M|t3k Objavljeno September 10, 2004 Deli Objavljeno September 10, 2004 Aja merilec ma?? To bi pa jaz res rad mel.. Sem že 2x mogo tišat domov :cry: Hm, Zok če misliš pred drugo, je ona 03 letnik z Arrowom od enga leto manjšega.. ko ma pač malo dnara preveč <_< Moja je ona črno/rdeča pa srebrne costum nalepke na straneh :) Aja pa na zadnji koli mam eno grdo oranžno svetlobo odbojno nalepko gor.. :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
<=YaMaHa=> Objavljeno September 10, 2004 Deli Objavljeno September 10, 2004 ... Aja, neki pa ma CBRa kar ostali nimajo (kar bi men ze dostkrat prav prsl) - merilec kolicine goriva! :notworthy: To pa tud jsn na svojm motorčku pogrešam :doze: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Mte :) Objavljeno September 10, 2004 Deli Objavljeno September 10, 2004 a bi se dal to kje kupit??? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno September 10, 2004 Deli Objavljeno September 10, 2004 merilca ne, ker je to zadeva, ki je zelo kompleksna za vgradnjo (rahlo off topic). CBRko pa za 700 jurjev pa neki drobiza. :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tomozuki Objavljeno September 10, 2004 Deli Objavljeno September 10, 2004 imajo pa 2T cestaki veliko najsodobenjse tehnologije, ki je tale CBRa nima. ze okvir ima bolj tog, glede vzmetenja ne bom nic rekel ker se s CBRo se nisem peljal (ma pa full shirano zadnjo nihajko), kvalitetnejse zavore, sodobne tehnoloske resitve (RAVE, motor je poln elektronike, itd. ), pa tud dost bolj so dvotaktniki nabildani od tote CBRe. ce k vsemu skupaj pristejemo se velikost serije CBR proti recimo RS, pol vidimo pri cem smo glede cene. .) Res je, da so bolj nabildani ostali 2T, samo se mi zdi, da je tudi 4T mašina dražja od dvotaktne, torej, če sem čisto objetivn, bi mogli stat nekje enako ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tomozuki Objavljeno September 10, 2004 Deli Objavljeno September 10, 2004 To pa tud jsn na svojm motorčku pogrešam :doze: To še marsikateri boljši motor nima. Nevem, kaj jih tolko stane, pa vsak drekav skuter ga ima. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno September 11, 2004 Deli Objavljeno September 11, 2004 jeeee, v takih serijah kot jih dela honda, pa ce primerjas recimo serijo Mitotovih masin mislim da razlika ni opazna... :hmm: pa se vec elektronike ima cvajtaktar (ventil, nastavljiv vzig, itd)... :hmm: ...pa 2T imajo razen NSRke vsi, brez izjeme, upside down vilice - CBRkine me spominjajo na une od RS 50... :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vacaap Objavljeno September 14, 2004 Deli Objavljeno September 14, 2004 Gume tanke kt na kolesu. Spredna šipca premejhna in pod previsokim kotom. Diski premejhni. Honda je udarla čist mim.Če bi naredl vsaj čisto kopijo CBR600 in ji dal not 125cc motor bi se pa ful prodajala.Ne vrjamem da bo velik ljudi kupl ta motor. Gume tanke kt na kolesu. Spredna šipca premejhna in pod previsokim kotom. Diski premejhni. Js sm tuk zagrnu s tem motorjam, d sm pol vsako stvar 10-krat preklel. Gume so pa res u kurci :BUA: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
#46# Objavljeno Oktober 6, 2004 Deli Objavljeno Oktober 6, 2004 Ja samo merilec goriva leže ko pes! Kazo mi je čisto prazno pa je še blo 3 litre benza not! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Enzo Objavljeno Oktober 6, 2004 Deli Objavljeno Oktober 6, 2004 Hja...useeno boljš kot da bi ti kazal pouno...pa bi meu še pou litra notr :lol1: :naughty: :P ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sime77 Objavljeno Oktober 6, 2004 Deli Objavljeno Oktober 6, 2004 cbr 125 ma veliko prednosti in še več slabosti prednosti so majhna poraba ,poceni nakup ,poceni vzdrževanje ,niska teža-suha teža je 115kg slabosti so pa pretanke gume spredaj 80 zadaj pa 100, samo 2 ventila (za 4 tko altko ni placa), premala kompresija, ... glede predelovanja bi bilo veliko lažje če bi mela el.vbrizg goriva drugače pa je predelovanje enako kot pri drugih motorjih(menjava avspuha, nižanje glave menjava frgazarja,..) drgač pa je to vsaj meni poznan prvi model honde 125 s 4takti k ma en cilinder (varadero 125 ma dva) tko da če se bo razvoj nadeljeval lahko čes nekaj cajta prčakujemo več moči. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
#46# Objavljeno Oktober 6, 2004 Deli Objavljeno Oktober 6, 2004 ja upamo da bo res tak Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Rokovnjač Objavljeno Oktober 7, 2004 Deli Objavljeno Oktober 7, 2004 Tudi v našem MK imamo frišno lastnico CBR 125, punca je mlada, to je njen prvi motor in mislim da je čisto primeren za kakšno sezono ali dve! Problem nastane le v vožnji v skupini zaradi nepotrpežljivosti ostalih, tako se večkrat raje dobimo na že prej domenjenem postanku. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
#46# Objavljeno Oktober 7, 2004 Deli Objavljeno Oktober 7, 2004 za punco je to čist dovolj dober motor O:-) O:-) O:-) O:-) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Robtech Objavljeno Oktober 7, 2004 Deli Objavljeno Oktober 7, 2004 odvisno kaj hoče od motorja. mogoče se pa boljše pelje kot ti (brez dvoma) :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Mte :) Objavljeno Oktober 7, 2004 Deli Objavljeno Oktober 7, 2004 sam ce bi mela 4t 125ka zadost moci bi blo pa lepo... sam verjetn tega nebojo naredl k bi s tem ful dnara zgubl k se nebi tok kvarl :P aja pa sori za :topic: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
#46# Objavljeno Oktober 7, 2004 Deli Objavljeno Oktober 7, 2004 ja robtech hvala za komliment! :OK: Eni pač nimam sreče na cesti :kva2: :kva2: :kva2: :kva2: :kva2: :kva2: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Robtech Objavljeno Oktober 7, 2004 Deli Objavljeno Oktober 7, 2004 sem opazil :wacko: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
#46# Objavljeno Oktober 7, 2004 Deli Objavljeno Oktober 7, 2004 ja vem da si ! :notworthy: :notworthy: :topic: :yea2: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
boštjanP Objavljeno Oktober 7, 2004 Deli Objavljeno Oktober 7, 2004 za punco je to čist dovolj dober motor O:-) O:-) O:-) O:-) ← pa ne sam za punce - za vse ki bi radi pri 16 imeli CBRo :OK: ,za tiste ki nebi radi dali velki za vzdrzevanje (gume za tomosa verjetno pasejo gor :P ), bencin, za tiste ki jim ni mar tekma med 125-kami - katermu bolj ''leti'', itd. lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
#46# Objavljeno Oktober 9, 2004 Deli Objavljeno Oktober 9, 2004 Kaj si je že keri kaj predelo ? :grim :grim :grim :grim :grim :grim :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Mte :) Objavljeno Oktober 9, 2004 Deli Objavljeno Oktober 9, 2004 4t se ne da predelat <_< vsej ne za ksne grozn velike razlike :( Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SkW0`` Objavljeno Oktober 10, 2004 Deli Objavljeno Oktober 10, 2004 mi je nsr veliko bolj ušeč kot tole... :zzz: preveč zgleda ko ena chip čebelca :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
M|t3k Objavljeno Oktober 10, 2004 Deli Objavljeno Oktober 10, 2004 NSR vsaj kam ggrrreeee :naughty: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
#46# Objavljeno Oktober 10, 2004 Deli Objavljeno Oktober 10, 2004 Ja mitek zakaj pa si te zadnjič napiso da te je niko v končni odneso! :kva2: :kva2: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se