Skoči na vsebino

Honda VFR 750/800 (+VTEC)


Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

L.p

Odlocam se za nakup Honde Vfr 800 od let 2004 do 2006..zanima me ce kdo ve za kaksno z preverjeno in realno zgodovino.

Kaj pa l. 2007? Prodajam,lp
Objavljeno

Joj, kolk je lepa. Mi pripelje spomine, kako sem l.1998 pripeljal domov novo rdečo lepotičko.

Objavljeno

... in da se ne mučim z raznimi prevodi in prevajalniki, bo še najbolje počakat na kakšen zapis (v hrvaškem Moto Puls-u bo kar sigurno, saj so ponavadi vabljeni na take dogodke; mogoče je bil od "naših" tam le MOTO.Si) ...

 

http://www.omnimoto.it/magazine/13367/honda-vfr800f-2014-test

http://www.motorbox.com/tv/

http://www.moto-net.com/actualites-motos-5774-Essais-et-Tests-TEST-Essai-VFR800F-2014-:-episode-6,-la-legende-continue-!.html

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Je komu znano v čem je težava, če na HONDA VFR800 VTec, letnik 2002, pravilno ne deluje prikazovalnik hitrosti, ali je konstantro na 0 km/h občasno pokaža kakšno hitrost, ki ni "realna"?

Objavljeno

Pozdravljeni zanimam se za nakup vfr800 (blokirano na 35kw iz Italije, ampak pustimo to), namreč zanima me ali imajo vfr-ke l.2002 kake hujše napake/pomankljivosti napram novejšim. Torej odločam se nakako med l. 2002 z tremi kufri za 3100 ali letnik 2004 z leo vince auspuhi za 4000 .

No rabil bi info kako je kaj s temi ali naj gledam rajši 2007+ letnik.

Hvala za info.

Objavljeno

Je komu znano v čem je težava, če na HONDA VFR800 VTec, letnik 2002, pravilno ne deluje prikazovalnik hitrosti, ali je konstantro na 0 km/h občasno pokaža kakšno hitrost, ki ni "realna"?

Spodaj na malemu zobniku za verigo je direktno na pokrov  zobnika  pritrjen senzor, ki se vrti skupaj z matico zobnika, verjetno je ta šel rakom žvižgat.

Objavljeno

Pozdravljeni zanimam se za nakup vfr800 (blokirano na 35kw iz Italije, ampak pustimo to), namreč zanima me ali imajo vfr-ke l.2002 kake hujše napake/pomankljivosti napram novejšim. Torej odločam se nakako med l. 2002 z tremi kufri za 3100 ali letnik 2004 z leo vince auspuhi za 4000 .

No rabil bi info kako je kaj s temi ali naj gledam rajši 2007+ letnik.

Hvala za info.

 

Bear,

 

prečitaj si par strani nazaj v tej temi..je bilo že dosti tega napisano.

 

PS. dodaj še 1000 € pa si raje kupi l.2006 z ABS-om

 

LP

Objavljeno

Pozdravljeni zanimam se za nakup vfr800 (blokirano na 35kw iz Italije, ampak pustimo to), namreč zanima me ali imajo vfr-ke l.2002 kake hujše napake/pomankljivosti napram novejšim. Torej odločam se nakako med l. 2002 z tremi kufri za 3100 ali letnik 2004 z leo vince auspuhi za 4000 .

No rabil bi info kako je kaj s temi ali naj gledam rajši 2007+ letnik.

Hvala za info.

Šponarji verig odmičnih gredi,regulator napetosti ,navitje alternatorja,tam okoli 40000 prevoženih km.

 

Lp

Objavljeno

oj...

imam en, za mene nenavaden problem.... Moja 800VFR-ka, letnik 1999, mi občasno ne kaže prevoženih kilometrov oziroma se digitalni števec ustavi....če takrat ugasnem luči, deluje dalje.... Ko se vozim nekaj časa z ugasnjenimi lučmi in jih potem ponovno prižgem, je nekaj časa OK, potem se zadeva ponovi.... Imam celo občutek, da takrat ne polni akumulatorja, opozorilna lučka pa se ne prižge.... Ima kdo kakšen nasvet glede tega?

 

l.p.

Objavljeno

oj...

imam en, za mene nenavaden problem.... Moja 800VFR-ka, letnik 1999, mi občasno ne kaže prevoženih kilometrov oziroma se digitalni števec ustavi....če takrat ugasnem luči, deluje dalje.... Ko se vozim nekaj časa z ugasnjenimi lučmi in jih potem ponovno prižgem, je nekaj časa OK, potem se zadeva ponovi.... Imam celo občutek, da takrat ne polni akumulatorja, opozorilna lučka pa se ne prižge.... Ima kdo kakšen nasvet glede tega?

 

l.p.

Regulator napetosti bo verjetno treba zamenjat...

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni,

 

Ker bo kmalu za menjat CCT na moji VFR (letnik 2004 ABS) me zanima ali je kdo na forumu sprobal spodnjo zadevo - eni pravijo da je dosti boljša od originala, drugi odsvetujejo

 

 

http://www.ebay.com/itm/1998-2012-Honda-VFR800-Interceptor-APE-HT600RR-Manual-Cam-Chain-Tensioner-/380704812326?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item58a3c66d26&vxp=mtr

 

Hvala

Popravljeno . Popravil asoban
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

No pa še prvi vtisi (verjetno povzeto po Motorradu in prevedeno in objavljeno v Motoreviji) :

 

 

post-1569-0-57100000-1400221981_thumb.jpg

post-1569-0-68739200-1400221999_thumb.jpg

post-1569-0-82774100-1400222020_thumb.jpg

post-1569-0-17277700-1400222040_thumb.jpg

Objavljeno

škoda je edino, da ni vizualno več VFRjki podobna... 

Objavljeno

Sm že enkrat spraševal, pa da vidim če ve kdo zakoga da ima Hondo Vfr 800 Vtec 02-06 po delih?

Objavljeno

Sm že enkrat spraševal, pa da vidim če ve kdo zakoga da ima Hondo Vfr 800 Vtec 02-06 po delih?

 

sm lih na šihtu, pa mam cajt; internet povezavo imaš verjetno, a? pa uporabljat brskalnik tud verjetno?

lej, po 15 sekundah iskanja ... http://www.avto.net/_DEALER/results.asp?znamka=Honda&model=&tip=&cenaMin=&cenaMax=&letnikMin=&letnikMax=&bencin=&garancija=&automatic=&starost2=&presort=1&tipsort=ASC&star=&star1=1&star2=1&star3=&star4=1&star5=&karambolirano=&oglasrubrika=6&izpis=1&brezcene=&vozilo=&najem=&hibrid=garancija=&broker=11318&oblika=0&subKat=0&dimenzije=0&akcija=0&stran=2

z miškinim gumbom pejd skor do konca strani dol, pa boš najdu. če pa ne znaš pa kr napiš pa ti bom dal direkten link.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Sem to preklical že zdavnaj. nimajo tega kar iščem. zato če kdo koga pozna da ma kje v kakem skednju kako skrito?

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni! Jaz sem preskusil "ta" novo 14 dni nazaj, na idealno ovinkasti cesti za test, bi rekel. Odpeljal sem najprej s svojo VFR 800, l. 2008, nato sva s kolegom zamenjala in sem poskusil "ta" novo . Večkrat sva to ponovila. Svojo imam zdaj že tri leta in se ne vozim ravno po polžje (imam pobrušeno "tačko" menjalnika, gume so obrabljene toliko kolikor sem jih plačal, po celi širini), tako, da lahko dam eno relevantno primerjavo.

Takole sem ocenil "od oka" :

Nova deluje 15% ožja med nogami, 15-20% lažja, čeprav na papirju le 10kg!?Kljub manj konjičkov na papirju, samo 106km, se želi zadnje kolo veliko raje vrteti v prazno pri odpiranju iz ovinkov, zaradi česar ti pride nasmešek na obraz in še večje veselje po športnejši vožnji. Je za 20% bolj trda, mogoče zato bolj odzivna. Potrebno je manj, bom spet rekel 20%, vozniškega "inputa" za prekladanje v ovinkih. Drža je 10% bližje vozniku, ni potrebno biti toliko stegnjen na njej. Zavore ti dajejo 10% boljši feedback, verjetno gre veliko spet na račun trdote vzmetenja. Vzmetenje je pa zato vseeno primerljivo udobno s staro, vsekakor daleč od ss-ov, ki te celega pretresejo. V drag race-u sta stara in nova zelo skupaj, ni opazne razlike. Pri vetrni zaščiti na avtocesti je nova primerljiva s staro, kljub temu, da je nova nekoliko ožja.

Moj zaključek: Nova je v vseh pogledih stara+%. Je malce udobnejša, podobno hitra, ima boljšo ciklistiko, ima en kup opreme, ima pa še manjšo porabo, cca. 5,3l je kazal računalnik povprečje... Če ste razmišljali, da bi prej kupili novo "ta staro" , in imate 12500€, samo gasa. Sedaj za isto ceno dobite za četrt motorja več. Če pa vprašate mene ali bi zamenjal staro za novo................ Po parih kilometrih, ko sem presedlal nazaj na svojo ljubico............. "Tud ti si še dobra, tud midva se lohk peljeva z vsakim cestakom...kaj vse sva že skoz dala, a ne?... Za dve tebe pa ni vredna... Ti pa si vredna vsakega evra... :-$"

Objavljeno

Pozdravljeni! Jaz sem preskusil "ta" novo 14 dni nazaj, na idealno ovinkasti cesti za test, bi rekel. Odpeljal sem najprej s svojo VFR 800, l. 2008, nato sva s kolegom zamenjala in sem poskusil "ta" novo . Večkrat sva to ponovila. Svojo imam zdaj že tri leta in se ne vozim ravno po polžje (imam pobrušeno "tačko" menjalnika, gume so obrabljene toliko kolikor sem jih plačal, po celi širini), tako, da lahko dam eno relevantno primerjavo.

Takole sem ocenil "od oka" :

Nova deluje 15% ožja med nogami, 15-20% lažja, čeprav na papirju le 10kg!?Kljub manj konjičkov na papirju, samo 106km, se želi zadnje kolo veliko raje vrteti v prazno pri odpiranju iz ovinkov, zaradi česar ti pride nasmešek na obraz in še večje veselje po športnejši vožnji. Je za 20% bolj trda, mogoče zato bolj odzivna. Potrebno je manj, bom spet rekel 20%, vozniškega "inputa" za prekladanje v ovinkih. Drža je 10% bližje vozniku, ni potrebno biti toliko stegnjen na njej. Zavore ti dajejo 10% boljši feedback, verjetno gre veliko spet na račun trdote vzmetenja. Vzmetenje je pa zato vseeno primerljivo udobno s staro, vsekakor daleč od ss-ov, ki te celega pretresejo. V drag race-u sta stara in nova zelo skupaj, ni opazne razlike. Pri vetrni zaščiti na avtocesti je nova primerljiva s staro, kljub temu, da je nova nekoliko ožja.

Moj zaključek: Nova je v vseh pogledih stara+%. Je malce udobnejša, podobno hitra, ima boljšo ciklistiko, ima en kup opreme, ima pa še manjšo porabo, cca. 5,3l je kazal računalnik povprečje... Če ste razmišljali, da bi prej kupili novo "ta staro" , in imate 12500€, samo gasa. Sedaj za isto ceno dobite za četrt motorja več. Če pa vprašate mene ali bi zamenjal staro za novo................ Po parih kilometrih, ko sem presedlal nazaj na svojo ljubico............. "Tud ti si še dobra, tud midva se lohk peljeva z vsakim cestakom...kaj vse sva že skoz dala, a ne?... Za dve tebe pa ni vredna... Ti pa si vredna vsakega evra... :-$"

Objavljeno

Se opravičujem za večkratno objavo, tablica je kriva...administrator lahko izbriše duplikat in to opravičilo, če želi. Hvala.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!