Sam dePihlja Objavljeno Marec 18, 2008 Deli Objavljeno Marec 18, 2008 (popravljeno) Ve kdo kje bi se dalo kupit povišano šipco? Kej v tem stilu :? evo, še od priozvajalca GP500, ta vem da ma take skoraj pretirano visoke variante: Popravljeno Marec 18, 2008. Popravil Sam dePihlja Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Sam dePihlja Objavljeno Marec 18, 2008 Deli Objavljeno Marec 18, 2008 Pa še puig za 04-07 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kawl Objavljeno Marec 18, 2008 Deli Objavljeno Marec 18, 2008 Pa še puig za 04-07 Dobr zgledajo tele od puig-a. Kakšne so kaj cene, enkrat bom mogu tud jaz mal premenat šipo...original premal vetra odnese... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Sam dePihlja Objavljeno Marec 18, 2008 Deli Objavljeno Marec 18, 2008 Mislim, da je okol 70€ Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ProdriveR Objavljeno April 5, 2008 Deli Objavljeno April 5, 2008 A so tele RSV-jke res tolk hude za vozit? Tle mislim divje in tezko krotljive?? Kaj ste prej vozili,preden ste presaltal na RSV-jko?? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mojgap Objavljeno April 5, 2008 Deli Objavljeno April 5, 2008 A so tele RSV-jke res tolk hude za vozit? Tle mislim divje in tezko krotljive?? Kaj ste prej vozili,preden ste presaltal na RSV-jko?? Ne bi se strinjal, tud slučajno niso težke za vozit. Moraš se sam mal navadit dvovaljnika in njegovih lastnosti, verjamem pa , da je nekomu ki je zmeraj vozil štirivaljnik vse skup mal čudno, ker se vse dogaja na dost nižjih obratih. Kar se mene tiče, same pohvale. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dolenc™ Objavljeno April 5, 2008 Deli Objavljeno April 5, 2008 Lahka je za vozit, ker vleče zelo zvezno, ko prtisneš pač leti, brez presenečenj, edino tko kot je že mojgap omenu, moreš se navadit na bremzanje mašine, pa drža je malo drugačna. Jst sem prešaltal iz cagive mito 125 :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ProdriveR Objavljeno April 5, 2008 Deli Objavljeno April 5, 2008 Kr orenk preskok si to naredu :) Tkole k mal gledam po netu,zgleda da so agregati kr vzdrzljivi.Pa tut cene se mi ne zdijo pretirane. Sam je pa prehudo pomojem :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Čamac Objavljeno April 5, 2008 Deli Objavljeno April 5, 2008 Kr orenk preskok si to naredu :)Tkole k mal gledam po netu,zgleda da so agregati kr vzdrzljivi.Pa tut cene se mi ne zdijo pretirane. Sam je pa prehudo pomojem :) Kaj si vozil do zdaj? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dolenc™ Objavljeno April 5, 2008 Deli Objavljeno April 5, 2008 Ma lej tko je, nočem zdej spet začet s tistim, da je pomembno kaj imaš v glavi pa desnem zapestju, sam drži. Prjatu si je zdej kupil prvi motor, samo izpit je mel do zdej, pa še to ga je naredu že lep čas nazaj. No njegov prvi motor je ducati monster 1000s. Pa se čist lepo pela, tko da neki bo na tem :) Motor je zelo vozen tako, da če boš kupil ti sigurno ne bo žal, prehud ni pa noben motor, ker drugače se ne bi prodaju :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mojgap Objavljeno April 5, 2008 Deli Objavljeno April 5, 2008 Kr orenk preskok si to naredu :)Tkole k mal gledam po netu,zgleda da so agregati kr vzdrzljivi.Pa tut cene se mi ne zdijo pretirane. Sam je pa prehudo pomojem :) Motor sam po sebi je zelo vzdržljiv, kolkr sem jaz uspel ugotovit in prebrat tud po tujih forumuh ni sploh nobenih težav tud po več 10k km. Včasih znajo delat problem Brembove črpalke za sklopko in zadnjo zavoro vendar je odvisno od letnika motorja. So pa vse to majnši problemčki, ki jih z lahkoto odpraviš sam. Prehud pa motor sam po seb ni noben, tko da po pameti. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
savo Objavljeno April 5, 2008 Deli Objavljeno April 5, 2008 A so tele RSV-jke res tolk hude za vozit? Tle mislim divje in tezko krotljive?? Kaj ste prej vozili,preden ste presaltal na RSV-jko?? Ne boj se jih. Moj peti motor sedaj je Aprilia, prej pa vedno 4-cilindri. Razlika je podobna kot pri avtih - bencinci ali turbo-diesli. Ni boljše ne eno ne drugo, pač kot komu paše - meni bolj ležita 2 cilindri, ker mi je všeč surovost, ki jo dobi od 3000/min gor; pri 4 cilindrih moč pride malo bolj zvezno, dogajati pa se začne šele pri malo višjih obratih... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno April 5, 2008 Deli Objavljeno April 5, 2008 A se pa kej zmiga tale aprilia, če jo naviješ? Pa kakšna je kaj razlika napram litrskemu 4-valjniku, če je dosti bolj živa do nekje 6krpm? V bistvu me zanima za Tuono ampak tukaj je več odziva. :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dolenc™ Objavljeno April 5, 2008 Deli Objavljeno April 5, 2008 Od 3-4k naprej je vozna isto kot na visokih obratih.(tastara je povsod močna, novejšo je treba pa malenkost bol v obrate navit, sam pa tam bol potegne) Zmiga se ja, naviješ gas do konca, pa leti, čeprov če bi se pa še bol pa tud ne bi blo nč narobe, se pa da situacijo še izbolšat z menjavo zobnikov. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ProdriveR Objavljeno April 5, 2008 Deli Objavljeno April 5, 2008 No ja,sam glede na pomanjkanje iskusenj,ki jih imam motor najbrz lih ni primeren za zacetnike oz povratnike? A pol moc sune na hitr in neenakomerno? Sploh si ne znam to kj dost predstavlat :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dolenc™ Objavljeno April 5, 2008 Deli Objavljeno April 5, 2008 Mogoče bi prejšenmu postu še dodal, da je za turiranje idealna mašina, nad 5k se ne rabi vozit, pa gre hitro na cesti, če pa čš prtisent pa tud glih ni da se špara :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mojgapika Objavljeno April 5, 2008 Deli Objavljeno April 5, 2008 (popravljeno) Že prej je Dolenc napisal, da motor podaja moč zelo enakomerno, malenkosten skok se začuti le okoli 7k obratov, vendar je tudi tam manj izrazit kot pri nekaterih 4valjnikih. Skratka nič nenavadnega, če si že kdaj vozil kakšnega litraša z 130+ HPji. Pri serijskih motorjih so prestave za nekatere celo predolge in to lahko odpraviš z drugimi zobniki. Predlagam 15/42, čeprav nekateri uporabljajo tudi 15/44, kar pa je za na cesto pomoje prekratko. Ups, sem šele zdej opazu, da pišem iz puncinega profila. Žal se ona ne spozna tolk. :rolleyes: Popravljeno April 5, 2008. Popravil mojgapika Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Port Folio Objavljeno April 6, 2008 Deli Objavljeno April 6, 2008 Predlagam 15/42, čeprav nekateri uporabljajo tudi 15/44, kar pa je za na cesto pomoje prekratko. Ups, sem šele zdej opazu, da pišem iz puncinega profila. Žal se ona ne spozna tolk. :rolleyes: Tvoja se še bolje spozna k ti, saj je na višjem zicu k ti :D . Drugače si pa ne predstavljam kombinacije 15/44 :( , to mora biti "wheeliiiii" pri vsakem speljevanju B) . Ko ti pade ideja za Marof ne puzabi mal pocukat na PM :) . Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
savo Objavljeno April 6, 2008 Deli Objavljeno April 6, 2008 (popravljeno) Drugače si pa ne predstavljam kombinacije 15/44 :( , to mora biti "wheeliiiii" pri vsakem speljevanju B) .Ko ti pade ideja za Marof ne puzabi mal pocukat na PM :) . Jaz imam 15/44. Super za Grobnik, je pa res, da moram kar tiščat dol sprednje kolo. :) Poiskusil sem tudi že 15/42 in 15/43, vendar mi ti kombinaciji nista ležali v reškem in zagrebškem ovinku... Standardno 16/40 te pa ne lepo povleče ven iz gužve. Popravljeno April 6, 2008. Popravil savo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mojgap Objavljeno April 6, 2008 Deli Objavljeno April 6, 2008 Jaz imam 15/44. Super za Grobnik, je pa res, da moram kar tiščat dol sprednje kolo. :)Poiskusil sem tudi že 15/42 in 15/43, vendar mi ti kombinaciji nista ležali v reškem in zagrebškem ovinku... Standardno 16/40 te pa ne lepo povleče ven iz gužve. U pol pa lahko mal men pomagaš. Jaz sem sedaj ravno zmontiral 15/42. Katere prestave voziš na Grobniku z 15/44 in kako je z končno hitrostjo na ciljni in proti zagrebškemu? Za odgovor se ti zahvaljujem v naprej. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kawl Objavljeno April 7, 2008 Deli Objavljeno April 7, 2008 Na ameriškem forumu ful priporočajo 16/44. Jaz imam 16/42 in je skret :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
savo Objavljeno April 7, 2008 Deli Objavljeno April 7, 2008 U pol pa lahko mal men pomagaš. Jaz sem sedaj ravno zmontiral 15/42. Katere prestave voziš na Grobniku z 15/44 in kako je z končno hitrostjo na ciljni in proti zagrebškemu?Za odgovor se ti zahvaljujem v naprej. Običajno od 3-6. prestave, na začetku ciljne (kjer začne zid) pridem do 6., končno hitrost na ciljni pa sem dosedaj dosegel 265km/h (tako je zabeležila armaturna, drugače ne gledam na hitrost, tako da ne vem, koliko peljem pred zagrebškim...). S 15/42 sem imel malo težav z reškim in zagrebškim, zdelo se mi je preveč obratov za nižjo prestavo, premalo za višjo, ki ni imela potem moči za izhod iz ovinka. Pomembno je, da se TI lahko pelješ tekoče. Tudi jaz bom (ko/če bom peljal hitreje) verjetno še menjaval prestavno razmerje. :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
savo Objavljeno April 7, 2008 Deli Objavljeno April 7, 2008 (popravljeno) Na ameriškem forumu ful priporočajo 16/44. Jaz imam 16/42 in je skret :) Ne oziraj se na ameriški forum - prestavno razmerje naravnaš glede na cesto, po kateri voziš ti s tvojim stilom in znanjem vožnje. Za primorske ovinke je že 15/40 opazna razlika v primerjavi z originalnimi 16/40. Zobčeniki niso tako draga stvar, tako da preiskušaš, kaj ti paše. Popravljeno April 7, 2008. Popravil savo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno April 7, 2008 Deli Objavljeno April 7, 2008 15,5/45,8 idealna kombinacija :slap: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno April 7, 2008 Deli Objavljeno April 7, 2008 Običajno od 3-6. prestave, na začetku ciljne (kjer začne zid) pridem do 6., končno hitrost na ciljni pa sem dosedaj dosegel 265km/h (tako je zabeležila armaturna, drugače ne gledam na hitrost, tako da ne vem, koliko peljem pred zagrebškim...). Kje pa Mille jemlje signal za hitrost? Na prednjem kolesu ali na menjalniku (oz. izhodni gredi menjalnika)? Če je na menjalniku, potem ti serijski brzinomer kaže precej narobe - z originalnim prenosom doseže 265km/h pri 9925 obratih. Z razmerjem 15/44 ima pri istih obratih (kar na brzinomeru pokaže 265km/h) realno hitrost 226km/h... D. PS: Program 'Geardata' najdeš tukaj. Bi znal bit koristen pri določanju 'idealnega' razmerja za pisto... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se