Skoči na vsebino

Honda VFR 750/800 (+VTEC)


Priporočene objave

Objavljeno

Ti, to za verigo in zobnike se mi zdi malo veliko perja.

Objavljeno

Ja tudi meni se zdi, ampak "originalni nadomestni deli honda" imajo zgleda svojo ceno...

Objavljeno

Saj ketna je itak DiD ali nekaj podobnega, zapakirana v Hondino škatlo...ccccc

Objavljeno (popravljeno)
Saj ketna je itak DiD ali nekaj podobnega, zapakirana v Hondino škatlo...ccccc

:yes:

Za pol ure dela ti vzamejo 200€, :headbang: :headbang: :headbang:

Popravljeno . Popravil DAN
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Sem lastnik Honde VFR 800 VTEC letnik 2007, s katero sem letos prevozil cca 5000 km, tako, da je motor tik pred drugim servisom. V zadnjem času slišim čudne zvoke v motorju, ki so se najprej pojavljali občasno, sedaj pa vedno pogosteje, so pa izrazitejši sorazmerno z povečevanjem obratov (v prostem teku teh zvokov ni). Zvok je podoben žvižganju, brenčanju (ne znam prav definirat), skratka zdi se mi, kot da bi slišal ventile motorja. Ne vem kaj točno bi lahko botrovalo takšnim zvokom. Nekje sem enkrat prečital, da so lahko pri teh motorjih težave z notranjo verigo oziroma šponarji, zaradi česar naj bi prihajalo do čudnih zvokov v motorju. Zanima me če je slučajno kdo že imel takšne težave in kako jih je rešil. Glede na to, da je motor še v garanciji bi rad da mi na naslednjem servisu napako odpravijo, vendar bi zelo rad vedel kaj je narobe, da mi ne bodo prodajali megle.

Objavljeno

Če žvižga in je zvok enakomeren, potem so ležaji ali zobniki.

Vprašanje pa je, če je to kaj narobe, ali pa je normalno.

Objavljeno
Sem lastnik Honde VFR 800 VTEC letnik 2007, s katero sem letos prevozil cca 5000 km, tako, da je motor tik pred drugim servisom. V zadnjem času slišim čudne zvoke v motorju, ki so se najprej pojavljali občasno, sedaj pa vedno pogosteje, so pa izrazitejši sorazmerno z povečevanjem obratov (v prostem teku teh zvokov ni). Zvok je podoben žvižganju, brenčanju (ne znam prav definirat), skratka zdi se mi, kot da bi slišal ventile motorja.

Hm prvič slišim za tak problem. Ali je tak zvok normalen ? ne ni normalen! Odmikanje ventilov je pri vfrjki izvedeno z verižnim prenosom in ne z zobatim jermenom, kot marsi kje drugje. Čist logično, pri nizkih obratih se odmična gred vrti počasi, pri višjih hitreje, zato tudi rožlanje te verige pri višjih obratih večje. Ne vem,lahko so tudi kakšni ležaji,ki tudi povzročajo hrup,če so obrabljeni. Zelo težko reč kaj je narobe. Sam glede na to,da je motor nov in da je povrh tega še Honda, močno dvomim da bi bilo kaj fajn narobe. Aja glede na to,da v prostem teku teh problemov ni, pol pa prešaltaš v prvo in so, bi lahko blo tudi kej povezano z menjalnikom ( ležaji na predležni gredi ).

Najboljš je peljat na servis in naj tam naredijo testno vožnjo ter najdejo napako.

Lep pozdrav

Objavljeno

Fantje hvala! Verjetno bo res najboljše motor zapeljati na pooblaščen servis, pa naj ugotovijo kaj bi lahko bilo narobe. O kakšni obrabljenosti bi verjetno težko govorili, saj je motor nov in sem ga sam utekal po navodilih proizvajalca. Motor drugače funkcionira normalno, ni opaziti kakšne razlike ali poslabšanja odzivnosti in moči motorja, zvok enakomernega žvižganja hkrati z višanjem obratov pa je vsaj kar se mene tiče rahlo moteč, ker vem, kako je motor tekel pred tem.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
Fantje hvala! Verjetno bo res najboljše motor zapeljati na pooblaščen servis, pa naj ugotovijo kaj bi lahko bilo narobe. O kakšni obrabljenosti bi verjetno težko govorili, saj je motor nov in sem ga sam utekal po navodilih proizvajalca. Motor drugače funkcionira normalno, ni opaziti kakšne razlike ali poslabšanja odzivnosti in moči motorja, zvok enakomernega žvižganja hkrati z višanjem obratov pa je vsaj kar se mene tiče rahlo moteč, ker vem, kako je motor tekel pred tem.

Pozdravljeni.

Imam VFR 800, l.2003, zanima me pa naslednje:

- ali je sploh kaksen motor konkurencen (mogoce Kawa Z750S; Yama Fazer 1000-S; Honda CBF 1000, CBR 1100XX, ...seveda je ocena relativna, zanima me pa vase mnenje) v tem razredu (sport/turing), oz. kaj bi vi priporocili kot alternativo - razmisljam o predelavi (visje steklo, visja bilanca, LeoVince baje zniza uporabno polje navora, tako da se v-tec ne uporablja pri turing voznji - l.2006 so malce modificirali elektroniko in v-tec) ali o menjavi za kaksen drugi motor, ki bo uporaben tako kot sport (sam na ride) in kot touring (z punco naokoli - tako turisticno do 600 km dnevno)?

Sicer sem se kar zadovoljen, prevozenih 17k km, moti me torpediranje v-teca in cukanje iz ovinka, ce pripeljem v previsoki prestavi brez gasa, premalo moci in navora pri voznji v dvoje (baje da LeoVince to odpravi/omili - ne da se mi nonstop menjavat, po nekaj 100 km me zacneta boleti zapestji(predvsem levo) - mogoce kondicija, punco pa moti prevelik naklon naprej pri sedenju (z visjo bilanco bi bil jaz mogoce bolj dvignjen, posledicno pa tudi ona?). Sicer sem pa opazil nek nenavaden zvok pri prostem teku, ki bi pri avtomobilu bil znacilen kot ropotanje potisnega lezaja pri sklopki - seveda, ko stisnem sklopko zvok izgine (vem - odpelji na servis - vendar ali je mogoce kdo imel podobno izkusnjo)?!

LP - Marijan

Objavljeno
Pozdravljeni.

Imam VFR 800, l.2003, zanima me pa naslednje:

- ali je sploh kaksen motor konkurencen (mogoce Kawa Z750S; Yama Fazer 1000-S; Honda CBF 1000, CBR 1100XX, ...seveda je ocena relativna, zanima me pa vase mnenje) v tem razredu (sport/turing), oz. kaj bi vi priporocili kot alternativo - razmisljam o predelavi (visje steklo, visja bilanca, LeoVince baje zniza uporabno polje navora, tako da se v-tec ne uporablja pri turing voznji - l.2006 so malce modificirali elektroniko in v-tec) ali o menjavi za kaksen drugi motor, ki bo uporaben tako kot sport (sam na ride) in kot touring (z punco naokoli - tako turisticno do 600 km dnevno)?

Sicer sem se kar zadovoljen, prevozenih 17k km, moti me torpediranje v-teca in cukanje iz ovinka, ce pripeljem v previsoki prestavi brez gasa, premalo moci in navora pri voznji v dvoje (baje da LeoVince to odpravi/omili - ne da se mi nonstop menjavat, po nekaj 100 km me zacneta boleti zapestji(predvsem levo) - mogoce kondicija, punco pa moti prevelik naklon naprej pri sedenju (z visjo bilanco bi bil jaz mogoce bolj dvignjen, posledicno pa tudi ona?). Sicer sem pa opazil nek nenavaden zvok pri prostem teku, ki bi pri avtomobilu bil znacilen kot ropotanje potisnega lezaja pri sklopki - seveda, ko stisnem sklopko zvok izgine (vem - odpelji na servis - vendar ali je mogoce kdo imel podobno izkusnjo)?!

LP - Marijan

Leovince, mam in je hudo :naughty:

Zvok v leru mam pa ni hudo :whistle:

Konkurenca :? VFR nima konkurence :evilgrin:

Drugač pa jo primerjajo (vsaj v testih sem bral) z Ducatijem ST4 mogoče kakšen Triumph spirit ST, Kawasaki je bil včasih mogoče z ZZR 600.

Po mojem da je Fazrer 1000 v drugem razredu, aja pa še kakšnega Bavarca radi zravendajo...

Je pa na Vfr mogoče res potrebno malce privajanja. :unsure:

Objavljeno

Kolega ma Fazer 1000 l.06 sam imam pa VFR l.06. Lahko rečem da gresta motorja takorekoč enako hitro...le po ravnini je fazer rahlo hitrejša.

Objavljeno
Pozdravljeni.

Imam VFR 800, l.2003, zanima me pa naslednje:

- ali je sploh kaksen motor konkurencen (mogoce Kawa Z750S; Yama Fazer 1000-S; Honda CBF 1000, CBR 1100XX, ...seveda je ocena relativna, zanima me pa vase mnenje) v tem razredu (sport/turing), oz. kaj bi vi priporocili kot alternativo - razmisljam o predelavi (visje steklo, visja bilanca, LeoVince baje zniza uporabno polje navora, tako da se v-tec ne uporablja pri turing voznji - l.2006 so malce modificirali elektroniko in v-tec) ali o menjavi za kaksen drugi motor, ki bo uporaben tako kot sport (sam na ride) in kot touring (z punco naokoli - tako turisticno do 600 km dnevno)?

Sicer sem se kar zadovoljen, prevozenih 17k km, moti me torpediranje v-teca in cukanje iz ovinka, ce pripeljem v previsoki prestavi brez gasa, premalo moci in navora pri voznji v dvoje (baje da LeoVince to odpravi/omili - ne da se mi nonstop menjavat, po nekaj 100 km me zacneta boleti zapestji(predvsem levo) - mogoce kondicija, punco pa moti prevelik naklon naprej pri sedenju (z visjo bilanco bi bil jaz mogoce bolj dvignjen, posledicno pa tudi ona?). Sicer sem pa opazil nek nenavaden zvok pri prostem teku, ki bi pri avtomobilu bil znacilen kot ropotanje potisnega lezaja pri sklopki - seveda, ko stisnem sklopko zvok izgine (vem - odpelji na servis - vendar ali je mogoce kdo imel podobno izkusnjo)?!

LP - Marijan

Konkurenca obstaja, vendar pa je ni veliko. Sam vozim eno izmed možnosti in vsaj zase vem, da boljšega ne bi mogel izbrati. Problem pri sport-touring se pojavi pri teži. Izbral sem pač po teži enak motor s tem, da ima nekaj več konjev (kar se zeloooo pozna pri vožnji v dvoje) in kar nekaj več navora (čista zmaga). Sem gledal tudi VFR vendar se zanjo nisem odločil predvsem zaradi 800ccm kar se mi je zdelo malce malo za takšen motor. Če bi VFR prišel v 1000ccm izvedbi bi se lani verjetno odločil za to opcijo. Sedaj pa bi ponovno izbral to kar vozim trenutno.

Objavljeno

No tukaj pa je še ena firma, ki ponuja aftermarket izpuhe za VFR WOLF

Objavljeno
Konkurenca obstaja, vendar pa je ni veliko. Sam vozim eno izmed možnosti in vsaj zase vem, da boljšega ne bi mogel izbrati. Problem pri sport-touring se pojavi pri teži. Izbral sem pač po teži enak motor s tem, da ima nekaj več konjev (kar se zeloooo pozna pri vožnji v dvoje) in kar nekaj več navora (čista zmaga). Sem gledal tudi VFR vendar se zanjo nisem odločil predvsem zaradi 800ccm kar se mi je zdelo malce malo za takšen motor. Če bi VFR prišel v 1000ccm izvedbi bi se lani verjetno odločil za to opcijo. Sedaj pa bi ponovno izbral to kar vozim trenutno.

Jaz mislim, da je pri vfr-jki lih teh 800ccm zanimivih. Jaz nism nikoli pogrešal več moči in več navora ker ga pomojem mnenju šport touring motor niti ne rabi. Odvisno pač od načina vožnje. Itak za hitrejšo vožnjo rabiš športnejši motor.

če mene vprašate je pri vfrjki problem poraba...7,5l/100km halo? kje ste že to vidli. Zdaj imam 1100ccm motor,ki ima več moči ter navora ima pa porabo 5,9l/100km ! Pomoje V-tec tukaj dela svoje. Ko se odpre se začnejo v rezervoarju vrtinci delat :)

Objavljeno

Se pravi, da bi lahko izbiral med:

- Triumph spirit ST,

- Aprilia RST 1000 FUTURA,

- Ducatijem ST4/ST3,

- pa še kakšnim BMW, čeprav mi razen modela LT nobeden ni prav všeč -sem že kakšnega tudi sprobal.

Še najbolj sta mi všeč alternativi Triumph in Aprilia, katerih pa ni veliko na cesti in si potem primoran kupiti mačka v žaklju (ker ne moreš motorja prej sprobati). Sploh pa sem Aprilio videl samo enkrat - pa sem bil na videz takoj navdušen :worship: - a jo je kdo vozil, vtisi?

Baje nameravajo pri Hondi narediti VFR 1200, da bi konkurirali Yamahi FJR 1300!? :naughty:

Ne vem, jaz sem mnenja, da sport/touring motor mora imeti vozne lastnosti obeh kategorij, t.j. sport (vključno z enakomerno razporejenim uporabnim maksimalnim območjem navora in moči - max. navor naj bi dosegel čim hitreje in bi bil na razpolago čez celotno območje obratov, lego na cesti, voznimi lastnosti,...) in touring (normalni položaj voznika in tudi sovoznika, brez pretiranega utrujanja rok/ramen/vratu/hrbtenice,... tako da ne stojiš vsakih 50 km, ker več ne zdržiš, :headbang: ne glede na fizično kondicijo/ razgibanost terena, vožnje, tempa, ampak se brez občutne utrujenosti lahko zapelješ v skupini s potovalno hitrostjo cca 100-130 km/h v dolžini par 100 km,...). Če bi želel izključno touring, bi prej kupil Y-FJR, BMW LT, H-Douville/PanEur.,..., pri sportu je prav tako velika izbira...

LP

Objavljeno

No tukaj so še honda XX ter pa bmw K1200S.

Se pa kar strinjam s tabo. FJR in podobnim težko rečeš športno-potovalni. Pomanjkanje je tudi v razredu manjših kubatur (samo kakšna CBR600f). Pa ne bi bilo treba proizvajalcem narediti skoraj nič drugega kot povišati belanco ter malce spremeniti delovanje mašine.

Hja logika, da bi si nekdo želel športni motor (tako po lastnostih kot tudi izgledu) in z njim rad naredil tudi kaj več kot 200km/dan, je očitno proizvajalcem tuja. :unsure:

Objavljeno

:topic:

naslov teme je VFR 800.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

:oops:

lahko kdo pomaga???

kje bi se kaj tazga dobilo

post-16376-1184968850_thumb.jpg

Objavljeno

Moje menenje o VFR-ki:

Sem jo hotel kupit ker je fantastična v vseh pogledih od oblike dalje, da o motorju-delovanje (VTEC :worship: ) sploh ne govorim, res impresivno, sem jo sprobal tudi na cesti, pa bi jo tudi vzel, če nebi prej sprobal 1000 ccm (CBF 1000), kjer se razlika v navoru precej občuti, sploh v spodnjem območju delovanja, kjer CBF-ka resnično vleče ko nora, kar pa meni bolj ustreza, pa še razlika v porabi je v korist CBF-ke približno 2 litra :naughty:

Torej:

Če bi nardil VFR 1000, ki bi imela vsaj 100 nm navora, na (vsaj) isto število konjičkov bi (vsaj zame) bil "mopek" IDEALEN in ga kupim že jutri :rolleyes:

Mogoče pa kdaj :rolleyes:

Objavljeno
Moje menenje o VFR-ki:

Torej:

Če bi nardil VFR 1000, ki bi imela vsaj 100 nm navora, na (vsaj) isto število konjičkov bi (vsaj zame) bil "mopek" IDEALEN in ga kupim že jutri :rolleyes:

Mogoče pa kdaj :rolleyes:

Exactly my point of view...

VFR-ka z detunnanim 1000RR motorjem z visokim navorom in kakimi 120 do 140 konjiči bi bila zmaga. Sicer ima verjetno tudi dvojni V in VTEC lahko za nekoga svoje prednosti, ma meni po enem mesecu uporabe nikakor ne potegne, čeprav naj bi bil teoretično elastičen in oh in sploh high tech motor, se mi vedno bolj kolca po stari dobri Fazerki 1000, pa še z enim akrapotom gor tako za dušo.

Objavljeno

VFR je VFR! :worship:

Če hočeš moč kup xx (aja je prevelka pa težka)

Če hočeš sportivo kup 1000RR (aha ta je pre športna)

Če hočeš udobje kup Varadero (endure pa ze ne :evilgrin: )

...

..

.

Itak, da ma vsak moped kako pomankljivost, samo je za moje potrebe vfr zelo dobro zadeta kombinacija.

Me pa zanima kaj hudiča bi rad počel z več konji na VFR :whistle:

Objavljeno

Ne z več konji, saj jih je povsem zadosti, ampak z več navora...

Objavljeno

Eross

najlepša ti dala za info

smo že v akciji :rolleyes:

.....še enkrat thanks :worship: :worship:

Objavljeno
Hm prvič slišim za tak problem. Ali je tak zvok normalen ? ne ni normalen! Odmikanje ventilov je pri vfrjki izvedeno z verižnim prenosom in ne z zobatim jermenom, kot marsi kje drugje. Čist logično, pri nizkih obratih se odmična gred vrti počasi, pri višjih hitreje, zato tudi rožlanje te verige pri višjih obratih večje. Ne vem,lahko so tudi kakšni ležaji,ki tudi povzročajo hrup,če so obrabljeni. Zelo težko reč kaj je narobe. Sam glede na to,da je motor nov in da je povrh tega še Honda, močno dvomim da bi bilo kaj fajn narobe. Aja glede na to,da v prostem teku teh problemov ni, pol pa prešaltaš v prvo in so, bi lahko blo tudi kej povezano z menjalnikom ( ležaji na predležni gredi ).

Najboljš je peljat na servis in naj tam naredijo testno vožnjo ter najdejo napako.

Lep pozdrav

Od letnika 01 dalje oz. šesta generacija,imajo vfrke spet zobati jermen in ne verige!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!