DESMOSEIDICI Objavljeno April 17, 2005 Opozori Objavljeno April 17, 2005 Jest sm slisu da so plus60 na koli
Andrej777 Objavljeno April 18, 2005 Opozori Objavljeno April 18, 2005 Ko vidiš ta motor v živo, je še grši kot na slikah!! Mene osebno bi bilo sram povedati da imam takšen motor doma!! Da ne omenjamo da ima 4T motor in ne gre nikamor!!! :slap: ← A res ?? koliko km si prevozu z njemu da to veš? Motor je res majhen samo za 16 let stare mulce je čist taprav. Žre 3-3,5l/100km gre pa do 130kmh po ravnini. Lepota je pa itak objektivna. Ne rečm da je lep samo grd pa spet ni. Mal hecno zgleda ker je tako majhen. Gre pa tako kot vsi novi 125 motorji z 10-11kW. Itak da se ne more primerjat z dobrimi starimi 21kW NSR-kami, Cagivami Mito..itd. Motor je čist vredu, če pogledaš pa še ceno in upoštevaš to da ga boš mel 2-3 leta in ga pol še dobr prodal je motor 1A :yes: :yes: .
wolfy Objavljeno April 18, 2005 Opozori Objavljeno April 18, 2005 A res ?? koliko km si prevozu z njemu da to veš? Motor je res majhen samo za 16 let stare mulce je čist taprav. Žre 3-3,5l/100km gre pa do 130kmh po ravnini. Lepota je pa itak objektivna. Ne rečm da je lep samo grd pa spet ni. Mal hecno zgleda ker je tako majhen. Gre pa tako kot vsi novi 125 motorji z 10-11kW. Itak da se ne more primerjat z dobrimi starimi 21kW NSR-kami, Cagivami Mito..itd. Motor je čist vredu, če pogledaš pa še ceno in upoštevaš to da ga boš mel 2-3 leta in ga pol še dobr prodal je motor 1A :yes: :yes: . ← Da ti je motor grd ne rabiš se vsest nanj, rabiš ga samo pogledat! Podoben je tomosovem ATX z malo več plastikami. kar se pa tiče hitrosti ni omembe vredna, sej gre moja DT (letošnja) z 11kw, čeprav je enduro 140 km/h! Seveda je to samo moje mnenje, če je motor komu všeč tudi prav, jst ga osebno nebi priporočal, ker je mnogo boljših motorjev!!! :kva2: :kva2:
Grilzz Objavljeno April 18, 2005 Opozori Objavljeno April 18, 2005 Da ti je motor grd ne rabiš se vsest nanj, rabiš ga samo pogledat! Podoben je tomosovem ATX z malo več plastikami. kar se pa tiče hitrosti ni omembe vredna, sej gre moja DT (letošnja) z 11kw, čeprav je enduro 140 km/h! Seveda je to samo moje mnenje, če je motor komu všeč tudi prav, jst ga osebno nebi priporočal, ker je mnogo boljših motorjev!!! Ti ga pač osebno ne bi priporočal, ker si pač ne želiš tega kar ponuja CBR. Moraš pa razumet, da je le ta 200-300 k SIT cenejši od ostalih 125k. Meni osebno se tudi zdi CBR precej zgrešena v primerjavi z njeno "predhodnico" NSR, samo je pač namenjena drugi ciljni skupini. PS: Verjetno ti laže števec.
Andrej777 Objavljeno April 18, 2005 Opozori Objavljeno April 18, 2005 Ti ga pač osebno ne bi priporočal, ker si pač ne želiš tega kar ponuja CBR. Moraš pa razumet, da je le ta 200-300 k SIT cenejši od ostalih 125k. Meni osebno se tudi zdi CBR precej zgrešena v primerjavi z njeno "predhodnico" NSR, samo je pač namenjena drugi ciljni skupini. PS: Verjetno ti laže števec. ← Podobno razmišljaš. Jz ga tut sam nebi mel da ne bo pomote, samo ne morš pa govort da je motor slab itd... Ker marsikomu bo zelo všeč, in poceni je in ni tako švoh. Res da je samo 10kW ampak je pa tut samo 110kg. Glede hitrosti....Jz sem se pelu PO RAVNINI 130kmh z njemu. Sestra je rekla da je mela še kolega zadi pa da je šlo 130kmh po AC. Kolega ma DT 125 in mu ne gre ćez 110kmh, kolega ma 1999 TDR-ko pa tut ne gre čez 135-140kmh. Khm ..tako da tvojih 140 je navzdol al pa števec laže. Škoda je pa tudi da je honda ostala brez pravega nadomestila za Hondo NSR. Saj tudi sama priznava da ni nadomestilo zato tudi tako ugodna cena. Še vedno pa manjka 2 taktni ali pa pošten 4 taktni 125 motor z pravo cestno obliko in seveda posledično tudi 200-300 jurju višjo ceno.
wolfy Objavljeno April 18, 2005 Opozori Objavljeno April 18, 2005 Podobno razmišljaš. Jz ga tut sam nebi mel da ne bo pomote, samo ne morš pa govort da je motor slab itd... Ker marsikomu bo zelo všeč, in poceni je in ni tako švoh. Res da je samo 10kW ampak je pa tut samo 110kg. Glede hitrosti....Jz sem se pelu PO RAVNINI 130kmh z njemu. Sestra je rekla da je mela še kolega zadi pa da je šlo 130kmh po AC. Kolega ma DT 125 in mu ne gre ćez 110kmh, kolega ma 1999 TDR-ko pa tut ne gre čez 135-140kmh. Khm ..tako da tvojih 140 je navzdol al pa števec laže. Škoda je pa tudi da je honda ostala brez pravega nadomestila za Hondo NSR. Saj tudi sama priznava da ni nadomestilo zato tudi tako ugodna cena. Še vedno pa manjka 2 taktni ali pa pošten 4 taktni 125 motor z pravo cestno obliko in seveda posledično tudi 200-300 jurju višjo ceno. ← možno da tudi števec laže, ampak ne za dosti, ker je šlo tudi po števcu od RS tolko, pa tudi avto je za mano tolko vozu,... vsem pa števc ne more lagat!!! pravijo pa da ima nova DT malo boljše prenose in končno hitrost od prejšnje!!! Sam sem vozu obe, občutit pa ni kakšne večje razlike!!! :hmm: :hmm:
dedo Objavljeno April 18, 2005 Opozori Objavljeno April 18, 2005 pa dej wolfi ne nakladaj. če bi ti cbrko kdaj vozu bi imel sigurno drugačno mnenje. ta motor gre zelo vred. leti 130km/h in to hitrost dobi v nekaj sekundah. ko jo enkrat voziš si kr navdušen. :lol1: kar se pa tiče dtjke pa dober veš da sm te z ATXom iz zaveterja prehitel, še srečo si imel da ni bil karburator prav naštelan. :friend1:
ZED Objavljeno April 19, 2005 Opozori Objavljeno April 19, 2005 Sam DT gre pa še vseen 140 :grim :grrr Po števcu ( mogoče mičken laže) :blush: :blush: :lol1: :lol:
jax Objavljeno April 19, 2005 Opozori Objavljeno April 19, 2005 Seveda je to samo moje mnenje, če je motor komu všeč tudi prav, jst ga osebno nebi priporočal, ker je mnogo boljših motorjev!!! :kva2: :kva2: ← Potemtakem pa priporočaj še kakšnega manjšega in cenovno ugodnega 4T 125 športnika... :) Pa da ne bom čist spremenil poteka teme: zanimivost... ;)
simonsi Objavljeno April 19, 2005 Opozori Objavljeno April 19, 2005 S kolenom na tleh je 100kmh čist dost ;)
GHOST RIDER Objavljeno April 19, 2005 Opozori Objavljeno April 19, 2005 DERBI GPR vs HONDA CBR 125 seveda kaj bi vzeli??
Aless Objavljeno April 19, 2005 Opozori Objavljeno April 19, 2005 Derbija :OK: Če že ne zarad česa drugiga bi ga zarad tega ker je 2T in ma le mal več konjev,seveda če bi blo dnarja ker je razlika v 300-400k :(
jax Objavljeno April 19, 2005 Opozori Objavljeno April 19, 2005 DERBI GPR vs HONDA CBR 125 seveda kaj bi vzeli?? ← Mnogo cenejšo Hondo? :? Zakaj? Ker bi razliko v denarju raje privrčeval za nakup močnejšega motorja... Še kakšen primer? :)
Aless Objavljeno April 19, 2005 Opozori Objavljeno April 19, 2005 To je res ja!Al pa kupis rabljenega,pa ti ostane se tolko vec!
jax Objavljeno April 19, 2005 Opozori Objavljeno April 19, 2005 To je res ja!Al pa kupis rabljenega,pa ti ostane se tolko vec! ← Al pa kupim rabljeno Hondo in mi ostane še več... :) Get the picture? :grrr
Dolenc™ Objavljeno April 19, 2005 Opozori Objavljeno April 19, 2005 Jst bi zbrav hondo. Če bi mel jst tak motor pr 16 uaaaaaaaa. Za ta leta pa tak dnar je super motorček!
Aless Objavljeno April 19, 2005 Opozori Objavljeno April 19, 2005 Honda je motor za zacetnike,ki so nardil izpit s 16 pa prej niso mel motorja,za te je ta motor :OK: drugace za tistga ki pa hoce mal vec si bo pac vzel 2T!
Grilzz Objavljeno April 19, 2005 Opozori Objavljeno April 19, 2005 Honda je motor za zacetnike,ki so nardil izpit s 16 pa prej niso mel motorja,za te je ta motor :OK: drugace za tistga ki pa hoce mal vec si bo pac vzel 2T! ← Lepo te prosim! A druge 125ke so pa za stare mačke al kaj?
Aless Objavljeno April 19, 2005 Opozori Objavljeno April 19, 2005 (popravljeno) Majhna primerjava med derbijem in hondo! Popravljeno April 19, 2005. Popravil justaboy
Grilzz Objavljeno April 19, 2005 Opozori Objavljeno April 19, 2005 He he z obema lahko čez hlode skačeš. PS: ta dva motorja nista ravno konurenca
Aless Objavljeno April 19, 2005 Opozori Objavljeno April 19, 2005 HONDA: Vrsta agregata: 4T, enovaljnik Prostornina: 124.7 ccm Moč: 9.7 kW @ 10000 v/min Navor: 10.1 Nm @ 8000 v/min Vrtina / Gib: 58 x 47.2 mm Kompresijsko razmerje: 11 : 1 Ventil / valj: 2, SOHC Priprava zmesi: 28 mm VK-tip vplinjač Zagon: E Menjalnik: 6 Sekundarni prenos: O-ring veriga Zavore spredaj: K (276 mm) Zavore zadaj: K (220 mm) Pnevmatike - spredaj: 80/90–17M/C 44P Pnevmatike - zadaj: 100/80–17M/C 52P Višina sedeža: 776 mm Teža: 115 kg Skupna dovol. teža: 304 kg Posoda za gorivo: 10 l DERBI: Prostornina: 125 Največja moč kW(KM) pri vrt/min: 11(15)8250 Največji navor Nm pri vrt/min: 13,5/7750 Največja hitrost km/h: 111 Masa (kg): 125 Hlajenje: vodno Št. valjeu: 1 Vrtina x bib(mm): 96 x 69 Kompresija: 12,5 Št. prestav: 6 Okvir: BoA Medosna razdalja(mm): 1355 Zavore spredaj-zadaj: Kolutne 2x Gume spredaj/zadaj: 110/70-17/140/70-17 Gorivo: 13l Višina sedeža: 810mm
Enzo Objavljeno April 19, 2005 Opozori Objavljeno April 19, 2005 Škoda je pa tudi da je honda ostala brez pravega nadomestila za Hondo NSR. Saj tudi sama priznava da ni nadomestilo zato tudi tako ugodna cena. Še vedno pa manjka 2 taktni ali pa pošten 4 taktni 125 motor z pravo cestno obliko in seveda posledično tudi 200-300 jurju višjo ceno. ← Mislm da se bo tko nadaljevalo pr useh firmah. Nebodo več delal homologiranih 125 2T motorjev, zarad zelo strogih norm glede izpušnih plinov, itd... <_< Pomoje bodo delal sam še nehomologirane, kot je npr. aprilia rs 125 pista in rs250 pista
Aless Objavljeno April 19, 2005 Opozori Objavljeno April 19, 2005 PS: ta dva motorja nista ravno konurenca ←
jax Objavljeno April 19, 2005 Opozori Objavljeno April 19, 2005 @justaboy: Pozabil si še dodati da je GPR borih 400k sit dražji... :)
Grilzz Objavljeno April 19, 2005 Opozori Objavljeno April 19, 2005 Za tako ceno bi moral biti Derbi konkurenca RS, NSR, mito ne pa CBR. Če bi ti imel rajši Derbi naj bo pač Derbi ane, ne pa da ga serješ povsod kjer najdeš plac. To da je CBR pač najbolje prodajana 125 v EU pa pomeni le, da se precej ljudi ne strinja s tabo.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se