Skoči na vsebino

Kawasaki KMX 125R


PuBeC

Priporočene objave

Peljal zadevo v avtošoli.... (KMX 125)...

No comment... se pelje.... definitivno.... :)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PuBeC, zlo lepe slikce, sam neki me moti... ...NE, NIMAMA enakih jakn!! :D

js sn se vciri spravu aprilio pedenat (konkretno: pobrusil in pokital del plastik, ga bom na metalik modro spricnu :wub: :yea2: :kva2: ), pa se boma spravla z mihatom 1x mal ovinke polagat ce ne bo on prej prodal svojga KMXa. slike torej sledijo! .)

aja, se slika (na sliki je cist enak model, sam da ma moj vzvratna ogledala od prejsnjega modela RSa, pa ta ma lepsi prednji blatnik) - takle bo zgledala pol moja AF1! :wub: :OK:

post-4-1067180005.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja, se neki glede KMXa - full je tak igrackast :) za vozit, odpusca napake, pa to, prav uzitkarski, sam prednjo bremzo ma odlocno presvoh pa premal surovo za moj okus, pa prevec piha pri vecji hitrosti - to pa tak pr vseh endurah. se slikca mihatovga KMXa (ga ma tud na avtonetu):

post-4-1067180197.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako dela moj kolega s kmxom odprtim pa kak mu ruzi tisto:)

po zadnji kje hoces, z dvema, sam, po sprednjem kolesu, pa vse. pravi frik je pa obvlada motor ful.

pa odblokiran kmx kar fajn gre ja:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja saj jaz mam tut kompletno mašino odprto!!Tak da še kr fajn stegne sam še vedno ni to to!!

zaj špram za en auspuh ker še mam zaj orinalnega gor in mi ga pune duši!!!

to se dogaja pri 5 in pa 6!!Do zaj je šla 5 do konca cajger pa je kazal 140!Realnih je tam okol 134-135 mogoč še majn!!Tak da 6 še niti ni šla do konca!!! :? :?

kir izpuh pa priporočate?? :hmm: :hmm:

jaz sn mislo giannellija sam se mi zdi 60k sit preveč!!! :naughty: :BUA: :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam še vedno ni to to!!

lejga, men 2,4 konja ni blo to to, pa sm sou na APNko, jo natunu na cca 6 konjev, pa se vedno ni blo vredu, sn se parkrat pelu s cagivo W8, pa mi je kr premal ratal ze po parih voznjah, sn kupu Futuro s 34 konji, pa ni blo dost, sn jo natunal na ~42 konjev, pa se vedno to ni to. get it? nikol ni dost!! :)

drugac pa mas ti eno foro tm pr membranah - zdej mas 24 konjev, ce pa neki pr membranah naredis (js ne vem kaj tocno - kontaktiraj mihata!! .) ), pa se dobis pribl. 3-4 konje gor, ce pa se dizo v uplinjacu menjas pa se vec, sam ce se pa to nardis, ti bo pa pil bolj (zdej ti okol 5 litrov, ne??). pa zadnji del auspuha si dol daj, se da odsraufat (zadnji del pri dusilcu), ni pol skor cist nc bolj glasn, gre pa tud mal bolj. pa filter je miha prefu#u, je dobu sound skor ko pr krosli, pa na pospeskih se mal pozna. ma pa tip 75 kil, pa mu gre po stevcu se mal cez 140. aja, gume ma pa Mitas - neke potovalne enduro gume, ko une prejsnje so mu ga full bremzale. drugac pa KMX sm opazu da je mal hecn za vozit - ko se na izi peles pa naenkrat potegnes bo fuuuul potegnu, ce ga pa skoz gonis, pa ne bo sou tak ko bi mogu.

to se dogaja pri 5 in pa 6!!

mislis obrate?? lej, pod 6000 rpm mas KIPS (kawasaki integrated power system al ka ze - ventil v auspuhu vglavnem) zaprt, in ko pride do 5000 se ma navora, med 5000 in 6000 mu pa zacne zmanjkovat, in ko pride do 6000, mu odpre, da se mu kao poveca kot izpuha, da ima vec moci (a manj navora pod nizkimi obrati, kar pa ni pomembno, ker je takrat ventil zaprt - za vec navora).

glej sliko spodi. crna krivulja je krivulja moci ob zaprtem ventilu (x os so obrati, y pa moc - pozabu narisat :) ), rdeca pa ob odprtem. kjer se ti krivulji sekata, je tocka preklopa. levo od nje gledas crno, desno od nje pa rdeco krivuljo - to je pol krivulja moci z ventilom. zato se ti zdi, da ti ga dusi. KIPS je v bistvu ena verzija RAVE ventila.

.)

LP, Zok :kva2:

post-4-1067189844.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

THANKS!!!zok!! :OK: :OK: :notworthy:

mam jaz večjo dizo not pa za luffilter je tut večja odprtina!!Za membrane pa nevem!!Pije pa mi tam okol 7l!!Z enim tankom naredim okol 140-150km!!to je bolj špananje!! :yea2: :yea2:

aj atist ko si reko da kr enkrat cukne pa je posledica večje dize!

npr.pr men pod 4500r/pm mašine praktično ni!!potem pa se stvarca začne vrtet do 10500r/pm!! :kva1: :kva1: :kva1:

zaj med zimo bom ga jaz malo odprl pa pogledo kaj ma vse!!Tak da....

lp! :OK: :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja, uplinjac ma - men se zdi - mikuni, 24 mm?? ce bi rad se kaj vec od masine, prvo to menjaj - prodas ga lahk za 10 jurjev, pa novga kupis za 20 - men bi se zdel bols dat 10 jurjev za frgazar pa obstojecega mal predelat, ko pa da das 60 jurjev sam za auspuh! .) :) k 24 mm res ni nevemkva - 28 al pa 30 bi pa blo ze kr neki... :) drugac KMX ma tak po moje kr ok auspuh, pa se glasn ni tk k recimo moja bivsa APNka! :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da bi kaj takga mel gor... :naughty: :naughty: :OK: :lol1:

ss1picture.jpg

drugac js mam recimo tegale - VHSB39ND - ovalni difuzor (visina 39 mm, sirina 34 mm - kr neki pac :) ). pa lahk recem da sm res full zadovoln z njim - gre tak ko mora, za nastelat je pasulj :) , pa pije ob normalni voznji 7 litrov, ce pa sparas pa tud pod 5 (sam to se pa res po jajcah pol peles), ko ga pa najbol gonis pa do 8 litrov (na odprtih cestah). sam ta je prevelek za KMXa, k je skor 30 cm visok. :D

ti mas men se zdi Mikuni TM24-8001, pa bi mirno lahk gor Mikuni VM28-418 nasraufu, je za 10 mm nizji, 7 mm daljsi, vstopna odpritina ima enak zunanji premer (44 mm), izstopna (tam, ko pride adaptor za na cilinder) ima pa 2 mm vecji premer (33 mm namesto 31), tak da bi po moje pasu gor. ne vem, mogl bi poskusit, da bi vidl ce se splaca. :hmm:

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po zadnji kje hoces, z dvema, sam, po sprednjem kolesu, pa vse. pravi frik je pa obvlada motor ful.

To pa res ne....Sem se z njim na prvem mitingu vozo ker sem snemal :) Z eno roko drzal kamero z eno za njego on pa po zadni z mano vred po kontra spuri.... :) :)

Dober je ja... :OK: :OK: :notworthy: :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp !!!

Komentar sobotnega dne 25.10.2003

-nepozabno, ker po snegu prvič

-tura je bla odlična kjub nizkim temparaturam, mene nix ni kaj extra zeblo, pubec pa v ledu :lol:

Pa nebom pozabo kak je pred mano PUBEC pado :lol1:, pa še slikat sem hoto kak slaida, pol pa bummmm po snegu...ja0

Daj vse slike gor :angry: :angry: !!!

Ajde MaNiJaKi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede ventilov se ga da kak štelat???

da se npr. prej odpre in da je boolj dolgo odprt?? :? :?

oziroma da bi dobil melo več moči!!! ;) ;)

gre pa se za KIPS ventila!! :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

raje ne. :) miha je probu se vozit skoz z odprtim - pod srednjimi obrati cist nikamor, ko pa dobi turo se mu pa totalno sfuka... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam je kurac k je sam 26!!!  Skor usi drugi 125 Endure majo 28!

eh daj nena nori!! :naughty: če že tak toti tak fejst pije!!! :cry: :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

J'MavrO!!!!!! :BUA: :BUA:

kaj ti nisi povedli kake slike lahk gor dajaš!!!!!!!!!! :BUA: :BUA:

(sam 250kB)!!!!!! ;) ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

raje ne.  miha je probu se vozit skoz z odprtim - pod srednjimi obrati cist nikamor, ko pa dobi turo se mu pa totalno sfuka... 

kolk obratov je dobil?? :hmm: :hmm:

pa si ga ti probo pelat?? :OK: :OK:

daj malo bolj tehnično PLEASE to razloži!!! :naughty: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

obrati so bli enaki ko normalno. js se nism probu pelat, k me ni blo zravn. v bistvu gre enako, sam da pr nizkih pa srednjih obratih ne potegne nikamor, ko pa enkrat dobi obrate pa zaspana, mas pa filing da ma vsaj 40 kopnjev. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

trenutno mam v planu dati noter športen filter!! :yea2: :OK: :OK:

potem pa če bodo finance pa še izpuh zamenjat!! ;) :notworthy: :notworthy:

pri filtru sn se odločo za k&n ??? bo vredu??pa cena je tam okoli 10k sit?preveč?? :?

lp!!

B) B) B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pol mors se dizo menjat. .)

pr KMXu lahk pod sedezem uno plastiko, k ma tiso malo luknjico 2x2 cm dol vzames, pa tam prek nardis en filtercek - miha je to naredu z mrezico 10x10 cm za oporo, dve plasti, vmes pa ena plast rahlo naoljenega platna za filter - ves kaki sound!! :notworthy: no, proti aprilii je vseen bla ena krotka mucika... :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

K&N se ti ne splača dat notri če se velik voziš po terenu ker ne zadrži tako dobro kot original.Pri avspuhu je pa tako,da ga lahko zelo elegantno predelaš tudi sam!Tam v kolenu kjer je najširši ga prerežeš in ven vzameš prekat in bo razlika že zelo očitna.Potem se malo poigraš še z dušilcem in je to to.Tudi če kupiš novega ne bo dosti drugačen od tega.Pa še čez tehničnega bo šel brez problema ker se ne dere tolk(ima malo lep,bolj globok zvok).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KMX v resonacnem trebuhu nima prekatov, vsaj '91 jih ni mel. .) se pa da dusilec tak na izi predelat, da se nism vidu originalnega, razen Mihatovga, ko ga je kupu!! :) tist demfercek zadi k je s tremi sraufi go, dol odsraufas, mislim da je to to (al se kej vn vzames?? :hmm:), neverjetno, ampak ostane skor isto glasen (tih)!! :blink: je pa izstopna luknja kr dost vecja, no, js ne vem, sam baje se mal pozna, ce ne druga, pa vsaj psiholosko, k si lahk reces, da si sam neki predelu... B)

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!