Zok Objavljeno November 7, 2006 Opozori Objavljeno November 7, 2006 menjaj na 20-25k kilometrov, pa ti nima kaj bit. ;)
sićy Objavljeno November 8, 2006 Opozori Objavljeno November 8, 2006 aha kok pa stane prblizn ce zamenas bat?
KMX Objavljeno November 22, 2006 Opozori Objavljeno November 22, 2006 Mene pa zanima kolk sigurne so oljne črpalke na KMX-u(125 ccm). A je mogoč boljš da sam delam mešanco? :hmm:
Čamac Objavljeno November 22, 2006 Opozori Objavljeno November 22, 2006 Povsod je boljše oz. bolj varno če delaš sam mešanco. Koliko zaupaš kawasakiju pa je odvisno od tebe :) Ni določeno keri majo bolše pa keri slabše pumpice.
_Nejkooo_ Objavljeno November 22, 2006 Opozori Objavljeno November 22, 2006 ja najbolše da si sam delaš mešanco, za ziher, samo kolk procentna mešanca pa more bit za ta motor??... jaz za svojo dvotaktno kosilnico delam 2% mešanco, zaj pa nevem če je za dvotaktne motocikle isto....hehehehe :D :D :D
KMX Objavljeno November 23, 2006 Opozori Objavljeno November 23, 2006 Aha. Še neki: kaj bi lahk bil vzrok da mi motor ko se segreje ne gre več tak fajn? (KMX 125)
Čamac Objavljeno November 23, 2006 Opozori Objavljeno November 23, 2006 (popravljeno) Aha. Še neki: kaj bi lahk bil vzrok da mi motor ko se segreje ne gre več tak fajn? (KMX 125) Uf mrzlega sploh ne naganjaj neke. Sploh ne bi smel vedet kolko bol gre mrzli, raje prvo segrej pa se pol vozi :P Hm zakaj ti gre bol ko je mrzel... Maš čok na motorju pa kak dolgo ga pustiš odprtega ko vžgeš mrzel motor? Zaj razn če sn jaz narobe razumel pa ti misliš da ko se že kr nekaj časa voziš da pol komaj gre manj ko da se bi pregrel al kaj al misliš že na začetku ko dobi neko malo večjo temperaturo gre manj? Popravljeno November 23, 2006. Popravil Brodar
Zok Objavljeno November 23, 2006 Opozori Objavljeno November 23, 2006 verjetno bi se dalo z nastavitvami uplinjaca kaj naredit glede tega? ampak pol bi po moje manj rad hladen vzigal.
KMX Objavljeno November 24, 2006 Opozori Objavljeno November 24, 2006 No sj tega se zavedam, da mrzlega ne smem preveč terat. Sicer bom zdej tak bat menjo pa bom pol vido kak bo šel. Kolk časa ga morm pa pol kaj utekat? A so to določene ure al kilometri al kk je s tem?
Čamac Objavljeno November 24, 2006 Opozori Objavljeno November 24, 2006 (popravljeno) Okrog 500 km ga pazi pa ne v visoke obrate. Nad 5000rpm ne vozi. Ne vem točno za kmx-a, ker ne vem na kolko se kaj vrti ampak pri cagivi se ne presega 5000, pri kawasakiju je verjetno ta številka še nižja. Prav tako motor pri utekanju ni dobro držati predolgo v isti prestavi na istih obratih. Oziroma pri cagivi se ne presega 6000rpm (sem šel gledat v knjižico :P ) No saj ni tako pomembno, bolje manj kot več. Popravljeno November 24, 2006. Popravil Brodar
KMX Objavljeno November 24, 2006 Opozori Objavljeno November 24, 2006 (popravljeno) Aha. Njegovi polni obrati so tam nekje 10000 rpm. Še to me zanima: kje se nalije olje za prednje vilice? A je treba menjat olje al ga lahk kr dolijem. Ko se mi zdijo nekak premehke. Ka se pa lahk sicer zgodi če motorja ne utečeč tak ko je treba? Popravljeno November 24, 2006. Popravil KMX
Čamac Objavljeno November 24, 2006 Opozori Objavljeno November 24, 2006 Aha pol pa ne presegaj 4000rpm. Maksimalno 5000rpm če že moraš :P Am olje se staro odlije in se natoči novo, dolivanje ni dobro. Če motorja dobro ne utečeš boš mel same probleme če pa ga boš dobro uteko pa bo delal tak kot je treba .)
KMX Objavljeno November 24, 2006 Opozori Objavljeno November 24, 2006 Kje ga pa natoćiš not? A morš vilce dol vzet? Al je zgori kje kakšna odprtina?
kelmat Objavljeno November 25, 2006 Opozori Objavljeno November 25, 2006 mene pa zanima če sta kmx in kdx enaka motorja ali v čem je razlika?? LP
_Fingi_ Objavljeno November 25, 2006 Opozori Objavljeno November 25, 2006 mene pa zanima če sta kmx in kdx enaka motorja ali v čem je razlika?? LP kmx je 125cc, kdx pa 175cc, no od letnika 2005 naprej 200cc lp
Zok Objavljeno November 25, 2006 Opozori Objavljeno November 25, 2006 obstajajo tud KMX 200. KMX je civilka, KDX pa hard enduro.
kelmat Objavljeno November 26, 2006 Opozori Objavljeno November 26, 2006 Koliko HP pa ma kateri ke se ne morem odločt kerga naj kupim kmx ali kdx pa v čem je razlika med kmx in kmx-r
KMX Objavljeno November 26, 2006 Opozori Objavljeno November 26, 2006 Mene pa še zanima če se da kako preverit al je potrebna menjava bata. Motor ima sicer 25000 km vendar gre zelo dobro. Pa tud stopnja kompresije je še OK.
k0ci Objavljeno November 26, 2006 Opozori Objavljeno November 26, 2006 Mene pa še zanima če se da kako preverit al je potrebna menjava bata. Motor ima sicer 25000 km vendar gre zelo dobro. Pa tud stopnja kompresije je še OK. podreš cilinder in če je na sredini bata, taka majhna luknjica rdeče barve potem je treba menjat bat, drugače ne
play Objavljeno November 30, 2006 Opozori Objavljeno November 30, 2006 Koliko HP pa ma kateri ke se ne morem odločt kerga naj kupim kmx ali kdx pa v čem je razlika med kmx in kmx-r Govorim za letnik 2001 125cc kjer imata tako kmx kot tudi kdx 15HP (11.2KW). :P Lp
Lux_3 Objavljeno Januar 6, 2007 Opozori Objavljeno Januar 6, 2007 Govorim za letnik 2001 125cc kjer imata tako kmx kot tudi kdx 15HP (11.2KW). :P Lp Hej folk a ma kdo za prodat kmx 125,,,pa a kdo slučajno pozan tistega ko je na avto netu za 385000... :OK: :OK: :OK: :D
PuBeC Objavljeno Januar 16, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Januar 16, 2007 meni so šli obročki po 11.000 kilometrah sam potem sem pa vse menjal bat, obročke, sklopko, zobnike(prej sn mel 16-48, zdaj imam 14-48), itd...
reesko Objavljeno Januar 17, 2007 Opozori Objavljeno Januar 17, 2007 meni so šli obročki po 11.000 kilometrah sam potem sem pa vse menjal bat, obročke, sklopko, zobnike(prej sn mel 16-48, zdaj imam 14-48), itd... in to ma veze s čim? :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se