vrho1679 Objavljeno Marec 20, 2007 Deli Objavljeno Marec 20, 2007 "New Honda V-4s? Honda has quite a history when it comes to V-4 engined street machines. Not just with the VFR/Interceptor, either, but with agressive sport bikes. While it was running the V-5 990cc MotoGP machines, rumors surfaced that a V-5 engined street bike was in development. Now, with the 800cc Honda MotoGP weapon being a V-4, guess what? New V-4 engined street bikes (perhaps, more than one) are rumored to be in development . . . perhaps to be introduced as early as this Fall. Honda knows that it could dramatically increase sales of sport bikes powered by V-4 motors simply by offering consumers an alternative to the in-line, four-cylinder machines built by competitors. I think this is called "product differentiation", and Honda would have the added marketing boost of tying the engine design to its current MotoGP prototype racer. This could be an interesting Fall." Vir: motorcycledaily Upam, da bo kdaj kaj iz tega. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAN Objavljeno Marec 25, 2007 Deli Objavljeno Marec 25, 2007 Že par let nazaj so bile neke govorice o V-5 nasledniku vfr,pa je vse kar potihnilo :? Mogoče bo pa zdaj kaj iz tega :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dreja Objavljeno Marec 31, 2007 Deli Objavljeno Marec 31, 2007 kupo sem vfr800-05 obil o sem komplet prtlažnik givi a lahko kdo pofotka pa mi pošlje slike da si sam nardim nosilce atusek@gmail.com Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guf Objavljeno Marec 31, 2007 Deli Objavljeno Marec 31, 2007 K smo že pri teh zadevah: men je VFR 750 F, l.90 (prva z eno nihajko) konec lanske sezone obrnila 92.000 km. Mlinček ni bil nikoli odprt, dela ko urca...samo redno vzdrževanje, enkrat je bil zamenjan reglar in semeringi + olje na vilicah. Ful je lustna za vozit...kot bi te mama za rokco pelala v vrtec (tudi takrat, ko se pelje po klobnu na eni ali po centralnem stojalu na drugi strani), tko da sem kr mal :wub: v ta motor. Na žalost dobim spomladi drugo balanco v roke, tko da jo bom verjetn moral dat stran :cry: Kakorkoli, če bi bil kak interesent...prosim na guffson@gmail.com Če kdo rabi, mam Haynes user manual pdf - tko za en ta velik fascikel sprintanih strani - zelo detaljni opisi popravil, delov, shem, ki ga nisem rabil (ker se moped pač ne ustavi zarad okvare). Skratka: :worship: VFR :worship: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bica Objavljeno April 1, 2007 Deli Objavljeno April 1, 2007 http://www.givi.it/per_la_tua_moto.asp?co_...071&lang=en pa se od konkurence za vzorec http://www.sw-motech.de/anbauanleitungen/g...1_208_100_b.pdf http://www.sw-motech.de/anbauanleitungen/kft_01_134_100.pdf ce bos sam delal, ti lahko pride prav. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Eross Objavljeno April 5, 2007 Deli Objavljeno April 5, 2007 (popravljeno) :OK: Iz Yamahe sem presedlal na VFR-ko in letos z njo prevozil cca 700 km. Ker jo šele utekam, je nisem preveč navijal, kljub temu pa imam za izkušene VFR-aše nekaj vprašanj. Zanima me če je takšno obnašanje motorja pri vklopu VTECa normalno in sicer ugotavljam, da motorju okoli 6.000 obratov nekako za trenutek malenkost poide moč (navor rahlo pade) nato se spet normalizira tik pred vklopom vseh šitirih ventilov okoli 6.500 obratov motor cukne (pride do podobnosti s "turbo luknjo"), nato pa po vklopu VTECa, motor popolnoma znori in vleče kot zverina. V tej zvezi me zanima če so takšna nihanja ob vklopu VTECa normalna oziroma ali bo potrebno še kaj nastavit. Zanima me tudi kakšne so glede na izkušnje optimalne nastavitve vzmetenja. Tovarniško je nastavljena VFRka takole: - prednji amortizer (vidni dve zarezi od zgoraj navzdol) - zadnji (1.5 obrata nazaj od HARD nastavitve) - vzmet 2 pozicija od 7. Sicer tovarniške nastavitve načeloma delujejo, problem se mi zdi nastavitev na zadnji vzmeti, sploh če je zadaj sopotnik, ker se potem motor precej poseda v ovinkih pa širi krivuljo. Razmišljam, da bi zadnjo vzmet nastavil na 4 ali 5 pozicijo. Kakršnekoli sugestije bodo zelo dobrodošle. :P Popravljeno April 5, 2007. Popravil Eross Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
John2005 Objavljeno April 5, 2007 Deli Objavljeno April 5, 2007 Tako obnašanje motorja je normalno. Pri meni je enako ( VFR l.2006 ). Glede nastavitev vzmetenja. Sam sem si prednje vilice za 2 stopnje otrdil ...zadnji blažilnik pa skoraj do konca.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
OSSA Objavljeno Maj 18, 2007 Deli Objavljeno Maj 18, 2007 Zdravo fantje! Danes sem imel priložnost voziti VFR-ko letnik 99. Vse OK, razen tresljajev oz cukanja pri nizkih obratih. Je to normalno, tako kot pravi lastnik ali pa je kaj drugega? Za odgovor se zahvaljujem Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAN Objavljeno Maj 18, 2007 Deli Objavljeno Maj 18, 2007 Zdravo fantje! Danes sem imel priložnost voziti VFR-ko letnik 99. Vse OK, razen tresljajev oz cukanja pri nizkih obratih. Je to normalno, tako kot pravi lastnik ali pa je kaj drugega? Za odgovor se zahvaljujem Načeloma naj ne bi cukala preveč,če že tam nekje do 2000 obratov,višje nikakor ne,jaz bi temu rekel vibracije od motorja(V4 specifika) .) Cukanje je lahlo znak obrabljene verige :blink: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
OSSA Objavljeno Maj 18, 2007 Deli Objavljeno Maj 18, 2007 Hvala za odgovor. Sem malo pobrskal po netu in našel nekaj prav takih odgovorov. Veriga - kdo bi si mislil .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
HONDAMANIA Objavljeno Maj 18, 2007 Deli Objavljeno Maj 18, 2007 Cukanje je lahlo znak obrabljene verige :blink: Ali pa premalo napeta veriga-moja izkušnja... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
John2005 Objavljeno Maj 19, 2007 Deli Objavljeno Maj 19, 2007 Živjo. Na VFR l.2006 mam gume metzeler M4. Zanima me sledeče. Glede na to ,da se z motorjem izredno ujameva redno zadevam s tačkami v asfalt sem razmišljal o tem da bi si odstranil nastavke na tačkah. Poleg tega sem pa tudi opazil da je zadnja guma po robu zelo "nacufana" prva pa pobrana do roba. Ali bi bilo smiselno zamenjati gume s recimo kakimi bolj špotrnimi z bolj okroglim presekom ker bodo verjetno po odstranitvi nastavkov nagibi večji. lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tadejz Objavljeno Maj 19, 2007 Deli Objavljeno Maj 19, 2007 Živijo! Glede gum za vfr-jko... Splača se dat kake mal bolj športne gor. Ko sem motor kupil so bile gor montirane ene dunlopke ( ne vem točne kake oznake ) za šport-touring motorje. Sicer vzdržale so ful,vendar se je motor v ovinku ful čudno vedu. To sm pogruntal komej takrat ,ko sem dal bolj športne gume in itak da je bila ful razlika. Metzeler M4 gume glih ne poznam, ampak jaz osebno menim da je dunlop sportmax D208 kr fajn izbira za vfr-jko in pa za bolj športno vožnjo. Hm,drsanje s tačko po tleh... Kaj pa vem, poglej vzmetenje,da ti motor preveč ne poseda v ovinku... Z vfr-jko ( letnik 03) sm naredu 52.000km in nisem imel niti enega problema.Fajn je pa tudi kake druge avzpuhe dat gor ( npr. Leovinchi sbk ) ker je zvok ful boljši. Aja V-tec je pa itak poglavje zase ... ;) LP Tadej Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mirc Objavljeno Maj 20, 2007 Deli Objavljeno Maj 20, 2007 Fajn je pa tudi kake druge avzpuhe dat gor ( npr. Leovinchi sbk ) ker je zvok ful boljši. LP Tadej Tadej, a imaš Leovinci še za prodat, bi se lahko kaj zmenla, al je šel skupaj z VFR-o?? Pozdrav. Miran. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAN Objavljeno Maj 20, 2007 Deli Objavljeno Maj 20, 2007 Živjo. Na VFR l.2006 mam gume metzeler M4. Zanima me sledeče. Glede na to ,da se z motorjem izredno ujameva redno zadevam s tačkami v asfalt sem razmišljal o tem da bi si odstranil nastavke na tačkah. Poleg tega sem pa tudi opazil da je zadnja guma po robu zelo "nacufana" prva pa pobrana do roba. Ali bi bilo smiselno zamenjati gume s recimo kakimi bolj špotrnimi z bolj okroglim presekom ker bodo verjetno po odstranitvi nastavkov nagibi večji. lp Jaz bi najprej gumo zamenjal in malo spremljal dogajanje,šele potem bi šel distančnike dol šraufat .) Na svoji sem distančnike pobrusil čez polovico,tako da je zdaj brez veze jih dol pobirat,je pa še vedno neka indikacija nagiba! Še vedno pa obstaja opcija after market stopalk,sam vprašanje €€€ :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tadejz Objavljeno Maj 20, 2007 Deli Objavljeno Maj 20, 2007 Tadej, a imaš Leovinci še za prodat, bi se lahko kaj zmenla, al je šel skupaj z VFR-o?? Pozdrav. Miran. Izpuhi so šli preden sem vfrjko prodal.Šli so pa tkoj :) , je ful iskana stvar. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
John2005 Objavljeno Maj 20, 2007 Deli Objavljeno Maj 20, 2007 Izpuhi so šli preden sem vfrjko prodal.Šli so pa tkoj :) , je ful iskana stvar. Tadejz: A si ti doma iz okolice postojne? Če si ..potem sem jest kupu tvoje izpuhe:) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tadejz Objavljeno Maj 20, 2007 Deli Objavljeno Maj 20, 2007 Tadejz: A si ti doma iz okolice postojne? Če si ..potem sem jest kupu tvoje izpuhe:) Sem iz Pivke. Kukr jaz vem jih je eden prišel izkat iz okolice Vrhnike, ne vem,me ni bilo doma takrat. Aja če imaš pa moje izpuhe si mi pa dolžan za pivo,ker sm ti jih lepo vdelal :D Zvok na začetku prvih par tisoč km ni bil lih ne vem kaj,pol so se pa kr vdelali ...in to fajn :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
John2005 Objavljeno Maj 20, 2007 Deli Objavljeno Maj 20, 2007 Hehe ... pa sm bil res jest. Za pivo pa ni problema. Samo na PM sporoči kje in kdaj. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Eross Objavljeno Maj 21, 2007 Deli Objavljeno Maj 21, 2007 Tud jst sem na VFR-ko dal Leovinche SBK izpuhe, zelo zadovoljen, bistveno boljše izgleda pa rohni kot prava zverina :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
T Objavljeno Maj 24, 2007 Deli Objavljeno Maj 24, 2007 (popravljeno) Evo pa ja mam tud jest :yea1: Ker hud moped! Gor mam leovince in nosilc za kufr(za enkrat :whistle: ) Popravljeno Maj 24, 2007. Popravil T Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sest666 Objavljeno Maj 24, 2007 Deli Objavljeno Maj 24, 2007 (za enkrat :whistle: ) T kaj pomen tale zaenkrat dont pimp your VFR :nono: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
T Objavljeno Maj 24, 2007 Deli Objavljeno Maj 24, 2007 (za enkrat :whistle: ) T kaj pomen tale zaenkrat dont pimp your VFR :nono: :lol1: :lol1: :lol1: :naughty: Trakce na feltne pa lohk a ne :rolleyes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
T Objavljeno Junij 5, 2007 Deli Objavljeno Junij 5, 2007 A je kdo že montiral MRA racing vizir na VFR? Pa stabilizator :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
OSSA Objavljeno Junij 5, 2007 Deli Objavljeno Junij 5, 2007 Tudi jaz sem po dolgem razmišljanju (kateri motor naj izberem) postal ponosni lastnik :worship: VFR-ke, letnik 2001, prevoženih 41.000 km. Seveda sem takoj naredil servis. Nekaj podatkov o stroških, če koga zanima. Material: oljni filter, tesnilo čepa, zračni filter, svečke, olje motul 5100 4l = 155,41 EUR Delo: = 0 eur delal sam Menjava verige in zobnikov pri AS Domžale (še čakam da pride roba iz nemčije) = predvidena cena cca 350 EUR ******* po pameti Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se