Skoči na vsebino

KTM Supermoto 660 SMC, 625 SM itd.


Priporočene objave

Objavljeno
Ena hiba za katero jaz vem je to da jih je v Sloveniji zelooo malo. Tudi jaz se palim za nakup 625, samo bo verjetno treba kr 660 vzet. Poglej koliko pridejo novi Leovince, ker pri Wingsu nimaš homologacije.

Kolikor vem je en dober na avtonetu

Objavljeno
Mene pa zanima ali ima kdo od vas ktm 625 sm letnik 2005 se pravi tisti ki ima zadaj 2 izpuha in spredaj ne 4 kotno luč=?? Zanima me kako ste zadovoljni z njim? Poraba, koncna hitrost in ce so kaksne stvari ki vam niso vsec se pravi hibe samega motorja. Imate kaksen nasvet katere sprotne izpuhe se za ta model motorja izplaca kupit nekako price performance? Sem klical za wingse je cena 550e za oba se vam zdi to ok=?

Sprasujem ker se odlocam za nakup.

Lp Andrej

razlika 625 smc (ma tudi 2 izpuha ampak oglato luč, manjši rezervoar za gorivo drugi uplinjač!!! Ima pa ima 21KW !!! Zaradi vseh teh stvari je pridobil na kg(v lažjosti ima 146kg!!! kompresijo razmerje gibi so enaki!!!!

660 smc . uplinjač keihini mxfcr 41 je najlažji izmed vseh 138kg gib bata/vrtina je nekaj razlike 102/80 kompresijsko razmerje je enako kw pa ima kao 25KW!!!

Pol pa imas varjanto KTM supermoto lc4 SM Black al pa orange (ta je tista 2 izpusni cevi pa ne oglata luč)!!!

letnik 2005.(uplinjač Mikuni Bst40 Navor 60N/m kompresijsko razmerje 11,7;1 vrtina bata /gib 101,0x78.0 mm Teža tega pa 149kg!!!! aja posoda za gorivo pa je nekje 12 litrov.

v bistu so vsi 3 enaki. le da je je 640 lc4 blackov zelo malo. motor povsem enak pač na račun razmerja bat/gib je prostorninska razlika. pa v ceni :naughty:

drugace pa tvoja odločitev kateri ti je na vizualno privlačnejši. aja ne pozabi se na 640lc4 prestige(druga barva , pa radialna zavora++++ vecja cena!!!!

drugace pa 640sm lc4 black se prodaja avto net! motor pa je res fenomenalen kot nov. poznam lastnika

upam da ti bodo odgovori pomagali pri odločitvi.

pa se to vse se da na 25Kw blokado naredit, tako da!!!!!!!! si se z tem seznanjen

Objavljeno

aja glede na omejitev kupi 640sm pa blokado ti porihtamo, pa je to to. aja glede izpuhov akrapovič ti je taprava odločitev samo pol ti 1000++ ne vujde. ali pa kaksna home made predelava( jih kr dosti dela) zaradi zvoka predvsem. pač glede voznje pa je ta motorček kr mala zverinca. ampak vibracije pa so .....

Objavljeno

Sprasujem zato ker imam opcijo dobit ktm letnik 2005 625 sm in to v modri barvi samo 4000km za ceno 5500e. BRez praske... Kilometri so 100% realni ker ga ima lastnik na morju na vikendu....Lastnika osebno poznam zato sem vprasal ce je nakup pameten, je pa res da nima nic od opreme se pravi vse original.

Hvala vam za nasvete.

Objavljeno

Letnik 2004(en ror, grša rit) in 2005(2 rora, lepša rit) naj bi bla praktično enaka. V prometni imata 24KW/21KW, novi ima nekaj več kg.

Med 625 in 660 je pa edina razlika v prostornini(625 in 654) in pa elektro štarterju ki ga 660 nima. Posledično je 625 težji.

Torej je 660 najbolj racing KTM stroj kar jih lohk kupiš, ki so še vedno legalni in homologirani za cesto.

In na navadno LC4 se ne da dat blokade, ker ne obstaja.

  • 4 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
In na navadno LC4 se ne da dat blokade, ker ne obstaja.

Malce pozen odgovor, ampak vseeno. Kolega ima "navadno" LC4 - 640 ki je na Duku II. Naknadno zablokirana da jo lahko vozi tudi njegov mlajsi brat..

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Zanima me če ima kdo original krivine obarvane na modro-viola.

Npr. kot ta:

1455220.jpg

Kupujem rabljenga, pa me zanima če to pomeni da je bil na kakem motozboru na mestu žgan v obrate, al je to normalno

Objavljeno

na, obrate se turira štirivaljni in dvovaljni stroj ne pa tele prdulje!!!

Objavljeno
na, obrate se turira štirivaljni in dvovaljni stroj ne pa tele prdulje!!!

Sej zato vprašam

Objavljeno
Zanima me če ima kdo original krivine obarvane na modro-viola.

Npr. kot ta:

1455220.jpg

Kupujem rabljenga, pa me zanima če to pomeni da je bil na kakem motozboru na mestu žgan v obrate, al je to normalno

:lol: normalen pojav. aja smc ne šparas tako da razmisli o nakupu tega. razen če ga je kak penzek vozil

Objavljeno

Na vseh treh LC4, ki sem jih imel do sedaj, je bla krivina plava. Bodi pozoren na to, če je bila mašina kaj predelana (odmična gred, povečana kompresija,...). Če je vse original, in je stvar redno vzdrževana, se nimaš kaj bati. Stvar mora delat 30000 km in več brez problema.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

:photo: :whistle: B)

:eek: :OK:

:kva2: :yea1: :evilgrin:

Objavljeno
:photo: :whistle: B)

:eek: :OK:

:kva2: :yea1: :evilgrin:

Opa, opa nova pridobitev... se en motardas vec... :OK:

Objavljeno

moraš imet obvezno žmigavce na ktm-u gor ?

Objavljeno

imate vsi blinkere gor ?

Objavljeno

Za vožnjo po cesti so obvezni.

Objavljeno
Opa, opa nova pridobitev... se en motardas vec... :OK:

Ammmm sej ni reku da je kupil... :rolleyes:

Cakamo na slikovne dokaze:)

Aja, loh bi usi k beremo ta del foruma vrgli svoje masine gor ane? Nek se vidi raskos.

In pa itak redni sestanki na krskem upam!

@ stuhec Na ktm ( na yamahi so :naughty: ) zmigavci niso obvezni. Pred par let tut za na cesto niso bli obvezni. Sam da je sprednja in zadnja luc.

Objavljeno

Je, je, Burek je kupil satana

post-5962-1202678302_thumb.jpg

Objavljeno

`m´ 666, the number of the beast KTM :devil:

Objavljeno

Uuuuuu Burek superca!!! Srecno!

Zgleda MALO rabljen. Al bivsi lastnik rad kupi drage in slabe gume al so pa se orginal?

Juhej!

Objavljeno

Takega se pa nebi branil za uporabo kot drugi motor. :yea1:

Objavljeno

Hehe, motor je 2005, ima 14k km, zadnja guma je popolnoma nova, sprednja pa tudi ni prav stara.

A te gume niso dobre? So kokr vem res prva vgradnja, tko da nevem kaj ne pričakujem od njih... Motor je pa res strupen. S lastnikom greva na probno, on je sedel zadaj, in mi kaže naj prbijem..., menjam v 2. obrenm gas in po zadnji :whistle: Mi ni blo nč jasno...

Eno vprašanje mam. rad bi menjal lonce. Sem razmišljal o LeoVince-ker so najcenejši, in bi dal samo enega, drugega pa prodal. Kaj mislite?

Stari modeli so itak imeli samo 1lonec, tko da mislim da ni neke panike, pa še homologiral bi lahko.

Objavljeno
Hehe, motor je 2005, ima 14k km, zadnja guma je popolnoma nova, sprednja pa tudi ni prav stara.

A te gume niso dobre? So kokr vem res prva vgradnja, tko da nevem kaj ne pričakujem od njih... Motor je pa res strupen. S lastnikom greva na probno, on je sedel zadaj, in mi kaže naj prbijem..., menjam v 2. obrenm gas in po zadnji :whistle: Mi ni blo nč jasno...

Eno vprašanje mam. rad bi menjal lonce. Sem razmišljal o LeoVince-ker so najcenejši, in bi dal samo enega, drugega pa prodal. Kaj mislite?

Stari modeli so itak imeli samo 1lonec, tko da mislim da ni neke panike, pa še homologiral bi lahko.

Meni se zdi zelo neumna ideja. Al daš oba gor če že moraš zaradi zvoka ali pa nič. Pa tako kot je zdaj je lepše :) Lahko pa se s tema dvema poigraš za zvok :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!