T Objavljeno Avgust 18, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2007 No,neka poanta je v tem,je bolj namen pri majhnih hitrostih in praskah,če prgoniš ko bumbar pa ubrišeš je dobro,da sploh cel ostaneš :headbang: Sem pa pred leti našel bunke(imot) za 5.generacijo,ki so pa prišraufane na alu okvir(na šraufe,ki nosijo agregat),samo je pa potrebno vrtat bočne plastike in pa ekspanzijska od hladilne je prevelika in jo je treba zamenjat.Takrat se nisem za to odločil,zdaj jih pa nikjer ne najdem :( Jest sm jih naročil od Lightech-a, ko jih dobim v roko poročam...
antares Objavljeno Avgust 28, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2007 Naslednik VFR bo predstavljen jeseni leta 2008, drugo leto torej, prodaja se prične z začetkom 2009. Motor bo precej bolj športno usmerjen, agregat bo znatno bolj močan, V4 konstrukcije, okvir bo zelo lahek in dvodelen. Antares
Tomica Objavljeno Avgust 28, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2007 Zdravo! Jaz jo mislim nabaviti v naslednjih dneh. Sem slišal veliko pohvalnega o njej (saj se itak o vsakem motorju najde veliko pohvalnega). Lahko pa rečem, da je bil glavni faktor pri nakupu izgled (za mojo punco). Če bo nova taka, kot je na sliki, mi ne bo všeč. Ta stara pa ni slaba... Bom poročal o vtisih
Tomica Objavljeno Avgust 28, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2007 Aja, pa še nekaj sem hotel vprašat: Koliko pa sploh stegne tale zadeva? Mislim, kolikšna je njena končna hitrost? Saj vem, da to ni niti tako zelo pomembno, pa vendarle.
DAN Objavljeno Avgust 28, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2007 Skoraj bolj,kot se lahko gor držiš :krneki:
Tomica Objavljeno Avgust 28, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2007 Kaj? 258? Si prav zapisal? Realno sem pričakoval okrog 230. Too much! Najlepša hvala!
DAN Objavljeno Avgust 28, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2007 Malo preko 270,po števcu,jasno :hooray:
Gallus Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 Malo preko 270,po števcu,jasno :hooray: ... poudarek je na "po števcu" ...
John2005 Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 270?? Ja a po klancu navzdol...men res ne gre več kot 258 po cagarju pa sm mel ledr oblečen.
DAN Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 270?? Ja a po klancu navzdol...men res ne gre več kot 258 po cagarju pa sm mel ledr oblečen. Ne,čist po ravnem,je pa moja prejšnji model pa akrapo je gor .)
SENIOR-Z Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 Ne,čist po ravnem,je pa moja prejšnji model pa akrapo je gor .) Men tud šla preko 270 km/h sam l.98 :OK: tnova VTEC pa ne gre tok tm okol 250
T Objavljeno Avgust 29, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2007 A sam tolk gre :unsure: nč bom kar prodal... :evilgrin: A kdo kup :whistle:
DAN Objavljeno Avgust 30, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2007 A sam tolk gre :unsure: nč bom kar prodal... :evilgrin: A kdo kup :whistle: Ti kr prodaj,5.gen je zakon :whistle:
T Objavljeno Avgust 30, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2007 Ti kr prodaj,5.gen je zakon :whistle: :krneki: Je pa res da sem se v 5generacijo :inlove: se ko sem Nsr125 matral
T Objavljeno Avgust 31, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2007 Evo, dobil kose iz Lightecha :yea2: Zmontiral bom v Soboto poslikal in oblavil. Nosilc stabilizatorja še čakam... :wacko: Aja pa zaščitne bunke se montirajo brez da je treba plastiko rezat :OK:
Tomica Objavljeno September 3, 2007 Opozori Objavljeno September 3, 2007 Pozdravljeni! Tudi jez sem nabavil novo VFR-jko. Pred osmimi leti sem imel zzr500, potem pa do zdaj nič. Prvi občutki so fantastični (400 prevoženih km). Nimam še pravega občutka in mi zato večkrat cuka, ker prehitro spustim gas. Pa se bom že navadil. Na kolikšnih obratih pa jo navadno vozite, da se da še vedno normalno prehitet? Meno pod 4000 rabi precej časa da prav potegne. Za kakršnekoli nasvete ponovnemu začetniku bi bil hvaležen. LP Tom
tadejz Objavljeno September 3, 2007 Opozori Objavljeno September 3, 2007 Pozdravljeni! Tudi jez sem nabavil novo VFR-jko. Pred osmimi leti sem imel zzr500, potem pa do zdaj nič. Prvi občutki so fantastični (400 prevoženih km). Nimam še pravega občutka in mi zato večkrat cuka, ker prehitro spustim gas. Pa se bom že navadil. Na kolikšnih obratih pa jo navadno vozite, da se da še vedno normalno prehitet? Meno pod 4000 rabi precej časa da prav potegne. Za kakršnekoli nasvete ponovnemu začetniku bi bil hvaležen. LP Tom Na V-tec se je potrebno navadit da se pri cca 7000obr/min vžge, drgač pa ni panike. Aja pa še zavorni sistem je drgačen kot pri ostalih motorjih ( cbs ) . Pod 4000 rabi precej časa da potegne? To se da rešt z drugimi izpuhi,mal bl odziven rata pol. Drgač pa do 7000 vrtljajev zadost lepo vleče za normalno prehitevanje. Lep pozdrav
Tomica Objavljeno September 3, 2007 Opozori Objavljeno September 3, 2007 Ja, hvala, ampak ga zaradi utekanja še ne smem priganjat do 7000 obratov. Zaenkrat vozim do 5500, včasih mi uide do 6500, v-tec se mi pri teh obratih sploh ne vklopi. Tudi pri nižjih obrath mi cuka ker spustim gas in motor zavira, pri dodajanju pa kar potegne. To pa ni prijetna turistična vožnja. Bom moral dobit roko, ni kaj Tom
tadejz Objavljeno September 3, 2007 Opozori Objavljeno September 3, 2007 Ja, hvala, ampak ga zaradi utekanja še ne smem priganjat do 7000 obratov. Zaenkrat vozim do 5500, včasih mi uide do 6500, v-tec se mi pri teh obratih sploh ne vklopi. Tudi pri nižjih obrath mi cuka ker spustim gas in motor zavira, pri dodajanju pa kar potegne. To pa ni prijetna turistična vožnja. Bom moral dobit roko, ni kaj Tom to cukanje je posledica navora :) ...se boš že navadu !
Frips Objavljeno September 3, 2007 Opozori Objavljeno September 3, 2007 Ja, hvala, ampak ga zaradi utekanja še ne smem priganjat do 7000 obratov. Zaenkrat vozim do 5500, včasih mi uide do 6500, v-tec se mi pri teh obratih sploh ne vklopi. Tudi pri nižjih obrath mi cuka ker spustim gas in motor zavira, pri dodajanju pa kar potegne. To pa ni prijetna turistična vožnja. Bom moral dobit roko, ni kaj Tom Nič ni narobe,če ga kdaj pa kdaj dvigneš nad 7k :naughty: . Samo konstantno se naj ne bi vrtel v tem območju.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se