Skoči na vsebino

Honda VFR 750/800 (+VTEC)


Noise

Priporočene objave

No,neka poanta je v tem,je bolj namen pri majhnih hitrostih in praskah,če prgoniš ko bumbar pa ubrišeš je dobro,da sploh cel ostaneš :headbang:

Sem pa pred leti našel bunke(imot) za 5.generacijo,ki so pa prišraufane na alu okvir(na šraufe,ki nosijo agregat),samo je pa potrebno vrtat bočne plastike in pa ekspanzijska od hladilne je prevelika in jo je treba zamenjat.Takrat se nisem za to odločil,zdaj jih pa nikjer ne najdem :(

Jest sm jih naročil od Lightech-a, ko jih dobim v roko poročam...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naslednik VFR bo predstavljen jeseni leta 2008, drugo leto torej, prodaja se prične z začetkom 2009.

Motor bo precej bolj športno usmerjen, agregat bo znatno bolj močan, V4 konstrukcije, okvir bo zelo lahek in dvodelen.

Antares

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Jaz jo mislim nabaviti v naslednjih dneh. Sem slišal veliko pohvalnega o njej (saj se itak o vsakem motorju najde veliko pohvalnega). Lahko pa rečem, da je bil glavni faktor pri nakupu izgled (za mojo punco). Če bo nova taka, kot je na sliki, mi ne bo všeč. Ta stara pa ni slaba... Bom poročal o vtisih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, pa še nekaj sem hotel vprašat: Koliko pa sploh stegne tale zadeva? Mislim, kolikšna je njena končna hitrost? Saj vem, da to ni niti tako zelo pomembno, pa vendarle.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

270?? Ja a po klancu navzdol...men res ne gre več kot 258 po cagarju pa sm mel ledr oblečen.

Ne,čist po ravnem,je pa moja prejšnji model pa akrapo je gor .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne,čist po ravnem,je pa moja prejšnji model pa akrapo je gor .)

Men tud šla preko 270 km/h sam l.98 :OK: tnova VTEC pa ne gre tok tm okol 250

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti kr prodaj,5.gen je zakon :whistle:

:krneki:

Je pa res da sem se v 5generacijo :inlove: se ko sem Nsr125 matral

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, dobil kose iz Lightecha :yea2:

Zmontiral bom v Soboto poslikal in oblavil.

Nosilc stabilizatorja še čakam... :wacko:

Aja pa zaščitne bunke se montirajo brez da je treba plastiko rezat :OK:

post-2720-1188545776_thumb.jpg

post-2720-1188545786_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Tudi jez sem nabavil novo VFR-jko. Pred osmimi leti sem imel zzr500, potem pa do zdaj nič. Prvi občutki so fantastični (400 prevoženih km). Nimam še pravega občutka in mi zato večkrat cuka, ker prehitro spustim gas. Pa se bom že navadil. Na kolikšnih obratih pa jo navadno vozite, da se da še vedno normalno prehitet? Meno pod 4000 rabi precej časa da prav potegne. Za kakršnekoli nasvete ponovnemu začetniku bi bil hvaležen.

LP

Tom

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Tudi jez sem nabavil novo VFR-jko. Pred osmimi leti sem imel zzr500, potem pa do zdaj nič. Prvi občutki so fantastični (400 prevoženih km). Nimam še pravega občutka in mi zato večkrat cuka, ker prehitro spustim gas. Pa se bom že navadil. Na kolikšnih obratih pa jo navadno vozite, da se da še vedno normalno prehitet? Meno pod 4000 rabi precej časa da prav potegne. Za kakršnekoli nasvete ponovnemu začetniku bi bil hvaležen.

LP

Tom

Na V-tec se je potrebno navadit da se pri cca 7000obr/min vžge, drgač pa ni panike. Aja pa še zavorni sistem je drgačen kot pri ostalih motorjih ( cbs ) . Pod 4000 rabi precej časa da potegne? To se da rešt z drugimi izpuhi,mal bl odziven rata pol. Drgač pa do 7000 vrtljajev zadost lepo vleče za normalno prehitevanje.

Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, hvala, ampak ga zaradi utekanja še ne smem priganjat do 7000 obratov. Zaenkrat vozim do 5500, včasih mi uide do 6500, v-tec se mi pri teh obratih sploh ne vklopi. Tudi pri nižjih obrath mi cuka ker spustim gas in motor zavira, pri dodajanju pa kar potegne. To pa ni prijetna turistična vožnja. Bom moral dobit roko, ni kaj

Tom

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, hvala, ampak ga zaradi utekanja še ne smem priganjat do 7000 obratov. Zaenkrat vozim do 5500, včasih mi uide do 6500, v-tec se mi pri teh obratih sploh ne vklopi. Tudi pri nižjih obrath mi cuka ker spustim gas in motor zavira, pri dodajanju pa kar potegne. To pa ni prijetna turistična vožnja. Bom moral dobit roko, ni kaj

Tom

to cukanje je posledica navora :) ...se boš že navadu !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, hvala, ampak ga zaradi utekanja še ne smem priganjat do 7000 obratov. Zaenkrat vozim do 5500, včasih mi uide do 6500, v-tec se mi pri teh obratih sploh ne vklopi. Tudi pri nižjih obrath mi cuka ker spustim gas in motor zavira, pri dodajanju pa kar potegne. To pa ni prijetna turistična vožnja. Bom moral dobit roko, ni kaj

Tom

Nič ni narobe,če ga kdaj pa kdaj dvigneš nad 7k :naughty: . Samo konstantno se naj ne bi vrtel v tem območju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!