k0ci Objavljeno Februar 28, 2008 Opozori Objavljeno Februar 28, 2008 zdaj ne vem točn kako ima to aprilia narejeno ampak ponavadi se štela tako da vrtiš tisti vmesni del vzvoda za prestavljanje, ali pa premakneš tisto (objemko ali kako bi rekel) ki pride na zobato os nasajena, samo te objemke se ne sme preveč premikat ker drugače ne boš mogel šaltat
Dolenc™ Objavljeno Februar 28, 2008 Opozori Objavljeno Februar 28, 2008 No sej to se mi je zdel sumljivo... Bom dans sprobu, hvala :) Ena grupna fura bi pa lahko res bla, da ne bo seizmografom dolgčas
Kawl Objavljeno Februar 28, 2008 Opozori Objavljeno Februar 28, 2008 No sej to se mi je zdel sumljivo... Bom dans sprobu, hvala :) Ena grupna fura bi pa lahko res bla, da ne bo seizmografom dolgčas Z imbusom odvijačiš komplet prestavno ročico in jo premakneš recimo za en zob bolj gor.To je vsa umetnost. LP
RHonda Objavljeno Februar 28, 2008 Opozori Objavljeno Februar 28, 2008 Popolnoma je res, modelno leto 2001 - 128PS, je pa res, da so se v SLO prodajala tudi modelna leta 2000 kot 2001 ali celo 2002 letniki :naughty: .Kaj češ, balkan pač :krneki: . To je pa kar malo konj. Samo pa verjamem, da jih na cesti pokaže bolj kot na papirjih. Suzuki TL recimo, jih je imel 140.
Kawl Objavljeno Februar 28, 2008 Opozori Objavljeno Februar 28, 2008 To je pa kar malo konj. Samo pa verjamem, da jih na cesti pokaže bolj kot na papirjih. Suzuki TL recimo, jih je imel 140. Moči je več kot dovolj,... Motor je zelo vozen saj ni nenadnih suvanj - vleče zelo zvezno in mehko. Sam pa recimo pred ovinkom zelo malo bremzam raje zmečem kakšno prestavo več dol da mašina opravi svoje. Občutek je fenomenalen :) ... Z predelavami lahko prideš tudi na 150 oziroma 160 konjev.Seveda je življenksa doba potem precej manjša, poraba precej večja... itd. Cena predelave pa je previsoka... Mislm pa da za sporščanje adrealina na kakšnem dirkališču je moči več kot dovolj. Sam svojo prodajam, ker imam namen kupit novejši model...Aprilie seveda LP
mojgap Objavljeno Februar 28, 2008 Opozori Objavljeno Februar 28, 2008 Sklopko odzrači zgoraj na ročici. Stisni ročico, odvij malenkost ventil za spuščanje olja in ko skoči ven mehurček zraka zategni ventil nazaj in spusti ročico pa bo sklopka delal in motor ne bo lezel naprej. To je to in velja skor za vse Aprilie z Brembo cilindri sklopke (od letnika 2005 nazaj), in tudi za zadnjo zavoro (kjer pa je postopek za dobro opravljeno delo mal bolj zahteven). Drugač pa super motor, ki ga ko se ga navadiš nebi več menjal.
Port Folio Objavljeno Februar 28, 2008 Opozori Objavljeno Februar 28, 2008 Drugač pa super motor, ki ga ko se ga navadiš nebi več menjal. :topic: A si ti zamenjal mopi za izvedbo Factory :glare: ?
mojgap Objavljeno Februar 28, 2008 Opozori Objavljeno Februar 28, 2008 :topic: A si ti zamenjal mopi za izvedbo Factory :glare: ? Ne ni Factory je samo novejši letnik 06". Do sedaj kar sem prevozil je :yea2:
Port Folio Objavljeno Marec 4, 2008 Opozori Objavljeno Marec 4, 2008 (popravljeno) RSV-ejevci bi se lahko malo spisali, katere gume ste do sedaj uporabljali, in katere so se vam zdele naj naj, ter zakaj? lp :closedeyes: Popravljeno Marec 4, 2008. Popravil Port Folio
mojgap Objavljeno Marec 4, 2008 Opozori Objavljeno Marec 4, 2008 Jaz sem imel na prvi RSV tovarniško Michelin Pilot Sport, ki sem jih snel po 2k km. Ble so čist pretrde, slabo držale tud ko so se ogrele in motor se je z njimi vozu k tank (beri ful težko v nagib). Po teh sem zvozil tri pare Pirelli Supercorsa Pro SC1/2. Motor se pelje z njimi popolnoma drugače, zlahka gre v nagib in gume se tudi na cesti brez problemov dovolj segrejejo (čeprav nekateri menijo, da temu ni tako). Vmes sem imel en par D209GP predvsem z namenom uporabe na Grobniku, kjer so se dejansko izkazale za boljše od Supercors, čeprav je za njih potrebno prilagoditi višino motorja. Za uporabo na cesti bi dal prednost SC, ker imam občutek, da se lažje ogrejejo na delovno temp. Na novi RSV imam prvič Metzeler Rennsport, ki pa so v bistvu iste gume kot SC zato pričakujem podobne lastnost. Upam, da sem kej pomagu.
Frips Objavljeno Marec 5, 2008 Opozori Objavljeno Marec 5, 2008 rsv mille.....lepa krava.... :wub: to je vse, kar lahko rečem :P
Jure Objavljeno Marec 5, 2008 Opozori Objavljeno Marec 5, 2008 Ampak kaj ko lepota na pisti ne pomaga sekund dol zbijat :lol1: ;)
Kawl Objavljeno Marec 5, 2008 Opozori Objavljeno Marec 5, 2008 Ampak kaj ko lepota na pisti ne pomaga sekund dol zbijat :lol1: ;) Glede nato da voziš suzukija bi ti povedal da je v času ko je Aprilia še dirkala v SBK naredila veliko več kot Suzuki - beri boljše rezultate... Tudi naslov master bike-a ni dobila kar tako. LP Rok
Jure Objavljeno Marec 5, 2008 Opozori Objavljeno Marec 5, 2008 SBK motor ima s tistim, ki ga mi kupimo bore malo :) Tam vilce stanejo za ene 4 kompletne serijske motorje :)
Jure Objavljeno Marec 5, 2008 Opozori Objavljeno Marec 5, 2008 A kdo ve, pripravljajo pri Apriliji kako novo izvedbo Mileta ali so zaspali? Bi bil že čas, da dajo ven kaj novega :)
Port Folio Objavljeno Marec 5, 2008 Opozori Objavljeno Marec 5, 2008 Ampak kaj ko lepota na pisti ne pomaga sekund dol zbijat :lol1: ;) :topic: Sej je "suza" tudi lepa :whistle:
Kawl Objavljeno Marec 5, 2008 Opozori Objavljeno Marec 5, 2008 A kdo ve, pripravljajo pri Apriliji kako novo izvedbo Mileta ali so zaspali? Bi bil že čas, da dajo ven kaj novega :) Obeta se serijska proizvodnja Aprilie z V4 motorjem - drugače ne bodo mogli dirkat v SBK. LP
Jure Objavljeno Marec 5, 2008 Opozori Objavljeno Marec 5, 2008 To bi pa znalo bit zanimivo :naughty: Ne bi se branil V4 :rolleyes:
savo Objavljeno Marec 5, 2008 Opozori Objavljeno Marec 5, 2008 Bo V4, vendar ne bodo opustili V2. Meni je sploh lepše z dvemi cilindri, rad bi kvečjemu športno verzijo prototipa FV2, lahko tudi z manj kot 1200cm3, še najraje z enojnimi nihajkami spredaj in zadaj... :whistle:
Sam dePihlja Objavljeno Marec 5, 2008 Opozori Objavljeno Marec 5, 2008 (popravljeno) Hm, po moje bo super sport V2 doživel podobno usodo kot pri Hondi :( , Aprilia je enostavno premala, da bi si lahko privoščila dosleden razvoj dveh modelov v najvišjem razredu hkrati :grrr Bo pa novi V4 zardi big-bang zasnove :naughty: po karakteristikah in zvoku precej bližje V2 motorjem kot I4 tako da duh V powaaaah ostaja :worship: Edina šansa, ki jo v tem trenutku vidim za konkreten razvoj V2 super sport je v primeru, da V4 nebi dal ustreznih rezultatov v tekmovanju SBK v boju z Ducatiji. No kakorkoli, nova V4 bo imela kar precej tehničnih rešitev, ki dosedaj še niso bile praksa pri serijskih motociklih. Meni se že pošteno cedijo sline :P Popravljeno Marec 5, 2008. Popravil Sam dePihlja
Kawl Objavljeno Marec 5, 2008 Opozori Objavljeno Marec 5, 2008 Meni se že pošteno cedijo sline :P Tudi meni :D Me prav zanima kako se bo motorčič dejansko pelajl. No glede V2 pa jih imamo itak že sedaj in bomo potem le razširili konjenico :)
Sam dePihlja Objavljeno Marec 6, 2008 Opozori Objavljeno Marec 6, 2008 A kdo ve, pripravljajo pri Apriliji kako novo izvedbo Mileta ali so zaspali? Bi bil že čas, da dajo ven kaj novega :) No ja, malce res dremajo :zzz: , ampak boljš to, kot da padejo v komo kot pri tvoji omiljeni znamki, ki je sposobna nardit novo izvedbo slabšo od stare (1000K5 vs. 1000K7) :lol1:
Dolenc™ Objavljeno Marec 7, 2008 Opozori Objavljeno Marec 7, 2008 En članek, primerjava stare in nove rsv Aprilia_Old_vs._New.pdf
Kawl Objavljeno Marec 7, 2008 Opozori Objavljeno Marec 7, 2008 En članek, primerjava stare in nove rsv Se prav... Vsen kurc kero maš :D LP
Dolenc™ Objavljeno Marec 8, 2008 Opozori Objavljeno Marec 8, 2008 (popravljeno) Ve kdo kje bi se dalo kupit povišano šipco? Kej v tem stilu Popravljeno Marec 8, 2008. Popravil Dolenc™
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se