Skoči na vsebino

Aprilia RSV Mille


CAPIROMZY

Priporočene objave

Signal za hitrost daje senzor na zadnjem kolesu .) , Aprilia ima enega najbolj natančnih brzinomerov med motocikli, prestavna razmerja nimajo upliva na merjenje brzine (podatek lahko popači samo višina zadnje pneumatike). Merjenje na prednjem kolesu ali na menjalniku (oz. izhodni gredi menjalnika), program 'Geardata' je rezervirano za cenena japonska jajca in ostale.

Danči bo seveda znal (na pamet) povedat še kaj o kvaliteti, ampak jebi ga, nisem se mogu vzdržat :blush: :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Signal za hitrost daje senzor na zadnjem kolesu .) , Aprilia ima enega najbolj natančnih brzinomerov med motocikli, prestavna razmerja nimajo upliva na merjenje brzine (podatek lahko popači samo višina zadnje pneumatike).

Odlično, tega nisem vedel.

Merjenje na prednjem kolesu ali na menjalniku (oz. izhodni gredi menjalnika), program 'Geardata' je rezervirano za cenena japonska jajca in ostale.

Geardata je verjetno koristen tudi za dražja italjanska jajca, ko želiš določit primerno prestavno razmerje. Če seveda nimaš kakšne dražje opreme za datalogging, ki vsebuje tudi izračune prestavnih razmerij ipd.

Danči bo seveda znal (na pamet) povedat še kaj o kvaliteti, ampak jebi ga, nisem se mogu vzdržat :blush: :whistle:

:? Trenutno mi nič ne pade na pamet - se bom pa vsekakor oglasil, ko bo... :P

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Signal za hitrost daje senzor na zadnjem kolesu .) , Aprilia ima enega najbolj natančnih brzinomerov med motocikli, prestavna razmerja nimajo upliva na merjenje brzine (podatek lahko popači samo višina zadnje pneumatike). Merjenje na prednjem kolesu ali na menjalniku (oz. izhodni gredi menjalnika), program 'Geardata' je rezervirano za cenena japonska jajca in ostale.

Danči bo seveda znal (na pamet) povedat še kaj o kvaliteti, ampak jebi ga, nisem se mogu vzdržat :blush: :whistle:

meni se je najbolj kvalitetno zdelo ko zadnja zavora ni delala več kot par kilometrov, sklopko je blo treba na 400 km odzračit.

sicer jest mam motor in s tem nimam problemov..pa vseeno..si nisem mogel pomagat..

drugače lep motor, ko ga z razdalje gledaš..je pa tolk enih nepotrebnih stvari gor da si ne zasluži naziva SS motor.

s temi zobniki se skos jebat pa tut ni nek hud žur..razen če res dirkaš in je to že potrebno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Program 'Geardata' je rezervirano za cenena japonska jajca in ostale.

Geardata je verjetno koristen tudi za dražja italjanska jajca

..pa vseeno..si nisem mogel pomagat..

drugače lep motor, ko ga z razdalje gledaš...

:lol1: kwa se mate radi :lol1:

IMHO:

Ne vem, kako je pri Mille, glede zobnikov, pri Tuoni je original 17/42, ko sem ga menjal s 16/42 je očitna razlika (se še nisem privadil),

sem se pa pogovarjal z lastnikom, ki ima 15/42, pa mi je zatrdil da ga cel cajt meče na zadnjega,

samo še z normalnim nasmeškom na obrazu :kva1: , mel je že 15/44 pa se mu je zdel povsem ne uporaben za cestno uporabo

whellie, whellie, whellie,. . . . . . . :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni se je najbolj kvalitetno zdelo ko zadnja zavora ni delala več kot par kilometrov, sklopko je blo treba na 400 km odzračit.

sicer jest mam motor in s tem nimam problemov..pa vseeno..si nisem mogel pomagat..

drugače lep motor, ko ga z razdalje gledaš..je pa tolk enih nepotrebnih stvari gor da si ne zasluži naziva SS motor.

s temi zobniki se skos jebat pa tut ni nek hud žur..razen če res dirkaš in je to že potrebno

A bejži bejži no :slap: , če te prav razumem, si zasluži naziv SS motor mašina, na kateri moraš takoj ko jo pripelješ iz trgovine, namontirat stabilizator krmila, gumijaste zavorne cevi zamenjati z opletenimi jeklenimi, predelovati vzmetenje, fustrasterje, krmilo... :slap: Zadnja zavora se reši na RSV dosti bolj enostavno kot zgoraj našteti posegi na "tapravih" SS raketah, sicer pa, odkar vozim dvovaljnika, zadnjo bremzo uporablam samo še, ko skočim v bližnjo trgovino s skirojem :lol:

Zdrsavanje sklopke je bila napaka samo na 2004.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče zadnje zavore... jo recimo jaz uporabljam samo pri speljevanju v kakšen klanec... Sklopka pa odkar sem zamenjal semering na batku dela brez odzračevanja že 2500km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A bejži bejži no :slap: , če te prav razumem, si zasluži naziv SS motor mašina, na kateri moraš takoj ko jo pripelješ iz trgovine, namontirat stabilizator krmila, gumijaste zavorne cevi zamenjati z opletenimi jeklenimi, predelovati vzmetenje, fustrasterje, krmilo... :slap: Zadnja zavora se reši na RSV dosti bolj enostavno kot zgoraj našteti posegi na "tapravih" SS raketah, sicer pa, odkar vozim dvovaljnika, zadnjo bremzo uporablam samo še, ko skočim v bližnjo trgovino s skirojem :lol:

Zdrsavanje sklopke je bila napaka samo na 2004.

stabilizator majo vsi..mille ga nima..al ga ma sam factory?

vzmetenja ni treba predelovat če nimaš mejčkn več kilogramov.

opletene cevi? zakaj že? za max 10 krogov grobnika, potem pa pavza eno uro?

stopalke? krmilo?

u glavnem mile je za cajtom..

za zdrsavanje sklopke pa prvič slišim..

Popravljeno . Popravil biker77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A bejži bejži no :slap:

stabilizator majo vsi..mille ga nima..al ga ma sam factory?

Pa brez zamer do obeh:

kje sta se vidva zdejle najdla, edina dokaj pregledna tema :unsure: pa hočeta......,

en pač navija za riž drugi za pašto oz. za 4V in drugi za 2V!

@biker77 kot sem do sedaj videl RSV (novih/starih) imajo vsi stabilizator v originalu :?

Postajaš kot nekateri lastniki BMW-ejev, vidiš samo svoje in to je naj naj :P . PEACE O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

stabilizator majo vsi..mille ga nima..al ga ma sam factory?

vzmetenja ni treba predelovat če nimaš mejčkn več kilogramov.

opletene cevi? zakaj že? za max 10 krogov grobnika, potem pa pavza eno uro?

stopalke? krmilo?

u glavnem mile je za cajtom..

za zdrsavanje sklopke pa prvič slišim..

Pri letniku 2004 ima stabilizator samo Factory, R ga nima in zaenkrat me to tudi ne ovira.

10 krogov potem pavza? Pa ja jih pelješ kaj več v pol ure, 15-20...

Za zdrsavanje sklopke pa tudi jaz prvič slišim, tudi na forumu http://www.apriliav60.it nisem zasledil tega problema.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@biker77 kot sem do sedaj videl RSV (novih/starih) imajo vsi stabilizator v originalu :?

Postajaš kot nekateri lastniki BMW-ejev, vidiš samo svoje in to je naj naj :P . PEACE O:-)

to pa sploh ni res..mam hondo, suzukija, husqvarno tko da nisem kot BMW-jaši

nisem rekel da je naj naj..sem se pa odzval na trditve da je mille naj naj kar seveda ni..pika konec..

sej se umikam..če vam pa moje nestrinjanje dela težave pa povejte in bom nekoga prosil da zbriše moje poste..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sklopka - zdrsavanje sem mislil na odzračevanje

Biker 77, glede stabilizatorja: večina motociklov do pred 2-3 let serijsko ni bila opremljena s stabilizatorjem, pa bi ga nujno potrebovala (kar mimogrede ogromno pove o uravnoteženosti in ciklistiki določenega motocikla).

V kar nekaj testih sem zasledil, da je RSV eden redkih motociklov, ki slednjega pripomočka sploh ne potrebuje, pa ga kljub temu ima in to ne neko poceni predelano varjanto teleskopskega dvigovalca vratic kuhinjskega elementa ampak best money can buy :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sklopka - zdrsavanje sem mislil na odzračevanje

Biker 77, glede stabilizatorja: večina motociklov do pred 2-3 let serijsko ni bila opremljena s stabilizatorjem, pa bi ga nujno potrebovala (kar mimogrede ogromno pove o uravnoteženosti in ciklistiki določenega motocikla).

V kar nekaj testih sem zasledil, da je RSV eden redkih motociklov, ki slednjega pripomočka sploh ne potrebuje, pa ga kljub temu ima in to ne neko poceni predelano varjanto teleskopskega dvigovalca vratic kuhinjskega elementa ampak best money can buy :naughty:

sej je vse u redu..ampak ima ga factory..ki je koliko dražja od "navadnih" japoncev?

o kuhinjskih elementih bi seveda lahko razpredali..

seveda razliko med najboljšo zadevo in dvigovalcem kuhinjskih vratic lahko zazna koliko ljudi?

za povprečno uporabo so po mojem mnenju japonci boljši od mille.

za kaj več je pa oboje en sekret ki ga je treba fajn predelat..

kaj več=grobnik pod 1.35

hvala lepa in nasvidenje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aprilija Mille factory je trenutno motocikel pri katerem premosorazmerno s ceno res dobiš največ motocikla ( vključno gledano tudi vse dragocene in kwalitetne komponente). 2006 je na Masterbiku naprala vso konkurenco na dirkališču pa čeprav je bila ena težjih in po moči na repu. Aprilija Mille je zelo hiter in stabilen motor tako na cesti kot dirkališču. Kot je že nekdo napisal ima preverjeno zelo umerejn števc brzine ( Iz prve roke: Ko je popolnoma sreijska R1 2004 kazala 210 je popolnoma serijska Mille Factory kazala 200 in skoraj do kilometra natančno se je ujemala izpisana hitrost na radarju v naselju, ki vam izpiše koliko vozite) Mille Factory ima takoj za Ducatijem 1098 tut izredno dobre zavore.

Aprilija Mille Factory :worship: : http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=2783

lp rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale stavek pove dovolj:

Citiram:

Tisti, ki bo rekel, da mu Mille Factory za cestno uporabo ne nudi dovolj glede na njegove vozniške sposobnosti, je lahko samo dvoje : Ali je nakladač svetovnega formata, ali pa mu toplo svetujem naj si takoj naredi eno ali dve življenski zavarovalni polici!!!

LP Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od vseh motorjev ki sem jih vozil je mille in še posebaj mille factory najbolj obvladnjiv in precizen motor, radialne bremze se super dozirajo meje motorja pa niti slučajno nisem dosegel. dvovaljnik je stvar navade in čeprav mi bolj ležijo štirivaljniki nimam niti ene pripombe preko mille razen da ji kak konj verjetno (zaradi egota voznika predvsem) nebi škodil.

apriliini števci so pa itak poglavje zase kar se preciznosti tiče

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

imel bi eno vprašanje oz. prošnjo za lastnike ta nove rsvjke, ki imajo Akrapovič lonce gor; kakšen je obseg oz. premer luknje na loncu, ki potem pride pritrjen na povezovalno cev (pipe)? zanima me, če je isti premer kot na loncih za falcota? prilagam še slikce za lažjo predstavo.

post-15942-1210017701.jpg

post-15942-1210017746.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Tale si je pa dal duška ... :headbang:

Da tole en moji nardi ga ubijem na mestu :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj takega je bilo, na Paklenih vozačih BiH, čisto nekaj normalnega :whistle:

@Sjeng: daj ga Vapotu v roke :lol:

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Sjeng: daj ga Vapotu v roke :lol:

Baje je tip faca...... zakaj pol hočeš da bi mu kej naredu :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
he he, tole je pa moja biša :D

a tebe sm srečal enkrat na vrhniki u semaforju.

Sm te imel u sumu ker sem bral da ti je milka olje žgala- in si prodal. Si jo mogu res terat, men ga je komaj omembe vredno popila-za RSV. Zdej ma okrog 35k km in laufa kot urca nekje, nekomu. Upam da bo še dolgo

Povej ali si v prevoženih 16k km menjal verigo ali je original zdržala cca 28k km?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se spomnim srečanja,

meni je res popila veliko olja, bila je pa non-stop v rdečem polju(moj prvi 1000ak :rolleyes: )

jaz verige nisem menjal, res pa je da sem jo redno čistil in mazal,

28K praviš? odlično :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!