Objavljeno Maj 18, 2008 Opozori Objavljeno Maj 18, 2008 No ima čist originalno z blokadami, torej koliko bi naj bla končna? 120 - 130km/h.
Gizmo_ Objavljeno Maj 18, 2008 Opozori Objavljeno Maj 18, 2008 No ima čist originalno z blokadami, torej koliko bi naj bla končna? jst grem stavt, da nima blokade :P usedi se na motor, pa se pelji, boš dubu končno, drugač je itq odvisno od ... in .. in ... ter seveda... pa .... in na koncu še... :alien1:
Prevtzer Objavljeno Maj 19, 2008 Opozori Objavljeno Maj 19, 2008 Po ravnini z mojo težo 90kg in 186cm gre MAX 126 po števcu. več ne :D ne rečem če si majhen k palček pa kupiš CBR 125 ne pa če si meter šestinosemdeset velk :unsure: se ti ne zdi da maš premajhen motor?
BloodyShadow Objavljeno Maj 19, 2008 Opozori Objavljeno Maj 19, 2008 (popravljeno) ne rečem če si majhen k palček pa kupiš CBR 125 ne pa če si meter šestinosemdeset velk :unsure: se ti ne zdi da maš premajhen motor? Jaz vem da je motor premajhen hehe, čeprav me to pri sami vožnji nič ne ovira :D Moja punca je pred mesecom dni kupila isto CBRko 125 od enga ko je je velik nekaj čez 2metra...zdaj si pa zamisli :D tko al tko pa ga imam samo še letos pol pa presedlam na 250 ali pa blokirano 600 :P Popravljeno Maj 19, 2008. Popravil BloodyShadow
TASH Objavljeno Julij 21, 2008 Opozori Objavljeno Julij 21, 2008 eloww.. Jaz mam tudi cbr.ko 125, avspuh je menjan, domače narjen, sliši se res prehudo, tk da vsi gledajo kaj za ena stvar je to .) hehe. Ne pa da mi motor prdi huje ko sesalec :closedeyes: . Res da je tanek in pospeški oz končna hitrost mu niso vrlina, sam prekosi vse dvotakne pr stroških, z njim ni nobenih problemov, en tank maš za približno 250(+)km. Gume nimaš kaj menjat, glede širine, ker motor preprosto nemore shajat z 130 odzadej, itk da širina ni važna, važna je kvaliteta gum (obvezno menjej originalne gume) , za navajanje je čist kul in za tiste ki radi malo več padamo :krneki: :D . Zadnič smo pa opazli da za neko pravo polaganje ovinkov so tačke prenizko, in lahko hitro zdrsneš in vse žmigavce odbiješ :wacko: . Meni je vredi tudi to, da ni mrcina težka, prvi motor mora bit tak, na eazy. da skužiš kak kej dela, da ti ga ni preveč žal :yea1: aplavz za 4T 125.tke :worship: :P
Prevtzer Objavljeno Julij 21, 2008 Opozori Objavljeno Julij 21, 2008 eloww.. Jaz mam tudi cbr.ko 125, avspuh je menjan, domače narjen, sliši se res prehudo, tk da vsi gledajo kaj za ena stvar je to .) hehe. Ne pa da mi motor prdi huje ko sesalec :closedeyes: . Res da je tanek in pospeški oz končna hitrost mu niso vrlina, sam prekosi vse dvotakne pr stroških, z njim ni nobenih problemov, en tank maš za približno 250(+)km. Gume nimaš kaj menjat, glede širine, ker motor preprosto nemore shajat z 130 odzadej, itk da širina ni važna, važna je kvaliteta gum (obvezno menjej originalne gume) , za navajanje je čist kul in za tiste ki radi malo več padamo :krneki: :D . Zadnič smo pa opazli da za neko pravo polaganje ovinkov so tačke prenizko, in lahko hitro zdrsneš in vse žmigavce odbiješ :wacko: . Meni je vredi tudi to, da ni mrcina težka, prvi motor mora bit tak, na eazy. da skužiš kak kej dela, da ti ga ni preveč žal :yea1: aplavz za 4T 125.tke :worship: :P Daj en posnetk da slišmo to mrcino :evilgrin:
TASH Objavljeno Julij 21, 2008 Opozori Objavljeno Julij 21, 2008 Daj en posnetk da slišmo to mrcino :evilgrin: evo zvoki mojega avspuha... milinaaa :wub: wruum =D Gman snemal in ustvaril. We loove gman :wub: :D
HyperJack Objavljeno Julij 21, 2008 Opozori Objavljeno Julij 21, 2008 Res svaka čast za omenjeni izpuh. Seka tako lep zvok za 125ccm, da dol padeš. Ko si ga terala po progi je blo res noro cool. Glede gum je pa res, da so za tvojo napredno vožnjo malo preozke. Drgač pa TASH :naughty: Čaw
Prevtzer Objavljeno Julij 21, 2008 Opozori Objavljeno Julij 21, 2008 evo zvoki mojega avspuha... milinaaa :wub: wruum =D Gman snemal in ustvaril. We loove gman :wub: :D Full podobn kot zvok mojga
HyperJack Objavljeno Julij 21, 2008 Opozori Objavljeno Julij 21, 2008 (popravljeno) Sorry Pretvzer sam se ne bi strinjal z tabo. Je kar velika razlika. Sem se dobro napošlušal melodije na križiščih k smo čakali zeleno luč. :OK:. O:-) Popravljeno Julij 21, 2008. Popravil HyperJack
Igorr Objavljeno Julij 21, 2008 Opozori Objavljeno Julij 21, 2008 evo zvoki mojega avspuha... milinaaa :wub: wruum =D Gman snemal in ustvaril. We loove gman :wub: :D Važno, da si se opogumila in včlanila na motosvet. ;) Zvok je res noro dober (lahko potrdim), samo gumice so malo preozke...
HyperJack Objavljeno Julij 21, 2008 Opozori Objavljeno Julij 21, 2008 Gume ko na Frčiju...zato pa tudi hitro "tekalne površine" zmanjka.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se